انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 51 از 54:  « پیشین  1  ...  50  51  52  53  54  پسین »

ای مردم من 25 تا سوال دارم شما فقط به یکیش پاسخ بدید ؟


مرد

 
bab70: كسایی كه از نظریه هاوكینگ دفاع میكنن بگن ماده سیاهی یا ضد ماده چجوری خلق شده و كی خلقش كرده و انتهای جهان كجاست؟

قبلا به این موضوع تو جواب دادم
این موضوع جوابش داده شده برات كپی كردم
در ضمن به این میگن مغلطه مسدود كردن چاه : یعنی شما نمیتونی جوابی به معجزه بدی داری حواس ما رو به یه چیز دیگه معطوف میكنی كه معلوم نیست كی و چه كسی میتونه جوابش رو بده و دو چیز نابرابر و ناعادلانه رو داری با هم مقایسه میكنی در توضیح یه چیز غیر منطقی...
معجزه رو 3000 سال پیش انجام دادن چجوری ما الان نمیتونیم دركش كنیم ؟
و این سوالی كه از ما میپرسی كه اگر جواب داشت دیگه من و شما اینجا بحث نمیكردیم .
در مورد منطق شما هر كسی به این تاپیك سر زده متوجه شده چجوری دارید بحث میكنید . من از این بابت ناراحتم

دیگه بحثی در اینباره با شما نمیمونه
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
mannaz: دوست عزیز و دوستان گرامی سلام
درود بر شما
mannaz: خواهش می کنم این مطلب را یا نخوانید یا اگر می خوانید تا آخر ادامه دهید حداقل صبر و تحمل خودتان را امتحان کنید
اول که این مطلب رو خوندم خواستم چندتا بد و بیراه بگم ولی چون نوشته بودی باید به عقاید هم احترام بگذاریم منم به اعتقاد تو احترام می گذارم.
در مورد این که هیچ کس جواب این سوالات را نمی داند تقریبا با شما موافقم از این هم که شما این سوالت را مطرح کردید سپاسگذارم چون باعث می شود تلنگری به برخی وارد شود.
خوشحالم که شما هم اهل علم و منطق هستید .قبل از این که به سوالات شما پاسخ دهم دوست دارم کمی در مورد علم و منطق با هم حر بزنیم البته به صورت چندتا سوال و جواب خیلی سطحی .
شما راحتید هر جور سوال كنید اما در راستای منطق و راستی و درستی نه سفسطه
mannaz: 1:دوست عزیز علم میگه انسان سالم باید یک قلب سالم داشته باشه ولی نمیگه چرا از اول دوتا نداشته و یا چرا علم به این پیشرفتگی چرا نمی تونه توی بدن انسان دو تا قلب به کار بگیره؟
طبیعت خودش به زندگی انسان و تكاملو فرگشت انسان نظم داده طبق نظریه فرگشت این بیعت هستش كه نظم رو برقرار میكنه ، علم هیچوقت نمیگه كه باید در بدن انسان دوتا قلب باشه و. نیازی نیست به این چیز فكر كنه اما میتونه دلیل بودن یك قلب رو تشریح كنه
mannaz: 2:دوست من علم ثابت کرده که نیمکره چپ سر انسان تعادل طرف راست بدن انسان و نمیکره راست انسان تعادل طرف چپ بدن انسان را کنترل می کند آیا علم می تواند این نظم را بر هم بزند و یا طرز عمل دیگری را برای ای فرایند طرح ریزی کند ؟
چرا علم باید اینكارو بكنه؟
هر چند كه در اینده امكان داره كه علم بر روی این مسائل و تغییر انها راه كاری پیدا كنه اما علم به این نتیجه رسیده كه نظم بدن به این صورت برقراره ونیازی نداره در اون اخلالی ایجاد كنه مگر اینكه این توازن به هم بریزه
mannaz: 3:علم می گوید بدن انسان نیاز شدید و دائمی به اکسیژن دارد و اگر به انسان اکسیژن نرسد دچار خفگی می شود و و مرگ حتمی خواهد بود آیا علم می تواند بگوید چرا اکسیژن ؟ و مثلا چرا بدن انسان با هیدروژن و یا زنون و یا گاز های دیگر سازگار نیست و بنا به چه قاعده ای زیست انسان باید این گونه باشد؟
زیرا علم دریافته بدن انسان ساختاری اكسیژنی داره و 70% بدن اون رو آب تشكیل داده و دستگاه تنفسی حیوانات كه انسان هم جزوش هست طبق فرگشت با گاز محیط خودش وفق پیدا كرده چه بسا موجوداتی وجود دارن كه با منو اكسید كربن میتونند زندگی كنند ارجاعتون میدم به مستندهای بی بی سی اچ دی
این سوال عین این میمونه كه من بگم چرا نباید به جای بنزین آب بریزم توی باك ماشینم !!
mannaz: 4:علم می گوید گلبول های سفید وظیفه دفاع از بدن در برابر بیماری ها را دارد و گلبول های قرمز وظیفه اکسیژن رسانی به اعضای بدن را .آیا علم می تواند وظیفه این دو گلبول را با هم عوض کند و یا وظایف دیگری به آنها بدهد ؟ اصلا چرا قرمز حامل اکسیژن و سفید مسئولیت دفاعی دارد چه کسی گفته که باید این گونه باشد؟
وظایف هر سلولی در بدن مشخصه
چرا باید وظایف این د و گلبول تغییر كنه ؟ بنا به چه قاعده ای؟
علم به دنبال غیرممكن هاست اما این تغییر وظایف چه سودی برای اون داره كه باید روش فكر كنه؟
خب وظایف گلبول ها مشخص ودانشمندها فكرشون رو روی این قضیه نمیزارن
این قضیه عین این میمونه بگم شما به جای روغن بنزین بریز تو موتور و به جای بنزین روغن بریز تو باك و چرا وظایف این دو تغییر نمیكنه
!
mannaz: 5: علم می گوید قلب انسان سالم باید در سمت چپ بدن باشد و قلب کسانی که در طرف راست است یک استثنا بیش نیست از علم بپرسید چرا؟ شاید من دلم بخواهد قلب نازنینم در سمت راست بدنم باشد اگر می توانی در زمان تولد این لطف را در حق من بکن و قلب من را در جای دیگری قرار بده؟
این باز برمیگرده به اون ساختار جنین و كروموزم ها و دی ان ای ها و حتما علم جوابی برای اون مسائل داره اما جدیدا دارن رو این قضیه فكر میكنن كه رنگ پوست رنگ مو رنگ چشم وهزاران چیز دیگر رو خودشون تشخیص بدم با دستكاری در ژن.
mannaz: 1:علم و آگاهی به بشر آموخته که بر روی یک زمین دایره وار (بیضی)زندگی می کند و این یک امر مسلم است و همگان بر آن ایمان دارند از علم بپرسید چرا مربع نباشد اصلا چرا لوزی نیست من زمین مثلث وار را بیشتر دوست دارم آیا می شود تغییرش داد ؟
زیرا یكك مثلث نمیتونه گرد یك مدار باشه و چرخش دورانی داشته باشه از اینرو نیرو جاذبه اون رو به شكل یك داریه ای بیضی مانند در میاره .
mannaz: 2: علم می گوید سایر کرات هم دایره هستند یکی بزرگتر یکی کوچکتر و در یک مدار به دور خورشید می چرخند .از علم بپرسید چرا زمین در این مدار در میانه است چرا در آخر و یا اول این مدار قرار ندارد ؟
زمین میلیاردها سال پیش كره ای سوزان بوده دقیقا عین ونوس اما بر اثر طوفان های خورشیدی و برخوردش با تیا به عقب رانده شده و دقیقا در جایی قرار گرفته شده كه نور خورشید به اندازه ی كافی كه نه خشك بشه و نه یخ كنه بهش رسیده و این از بارزترین نكاتی هستش كه باعث شده حیات در زمین به وجود بیاد.
mannaz: 3: علم می گوید خورشید ستاره ای است که بسیار نورانی و سوزان می باشد از علم بپرسید چرا زمین نورانی نیست چرا مریخ و زحل نورانی نیستند
خب جواب بسیار سادست اونا ستاره هستند ما سیاره
سیاره كه از خودش نور نداره چون انفعالات گازی نداره كه بخواد روشن باشه و انرژی مصرف كنه !
mannaz: 1:علم می گوید که در تولید مثل حیوانات از یک اسب نر و یک اسب ماده یک کره اسب متولد می شود و حاصل یک سگ نر و یک سگ ماده یک توله سگ است.از علم بپرسید آیا می شود از یک اسب و نر و یک اسب ماده یک طوطی متولد شود یا از یک اسب آبی نر و ماده یک انسان متولد شود ؟ چه کسی گفته که باید نظام تولید مثل این گونه باشد ؟
اینم از اون سوالهاست هااا
از تخمك دوتا اسب گاو كه متولد نمیشه خب 100% كراسب متولد میشه چون ساختار كروموزم دوتا اسب هستش مگر اینكه شما بخوای كروموزوم ها و زن ها رو دستكاری كنی
پیشتر هم گفتم فرگشت جواب كاملی به این موضوع میده و میگه خود طبیعت ساختار خودش رو تنظیم میكنه شما بخوای اخلال ایجاد كنی نظمش به هم میریزه ون طبیعت این موضوع رو مدیریت میكنه.
mannaz: 2:علم به ما می گوید شیر و ببر و گرگ می توانند گوشت سایر حیوانات را بخورند آیا علم می تواند بگوید چرا اسب و گاو و شتر مرغ گوشت خوار نیستند از علم بپرسید چه کسی این طبیعت رابرای آنان مقرر کرده است؟
كس خاصی برای اونها مقرر نكرده بلكه فرگشت باعث شده كه این ساختمان گوارش انها و همچنین فك و دندان ها نوع غذا رو مشخص كنه و همچنین خوی وحشی گری رو و این مبحث همش مربوط میشه به تكامل جنسی حیوانات چه بسا بعضی حیوانات هم گوشت میخورن هم سبزی و علوفه
mannaz: 3:علم می گوید ماهی آبشش دارد و فقط باید در درون آب باشد و بیرون از آب دچار خفگی می شود از غلم بپرسی آیا می تواند کاری کند که ماهی با همان هیبت از آب خارج شود و در خشکی زندگی کند؟
همه ی ماهی ها كه دوزیست نیستن
بعضی حیوانات قادرن در هر دو محیط زندگی كنند اما ماهی چون شش نداره نمیتونه وارد خشكی بشه و تكاملی در اینباره نداشته و فرگشتت بیشتر مربوط به مسائل دیگش بوده اما در مورد لاك پشت اینجوری نیست.
mannaz: دوست عزیرفرض می کنیم که شما به تنهایی گرداننده سایت لوتی هستید همه روزه اون رو آپدیت می کنید و مطالب تازه بهش اضافه می کنید روزهانه چندین نفر به سایت شما سر می زنن و مطالبی رو که نیاز دارن دانلود می کنن ؛ از طریق نظر دادن یا از طریق ایمیل با شما در ارتباط هستند اونها با این که تو رو نمی بینن ولی ایمان دارن که تو وجود داری و این سایت رو اداره می کنی و هیچ کس هم فکر نمیکنه که این سایت از بهم خوردن چند تا کابل سیم و یا چند کلیک بی خودی و بدون هدف و نظم شکل گرفته.فکر می کنند و مطمئن هستند که کسی هست که علم بالایی داره ؛ آگاه و مدیره و به خاطر هدفی که داره این سایت رو اداره می کنه البته این هدف هم می تونه یک سرگرمی باشه و هم یه هدف خاص.تو به خواسته های کاربرانت رسیدگی می کنی و از اونا می خوای که با نظر دادن تو رو دلگرم کنن.حالا بین این همه جمعیت که ایمان دارن که تو هستی یکی پیدا میشه و بین همه می خواد ثابت کنه که تو وجود نداری و ملت هم دیوانه هستند که به مطالب تو نظر میدن چون کسی نیست که اونارو بخونه. سوال می پرسه و کسی جواب نمیده و فکر می کنه که حق با اونه. دیگران جواب نمیدن چون به بودن تو ایمان دارن و اون یه نفر یا چند نفر رو که فکر می کنن تو وجود نداری رو احمق یا دیوانه تلقی می کنن
نخیر به هیچ عنوان اینجوری نیست
اولا هر كسی كه این نظم رو برقرار كرده حتما خودش وجود داره پس جواب میده در غیر اینصورت اگر خودش نباشه به دنبال ریشه مسئله میریم حالا من نمیخوام مناقسه در مثال كنم اما این سایت ریشه داره و وقتی ریشه رو بررسی كنیم میبینیم كسی پشت این سایت هستش و بیخودی به وجود نیومده چون خودش موجوده اما این سایت از رو هوا درست نشده.حالا در پایین میگم شما میخوای چه نتیجه گیری كنی.
mannaz: عزیز اگه یکم فکر کنی و اگه مطالعه داشته باشی به این حقیقت می رسی که نظام حاضر و مسلط بر جها نیز همینگونه است و تو یکی از کاربران اون هستی ؛ یکی هست که تو قدرت دیدن اون رو نداری و این نتوانستن از کمبود توست، تو نظر میدهی و جواب هم می گیری این بستگی به خودت داره که اون جواب رو ببینی و یا خودت رو به ندیدن بزنی ، ولی در هر حال تو جواب می گیری شاید جوابی که به تو رسیده بسیار بیشتر از حد قدرت و تفکر تو باشه ولی این دلیل نمیشه که نفهمیدن اون جواب رو دلیل بر بی جواب بودن خواستت بدونی. تو در صورت نفهمیدن می تونی از دیگران که به قول تو علم بالایی دارن بپرسی و جوابت رو به صورت ساده دریافت کنی
شاید طرز فكر شما اینجوری باشه
اگر این سایت خود به خود به وجود اومده باشه خیلی بحث بی معنا میشه ما وقتی ریشه رو بگیریم به یك شخص خاص یا یه نظام خاص میرسیم و جواب رو میگیریم اما این اصلا ربطی به نظم كائنات نداره چون سیستم و نظام اون كاملا متفاوته شما قیاس مع الفارق داری میكنی این دو نابربارن چون این یك مسئله غیرطبیعی هستش اما اون طبیعی و زماندار
به هر حال باید پاسخی برای این سوالات بنیادی باشه نمیشه كه ما خودمون رو به یك ریسما نالكی بیاویزیم وبعد بگیم هر چی هست از ان اوست این یعنی نمیخوایم فرك كنیم و چاشنی اون هم نشان دادن ضعف علم در بازنگری حقایق هستش كه شما به اون پرداختین.
mannaz: تا حالا فکر کردی که این همه آدم توی دنیا که خیلی هاشون هم خودشون رو نابغه دهر می دونن چرا به بودن خدا ایمان دارن یا اگر هم از ایمانشون مطمئن نیستیم چرا این نوابغ از نبود خدا تا به حال حرف نزدن چرا تو باید سردمدار این باشی که بگی خدا نیست ؟ از نوابغ غربی گرفته تا عربی و ایرانی همشون به وجود یکی که انسان رو خلق کرده ، داره کنترلش می کنه و جهانی رو واسش فراهم کرده که بصورت کاملا دقیق داره پیش میره اذعان کرده اند حالا تو می تونی اسمش رو خدا نگذاری و یه چیز دیگه صداش کنی ولی بدون اون هست و در خلقت تو تدبر و مدیریت داشته ، برای تو امکاناتی فراهم کرده و از تو انتظار داره بهش نظر بدی و سپاسگذارش باشی.
به این میگن توسل به مرجعیت
دوست گلم گیریم كه همه ی جهان اعتقاد داشته باشن این دلیل نمیشه كه ما مخالف نباشیم و شاید اونها به این دیدگاه رسیدن كه كسی هست ،بعدش من نگفتم كه نیست گفتم نمیدونم اما این كه دوتا نابغه بگن هست ادله كافی برای وجود خدا نیست.
حالا اونا دوست دارن اونجوری فكر كنن میتونن فكر كنن اما دلیل قاطع بر تایید ما نسبت به دیدگاه اونها از محیط پیرامون نیست.
mannaz: و به جای گوش دادن به اراجیف بی عقلان حتی اگه این بی غقلان و به قول تو بی علمان دوستان نزدیک تو باشن
تو به چه حقی دیگران رو بی عقل خطاب میكنی ؟
یعنی خودت به اخر عقل رسیدی و دانای كل شدی ؟
mannaz: اگر هم مطالعه نکردی و حرفهای مرا قبول نداری پس تو به سوالات من جواب بده ؛ فقط خواهش می کنم در جواب سوالاتم نگو که (از اول اینجوری بوده ، طبیعتش اینه ، باید اینجوری باشه و ...). اگه جواب های تو اینها و امثال اینها باشه مطمئن می شم که کسی دم از علم و منطق می زنه که اصلا نمی دونه علم چیه! برای خودم هم متاسف می شم که وقتمو صرف جواب دادن به همچین آدمی کردم
خیلی جالبه
اومدی از علم علیه علم استفاده كردی اونوقت میخوای بگم حق با تو هستش.
دوست
محترم شما ناخوداگاه یا خوداگاه از چند مغلطه استفاده کردی
اول اینکه مغلطه تخصیص رو به کار بردی میدونی جواب بر هم زدن نظم بی نظمی هستش اما از من جواب میخوای که نظم رو در بی نظمی برقرار کنم در صورتی که امکان پذیر نیست چون سیستم دست شخص خاصی نیست مثال عوض کردن وظایف گلبول های خونی
بعدش استدلال از راه سنگ کردی
سوالهای پرسیدی که خود علم دلیل برای جواب دادن بهش نداره اما از من جواب میخوای یعنی خود مضوع برهانی برای این جواب این سوالات نداره چون نیازی بهش نداره اما شما جواب میخوای...
بعدش میای یک نظریه رو برعکس میکنی بعد میخوای پاسخ بگیری در صورتی که نظم نظریه به هم بخوره و اونوقت علم رو در موضع ضعف قرار میدی که خدا رو توجیه کنی در صورتی که این راهش نیست علم فقط کشف میکنه نه تیببین و اگر تبیین کنه ناقص رو کامل میکنه نه کامل رو ناقص...
پس نتیجه میگیریم سوال های شما بیشتر حالت گمراهی داره تا پی جواب بره اما اگر من گفتم معجزه رو تبیین کن اصلا گمراه کننده نبوده و نیست بلکه نیاز به یک علم داره که اون رو بشکافه و فقط در حوزه فیزیک...
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
تازه داره عدالت و منطق این تاپیک معلوم میشه،دوست عزیزم،بیلبیلک من جوابی ازش ندیدم فقط گفتی دارن کشفش میکنن که منظور ماده سیاهی بود ولی ضد ماده که این دوستمون گفت و انتهای جهانو کسی جوابی نداد!میدونید چرا جوابی ندارید؟خیلی روشنه،چون یه فرضیرو ملاک قرار دادید و هرچی ضد اون باشه غلطه و هرچی موافق اون باشه درسته
همونطوری که به ما میگید دینو ملاک قرار دادیم
صحبت های این دانشمندی که گذاشتی توش گفته بود 5% جرم جهان تابحال اندازه گیری شده،آخه کی انتهای جهانو میدونه که بدونیم جرمش چقده؟
چون جوابی واسه سوالم ندارید اومدید میگید سفسطه،من این آخرین سوالمه،جواب اینارو بدید من کاری ندارم،اگه نمیتونید جواب بدید هم به من چیزی نچسبونید لطفا!
من نخواستم فکرتونو به جای دیگری ببرم،گفتم اعتقادتونو بگید تا ما هم انتقاد کنیم که میبینیم دارید با چه منطقی جواب میدید!
یسری حرفاتونم که متناقضه،شما یچیز میگید و دوستان دیگه یچیز
اگه جواب منطقی و عقلانی و علمی دارید بگید تا از اعتقادتون دفاع کنید،اگه نه که به کسی بی احترامی نکنید،یکم عادل باشید،دیگه هم از زیر چیزی در نرید

منظورم از عدالت مدیریت انجمنه که یکطرفست
در مورد سنگ قبر هم که هیچکس هیچ توضیحی نداد


یسری دوستان هم قرار بود با من کاری نداشته باشن،چرا کار دارن الان؟دارم میگن موافقم؟
     
  
مرد

 
ببخشید نمیدونم چرا گزینه ویرایشم نیست
اوشینم!پرفسور!فیلسوف!دانشمند!آخره علم!
شماكه منو كم سواد میدونی و خودتو با سواد میدونی چرا واسه سوالم جوابی نداشتی؟
اگه واقعا از علم سر در میاری بیا جواب بده دیگه
من جواب سوالمو ازت میخوام
بیلبیلك اگه میشه همینجا اگه نمیشه یه تاپیكی بزن ایشون كه منو كم سواد خطاب میكنه جواب سوالمو بده
من آخرین سوالمو پرسیدم و دیگه نمیپرسم،اوشینم جواب بده و تفره نرو
دوستان دیگر ببخشید كه دارم از ایشون سوالو میپرسم،ایشون داره منو بی سواد خطاب میكنه و میخوام بدونم چقد حالیشه كه منو اینجوری وصف میكنه
من یه سوال پرسیدم اگه نظریه قوی باشه سوال من كه ایشون منو بی سواد میدونه جوابش خیلی باید راحت باشه،جواب سوالی كه یه آدم كم سواد میپرسه خیلی باید راحت باشه دیگه،منتظرتم اوشینم به قول خودت اگه جواب ندی معلومه قوپی اومدی
     
  

 
bab70: انتهای جهانو کسی جوابی نداد
یه خط ابتدا و انتها داره دنیا مثل یه خط نیست كه ابتدا و انتها داشته باشه آقای اشین به شما اینو گفتن
oshinam: شما به من بگو انتهای یك كره كجاشه مثلا انتهای كره زمین كجاشه من هم به شما میگم انتهای جهان كجاشه امیدوارم منظورم رو گرفته باشی
منظورشو گرفتید
اینو هم یه نگاه بكن
http://worldcreation.blogfa.com/post-2.aspx
شما اگر با آقای اشین مشكل دارید به خودتون مربوطه و ایشون پس لطفا نظم انجمنو به هم نزنید
عنوان تاپیكو هم نگاه كنی بد نیست درباره هر چیزی بحث میشه جز موضوع اصلی
صداقت در مقابل سیاست دیگران ، سادگی ست
و سیاست در مقابل صداقت دیگران ، خیانت . . .
     
  ویرایش شده توسط: samaneh   
مرد

 
samaneh: یه خط ابتدا و انتها داره دنیا مثل یه خط نیست كه ابتدا و انتها داشته باشه آقای اشین به شما اینو گفتن
الان اینجا چی شد؟

samaneh: منظورشو گرفتید
اینو هم یه نگاه بكن
http://worldcreation.blogfa.com/post-2.aspx
شما اگر با آقای اشین مشكل دارید به خودتون مربوطه و ایشون پس لطفا نظم انجمنو به هم نزنید
عنوان تاپیكو هم نگاه كنی بد نیست درباره هر چیزی بحث میشه جز موضوع اصلی
خب میبینیم آخرش دلیل منطقی آورده كه عالم از هیچ بوجود نیومده
من چند وقتی پیش گفتم گفتم اگه میخواید نقل قول كنید واسه كل پست نقل كنید،ولی میبینم چیزایی كه یه جواب یا راه پیچوندنی هستو فقط دارید جواب میدید
من با اشین مشكل ندارم،ایشونه كه با من مشكل داره میپیچه به پرو پاچم،من گفتم جوابی نداری بزار بقیه دوستان جواب بدن،ایشون اومده تو جواب منو كم سواد خطاب میكنه!اینجا مقصر منم؟من دارم باهاتون دوستانه بحث میكنم،دعوا ندارم باهاتون كه!مگه چاله میدونه؟
احترام به نظر فكر كنم اولین شرط این تاپیكه،درسته؟
خب تو پست های ایشون صحبتهاشو ببینید،جز توهین و كوچك كردن فكر من و بقیه چیزی تو عمق صحبت هاش هست؟
من نمیخوام نظمو به هم بزنم،گفتم اعتقادتونو بگید تا ما هم انتقاد كنیم،همونجوری كه شما از اعتقاد ما سوال میكنید ما هم از اعتقادتون سوال كنیم!فكر نمیكنم نا عادلانه باشه درخواستم،خب من میگم یه تاپیك بزنیم مخصوص همین،قبلا هم چند اینو گفته بودم،نظره بدیه؟




من چند بار معذرت خواهی كردم كه كدورتی نباشه،بلكه یسری دوستان رفتارشون عوض شه و بحثمون دوستانه باشه ولی دیدم كه معذرتخواهیا فایده ای نداره
بازم اگه از من ناراحتید معذرت میخوام
     
  
مرد

 
mannaz: آيا من در کل نوشته هاي قبلي خودم اسمي از دين بردم؟
ببینم شما باید حتما اسم دین رو ببری تا من نوعی دوزاریم بیفته شما هم جوك میگی ها
نمونه اش
oshinam: از علم بپرسید چه کسی این طبیعت رابرای آنان مقرر کرده است؟
oshinam: چه کسی گفته که باید این گونه باشد؟
oshinam: چه کسی گفته که باید نظام تولید مثل این گونه باشد ؟
پس اینا چیه واژه چه كسی كیه ما رو توجیه كن.
در جواب سوالهای شما اكثرا به فرگشت (تكامل) و شرایط محیط و ژنتیك مربوط میشه
دیگه قبول یا عدم قبولش با خودتون
در ضمن دوست عزیز بهتره شما هم سوالاتتون رو توی یه تاپیك جدید و علمی نه مذهبی بزنید تا روش بحث بشه جاش اینجا نیست
mannaz: من از اين گفته شما دو چيز رو متوجه شدم يکيش اينکه شما داشتن مذهب و در واقع اعتقاد به اسلام رو در قالب رژيم جمهوري اسلامي مي دونيد
ببین من با خرافاتی كه 1400 ساله دست از سر این مملكت برنداشته و همه چیزمون رو از ما گرفته مخالفم این دین ترمز پیشرفت جامعه است شما یه كشور پروتستان یا مسلمان یا مذهبی پیشرفته به من نشون بده هر جا خرافات هست پیشرفتی در كار نیست بدترین نوع خرافات خرافاتی است كه بهش تقدس هم میدن و اسمشو میزارن دین
همه میدونیم در گذشته توی كعبه بت بوده و خونه خدایان بوده (شرك) ولی بعدا هیچی توش نبوده چون خداش نامرئی بوده ولی باز خونه خدا بوده بماند اینكه در مركزیت خونه خدا وقتی شرك و بت پرستی كه بدترین گناهه ترویج میشده دیگه ببین این دین چیه (خرافات از هر نوعش بده)
بماند وقی محمد قبله و خانه خدا را از بیت المقدس به سمت كعبه تغییر داد اعراب با خودشون گفتن بابا این مجمد كه چیزی بدی نمیگه ما قبلا بت میزاشتیم توی این كعبه و مردم رو میچاپیدیم حالا دیگه بت هم لازم نیست بسازیم و كسایی كه برای حج میان رو میچاپیم و بازم مكه پر رونق میمونه

كشورهای غربی با اسلامی كه در كشورهای جهان سوم هست هیچ مشكلی ندارن نمونه اش همین عربستان اصلا دین در كشورهای جهان سوم لازمه چون باعث میشه اونها همیشه عقب مانده بمونن و توسط كشورهای پیشرفته غربی استثمار بشن خوب كشورهای غربی كالاهاشون رو به كی بندازن
ولی همین كشورهای غربی از نفوذ اسلام و خرافات به درون كشورهای خودشون بیم دارن میدونی چرا ؟ چون خوب میدونن خرافات و دین ریشه پیشرفت رو تو جامعه میخشكونه
ببین چقدر دانشمندان از ترس دین (كلیسا)جرات گفتن نظریه های خودشون رو نداشتند دیگه اینو همه میدونید
یا در كشور خودمون كه هر جور شده میخواهن نظریه هایی كه با دین منافان داره رو بكوبن یا همین شما كه سعی میكنی علم رو در مقابل علم قرار بدی تا دین رو توجیه كنی مگه میشه توی جامعه ای كه دین و خرافات وجود داره به پیشرفت علم امیدوار بود .
mannaz: آدم که تو معرفيش کردي مي تونه اين نظم دقيق رو بوجود بياره منظومه شمسي خلق کنه جيزهايي رو خلق کنه
شما اول اثبات كن خدا وجود داره؟ بعد بگو با كجاش دنیا رو خلق كرده؟ اصلا چرا خدا جهان هستی رو در هفت یا شش روز آفریده ؟خوب كاری بوده خدا هم به خاطرش یه هفته سركار بره حالا خدا دنیا رو كنترات درست كرده یا روز مزد كار كرده دنیا رو درست كرده است؟
مگه خدا كافی نیست كه فقط اراده كنه جهان هستی ساخته بشه ؟خوب چرا یه هفته سركار بوده تا بسازدش؟
شما منظومه شمسی خودمون رو در نظر بگیر خورشید وسط سیاره ها رو مدارت خودشون دارن دور خورشید میچرخند.
شما به ما بگو خدای شما چطور داره اینها رو اداره میكنه ؟
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  ویرایش شده توسط: oshinam   
مرد

 
mannaz: دوست گلم من هرگز قصد توهين به هيچکس رو نداشتم و نخواهم داشت شايد نتونستم جمله يا کلمه ديگري پيدا کنم به هر حال اگر کسي از نوشته هاي من احساس توهين کرده من با تمام وجودم از او عذر مي خواهم در ضمن من داناي کل نيستم آمده ام اينجا تا اگر شنا عاقلتريد چيز هايي از شما ياد بگيرم و شايد به قول شما چشم و گوش بسته ام باز بشه
درود

به شما در چند خط آخرش پاسخ دادم
شما چون مغلطه میکنید خودتون هم متوجه نمیشید حالا گیریم مثلا انسان به جای اکسیژن هلیون تنفس کنه خب در عرض 5 ثانیه جونش رو از دست میده چون نظم بدنش بر این منوال نیست و سیستم فیزیولوژی اون.
من در یک جمله کل حرفاتون رو خلاصه کنم :
شما برای اثبات وجود خدا خواستی برهان نظم رو از دیدگاه علم بیان کنی اما نه تنها برهان نظم رو نشکافتی بلکه علم رو هم تخریب کردی با گذاشتن علم در مقابل علم.
شما خیلی راحت میتونستی برهان نظم رو پیش بکشید و با هم صحبت کنم مالکف این حرفهای شما هم اینه که بله آفریگاری وجود داره و نظم بنیانی رو اون نهاده است اما گفتارش بدین وجه نیست ...
موفق باشی
orkedeh: سوال های که شما پرسیدین رو حق دارین ولی شما سوالی رو میپرسین که اون موقع هیچ کس تا الان نیست که جوابی به این مسئله بده و صرفا داستان های از نوع معجزات نقل شده نه نحوه انجام اون در ثانی خیلی از این مسائل تز قدرت درک بشر خارج هستند مانند هزاران مسئله ای که الان خارج از منطق بشر در حال هستند مثال خیلی ساده براتون بگم شما چگونه یادگیری رو توجیه میکنید با چه دلیل علمی با جمع شدن ملکول های سدیم در مغز چگونه این مسئله رو توجیه میکنید چگونه خواب دیدن رو توجیه میکنید دوستانی که به شما توهین میکنند به عقیده بنده بیشتر طرفداری از مذهب خودشون میکنن و اطلاعات کاملی از دین خودشون ندارن من هم همینطور ولی شما سوال های که میپرسین خارج از بحث و مکان این سایت هست من به شما پیشنهاد میدم در سایت های مذهبی دنبالش بگردین بیشتر به نتیجه میرسین البته اگه قصدتون گرفتن جوابه نه تخریب دین دوستان خودتون.
این دو مثالی که شما گفتید هر دو از لحاظ علمی جواب دارن فقط باید تلاش کنید و بهش برسید با یک سرچ در گوگل متوجه همه ی مسائل میشوید.
orkedeh: یک مسئله هم بهتون بگم اگر شما به دینی اعتقاد پیدا کردین که پاسخ همه سوال ها رو داشت خیلی خوبه ولی بحث مذهب مسئله بسیار پیچیده ای هست که دخالت های بسیاری در اون ایجاد شده و در حقیقت این مذهب همان مذهبی نیست در بدو تولد بوده بنابر این اگر دینی پیدا کردین که بی سوال شدین در مقابل اون همان مذهب شما رو کفایت میکند نیازی به سوال در مورد سایر دین ها ندارید
این چه ربطی به بحث ما داره
اولا اینکه اگر یک مذهب مباحثی ضد انسانی داره چه خوبه که تبدیل به احسنت بشه این کجاش ایراد داره ؟
دوما بنده بارها گفتم اسلام یک دین مثل همه دین ها کم . کاستی هایی داره و ما باید بدی هاش رو دور بریزیم و خوبهاش رو اجرا کنیم خب این حرف بدیه؟
orkedeh: سایت شما یک سایت کاملا مادی هست و جای این بحث نیست ممنون میشم مدیر محترم سایت به جای طرفداری از مسائلی ایجاد این مسئله رو در این سایت ممنوع کنن البته اگه نظرشون مثل شما و اگر دیدگاهشون مثل شما نباشه .
این سایت بخش های مختلفی داره
شما میتونی در این بخش حاضر نباشی و به بخش های مورد علاقه سر بزنی این دیکه مختار بودن شما رو نشون میده.
orkedeh: افرادی که وارد این سایت میشن همشون منظور های خاصی دارن ولی بدون اعتقاد هم نیستند بعضی هاشون هم شاید معتقد باشن و صرفا جهت خوشگذرانی برای ساعاتی اومده باشن و ...
اعتقاد یعنی چیزی که زندگیم رو براساس اون میسازم
وقتی کسی به چیزی اعتقاد داره که سکس یا نگاه به نامحرم رو حرام میدونه پس ورود به این سایت کلا شبهه برانگیزه هر چند که ما هیچکسی رو مجاب به انجام مسائل دینیش نمیکنیم بدین وجه که اگر دینت گفته نگاه به نامحرم حرامه تو هم نباید بیای چون به هر حال ما میدونیم مذهب مقوله ای نیست که به راحتی کنار گذاشته بشه از اینور انسان یه سری نیازها داره که مذهب الکی اون رو اشتباه دونسته و ما هم در پی این هستیم که این مذهب رو تصحیح کنیم و از بربریت اولیه درش بیاریم همین...
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
mannaz: دوست عزيز سوالات من علمي بود ولي جواب هاي علمي نداره
جواب شما رو دادم ولی شما دانشتون رو بهتر در مورد تكامل و فرگشت و ژنتیك و زیست مولكولی بالا ببری
mannaz: کاري که اين آخوند ها بلد نيستن انجام بدهند اونها مي خوان دين رو ترويج بدن ولي با روش هايي که کم کم داره ملت رو از دين زده مي کنه
mannaz: من نمي دونم که ذهن شما چقدر آماده پذيرش مطالبه منه
شما كه مهارت داری برو یادشون بده چطور دین رو ترویج بدن دوست عزیز این آخوندا یه عمره دارن این دین عربی رو بین مردم ترویج میدن اونا صد واحد مخ زنی پاس كردن حالا شما اومدی میگی بهتر از اینا میتونی مخ ملت رو به كار بگیری چهار تا كتاب شریعتی خوندی جوگیر شدی.
mannaz: من نظزيه فرگشت رو مي دونم وقتي براي بار اول خوندمش براي چند دقيقه روي من تاثير گذاشت ولي فقط براي چند دقيقه . ميدوني چرا ، چون من با اين عقل ناقصم فهميدم که يه چيزي کم داره يه چيز خيلي بزرگ، اونم اينه اين نظريه نصفه ارائه شده يعني ناقصه اگه کاملش کنن شايد خيلي ها طرفدارش بشن.
اینكه نظریه تكامل كامل نیست تا حدودی موافقم ولی علم ژنتیك اثبات كرده تشابه ژنتیك ببین گیاهان و جانوران و انسان یه سیر تكاملی رو به انسان دیكته میكنه
علوم زیست‌شناختی اخیر چون ژنتیک، بیوشیمی، فیزیولوژی، بوم شناسی، رفتارشناسی جانوری و به ویژه زیست‌شناسی مولکولی با فراهم آوردن شواهد محکم‌تر و جزئیات بیشتر بر نظریه تکامل صحه گذاشته‌اند.
اما آفرینش انسان از نظر ادیان اینطوره كه خدا انسان رو با گل بسازه بعدش شیطون سرش گول بماله بعدش خدا از بهشت بندازتش بیرون روی كره زمین حالا دقیقا انسان در عصر پستانداران از بهشت بیرون انداخته بشه بیاد روی زمین بقیه قضایا (افسانه)
حالا برای من این سوال پیش میاد انسانی كه توی بهشت زندگی میكنه اصلا چرا باید ریه داشته باشه یا اصلا دستگاه گوارش برای چه كاریه یا اصلا دستگاه گردش خونش برای چیه حالا چرا این دایناسورها كه قبل از ما آدمها هم بودن چرا دستگاه گردش خون و ریه و .... داشتند و هزار تا سوال دیگه
میدونی اینها چه چیزی رو به ما دیكته میكنه اینكه انسان یه موجود است در چرخه تكامل موجودات, نه تافته جدا بافته ای كه ار بهشت اومده باشه
متاسفانه همین تفكرات بسته است به جای اینكه واقعیت رو ببینیم و باعث پیشرفت كشورمون بشیم هر چی در تناقض با دین هست یه نقطه ضعف توش گیر میاریم و از همون راه اونو میكوبیم.

mannaz: اراده خداوندي – عز اسمه – صفت ذات نيست بلکه صفت فعل است که خارج از ذات بوده و از مقام فعل انتزاع مي شود و معناي اين که مي گوييم: خداوند فلان چيز را اراده کرد اين است که علل و اسباب وجودش را فراهم ساخت (عالم، عالم اسباب و تحت حکومت قانون عليت مي باشد) بنابراين از باب مطابقت اراده و مراد اراده خدا در امور دفعي الوجود، دفعي و در امور تدريجي، تدريجي است و محذوري هم ندارد؛ زيرا صفتي است قائم به فعل نه قائم به ذات تا تغير در ذات لازم آيد.
شما اول وجود خداتو اثبات بكن بعد بیا ببین صفتش جز داتشه یا فعلش بماند حالا اگر هم اراده خدا رو طبق الگوی خیاطی خود مذهبیون صفت فعل در نظر بگیریم
و طبق دو آیه (إِنَّما أَمْرُهُ إِذا أَرادَ شَیْئاً، أَنْ یَقُولَ لَهُ كُنْ فَیَكُونُ)امر او تنها چنین است كه وقتى اراده چیزى كند، بگوید: بباش، و او موجود شود)
(وَ ما أَمْرُنا إِلَّا واحِدَةٌ كَلَمْحٍ بِالْبَصَرِ، امر ما جز یكى آنهم مانند چشم بر هم زدن نمى‏باشد)
پس چرا شش روز طول كشید تا جهان هستی رو بوجود بیاره
اما بعضی مذهبیون اینجور تعبیر میكنند
((تو ضیح این که :فعل خداى تعالى تدریجى نیست، و از همین تدریجى نبودن فعل خدا این نكته استفاده مى‏شود كه موجودات عالم روى هم چه تدریجى الوجودها و چه غیر آنها مخلوق خداى سبحان هستند و به امر او كه همان كلمه" كن" باشد موجود شده اند ، چیزى كه هست بسیارى از آنها وقتى با اسباب تدریجیشان مقایسه شوند تدریجى الوجود اند ، اما اگر با قیاس به خداى تعالى ملاحظه شوند ،در آن لحاظ نه تدریج هست و نه مهلت))

خوب پس چرا در قرآن كه سخن خدا است در 10 سوره خدا اشاره شده كه جهان را در شش روز خلق كرده پس خدا خودش رو هم در حیطه زمان(تدریج و مهلت) قرار داده است
ولی مذهبیون باز هم دیدن كم آوردن گفتن منظور خدا مرحله بوده نه زمان و روز منظور خدا شش مرحله بوده نه شش روز اشتباه لپی خدا بوده
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  ویرایش شده توسط: oshinam   
مرد

 
mannaz: البته از همون اول هم می دونستم آخر این بحث چی میشه ولی با این حال ادامه دادم
دوست عزیز شما دنبال یه دستاویزی هستی برای اینكه خودتو توجیه كنی توی این جوابی كه من به شما دادم اومدی دست گذاشتی روی این حرف كه من به شما گفتم جوگیر شدی
این آخوندا یه عمره دارن این دین (خرافات) رو ترویج میدن (پوست انداختن) حالا شما اومدی میگی بهتر از اونها میتونی دینو ترویج بدی خوب به من حق بده بگم جوگیر شدی
شما اگر این كاره بودی منو توجیه میكردی كه خدا وجود داره نه اعتراف كنی نمیتونی منو قانع كنی پس دیدی این كاره نیستی و جوگیر شده بودی
mannaz: اعتراف می کنم که نمی تونم شما رو قانع کنم اونم به دو دلیل : یکی این که شما می فهمید ولی انکار می کنید و دوم اینکه شما نمی خواهید که قانع بشوید
منم اعتراف میكنم شما رو نمی تونم قانع كنم : یكی این كه شما نمی دونی كه نمی دونی و دوم اینكه نمی خواهی كه بدونی

نمی دونم چرا جدیدا باب شده اكثر مذهبیون میگن این آخوندا ملت رو از دین زده كردن بابا همین آخوندا مگه یه عمری ترویج دهنده دین تشیع توی این مملكت نبودن , میدونی چرا قبلا فساد این آخوندا نمود پیدا نمی كرد چون قدرت دستشون نبود ودر موضع ضعف بودن ولی حالا كه قدرت دستشونه خوب ماهیت دین رو نشون میدن .
دین اگر درون مایه داشت ترویج دهندش فاسد نمی شد.
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  ویرایش شده توسط: oshinam   
صفحه  صفحه 51 از 54:  « پیشین  1  ...  50  51  52  53  54  پسین » 
مذهب
مذهب

ای مردم من 25 تا سوال دارم شما فقط به یکیش پاسخ بدید ؟


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA