انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 1 از 7:  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

یکی به من بگه خداپرستی چه مزیتی بر بت پرستی داره؟؟


مرد

 



انسان ها بعلت ضعفی که در ادراک حقایق اطرافشون داشتند همواره در طول تاریخ بسوی یک نیروی برتر جذب شده اند که اسمش رو خدا گذاشته اند و انواع و اقسام صفات مثبت و کمالات رو هم به اون نسبت دادند.زمانی سنگ و چوب رو پرستیدند و زمانی ماه یا خورشید رو .ایراد این خدایان این بود که دسترس و دید بودند زمانی هم بت شکنی پیدا میشد و عجز و ناتوانی این خدایان از خفظ خودشان هم بر ملا میکرد .این بود که افراد با هوشی پیدا شدند که خدا یان رو به اسمان فرستادند و در واقع از گزند و دسترسی عملی خارجش کردند .حال باید پرسید از لحاظ علمی و منطقی این خدای نادیده چه برتری و مزیتی بر ان خدایان زمینی دارد؟؟خدا پرستان افراد بت پرست را تحقیر میکنند که جسم بیجانی را میپرستد که قدرت یا کمالی ندارد حال میپرسم ان خدای نا دیده چه قدرت یا کمال قابل اثباتی از لحاظ عملی دارد که بت ندارد؟؟فرد بت پرست هم ادعای کمال و قدرت خالق بودن بتش را دارد درست همانند ادعایی که خدا پرستان در رابطه با خدای نادیده شان دارند.در حالی هیچکدام از حد حرف و ادعای نظری خارج نیستندو نتوانسته اند دلیل علمی و یا منطقی بر مدعایشان بیاورند.

پس بت پرستی با خدا پرستی چه تفاوتی دارد؟



تنها مزیتی كه هست كه به ظاهر این خدای نادیده نمیشه ایراد گرفت همین؟
خدایان دیگه شكل و قیافه داشتن هركی با قیافش حال نمی كرد می رفت سراغ خدای دیگه؟
وگر نه هیچ تاثیری تو زندگی بشر بودن یا نبودش فرقی نداره؟ این همه آدم بی خدا هستن كه هر روز زندگی میكنن و بلعكس. چه باشه چه نباشه تاثیری در زندگی روزمره انسانها نداره (این نظر شخصی منه)
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
     
  
مرد

 
ehsan6363: آخه چطور ميشه پرستيدشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی خدایی رو كه تو قبول داری خودشو تمیز می كنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
     
  
زن

Princess
 
Arman2: منم گفتم ادعا ندارم.چون تو این سایت دارم پست میدم!
مگه اینجا چشه؟
یعنی شما میگین هر كی توی این انجمن بیاد شیطان صفته؟ یا با خدا دشمنه؟ آدم بدیه؟ چیزی حالیش نیست؟؟؟؟
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
Arman2: ولی فرق خدا با بت اینه كه خدا همه چیزه.بزرگترین حقیقت هستی و میشه گفت تنها حقیقت هستی!

همه چیزه.مهمترین چیز زندگیه!اگه یه انسان فوق العاده با ایمان درست حسابی رو تاحالا ملاقات كرده باشین از رو منش طرف خودتون می تونین بفهمین كه چقدر زندگی خودتون پوچه و همش دنبال وسایل تو دنیا هستین نه هدف زندگی كه رسیدن به خداست!
من خدا رو قبول دارم ولی عزیز من, این چه استدلالیه ,خدا حقیقته.....واییییییییی من الآن اینو گفتی دیگه همه متحول شدن....چرا مثل آخوندا حرف می زنی؟؟؟؟؟؟

Arman2: چون پورنو كلا راه غلطیه و راه درست داشتن رابطه جنسی وفادارانه با كسی هست كه آدم دوستش داره.

نه این فانتزی های رنگارنگ و جورواجور كثیف و انسانی و حیوانی با هم قاطی كه تو فیلم های پورنو آدم رو تشویق به انجامشون می كنن


شما ناراحتی واست دعوت نامه كه نفرستادن كه همه رو می بری زیر سوالشششش
بدرد نخور هم واژه ایست .....
     
  
مرد

 
samsam21: چطور تو به خدایی ایمان داری كه تا حالا چند بار تو طول تاریخ زدن خونشو خراب كردن و در سال 1946 هم دچار سیل زدگی شد ؟

در ثانی اگه بتها هم یه مشت طرفدار و نوكر و چاكر دربست داشته باشن كه هر روز تمیزشون كنن دیگه نیازی به تمیز كردن خودشون ندارن.

ببینم مگه همه ساله كه پارچه اطراف كعبه را عوض میكنن و با گلاب ناب می شورنش ، این كارو الله انجام میده؟ اصلا میتونه اینكارو بكنه ؟

نه خیر آقا این كار ها رو طرفدارانش براش انجام میدن.

حتی اون خدای ناپیدای تو زبون هم نداره كه از خودش دفاع كنه و این طرفدارانشن كه دارن برای اثباتش خودشونو جر میدن و به آب و آتیش می زنن.
Arman2: خونه خدا مگه خداست كه اینجوری استدلال میكنین.لون ها خود بت رو خدا می دونستن!
این استدلالی چرت و پرت و بچه گانه چیه می كنید؟

فرق خدا با بت اینه.نمی خوام بگم من حالیمه و خیلی آدم خوبیم.اگه آدم خوبی بودم الان تو این سایت نبودم!

ولی فرق خدا با بت اینه كه خدا همه چیزه.بزرگترین حقیقت هستی و میشه گفت تنها حقیقت هستی!

همه چیزه.مهمترین چیز زندگیه!اگه یه انسان فوق العاده با ایمان درست حسابی رو تاحالا ملاقات كرده باشین از رو منش طرف خودتون می تونین بفهمین كه چقدر زندگی خودتون پوچه و همش دنبال وسایل تو دنیا هستین نه هدف زندگی كه رسیدن به خداست!

منم گفتم ادعا ندارم.چون تو این سایت دارم پست میدم!
Arman2: هر كی تو این سایت بیاد به جز قسمت سكسولوژیش و بعضی بحث های سكسی بقیش به نظر من راهی غیر درست برای برطرف كردن نیاز جنسی هست و با این كه اینو میدونیم.شهوت ما رو میكشونه اینجا!

چون پورنو كلا راه غلطیه و راه درست داشتن رابطه جنسی وفادارانه با كسی هست كه آدم دوستش داره.

نه این فانتزی های رنگارنگ و جورواجور كثیف و انسانی و حیوانی با هم قاطی كه تو فیلم های پورنو آدم رو تشویق به انجامشون می كنن!

خب واقعا این همیشه مطرح بوده كه خدا كیست؟ چیست؟ و هیچ گاه در طول تاریخ جواب درستی بهش داده نشده
امااون چیزی رو كه بطور قطع و یقیین می توان گفت اینه كه خدایی كه تا كنون برای ما معرفی كردن نه اون بت ها هستند و نه خدای ادیان
اما واقعا به طور قطع نمی توان گفت خدایی نیست همانطور كهمیدونید علم ثابت كرده كه هستیدر اثر انفجار شدید یك ماده ایجاد شده و این ماده به قطعات كوچكتری كه كه یكی از آن ها زمین است تبدیل شده حال این سوال مطرح می شود كه این ماده ابتدایی از كجا بوجود آمده بود؟؟؟؟
به هر حال من تاحدودی به فلسفه خیام اعتقاد دارم : این كه درك خدا از عقل من خارج است و قادر به پاسخ گویی نیست و همه ادیان خدا را از دید تبلیغ كننده آن دین معرفی كرده اند و به تدریج با تكامل انسان بعضی از افراد به این نتیجه رسیدند كه هر خدایی را كه معرفی كنیم با هم ایرادی به آن وارد است بنابراین خدایی را معرفی كردند كه قابل روئیت نباشد...
دوباره به فلسفه خیام بر می گردم بشر نمی تواند خدا رابشناسد و اصولا دلیلی هم برای این كار نیست خدا تاثیری در زندگی ما ندارد بنابراین ما به جایی این كه وقت خود راصرف شناخت خدا كنیم بهتر است از عقل خود استفاده كنیم و از راهبرد های عقل خود استفاده کنیم
مشکل بشر اینه که هیچ وقت نمیتونه بگه نمیدونم!!! یا باید خدا باشد یا نباشد!! در صورتیکه من می گم نمیدونمز
     
  

 
nimachi: دست شما درد نكنه. من نظرامو می گم حالا اگه این نرارو قبول ندارین كه نباید اینجوری بگین كه؟
ببین عزیزم شما نظر نمیگید میاید طرف رو با حرفهاتون با گفته هاتون به قول معروف دچار .... میكنید اگر شما واقعا مطالعه دارید خوب چرا همیشه كتابهایی رو مطالعه میكنید كه ضد اسلام نگاشته شده اگر واقعا دنبال به دست آوردن نتیجه هستید نباید بین كاربران نتیجه گیری كنید خودتون كتابهای مخالف و موافق و همچنین به روز مطالعه كنید تجزیه تحلیل كنید همه موارد تو دستتون میاد
پس از اینكه میگم تحمیل میكنید عقاید رو ناراحت نشید كسی كه دنبال موارد دین شناسی هست میره با اهلش گفتگو میكنه و مطمئن باش كه بری دنبالش نتیجه میگیری
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
benyamin: كتابهای مخالف و موافق و همچنین به روز مطالعه كنید تجزیه تحلیل كنید همه موارد تو دستتون میاد
من همه جور كتابی می خونم ولی كتابهای اسلامی رو خیلی راحت می شه نقد كرد یكی از دوستام داره كتاب شبهای پیشاور رو نقد میكنه. ای منم یه كمكی می كنم. با اهلشم در ارتباطیم كه یه موقع نقدمون خیلی تابلو نباشه كه كسی بخنده
خیلی خوبه آدم بره دونبالش كی بدش میاد كه خدا یا پیامبری نداشته باشه كه امیدی داشته باشه و بهشون تكیه كنه...؟ من دونبالشم بد جورم دونبال این كارم
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
     
  
مرد

 
هیچ مزیتی نداره.انسان اولیه چون شعور نداشت بت می پرستید بعد از اینكه فهمید كارش عقلانی نیست خدا رو آفرید و بت پرستشو ذهنی كرد.
البته جوابه این سئوال خیلی گستردس.
     
  
مرد

 
زمانی میشه درك كرد كه هر دو حالت رو تجربه كنی .
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
زن

 
من اصلا آدم مذهبی نیستم ، جا نمازم آب نمیكشم
من حتی اسم امامامونم به ترتیب بلد نیستم
ولی حداقل درك اینو دارم كه بت رو با خدا مقایسه نكنم یا نگم بت بهتره
من خدا رو میپرستم چون میدونم حدقال صدامو میشنوه و خیلی جاها كمكم كرده
ولی آیا یه بت میتونه آدمو كمك كنه ؟؟؟
بت پرستی توهین به شعور خود آدمیه كه داره بت پرستی میكنه ، گیریم كه خدا رو هم قبول نداره ، عقلش چی میگه ؟
یعنی نمیفهمه كه از بت هیچی بر نمیاد
واقعا آدم میمونه به این آدما چی بگه
شایدم كمك میكنه ما خبر نداریم
"منی” که کنارش “تو” نباشد، بزرگترین پارادوکس دنیاست
     
  
صفحه  صفحه 1 از 7:  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
مذهب
مذهب

یکی به من بگه خداپرستی چه مزیتی بر بت پرستی داره؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA