انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 4 از 192:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  189  190  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
پیش‌بینی از چهره‌های معروف درباره دربی 69



البته برخی هم از جملات کلیشه‌ای مثل این بازی 3 امتیاز دارد و... استفاده می‌کنند اما به هر حال همه می‌دانند که دربی تهران همیشه بیش از 3 امتیاز داشته و دارد.

خبرآن لاین : با هم پیش‌بینی 69 چهره فوتبالی و غیر فوتبالی را درباره دربی 69 می‌خوانیم.
فرخزادی: پرسپولیس با اختلاف یک گل می‌برد

مجید فرخزادی، عضو سابق هیأت‌مدیره پرسپولیس و مشاور ورزشی علی سعیدلو کماکان جزو طرفداران پروپاقرص این تیم است و درخصوص پیش‌بینی نتیجه دربی می‌گوید: این دوره واقعاً پیش‌بینی برنده سخت است ولی با این حال فکر می‌کنم باز هم پیروز میدان، نامش مشخص است و پرسپولیس با اختلاف یک گل این دیدار را می‌برد.

امیرحسین اصلانیان: پرسپولیس 2 - استقلال یک

پرسپولیس این بازی را با نتیجه 2 - یک می‌برد. خواب دیدم سرخپوشان این بازی را با نتیجه فوق برده‌اند و هر دو گل را هم غلامرضا رضایی به ثمر رسانده است. اتفاقاً یکی از گل‌ها هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید!

محسن عاشوری: پرسپولیس یک - استقلال صفر

خط میانی و حمله پرسپولیس شرایط خوبی دارد اگرچه در خط دفاعی هنوز نتوانسته به یک ثبات تیمی لازم برسد. من معتقدم پرسپولیس می‌تواند بازی را ببرد و نتیجه یک - صفر راحدس می‌زنم ولی به هر حال فوتبال است و هزار و یک اتفاق و شاید نتیجه دیگری رقم بخورد.

محمد مؤمنی: استقلال یک - پرسپولیس یک

من پیش‌بینی می‌کنم این بازی هم مساوی شود. شاید یک - یک ولی به طور حتم دو تیم استرس زیادی دارند و ترس از باختن باعث می‌شود بازی تهاجمی انجام ندهند و احتیاط کنند. با وجود اینکه دوست دارم استقلال ببرد ولی بازی مساوی خواهد شد.

شاهین بیانی: استقلال 2 - پرسپولیس یک

استقلال شرایط خوبی دارد. در بازی با صبا هم 10 نفره توانست بازی را حدود 80 دقیقه حفظ و با یک امتیاز قم را ترک کند. من استقلالی هستم و دوست دارم این تیم برنده شود و پیش‌بینی می‌کنم 2- یک کار را تمام کند.

مهدی فنونی‌زاده: استقلال 2 - پرسپولیس یک

پیش‌بینی من برد 2 - یک استقلال است، اگرچه می‌دانم چقدر جدال دو تیم سخت خواهد بود و استرس روی بازیکنان حاکم می‌شود، خدا کند بازی پرگل از آب درآید و تیم برنده هم استقلال باشد. دربی این دو تیم خیلی وقت است که زیبا از آب درنمی‌آید.

مرتضی فنونی‌زاده: پرسپولیس 2 - استقلال 2

بازی مساوی می‌شود ولی پرگل و نتیجه 2-2 را می‌توانم پیش‌بینی کنم. خدا کند دو تیم جوانمردانه و به دور از حاشیه بازی کنند و از لحاظ فنی هم هواداران را راضی نگه دارند. همان‌طور که گفتم بازی این بار هم مساوی می‌شود.

محمد پنجعلی: پرسپولیس یک - استقلال یک

به نظر من نتیجه بازی مساوی است چون شرایطی در این دو تیم حاکم می‌شود که مانع ارائه فوتبال منطقی و بدون استرس خواهد شد. پرسپولیس پس از باخت به ملوان حالا باید جبران مافات کند و اگر بازیکنانش تمرکز لازم را نداشته باشند، دچار مشکل خواهند شد.

صادق ورمزیار: استقلال یک - پرسپولیس یک

دربی شصت و نهم هم مساوی تمام می‌شود. البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی خب به عنوان کسی که سال‌ها در دربی بازی کرده‌ام، می‌توانم حدس بزنم چه شرایطی در رقابت‌ این دو تیم حاکم می‌شود. به گمان من بازی یک - یک مساوی تمام خواهد شد.

پایان رأفت: پرسپولیس 2 - استقلال یک

به نظر من پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد. این تیم بازی قبلی خود را مقابل ملوان واگذار کرده و انگیزه بچه‌ها برای بردن بیشتر است. من می‌گویم بازی 2 - یک به سود پرسپولیس تمام می‌شود و 3 امتیاز به سرخپوشان می‌رسد.

رضا حسن‌زاده: استقلال یک - پرسپولیس صفر

من دوست دارم استقلال این بازی را ببرد به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنم یک - صفر برنده می‌شود. پرسپولیس هم تیم خوبی است ولی ضعف‌هایی در خط دفاعی دارد که در بازی با ملوان کاملاً مشهود بود. نظر من این است که این بار استقلال بازی را خواهد برد.

هادی طباطبایی: استقلال یک - پرسپولیس صفر

استقلال و پرسپولیس شرایط برابری دارند و نمی‌توان گفت کدام تیم از پیش برنده است ولی من به عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم برنده شود و یک - صفر بازی را ببرد. احتمال اینکه دربی مساوی شود هم وجود دارد.

بیژن ذوالفقارنسب: استقلال یک - پرسپولیس یک

احتیاط بیش از حد پرسپولیس و استقلال باعث شده در اغلب دربی ها شاهد تساوی دو تیم باشیم. البته در دوره ما قضیه فرق می‌کرد و برد و باخت زیاد بود. 5 باری که با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال ایستادم، فکر کنم دو بار بردیم و فقط یک بار باختیم اما این استقلال و پرسپولیسی که می‌بینم، آن‌قدر محتاط هستند که بازی را به تساوی بکشانند.

رضا رجبی: استقلال 2 - پرسپولیس یک

این یک بازی روحی و روانی است و به همین دلیل آبی‌پوشان برنده میدان خواهند شد. استقلال از نظر نفرات باتجربه در شرایط بهتری است. نقاط ضعف پرسپولیس عین نقاط قوت استقلال است. طی 7 دوره‌ای که در دربی توپ زدم، استقلال 2 بار برنده شد و فقط یک بار باخت.

وحید شمسایی: استقلال 2 - پرسپولیس یک

استقلال از نظر فنی بالاتر از پرسپولیس است چون از بازیکنان بهتری سود می‌برد. خط حمله استقلال به خاطر حضور میلاد میداودی و فرهاد مجیدی و البته آرش برهانی زهردار است. در پرسپولیس هم غلامرضا رضایی و محمد نوری قابل‌توجه هستند. البته بهترین یاران پرسپولیس یعنی علی دایی (باخنده) و کریم باقری نیمکت‌نشین هستند.

یونس باهنر: استقلال یک - پرسپولیس 2

پرسپولیس از لحاظ تیمی از استقلال سرتر است اما نه سرتر از آن پرسپولیسی که من در آن به عنوان مدافع توپ می‌زدم. به هر حال سرخپوشان به خاطر انسجام بیشتر می‌توانند به راحتی استقلال را شکست دهند. در 6 دربی‌ بوده‌ام که یادم نیست به استقلال باج داده باشیم.

مجتبی تقوی: استقلال صفر - پرسپولیس صفر

استقلال و پرسپولیس مثل دیگر تیم‌های ایران از بازیکنانی سود می‌برند که از نظر روحی، روانی در سطح پایینی هستند و به راحتی گرفتار عوامل محرک محیط می‌شوند. به همین دلیل مربیان با اعمال یک سیستم بسته در دربی به دنبال نباختن هستند. مطمئن باشید این دربی هم مثل اغلب دربی‌های قبلی یک بازی به دور از تاکتیک و خسته‌کننده خواهد بود. هرچند تظاهر می‌کنیم همیشه دربی پیش‌رو از دربی‌های قبلی بهتر خواهد بود اما مطمئن باشید اتفاق خاصی نخواهد افتاد. اگر قرار باشد در این بازی کسی کاری انجام دهد، آن بازیکن از بین فرهاد مجیدی، میلاد میداودی و غلامرضا رضایی خواهد بود.

حمید بابازاده: استقلال 2 - پرسپولیس یک

استقلال 89 یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است و به همین خاطر از قدرت بالایی سود می‌برد. دیگر اینکه حضور فرهاد مجیدی و آرش برهانی در خط حمله و پژمان منتظری در خط دفاع، 90 دقیقه سختی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد. طی 16 مسابقه‌ای که به عنوان دروازه‌بان و مربی در خدمت استقلال بوده‌ام، فقط یک بار به پرسپولیس باخته‌ایم.

محمد خاکپور: استقلال صفر - پرسپولیس صفر

پرویز مظلومی و علی دایی به خاطر شناخت کاملی که از جو حاکم بر این بازی و هواداران استقلال و پرسپولیس دارند، تیم‌های خود را اول برای نباختن به زمین می‌فرستند. تساوی‌های بی‌شمار دو تیم نیز شاهد این ادعاست. خود من هم که در دو دربی پیراهن پرسپولیس را به تن کرده‌ بودم، از نزدیک شاهد تساوی با استقلال بودم. حساسیت این بازی وحشتناک است و ترس از باخت در آن تیم‌ها را به کسب یک تساوی و فرار از استرس‌های پیامد آن سوق می‌دهد.

الونگ‌: پرسپولیس یک - استقلال صفر

اول باید بگویم پرسپولیس همیشه در قلب من است و عاشق این تیم هستم اما با توجه به شناختی که از این تیم دارم، معتقدم بازی دربی برای پرسپولیس بسیار سخت است. این تیم جوانگرایی کرده و زمان می‌برد به آن تیمی تبدیل شود که هواداران می‌خواهند اما استقلال دارای نفرات باتجربه‌تری است. آرزو می‌کنم هواداران پرسپولیس در پایان بازی جشن پیروزی بگیرند.

رضا ترابیان: پرسپولیس 2 - استقلال یک

شرایط دو تیم تقریباً یکسان است و سخت بشود بازی را پیش‌بینی کرد اما به نظر من پرسپولیس بازیکنانی دارد که به درد این مسابقه می‌خورند و می‌توانند روی خلاقیت فردی دروازه استقلال را باز کنند. امیدوارم این بازی جوانمردانه و به دور از حاشیه برگزار شود.

فرشاد پیوس: پرسپولیس 2 - استقلال یک

دربی همیشه و تحت هر شرایطی برای هواداران دو تیم جذاب و حساس بوده است. متأسفانه در سال‌های اخیر دربی قشنگی را شاهد نبوده‌ایم و امیدوارم این بار سنت‌شکنی شود. پرسپولیس از هر نظر شایستگی پیروزی در این مسابقه را دارد و اگر قدر موقعیت‌های خود را بداند، 2 - یک پیروز می‌شود.

کورش برمک: پرسپولیس 2 - استقلال صفر

با توجه به اینکه خودم سابقه چند دربی را داشته‌ام، اعتقاد دارم همیشه تیمی که شرایط بدتری داشته باشد، برنده دربی است. پرسپولیس چند هفته‌ای است نتیجه نمی‌گیرد و پیش‌بینی من این است که این مسابقه را 2 - صفر به نفع خود پایان خواهد داد و مطمئناً دروازه‌اش باز نخواهد شد.

حمید درخشان: پرسپولیس صفر - استقلال صفر

شرایط دو تیم تقریباً مثل هم است و دلیلی نمی‌بینم تیمی را از پیش برنده این مسابقه ببینم. شاید اگر یکی از دو تیم شرایط ایده‌آلی داشت، می‌شد گفت با اختلاف یکی، دو گل بازی را می‌برد اما شخصاً هیچ‌یک از دو تیم را برنده دربی 69 نمی‌بینم.

بهنام ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس یک - استقلال یک

دربی همیشه برای هواداران حساس و تماشایی بوده و همین حساسیت هیچ‌موقع اجازه نمی‌دهد بازی زیبایی را در دربی شاهد باشیم. این بازی جنگ فیزیکی است و خط هافبک هر تیم بهتر کار کند، برنده میدان است. با توجه به شرایط دو تیم بازی را مساوی پیش‌بینی می‌کنم.

سیروس دین‌محمدی: استقلال یک - پرسپولیس صفر

فکر کنم استقلال این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذارد، از این جهت که این تیم بازیکنانی در اختیار دارد که به تنهایی می‌توانند نتیجه مسابقه را به نفع تیمشان تغییر دهند. استقلال روی ضربات ایستگاهی هم خیلی خطرناک‌تر است اما پرسپولیس خوش‌شانسی آورده که حنیف عمران‌زاده در این بازی غایب است.

داود سیدعباسی: استقلال یک - پرسپولیس یک

استقلال نفرات باتجربه‌تری در اختیار دارد، در عین حال بازیکنان پرسپولیس هم بسیار باانگیزه و فرصت‌طلب هستند. بازی به احتمال خیلی زیاد مساوی می‌شود اما من آرزو می‌کنم هواداران جدا از نتیجه، بازی زیبا، پربرخورد و در عین حال جوانمردانه‌ای را شاهد باشند.

مجید نامجومطلق: استقلال صفر - پرسپولیس صفر

به اعتقاد من بازی با نتیجه یک - یک تمام می‌شود. البته من 20 درصد شانس پیروزی برای استقلال و 10 درصد هم برای پرسپولیس در نظر می‌گیرم. البته این فقط یک پیش‌بینی است و در فوتبال وقوع هر اتقاقی محتمل به نظر می‌رسد. به شخصه دوست دارم دو تیم فوتبالی زیبا به نمایش بگذارند.

نادر دست‌نشان: استقلال یک - پرسپولیس یک

این یک پیش‌بینی است و اگر نتیجه‌ای غیر از این رقم خورد نباید عنوان شود که نادر دست‌نشان در تحلیل بازی مرتکب اشتباه شده است. آرزوی من همانند دیگر فوتبالدوستان ایرانی این است که دو تیم تهاجمی فوتبال بازی کنند و تماشاگران حاضر در استادیوم و همچنین آنهایی که از تلویزیون بازی را تماشا می‌کنند را به وجد بیاورند.

ساکت الهامی: استقلال یک - پرسپولیس صفر

استقلال در خط حمله از مهره‌های سرعتی سود می‌برد و با اتکاء به این مهره‌ها می‌تواند حریف خود را با شکست مواجه کند. البته صرف برخورداری از مهره‌های تهاجمی نمی‌تواند پیروزی را به ارمغان بیاورد و استقلال باید در دفاع موفق عمل کند.

بیژن طاهری: استقلال 2 - پرسپولیس یک

دربی‌های تهران همیشه شرایط خاص خودش را دارد اما با نگاهی به شرایط دو تیم می‌بینیم که استقلال هم از نظر فنی و هم از نظر مهره‌ای خیلی بهتر از پرسپولیس است و با آرامش و اعتماد به نفس خاصی گام به میدان می‌گذارد. با نگاهی به عملکرد پرسپولیس در چند بازی گذشته‌اش به خصوص در بازی با ملوان به سادگی می‌توان متوجه شد که این تیم با ضعف‌های فراوانی از نظر تکنیکی و تاکتیکی روبه‌رو است که این امر در بازی فردا بیشترین ضربه را به این تیم خواهد زد.

رضا صادقپور: استقلال 3 - پرسپولیس 2

شرایط فنی دو تیم در این گونه بازی‌ها زیاد تأثیر‌گذار نیست و تنها نبوغ و تکنیک ستاره‌ها و نفرات تأثیر‌گذار است که سرنوشت بازی را رقم خواهد زد. روی همین امر معتقدم در بازی فردا ما شاهد یک بازی پرگل بوده و استقلال برحسب بازیکنان تأثیرگذارتری که در اختیار دارد برنده این جدال سنتی خواهد بود چون در مقایسه تک به تک مهره‌ای می‌بینیم که استقلالی‌ها یک سر و گردن بالاتراز بازیکنان رقیب سنتی شان هستند.

محسن خلیلی: استقلال یک - پرسپولیس 2

پرسپولیس ازنظر روحی و روانی شرایط بهتری برای پیروزی در دربی دارد. از نظر تیمی هم به نسبت استقلال با تغییرات کمتری مواجه شده و به همین خاطر بازیکنانش تجربه بیشتری از حضور در چنین بازی‌های حساسی دارند که همین امر یک برگ برنده برای سرخپوشان محسوب می‌شود. امیدوارم سوای پیش‌بینی‌های انجام شده این دربی یک بازی تماشاگرپسند از آب درآمده و در پایان هم طرفداران پرسپولیس شادمان ورزشگاه را ترک کنند.

علی سامره: استقلال 3 - پرسپولیس 2

این بازی می‌تواند یکی از پرگل‌ترین دربی‌های تاریخ باشد چرا که هر دو تیم از نظر ساختار دفاعی با مشکلاتی مواجه هستند و در مقابل مهاجمان فرصت‌طلبی را در ترکیب خود دارند. البته با نگاهی به وضعیت دو تیم شخصاً اعتقاد دارم استقلال در یک بازی پرافت و خیز برنده این دیدار حساس خواهد شد تا طلسم ناکامی‌هایش در دربی شکسته شود.

فابیو جان واریو: استقلال 2 - پرسپولیس یک

بیشتر از این که روی تعصب به استقلال این پیش‌بینی را انجام بدهم به شرایط فنی دو تیم نگاه کردم جایی که معتقدم استقلال هم از نظر انگیزه و هم از نظر فنی و مهره‌ای نسبت به رقیبش برتری دارد و در جریان بازی می‌تواند این برتری‌اش را به اثبات برساند. امیدوارم این تیم مثل سال‌هایی که ما بودیم با بدشانسی روبه‌رو نشود.

حسین اوجاقی کاپیتان تیم‌‌ملی ووشو: استقلال یک - پرسپولیس 2

این دو تیم در اکثر مسابقاتی که طی چند سال گذشته داشتند مساوی کردند اما الان شرایط فرق می‌کند و با آمادگی که پرسپولیس دارد اطمینان دارم در این فصل گوی سبقت را می‌برد.

محمود میران کاپیتان سابق تیم‌‌ملی جودو: امیدوارم برنده داشته باشد

پیش‌بینی نمی‌کنم اما اگر بازی فردا برنده داشته باشد جذابیت فوتبال را دوچندان می‌کند. علی‌رغم اینکه بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس همیشه با تساوی خاتمه یافته امیدوارم در دربی فردا بازیکنان هر یک از این دو تیم تلاش کنند تا مردم فوتبالدوست شاهد یک بازی جذاب باشند.

یوسف کرمی: استقلال 3 پرسپولیس یک

بازی این دو تیم به دلیل حساسیت بالایی که دارد همواره با تساوی به پایان می‌رسد. اما اگر بازیکنان استقلال حرفه‌ای بازی کنند مطمئناً برنده زمین را ترک می‌کنند. فکر می‌کنم استقلال 3 بر یک برنده این بازی خواهد بود.

پرویز برومند: استقلال 2 - پرسپولیس یک

استقلال به لحاظ نفری سرتر از پرسپولیس است و در شرایط طبیعی برنده دربی به‌شمار می‌رود. بازیکنان با تجربه نقش مهمی را در بازی‌های بزرگ تعیین می‌کنند و اگر استقلال محتاطانه بازی نکند حتی می‌تواند بیش از 2 گل به پرسپولیس بزند.

علیرضا امامی‌فر: پرسپولیس 2 - استقلال یک

دربی این‌بار زیباتر از گذشته می‌شود چون بهانه‌ای برای بد بازی کردن و رو آوردن به بازی احساسی وجود ندارد. پیش‌بینی من برد 2 بر یک پرسپولیس است چون فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها از لحاظ سازماندهی تیمی شرایطی بهتر دارند.

ابراهیم آشتیانی: پرسپولیس یک - استقلال صفر

نظر من هم برد یک بر صفر پرسپولیس است و برای این حرفم دلیل دارم. پرسپولیس بازی با ملوان را واگذار کرده و از لحاظ انگیزه شرایطی بهتر از استقلال دارد. شاگردان علی دایی این بازی حیثیتی را خواهند برد و استقلال نمی‌تواند امتیاز بگیرد.

مصطفوی: پرسپولیس 2 - استقلال یک

هر دو تیم در بازی‌های قبلی نتوانستند مقابل حریفانشان پیروز شوند به همین دلیل هر کدام از این دو تیم که از نظر مسائل روحی، روانی آماده‌تر باشند می‌توانند برنده میدان باشند به نظر من با انگیزه‌ای که از دایی سراغ دارم فکر می‌کنم پرسپولیس با اختلاف یک گل حریفش را شکست دهد و در نهایت سرخپوشان 2 بر یک پیروز شوند.

میثاقیان: استقلال صفر - پرسپولیس صفر

این بازی ربطی به شرایط فعلی دو تیم، نتیجه بازی‌های قبلی دو تیم یا وضعیت آنها در جدول ندارد. یک بازی خاص است و هر تیمی روحیه بهتری داشت و اشتباه نکرد، می‌برد.

شاهرودی: پرسپولیس 2 - استقلال یک

من فکر می‌کنم پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک استقلال را می‌برد و هادی نوروزی و غلامرضا رضایی گل‌های پرسپولیس را در مقابل استقلال به ثمر می‌رسانند.

آلفردو کاسمیرو: پرسپولیس 2 - استقلال 2

به اعتقاد من قدرت این دو تیم در حال حاضر بسیار نزدیک به‌هم است و از این‌رو احتمال تساوی بیش از نتایج دیگر قوت دارد. من فکر می‌کنم این بازی مساوی خواهد شد آن هم با نتیجه 2-2!

علیرضا دلیخون: پرسپولیس یک - استقلال صفر

پرسپولیس اگر چه مقابل ملوان شکست خورد اما انگیزه زیادی برای کسب 3 امتیاز دارد و به نظر من یک بر صفر برنده این بازی است.

عباس جدیدی: استقلال یک - پرسپولیس یک

جدال روز جمعه، تقابل تیم‌هایی است که سالیان سال مورد توجه ملت بوده و هستند. من هم از این قاعده مستثنی نبوده و امیدوارم بازی خوبی را تماشا کنم. در شرایط کنونی فکر می‌کنم بازی با تساوی یک - یک تمام می‌شود اما امیدوارم اگر بازی برنده داشت ارزش‌های تیم بازنده زیرسؤال نرود.

فردین معصومی: پرسپولیس 2- استقلال یک

دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد و این مسئله می‌تواند مسائل فنی را تحت‌تأثیر قرار دهد. پرسپولیس در شرایط فعلی اوضاع چندان مناسبی ندارد اما پیش از این هم سابقه داشته که در وضعیتی مشابه با امسال استقلال را شکست داده است. امیدوارم این اتفاق فردا دوباره رخ بدهد و سرخپوشان با حساب 2- یک فاتح میدان شوند.

پیروز قربانی: استقلال یک - پرسپولیس یک

به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای دلم می‌خواهد بازی با تساوی یک - یک تمام شود چون هر چقدر این دو تیم امتیاز از کف بدهند و مس کرمان صاحب پیروزی‌های متوالی شود، زودتر به آنها می‌رسیم و چهره یک تیم مدعی را به خود می‌گیریم. در مورد مسائل فنی دربی هم نظر خاصی ندارم.

جواد زرینچه: شانس استقلال بیشتر است

هر تیمی که با ترس بازی کند حاصلی غیر از شکست نخواهد داشت. در شرایط کنونی استقلال شرایط بهتری دارد و به لحاظ تاکتیکی و مهره‌های آماده بالاتر از پرسپولیس است. البته با این وجود نمی‌توانم دربی را پیش‌بینی کنم ولی شانس برتری آبی‌پوشان بیشتر از پرسپولیس است.

اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده سریال در مسیر زاینده‌رود: پرسپولیس 2- استقلال یک

این مسابقه مثل بقیه بازی‌هاست و دقیقاً‌ مانند همه دربی‌های دنیا جذابیت ویژه دارد و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد در نوع خود خاص است. فکر می‌کنم این بازی در نهایت با حساب 2- یک به سود پرسپولیسی‌ها تمام خواهد شد و آنها فاتح دربی شصت و نهم می‌شوند.

جهانگیر کوثری: استقلال 2- پرسپولیس 2

جریان دربی با سالیان گذشته فرق کرده است. حالا تیم‌های دیگری غیر از استقلال و پرسپولیس مدعی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند و همین مسئله اندکی از حساسیت‌ها کاسته است. اما با این وجود جدال استقلال - پرسپولیس همچنان می‌تواند نقطه عطف فوتبال ایران تلقی شود. به نظرم این بازی پرگل می‌شود و با تساوی 2-2 خاتمه خواهد یافت.

مرادمحمدی: استقلال 2- پرسپولیس یک

امیدوارم بازی زیبا و پرگلی از آب دربیاید تا تماشاگرانی که داخل استادیوم یا پای تلویزیون مسابقه را تماشا می‌کنند از آن لذت ببرند.

اگر این بازی برنده داشته باشد با توجه به شرایط موجود شانس استقلال بیشتر است و فکر می‌کنم مسابقه با حساب 2- یک به سود آبی‌پوشان تمام شود.

علیرضا رضایی: استقلال یک - پرسپولیس یک

امیدوارم بازی جوانمردانه‌ای از کار درآید و تمام اهالی ورزش از تماشای این مسابقه به معنای واقعی کلمه لذت ببرند. شخصاً معتقدم دربی شصت و نهم تهران با تساوی یک - یک به اتمام خواهد رسید و امتیازات میان دو تیم تقسیم می‌شود.

محمد خرمگاه: استقلال 2- پرسپولیس یک

استقلال از نظر هماهنگی در شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس به سر می‌برد. از نظر مهره نیز در جمع آبی‌پوشان بازیکنان خوبی مثل ایمان مبعلی، محمد محمدی، فرهاد مجیدی و فرزاد آشوبی به چشم می‌خورند. پرسپولیس فقط غلامرضا رضایی را دارد. در 7 دربی بوده‌ام که حاصل آن 2 برد، 3 مساوی و 2 باخت بود.

اسماعیل حلالی: استقلال صفر - پرسپولیس یک

به خاطر علاقه شخصی دوست دارم پرسپولیس ببرد و الا این مسابقه قابل پیش‌بینی نیست. چون شرایط خاص خود را دارد. از لحاظ تیمی، استقلال و پرسپولیس در یک سطح هستند و فکر کنم شاهد یک مسابقه 50- 50 خواهیم بود. محمد نوری، غلامرضا رضایی و احمدی از پرسپولیس و فرهاد مجیدی، میلاد میداودی و ایمان مبعلی از استقلال بهترین‌های این میدان خواهند بود. در 10 دربی بازی کرده‌ام که حاصل آن 4 پیروزی، 5 مساوی و فقط یک شکست بوده است.

ستار همدانی: استقلال یک - پرسپولیس یک

استقلال و پرسپولیس هر دو بابت خط دفاعی دچار مشکل هستند. چرا که هم از نظر بازیکنان دفاعی ضعف دارند و هم از نظر داشتن یک سیستم دفاعی کارآمد. دلیل آن هم کاملاً واضح است؛ پرویز مظلومی و علی دایی در دوران بازیگری مهاجمان قابلی بوده‌اند اما فقط مهاجم بودند و سررشته‌ای در کارهای دفاعی ندارند. ضعف دفاعی پرسپولیس و استقلال هم به سرمربی دو تیم برنمی‌گردد بلکه تقصیر دیگر اعضای فنی است که نتوانسته‌اند مشاوره خوبی به آنها بدهند. در مقابل، خط حمله آبی و سرخ در بهترین شرایط است. البته استقلال به خاطر داشتن نفر بهتر در خط حم
     
  
مرد

 
فرانچسكو توتی جایزه پای طلایی را گرفت




به نقل از ساكرنت، جایزه پای طلایی هر سال در موناكو به بازیكنان بالای ‪ ۲۹‬سال كه همچنان در زمین فوتبال توپ می زنند، اعطا می شود. مهارت های فنی بالا، صداقت ، بازی جوانمردانه، محبوبیت مردمی و شهرت بین المللی در كنار كسب موفقیت های حرفه ای و اعتبار شخصی در باشگاه و میهن از جمله معیارهایی است كه برنده جایزه پای طلایی باید دارا باشد.

یك گروه از روزنامه نگاران بین المللی و هواداران فوتبال فهرستی ده نفره از نامزدان جایزه پای طلایی را تعیین كردند كه در صدر آن، فرانچسكو توتی بود و بعد از او، دیوید بكام، جیان لوییجی بوفون، دیدیه دروگبا، ساموئل اتوئو، استیون جرارد، رایان گیگز و رائول بودند.

توتی در میان هواداران باشگاه رم به عنوان یك اسطوره مورد ستایش است.

توتی جایزه پای طلایی را ازشاهزاده آلبرت در موناكو دریافت كرد.رونالدینیو از برزیل و روبرتو باجو از دیگر برندگان این جایزه در سال های گذشته هستند.


خبرگزارى جمهورى اسلامي (ايرنا) (http://www.irna.ir)

8
     
  
مرد

 
رئیس سازمان لیگ کتک خورد!



یکی از افرادی که کنار زمین حضور داشت در اقدامی سوال برانگیز به سمت عزیز محمدی رفت و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.



به گزارش مهر، در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که به برتری یک بر صفر آبی پوشان منجر شد، یکی از افرادی که در کنار زمین حضور داشت به سمت رئیس سازمان لیگ برتر رفت و وی را کتک زد.



دلیل این اقدام این فرد که گفته می شود از افراد کنار زمین بود، هنوز مشخص نشده است.پ
     
  
مرد

 
بازداشت و انتقال هواداران تيم فوتبال تراکتورسازي به زندان تبريز

بهنام نورمحمدي، ولي روشني، كريم تيري، رحيم گلابي، مهدي گلابي، رحيم فوري، حسين پور فياض، سعيد حسين زاده، حسن رنجبر، حسن خوي اوشاغي، حميد هاشمي٬ نوجوان و عده اي ديگر از هواداران تيم فوتبال تراکتورسازي ۱۸ مهر ۸۹ توسط ماموران امنيتي بازداشت شدند. به گزارش ساوالان سسي، در جريان مسابقه فوتبال تيمهاي فوتبال تراکتورسازي و نفت تهران در ورزشگاه سهند تبريز ماموران امنيتي روز يکشنبه ۱۸ مهر ۸۹ بيش از بيست تن از هوادارن تيم فوتبال تراکتورسازي را بازداشت کردند که از اين ميان عده اي بازداشت شدگان ۲۰ مهر ۸۹ از سوي رئيس شعبه چهارم بازپرسي دادسراي تبريز به قيد وثيقه و ضمانت آزاد شدند.
بهنام نورمحمدي دانشجوي دانشگاه آزاد تبريز، ولي روشني، كريم تيري، رحيم گلابي، مهدي گلابي، رحيم فوري، حسين پور فياض، سعيد حسين زاده، حسن رنجبر، حسن خوي اوشاغي، حميد هاشمي و نوجوان که در جريان اين مسابقه فوتبال بازداشت شده بودند پس از دو روز بازداشت در اداره حفاظت اطلاعات نيروي انتظامي تبريز در خيابان صائب براي تحقيقات بيشتر به بند قرنطينه زندان تبريز منتقل شده اند.

در جريان مسابقه فوتبال تيمهاي تراکتورسازي تبريز و نفت تهران فعالين آذربايجاني و طرفداران تيم فوتبال تراکتورسازي با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهايي همچون «ياشاسين آذربايجان»٬(زنده باد آذربايجان) و «تورک ديلينده مدرسه»(مدرسه به زبان ترکي) اقدام به طرح مطالبات ملي آذربايجانيها نمودند.

ماموران امنيتي در حين ورود تماشاگران به استاديوم سهند آنها را مورد تفتيش بدني قرار داده و پلاکاردها و پارچه نوشته هاي هواداران را ضبط و آنها را بازداشت مي نموده اند.

بازيهاي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز به محلي براي طرح مطالبات ملي آذربايجانيها تبديل شده است و اين امر موجب شده است حکومت ايران هواداران تيم فوتبال را بازداشت و مورد آزار و اذيت قرار دهد.
     
  
مرد

 
صداي يك زن در ورزشگاه آزادي!


براي اولين بار در دربي صداي يك زن در ورزشگاه صد هزارنفري آزادي كه همگي مرد هستند، پخش شد.

دقايقي قبل نوار صوتي استقلال قبل از بازي با پرسپوليس در استاديوم آ‍زادي پخش شد. دو تيم ترانه‌هايي را براي قبل از دربي آماده كرده‌اند كه در نوار صوتي استقلالي‌‌ها كه در استاديوم پخش شد، يكي از مجريان زن در راديو، گوينده اين نوار صوتي است.


استقلالي‌ها چند ترانه ريتمينگ براي دربي آماده كرده بودند. محسن يگانه و محمد اصفهاني خواننده‌هايي بودند كه ترانه‌هاي استقلالي‌ها را خوانده‌اند. اصفهاني يك ترانه براي جورابلو، ليدر مرحوم استقلالي‌ها خوانده است.
     
  
مرد

 
فیفا هم به تحریمهای جمهوری اسلامی پیوست


فیفا، فدراسیون بین ‌المللی فوتبال در راستای تحریمهای بین المللی علیه جمهوری اسلامی، کمکهای خود را به ایران لغو کرد.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه با تلویزیون جمهوری اسلامی موسوم به "جام جم" به این موضوع پرداخت و گفت، ما اخیرا یک میلیون دلار درآمدی که از طرف اف. سی داشتیم که به حساب ما حواله شد، به نام فدراسیون فوتبال حواله شد، بخاطر همان تحریمهای کلی ضبط شد. الان یه مقدار زیادی پول از فیفا می‌ خواهیم که اونا در بحث حواله کردن برای ما مشکل دارن نمی ‌توانند حواله کنند، از اف. سی پولی که می ‌خواهیم، همینطور مونده و نمی ‌شه حواله کنند.
     
  
مرد

 
پورحیدری: با نرم‌افزار ثابت می‌کنیم گل پرسپولیس آفساید بود/بعد از برد دلیلی برای مصاحبه کردن نداشتیم

منصور پورحیدری درباره عدم مصاحبه برخی بازیکنان استقلال در پایان دربی گفت: «بازی را برده بودیم و دلیلی برای مصاحبه نکردن نداشتیم؛ اما بازی تمام نشده، تعدادی از خبرنگاران به زمین می‌آیند. در آن موقع، فوتبالیست‌ها شرایط خاص و احساسی دارند و امکان دارد حرفی بزنند که مناسب نباشد. خوشحالم این دیدار را بردیم؛ وگرنه حرف‌های بیشتری پشت سر ما زده می‌شد.»

سرپرست استقلال در مورد گل مردود پرسپولیس هم گفت: «بارها با نرم افزار خاصی که داریم، صحنه به گل رسیدن پرسپولیس را از چند زاویه مختلف مورد بررسی قرار دادیم. معتقدیم گل صدرصد آفساید بوده و حتی این موضوع را نیز ثابت می‌کنیم.»
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
استقلالی ها سندی در دست دارند که نشان می دهد محمد نوری در صحنه زدن گل به استقلال 2 سانتی متر جلوتر بوده است!

منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال در جدیدترین گفت و گوی خود درباره داربی این جمله را استفاده کرده است. گفته ای که نشات گرفته از ادعای یکی از خبرنگاران شاغل در کمیته تیم های ملی . خبرنگار جوانی که ادعا کرده یکی از اقوامش در انگلیس تصاویر را توسط نرم افزاری در لندن بررسی کرده است و به این نتیجه رسیده که در صحنه گل دقیقه 5 پرسپولیس ، محمد نوری 2 سانتی متر از امیر حسین صادقی جلوتر بوده است. این ادعا را اولین بار مسعود عنایت ، رئیس کمیته داوران بر اساس گفته های خبرنگار یاد شده مطرح کرد. او در حاشیه نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت:« این همکارتان نرم افزاری دارد که بر اساسش معلوم شده که گل آفساید بوده. او می گوید فوروارد پرسپولیس در لحظه سانتر توپ2 سانتی منر از مدافع استقلال جلوتر بوده است. البته این ادعایی است که خود من هم نمی توانم تائیدش کنم. به هر حال خیلی سخت است این تصمیمات . من اگر بودم می گفتم بازی را ادامه بدهند. برای مثال وقتی مشکوک هستیم که توپ از خط شده یا نشده می گوییم گل نگیرید چون حتما باید همه توپ از همه خط رد شود. اینجا هم باید مطمئن باشی که حتما مهاجم در لحظه زده شدن توپ از مدافع جلوتر باشد. این صحنه مشکوک بود و در صحنه های مشکوک نباید بازی را از جریان انداخت.»

این سرمنشاء خبری بود که ساعاتی بعد به باشگاه استقلال رسید. علی فتح الله زاده که درست در همان زمان کمی دورتر از عنایت داشت با تلفن همراه خود ، مجری گزارشگر جوان برنامه ورزش از نگاه دو را به دلیل زوم کردن روی صحنه حساس داربی ملامت می کرد، با پایان تماسش در گفت و گویی با خبرآنلاین از دلایلش برای آفساید بودن گل سخن می گفت:« من در اتاق کارم مانیتور 2 متری دارم. حتما باید این صحنه را در مانیتور بزرگ دید که وقتی تصویر را زوم می کنی بشود به خوبی تشخیص داد دو نفر در چه زاویه ای از هم قرار گرفته اند. به همین دلیل من چون صحنه را روی مانیتور اتاقم دیده ام با اطمینان می گویم صحنه آفساید بوده است. » همان زمان عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ که از حرص و جوش های مدیر استقلال شوکه شده بود به سمتش آمد و گفت:« تو چرا حرص می خوری ؟ شما که ازی را بردید ، برو خوشحال باش . حالا یا تصمیم درست بوده یا غلط. بی دلیل چرا خودت را وارد بحران می کنی؟!»

حاجی البته مدام این جمله را تکرار می کرد که هیچ یک از نظرات کارشناسان داوری درباره صحنه گل مشکوک پرسپولیس درست نیست چون تنها با مانیتورهای LED بالای 180 سانتی متری است که قابلیت فیکس کردن تصویر و تشخیص این صحنه وجود داشته . کاری که او آن را انجام داده است. البته بعد از اینکه تصاویر آنالیز شده صحنه در انگلیس به باشگاه استقلال رسید ، این بحث را استقلالی ها با جدیتی بیشتر دنبال می کنند که نشان دهند گل پرسپولیس آفساید بوده است، بی آنکه حتی توجهی به عذرخواهی رسمی کمک داور بازی از هواداران تیم رقیب داشته باشند.

آنها که فارغ از این تصمیم توانسته اند پیروز بازی باشند و به گفته پورحیدری حتی می توانند مدعی پنالتی گم شده شان در تصمیمات داور باشند خود را وارد دعواهای باشگاه پرسپولیس با مسعود مرادی کرده اند و تمام توان رسانه ای شان را برای اتفاقی هزینه می کنند که اصلا تاثیری در پیروزی شیرین شان ندارد!
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
قهرمان سابق در سراشيبي اعتبار و محبوبيت


حسين رضازاده يكي از محبوب ترين ورزشكاران ميان مردم ايران است كه سالهاي سال با قهرماني ها و مدال آوري هايش دل مردم را شاد كرد ...


قهرمان سابق در سراشيبي اعتبار و محبوبيت


حسین رضازاده یکی از محبوب ترین ورزشکاران میان مردم ایران است که سالهای سال با قهرمانی ها و مدال آوری هایش دل مردم را شاد کرد .

اما او چند وقتی است که به خاطر خلاف گویی هایش به شدت زیر سوال رفته و ظاهراً قصد پایان دادن به این روند را ندارد . اما قهرمان سابق کشور باید به این نکته توجه داشته باشد که هر چند مردم ایران مردمی قهرمان دوستند اما همواره ویژگی های اخلاقی قهرمانان ورزشی برای آنان از ارزش و اعتبار بالاتری برخوردار بوده است . جهان پهلوان تختی نمونه ورزشکاری مردمی است که جوانمردی و صداقت را پیشه کرد و برای همیشه نامش را در میان ملت ایران زنده نگهداشت .

اما طی ماه های گذشته و پس خروج حسین رضازاده از عرصه ورزشکاری حرفه ای و ورود به عرصه مدیریتی رضازاده هر از گاهی خلاف واقعی را مطرح کرده که به شدت افکار عمومی را نسبت به گفتار و رفتار این ورزشکار سابقا خوش اخلاق تحریک کرده است .

حسین رضازاده در گفت وگو با ایلنا مدعی شده بود كه عماد احمدیان را نمی شناسند. اما عكس ها و اخبار سال 1387 نشان می دهد كه احمدیان یكی از حامیان مالی رضازاده بوده است.

به گزارش ایلنا احمدیان، مشاور كمیته ملی المپیك دوشنبه هفته قبل در برنامه 90 انتقاداتی را به كادرفنی تیم امید كرد. این درحالی بود كه به نظر نمی رسید او پیشنیه ورزشی داشته باشد.

گزارشگر زمانی كه از سابقه مدیریتی و حضور او در ورزش پرسید، عمادیان گفت كه سابقه ورزشی ندارد، اما زمانی كنار رضازاده بوده است. چند روز بعد رضازاده در گفت وگو با ایلنا به صراحت اعلام كرد كه هیچ رابطه ای با احمدیان نداشته و تا به حال او را ندیده است. این درحالی بود كه خبرنگار ایلنا احمدیان را در اردوهای تیم ملی وزنه برداری و كنار رضازاده دیده بود.

اثبات ارتباط رضازاده و احمدیان كار سختی نیست. در سایت iwf.ir و در گزارش های تصویری این سایت كه تاریخ 15/5/1387 مخابره شده است، عكس هایی دیده می شود كه به هیچ وجه رابطه رضازاده و احمدیان را انكار نمی كند. در این عكس ها احمدیان گردن آویزی از سكه های طلا را به گردن رضازاده می اندازد.

0


سایت تبیان هم در خبری كه در تاریخ 15/5/1387 از خبرگزاری فارس نقل كرده بود، نوشته بود كه عماد احمدیان با این كه رضازاده در المپیك 2008 شركت نكرده بود‏، اما پاداش 100 سكه را به او پرداخت كرده بود. متن خبر:« قوی ترین مرد جهان، با وجود حضور نیافتن در مسابقات المپیك 2008 پکن، پاداش قهرمانی در این مسابقات را دریافت كرد. به نقل از فارس، احمدیان یكی از افراد متمولی است كه علاقه وافری به وزنه برداری و قوی ترین مرد جهان دارد. پیش از آن كه حسین رضازاده به دلیل بیماری از شركت در مسابقات المپیك انصراف دهد، احمدیان اعلام كرده بود كه در صورت قرار گرفتن وی بر روی یكی از سكوهای المپیك، 100 سكه طلا به وی اهدا خواهد كرد. بعد از آن كه حضور قهرمان 2 دوره قبلی مسابقات المپیك در چین منتفی شد، احمدیان نیز تصمیم گرفت طی مراسم ویژه ای از سال ها افتخار آفرینی رضازاده قدردانی كند. این مراسم صبح امروز در محل فدراسیون وزنه برداری برگزار شد و احمدیان سكه هایی كه برای مدال آوری رضازاده در نظر گرفته بود را به وی اهدا كرد.» این خبر در سایت های خبری و خبرگزاری های دیگر هم دیده می شود.

در سایت نورپورتال هم خبر دیگری از روابط رضازاده و احمدیان دیده می شود؛ خبری كه به قبل از بازی های المپیك مربوط می شود. در این خبر كه تاریخ 6/3/1387 مخابره شده است، آمده كه احمدیان از نظر مالی رضازاده را تامین كرده بود تا او در لیگ شركت نكند. گفته می شود احمدیان قبل از المپیك پكن در شرایطی كه آمادگی حضور در لیگ را نداشته است و هیچ یك از تیم های باشگاهی با او قرارداد نبسته بودند‏، او را كمك كرده بود. متن خبر:« در آستانه آغاز لیگ 87، احمدیان یكی از متمولین و علاقه مندان به رشته وزنه برداری از حسین رضازاده خواست در رقابت های لیگ شركت نكرده و تمام توان خود را معطوف به كسب سومین مدال طلای المپیك كند. او از نظر مالی این وزنه بردار مدال آور را حمایت كرد تا از همراهی تیم های لیگی بی نیاز شود. در همین راستا این علاقمند به وزنه برداری، 100 سكه بهار آزادی به عنوان پاداش قهرمانی در المپیك برای حسین رضازاده در نظر گرفته است.»
     
  
مرد

 
ادینهو اقای گل برزیلی لیگ برتر : اگر بخواهید ایرانی میشوم


اگر امکاناتش را فراهم کنند و بازی من در تیم ملی منع قانونی نداشته باشد و مربی تیم ملی ایران هم من را بخواهد کاملا برای بازی در تیم ایران آمادگی دارم. من چند سال است که در ایران زندگی می کنم و این کشور وطن دوم من است و نسبت به آن احساس مسئولیت می کنم. همانطور که برای مس و کرمان این احساس را دارم.


سایت گل - در روزهای بی مهاجمی فوتبال ایران دردآور ترین نکته این است که ببینیم یکی از تاثیرگذارترین مهاجمان تیم های لیگ برتری یک خارجی است!( نکته ای که یکبار خداداد عزیزی درباره الروم مثال زد )
لوسیانو ادر یا همان ادینهوی برزیلی تیم مس، از زمانی که به این تیم کرمانی آمد توانست حتی سرنوشت این تیم را تغییر دهد. چه در آن فصلی که مس خیلی قدرتمند بود و با گلزنی ها و پاس های گل او به آسیا رفت و چه در فصلی که مس با هزارو یک مشکل مالی روبرو بود و اگر این بازیکن نبود چه بسا این روزها کرمانی ها تیمشان را در لیگ یک تشویق می کردند. اما ادینهو در سومین فصل حضورش در مس برخلاف خیلی دیگر از خارجی های لیگ ایران همچنان یک ستاره بی چون و چرای در مس کرمان است و حالا با 9 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ هم قرار دارد. جالب اینکه بیش از نیمی از تمامی گل هایی که او در طول سه فصل حضورش در مس به ثمر رسانده است از آن دسته گل هایی بوده است که این قابلیت را داشتند آرم برنامه های ورزشی شوند! درست همانند گلی که او این هفته به صنعت نفت زد و توپ با کاتی عجیب وارد دروازه هوری شد! ادینهو حالا ابراز علاقه هم می کند که برای تیم ملی ایران بازی کند. پیشنهادی که اگر جدی به آن پرداخته شود شاید سرنوشت تیم ملی را هم همانند سرنوشت تیم مس تغییر دهد. کم هستند از این دست بازیکنان که این توانایی را دارند که گاهی به تنهایی مسیر حرکتی یک تیم را تغییر دهند! حالا که شباهت های فرهنگی مردم ایران و برزیل بیشتر هم شده است چه بسا یک برزیلی را هم در خط حمله تیم ملی ببینیم تا این تشابه ابعاد وسیع تری پیدا کند!
هر چند با توجه به شرایط اجتماعی ایران بعید است

_ حالا به تنهایی در صدر جدول گلزنان هستی...

بعد از گلی که هفته قبل به پیکان زدم و چند هفته گل نزدن هایم را متوقف کردم با استرس کمتری بازی کردم. برای همین از موقعیت ها بهتر استفاده کردم. این اتفاق در بازی های آینده هم رخ می دهد.

_ دیگر هر تیمی برای مهار تو بیش از یک بازیکن را مامور می کند و قطعا این کار تو را سخت تر خواهد کرد؟

در بازی های قبلی هم این اتفاق افتاده بود اما این مسئله فضا را برای بازیکنان کنار من بیشتر فراهم می کند. مهم پیروزی مس است حالا چه من گل بزنم چه بازیکنان دیگر. اما برای آقای گلی برنامه دارم.

_ یکی از علل محبوبیت تو در کرمان همین تعصب جالبت به مس است که سه فصل را در اوج درخواست ها در این تیم ماندی. خیلی ها انتظار داشتند در ابتدای فصل به تیم دیگری بروی؟

من به زندگی در کرمان و مردمش کاملا انس گرفتم. شاید خیلی ها گمان کنند من به خاطر پول در کرمان ماندم اما در همین فصل هم خیلی تیم ها پول بیشتری می دادند. دلیل ماندن من در کرمان و مس اصلا مالی نبود و من به خاطر مسائل عاطفی بیشتر مس را ترجیح دادم تا مالی.

_ این مسائل عاطفی سبب نمی شود که به بازی در تیم ملی ایران هم فکر کنی؟

اگر امکاناتش را فراهم کنند و بازی من در تیم ملی منع قانونی نداشته باشد و مربی تیم ملی ایران هم من را بخواهد کاملا برای بازی در تیم ایران آمادگی دارم. من چند سال است که در ایران زندگی می کنم و این کشور وطن دوم من است و نسبت به آن احساس مسئولیت می کنم. همانطور که برای مس و کرمان این احساس را دارم.

_ ژاپنی ها هم چندین سال از آلکس برزیلی در تیم ملی کشورشان استفاده کردند و با او حتی به جام جهانی هم صعود کردند. فکر می کنی این اتفاق برای تو هم رخ دهد؟

در اروپا هم من دیدم مسعود اوزیل با تیم ملی آلمان روبروی ترکیه که زادگاهش بود بازی کرد. از این موارد زیاد در دنیا اتفاق افتاده است و دیگر این تمایل یک کشور است که از بازیکن کشور دیگر در تیم ملی اش استفاده کند. من فکر می کنم می توانم در تیم ملی ایران مفید باشم و به موفقیت های این تیم کمک کنم.لبته برای این اتفاق و ایرانی شدن من فقط نظر قطبی شرط نیست و خیلی جریان ها از جمله کارشناسان فوتبال و روزنامه ها باید برای این اتفاق نظر مساعد داشته باشند تا من پیراهن تیم ملی ایران را بپوشم. من هیچ گاه در تیم ملی برزیل بازی نکردم برای همین می توانم در ایران به تیم ملی دعوت شوم.
     
  
صفحه  صفحه 4 از 192:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  189  190  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA