انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 6 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

قرآن این بار به دست یک زن ایرانی به آتش کشیده شد.


مرد

 
دوست داشتم این زن ایرانی رو که میگید یکی میشناخت و واسمون تعریف میکرد که در اینده چه بلاهایی عجیب غریبی سرش میاد . دیگه معجزه در ان واحد ممکنه رخ نده اما شک نکنید یطوری بلا سرش میاد که تمام کسانی که میشناسنش متوجه میشن این مکافات کدوم عملشه .
شاید ان نقطه نورانی دشت , چشم گرگان بیابان باشد .
     
  
مرد

 
oshinam:
پس طرفدار نظریه داروینی!!!
بهت تبریک میگم
گاو پرستی هم بر میاد
پس هرکی دین داره بی عقل و خرده و هر کس بی دین و کو. مو. نیسته عاقله نه?
شما میمیرید در حال جاهلیت
اینقدرم تاپیک ها رو به من گوشزد نکن اعصابم میریزه به هم
شما برو دنبال ساندیست

کسی که قرانو اتیش زده کلام خدا رو اتیش زده که شما هم خوشبختانه بی خدایی.
پس نتیجه میگیریم اینجا هم تاپیک بی خدایانه
فقط صورتش فرق کرده
من یه جوون پیرم!!!
     
  
مرد

 
با اینکه ادعا میکنید که باید به همه عقیده ها احترام گذاشت
ولی شما اتش زدن کتاب دینی متعلق به یک ملیاردو اندی نفر رو ازش حمایت میکنید
افرین به این همه منطق
من یه جوون پیرم!!!
     
  
مرد

 
bad_badak: من اصلا اعتقاد به هیچ دینی ندارم و اعتقادات خودم رو دارم.
اما به نظر من بی احترامی فقط سوزاندن چیزی نیست، سوزاندن كتاب یا پرچم یا ... یك نوع بی احترامی است. اما ما خودمون به كتاب یا پرچم مون بی احترامی می كنیم اونوقت انتظار داریم دیگران احترام بذارند(خیلی وقت چون مصلحت نیست باید برخلاف عدالت عمل كنیم یا دروغ بگیم و ... )
ratista: یدوارم خدا هدایتش کنه به سمت انسانیت. توهین کردن به عقاید دیگران از انسانیت به دوره
mohammad1373ma: واقعیات شگفت‌انگیز در مورد قرآن
دلت خوشه ها داداش ....
اونی كه این ادعا رو كرد خودش پشیمون شد .... اما شما ها هنوز بهش باور دارین
شما كه این قدر به قران علاقه داری یه نرم افزار قرآنی هست كه میتونی كلمات رو توش سرچ كنی برو بخرش دو تا از اینا رو كه گفتی رو سرچ كن میبینی چه تابلو سركاری... آره عزیز اول تحقیق كن بعد بیا چرت و پرت های بقیه رو این جا كپی پیست كن
     
  
مرد

 
shayan2011: جالب اینه که من اینو با یه دوست خارجیم دیدم که زیاد اهل دین نیست اما شوکه شد...
اگه من اینو بگم متهم میشم به طرفداری از دینم اما این دوستم گفت : این زنه عقده ایه... هر کسی با هر دینی که داره قابل احترامه... از طرف دیگه گفت عرب یا هر کس دیگه همه تو دنیا برابرن... گفت این زن نژاد پرسته که خودش و قوم و نژادشو برتر میدونه ....
تو اینجا من خودم خیلی آدم می بینم که حتی وجود خدا رو هم انکار میکنن اما محاله به کسی که دین داره و دم از خدا میزنه توهین کنه... برید فکر کنید ببینید برای چی هنوز جهان سومی هستیم و پیشرفت نمیکنیم...
مثلا این زن بقول خودش عاقله و خرافات رو نمیخواد بپرسته اما عملش نشون میده که مریضه روانیه... ایشالله خدا شفاش بده بفهمه کارش چقدر کثیفه....
عزیزان من این حرفا که مثلا اعجاز عددی قران رو هر کسی میتونه از خودش در اورده باشه
حالا من نمیدونم اعجاز عددی قران واقعیه یا نه
همینطور که اوشینم جان گفتند موضوع تاپیک اینه که یه ایرانی قران رو به اتیش کشیده
ولی من فکر نمیکنم این کار انسانی نیست
و ما نباید به این موضوع افتخار کنیم
من طرف صحبتم با کسانی هست که میگن این کار درست بوده
اگه ما کتاب مذهبی شما رو اتیش میزدیم شما از کار من حمایت میکردین
البته نمیدونم مذهب شما کتاب داره یا نه?
من یه جوون پیرم!!!
     
  
مرد

 
pasokh: به همین قرآن قسم اگه من اونجا بودم خودشو زنده زنده آتیش میزدم تا كسی دیگه خایه نكنه به كتاب مقدس 1.5 میلیارد نفر جسارت كنه
انسانها هرگز به اندازه ای که با مفاهیم دینی توجیه شده باشند، شرارت را به کمال و با لذت انجام نمیدهند.پاسکال
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  ویرایش شده توسط: oshinam   
مرد

 
abers: یه سوال البته شاید بنظرتون ینوع وسواس یا افراط باشه در دقت وتمرکز.
این خانوم برا ی اینکه درتصویربه ببیننده ثابت کنه این کتاب قران کریم هست چرابیشترازیک یادوبار صفحاتش رونشون داد؟
اگرازباب روئیت مسلمین بوده همون باراول کفایت میکرده ونهایتادوبار چرادفعات تورق رو زیادانجام داده؟
سوال بعدی من اینه ایا دوربین نزدیکتر نمیشد گرفته بشه که لاقل ایات وسوره ها به منظورتاکیدوباورپذیری بیشترنشون داده بشه؟
کمی تامل..................ودیگرهیچ
عده ای از ماها،از آخوندا خوشمون نمیاد متأسفانه دق دلیمونو سر دین و قرآن و پیامبر خالی میکنیم. اسلام از نظر من دین خیلی خوبیه. بدیش به اینه که یه عده چسبیدن بهش و هر غلطی که میکنند به اسم اسلام تموم میشه. جلال آل احمد میگه در اروپا رفتم مسلمون ندیدم ولی اسلامو دیدم ولی در ایران مسلمون دیدم ولی از اسلام چیزی ندیدم. و کلا با توهین به هر شخص و دین و مذهبی مخالفم.
من آبی ام تاجی ام اسم تیمم استقلاله
جلو تاج ایستادی واست باخت اجباره....
     
  
مرد

 
اکنون ۱۴۰۰ سال می گذرد که بما گفته شده که قرآن کلام خداوند است، باید آن را بوسید و بدان احترام گذاشت. نیاکان مانیز نخست درروبرویی با شمشیر، کشت و کشتار، و ازدست دادن سرزمین و هستی خود، به ناچار تن بدان دادند، آن را پذیرفتند، بدون آن که احساس و دلبستگی ازآن در خود یابند که بدان نگاه کنند، و یا در دست بگیرند.
نتیجه آن که قرآن را کسی نخواند تا از محتوای آن اگاهی یابد. بلکه، ترجیح داد پشت پستو، درون کمد، ویا آن را روی تاقچه جای دهد وتنها از دور نظاره گر آن باشد.
از آن به بعد، تنها مورد بهره برداری قرآن در آرامگاهها، و رویپیکرمردگان، برای سوگند خوردن، بدرقه مسافر، و یا فال گرفتن بود. رفته رفته نسل های بعدی نیاکان ما به آن ستم و دیکتاتوری خو گرفتند و این امر در آنان نهادینه شد.
آن هایی که این کتاب را از جانب خداوند می دانند، و بدان تعصب می ورزند، چندان آگاهی از ضد و نقیض بودن متن، نا آگاهی از چگونگی و ساخت زمین و آسمان، و شماری دیگر از نوشتههای آن را ندارند، و داوری اشان تنها براساس شنیدن و باورکردن تبلیغات، مذهبی، و کورکورانه پذیرفتن آن است.
از چند دهه گذشته تاکنون نویسدگان و اندیشمندان گوناگونی به بررسی قرآن پرداختند، و به سادگی نشان دادند که قرآن نوشته انسان هاییاست که در آن زمان، دانش و اگاهی کمی از وجود و هستی و طبیعت اطراف خود داشتند.
به عنوان نمونه در میان انبوهی ازکتاب هایی که در باره قرآن و چگونگی پیدایش اسلام، با استناد به گزارش نویسندگان بزرگ عرب و اروپایی، به فارسی نوشته شده و سطحی بودن قرآن را به خوبی نشان می دهند، از این گونه است:
بازشناسی قرآن؛ نوشته دکترروشنگر(دکتر مسعود انصاری)،
تولدی دیگر؛ از دکتر شجاع الدین شفا،
و اسلام شناسی از علی میرفطروس می باشند.
به تازگی، آقای عبدالکریم سروش که دستی بر مذهب دارد و فارغ التحصیل مدرسه حقانی که نیمه فیضیه به شمار می آمد، به این نتیجه رسیده که قرآن هنر و کار دست انسان است وربطی به خدا و آسمان ندارد.
از آن چه گفته شد می توان به جرات گفت که سوزاندن هر کتابیچه خوب و چه بعد، عمل شایسته و درستی نیست. مثال خوب و پرمعنای فارسی می گوید :«هرکتاب، ارزش یک بار خواندن را دارد».
دلیل آن این است که کتاب خوب، معلمی آموزنده است و به ما چیزهای خوب می آموزد، و کتاب بد درس عبرتی است که نباید آن روش و راه را دنبال کنیم. چنان کهوقتی از لقمان حکیم می پرسند ادب را از که آموختی، پاسخ می دهد از بی ادبان؛ « زیرا یاد گرفتم کار ناپسند آنان را تکرار نکنم».
هم میهنان گرامی به خوبی آگاهند که زمان یورش تازیان کتاب خانه های بسیار بزرگی در تیسفون پایتخت بزرگ ساسانیان ( در عراق کنونی)، در نهاوند، جندیشاپور، خراسان بزرگ، فارس،و دیگر شهرهای بزرگ ایران وجود داشتند، که در داشتن نوع کتاب های خطی نوشته و یابرگردانده از زبان های دیگر کم نظیر بودند. وقتی از عمر پرسیدندکه با این کتاب ها چه کار کنیم، در پاسخ گفت؛ «همه چیز در قرآننوشته شده، بنابراین به وجود این ها نیازی نیست و بهتر است آن ها را نابود کنید. نتیجه این که کتاب ها را یا در آب رودخانه ها ریختند، و یا سوزاندند.
اکنون که کشیش مسیحی در فلوریدای آمریکا تصمیم به سوزاندن قرآن گرفت، که بنا به آن چه گفته شد، می تواند کار زشت و عمل ناپسندی می باشد،ناگهان فریاد وااسلاما، از حلقوم مسلمانان افغانستان، عربستان، پاکستان، و چند کشور دیگر برخاست.
از میان مردم این چنین کشورهاییکه اعتراض و فریادشان بلند است، از دانش و بصیرت، کمال انسانی و خردمندی خبری نیست.
آنان کورکورانه بدون اندک مطالعه در مورد قرآن و آن چه بدان باور دارند، برای حفظ و صیانت کتابی که از برگ های کاغذ و ساخته خود بشر است، اینچنین شور و شر به راه می اندازند، جامه از تن می درند، و بهدنبال آن، شکم پاره می کنند.
مردم این کشورها، هیچگاه به سرچشمه آن همه فقر، تنگدستی، نکبت و بیماری، زنده بودن، ولی زندگی نکردن، و یا با بدبختی مردن خانواده و بستگان خود پی نمی برند. زیرا همه اینها از جهل، نادانی، و خرافات دینی آنان است.
در کشورهای اروپا، و آمریکا دههامرتبه بیشتر از پاکستان، و یا بنگلادش باران می بارد. در آن جانه سیلی آمد، نه چندان خانه ای خراب شد، و یا چندان کسی را آب برد.
ازیک سوی، تری جونز کشیش کلیسایی در فلوریدا حق داشت که از حریم سرزمین خود دفاع کند، و اجازه ندهد مسجدی در مرکز اقتصاد نیویورک که در حقیقت مرکز اقتصاد جهان است، ساخته شود.
آنان به خوبی می دانند که مسجد کانون شستشوی مغزی و خرد زدایی است که کمال انسانی را از آدمی جدا می کند، و بدو تعصب،کینه توزی، حس انقام، حس برتربودن، و بالاتربودن، و خودبزرگ بینی می دهد.
در کشورمان ایران، ما شاهد جنایات رژیم و شستشوی مغزی جوانان و پیرانمان در بیش از ۱۵۰۰۰۰هزار مسجد و حسینیه هستیم.
از سوی دیگر، سوزاندن قرآن و یا هرکتاب دیگر همان گونه که گفته شد، کار ناپسندیده ایست. برهمگان لازم است که چگونگیو متن درست قرآن را به دیگران بیاموزیم تا بدانند که بنا به گفته ای؛ «علی آباد شهری نیست».
۱ – تاریخ ایران زمین – نوشته وگردآوری دکتر محمد جواد مشکور
۲ – پیامبر- گردآوری زین العابدینرهنما-ص ۳۲
۳ - از کورش هخامنشی تا محمد خاتمی- نوشته فاروق صفی زادهص ۱۳۰
۴ – تاریخ تمدن ساسانی- ج۱، ص ۷۹
۵ – دوقرن سکوت- نوشته دکتر عبدالعظیم زرین کوب- ص ۹۶-۹۸

به نظر من حالا چه اشکالی داره این خانم قرآن رو سوزونده
این همه مسلمونا کتابای ما را سوزوندن ، فرهنگ و تمدن ما را نابود کردن ، آثار تاریخی ما را ویران کردن و دارن تخریب میکنن ، مردم ما را کشتن ، با زور و اجبار و.... حالا یه نفر اومده این کارا کرده چه اشکالی داره ، اصلا این کار یک میلیونم کارهایی که اونا کردن هم نیست
به جای اینکه بیاین تاسف بخورید به حال اون بدبختایی که به خاطر آتیش زدن یه کتاب ، میکشنشون یا دارشون میزنن یا ... ، دارید از کتابی که ساخته دست محمد هست دفاع میکنید و سنگش رو به سینه میزنید
بیاین یکم حماقت رو کنار بذارید و خودتون رو یکم بذارید جای اون ..!
تعقیب و آزار مردم فقط مختص به یک دین نیست.بلکه ماهیت همه ادیانی است که قدرت داشته اند و قانون را دردست داشته اند.(تامس پین)
/ با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر،چرا که اگر خدایی وجود داشته باشد باید خرد را بیشتر از تقلید کورکورانه ارج نهد./(توماس جفرسون)
     
  
مرد

 
borhan6600: ه جای اینکه بیاین تاسف بخورید به حال اون بدبختایی که به خاطر آتیش زدن یه کتاب ، میکشنشون یا دارشون میزنن یا ... ، دارید از کتابی که ساخته دست محمد هست دفاع میکنید و سنگش رو به سینه میزنید
سلام دوست عزیز خیلی دلت پره اما یکم احترام به ادیان دیگه غیر از دین خودت فکر کنم بد نباشه زرتشت هم گفته گفتار نیک پندار نیک کردار نیک
اسلام دین دروغینی نیست و حضرت محمد نیز فرد عادی نیست اسلام دینی است مثل بقیه ادیان از سوی خدا و حضرت محمد نیز فرستاده خداوند ولی انسان مختار به انتخابه البته بهتره برای انتخاب دین خود ذات دین دیده بشه نه از روی رفتار پیروانش بگیم این دین خوبه اون دین بده من از هیچ دینی دفاع نمیکنم ولی حرفم اینه نباید به هیچ دینی توهیین کرد چون توهیین به ذات پاک دیانت هستش از نظر من ادم متدین مقید به هر دینی که باشه نباید به خودش اجازه توهیین به بقیه ادیان رو بده
این کاربر به دلیل تخلف در قوانین انجمن بن شد
(پرنس و پرنسس)
     
  
مرد

 
با نظر دو نفر بالایی موافقم
شاید کارش یجورایی توهین به مقدسات مسلمان نماها بوده که روش درستی نیس
ولی دمش گرم، خیلی حال کردم شاید واقعا لازم بود ( بت شکنی بود)
تعقیب و آزار مردم فقط مختص به یک دین نیست.بلکه ماهیت همه ادیانی است که قدرت داشته اند و قانون را دردست داشته اند.(تامس پین)
/ با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر،چرا که اگر خدایی وجود داشته باشد باید خرد را بیشتر از تقلید کورکورانه ارج نهد./(توماس جفرسون)
     
  
صفحه  صفحه 6 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
مذهب
مذهب

قرآن این بار به دست یک زن ایرانی به آتش کشیده شد.

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA