انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 1 از 14:  1  2  3  4  5  ...  11  12  13  14  پسین »

نهم آبان میلاد ولیعهد ایران گرامی باد


زن

Princess
 
رضا پهلوی (دوم)

شاهزاده رضا پهلوی (زادهٔ ۹ آبان ۱۳۳۹ در تهران) فرزند محمدرضا پهلوی آخرین پادشاه ایران و فرح پهلوی است. او تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، «ولیعهد ایران» بود.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
شناسنامه

نام کامل: رضا پهلوی
معروف: به ولیعهد
زادروز: ۹ آبان ۱۳۳۹ (۵۰ ساله)
۳۱ اکتبر ۱۹۶۰ میلادی
زادگاه: ایران، تهران
همسر: یاسمین اعتماد امینی
فرزندان: نور پهلوی (۱۴ فروردین ۱۳۷۱)، ایمان پهلوی (۲۱ شهریور ۱۳۷۲)، فرح پهلوی (۲۷ دی ۱۳۸۲)
دین: اسلام شیعه
اطلاعات: سیاسی
پست‌های: قبلی ولیعهد ایران
فعالیت‌ها: فعال حقوق بشر، نویسنده و سیاست‌مدار.
وبگاه رسمی: http://www.rezapahlavi.org/
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
رضا پهلوی از فعالان سیاسی مخالف نظام جمهوری اسلامی است و اهداف اصلی خود را فعالیت برای رسیدن ایران به یک مردم‌سالاری سکولار پارلمانی و قانون اساسی منطبق بر مبنای اعلامیه جهانی حقوق بشر اعلام کرده‌است. وی بر طبق گفته خود، اصراری برای برپایی نظام پادشاهی ندارد و مهم‌ترین وظیفه خود را کمک به برپایی دموکراسی واقعی در ایران بر پایه حقوق بشر و آزادی می‌داند. رضا پهلوی معتقد است که مردم ایران در چهارچوب یک انتخابات آزاد سراسری، باید بتوانند تا نوع حکومت خود را آزادانه برگزینند و وی نیز هر جایگاهی را که ملت ایران برای او تعیین کند خواهد پذیرفت.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
خانواده

رضا پهلوی، حاصل ازدواج محمدرضا پهلوی با فرح پهلوی است. او نخستین فرزند پسر محمدرضا پهلوی و مطابق قانون اساسی مشروطه ولیعهد ایران بوده است.

از آن‌جایی که شاه ایران، در پی دو ازدواج قبلی‌اش، نتوانسته بود مطابق قانون اساسی مشروطه فرزند پسر و ولیعهد مورد نیاز برای نهادینه کردن سلطنت پهلوی در ایران را به بار آورد، تولد رضا پهلوی برای دربار سلطنتی ایران اتفاق بسیار مهمی تلقی می‌شد و سالروز تولد او تا پایان دوره پهلوی توسط حکومت وقت گرامی داشته‌می‌شد.

او برادر بزرگ‌تر علی‌رضا، فرحناز و لیلا و برادر ناتنی شهناز پهلوی است، که حاصل ازدواج محمدرضا پهلوی با فوزیه است. در سال ۲۰۰۱ میلادی، لیلا پهلوی، جوان‌ترین خواهر رضا پهلوی، در لندن، پادشاهی متحد درگذشت. در سال ۲۰۱۱ میلادی، علی‌رضا برادر کوچک‌تر رضا پهلوی در بوستون، آمریکا درگذشت.

رضا پهلوی هم‌چنین پدرخوانده غیر رسمی لوئیز، نوه آلبرت دوم پادشاه بلژیک است.

رضا پهلوی در روز ۲۲ خرداد ۱۳۶۵ با دختری ایرانی به نام یاسمین اعتماد امینی ازدواج کرد و اکنون صاحب سه دختر از او به نام‌های نور (۱۴ فروردین ۱۳۷۱)، ایمان (۲۱ شهریور ۱۳۷۲) و فرح (۲۷ دی ۱۳۸۲) است.


عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن


 
با اجازه پرنسس عزیز

نامِ کامل رضا کوروش پهلوی

تولدِ ولیعهد ایران زمین مبارک
اصل ولایت فقیه یعنی‌ توهین به شعور یک ملت
نه به حجاب اجباری تسلیت به ایران#مهسا امینی
     
  
زن

Princess
 
کودکی و ولیعهدی

رضا پهلوی فقط شش سال داشت که به کاخ اختصاصی خود راه یافت. کاخ وی، بنای قدیمی و کوچک کوشک احمدشاهی واقع در مجموعه باغ نیاوران بود که پیش از نقل مکان رضا پهلوی کاملا بازسازی شد. در آن جا وی تحت نظر یک معلم فرانسوی به نام مادمازل ژوئل فوبه قرار گرفت و چند نفر از آجودان‌های شاه نیز به انجام امور مختلف وی گمارده شدند.

تنها یک سال بعد و در سن ۷ سالگی، محمدرضا پهلوی تاج ولیعهدی را بر سر او نهاد. با این کار، او رسما بر اساس قانون اساسی مشروطه ولیعهد ایران شد و می‌توانست مقام سلطنت را پس از پدرش بر عهده بگیرد. مراسم تاجگذاری در کاخ گلستان برگزار گردید.

هنگامی که رضا پهلوی به سیزده سالگی رسید، محمدرضا پهلوی شخصاً پرواز را به او آموخت.


کوشک احمدشاهی، محل اقامت رضا پهلوی در باغ نیاوران در دوران ولیعهدی
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
نوجوانی و تحصیلات

در جریان انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷، رضا پهلوی ۱۸ سال داشت و به تازگی موفق به اخذ دیپلم متوسطه گردیده بود و در حال انجام دوره آموزش پرواز جنگنده در ایالات متحده بود. با وقوع انقلاب، رضا پهلوی دیگر نتوانست به ایران بازگردد.

در آمریکا او به تحصیل در رشته خلبانی هواپیمای جنگنده پرداخت.

پس از درگذشت محمدرضا پهلوی در رشته علوم سیاسی از دانشگاه جنوب کالیفرنیا در ایالات متحده،به تحصیل پرداخت و مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم سیاسی دریافت کرد. وی همچنین حرفه عکاسی را به طور تخصصی آموخت و هنوز آن را به شکل ذوقی دنبال می‌نماید.


عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
فعالیت‌های سیاسی

رضا پهلوی، فعالیت‌های سیاسی خود را بلافاصله پس از مرگ پدرش آغاز نمود. او مدتی به مراکش رفت. سپس در سال ۱۹۸۴ به آمریکا عزیمت کرد. رضا پهلوی به عنوان یکی از رهبران اپوزیسیون ایران شناخته می‌شود.

او با کمک مالی به رادیو نجات ایران (در قاهره) شروع به مبارزات فرهنگی علیه نظام تازه‌تاسیس جمهوری اسلامی نمود.

با ترور ارتشبد غلامعلی اویسی در سال ۱۳۶۲، مبارزات رضا پهلوی نیز برای مدتی رو به کاهش گذاشت و وی با ترک مراکش به ایالات متحده آمریکا رفت. رضا پهلوی در کتابی که در سال ۲۰۰۲ با نام نسیم دگرگونی و به زبان انگلیسی منتشر کرد دیدگاه‌های خود را در زمینه حمایت از جنبش‌های «ناآرامی‌های مدنی و قیام‌های بدون خشونت» مطرح کرد که این کتاب هم اکنون به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌است. سایر کتاب‌های وی میثاق با مردم و آزادی برای هم‌میهنانم نام دارند که هردو به فارسی نیز برگردانده شده‌اند.همچنین در سال ۲۰۰۹ میلادی، کتابی از رضا پهلوی به نام ساعت انتخاب به زبان فرانسه منتشر شد.



رضا پهلوی، یک روز پس از مرگ پدرش در قاهره و در حال یادکرد قسم به قانون اساسی مشروطه مبنی بر «مبارزه با حکومت سید روح‌الله خمینی» و آغاز فعالیت‌های سیاسی
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
جنگ ایران و عراق

او در آغاز جنگ ایران و عراق طی نامه‌ای به نیروی هوایی ایران، پیشنهاد کرد تا به عنوان خلبان جنگنده در جنگ ایران و عراق شرکت جوید، که این تقاضا توسط مقامات وقت ایران بی‌پاسخ ماند.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
دیدگاه‌های سیاسی

رضا پهلوی، مهم‌ترین هدف از فعالیت‌های سیاسی خود را «برپایی نظامی سکولار و مردم‌سالار در ایران» می‌داند. وی هم‌واره تاکید دارد که «مسألهٔ اصلی رژیم جمهوری اسلامی است و مادام که این رژیم بر سر کار است، مردم ایران فرصت پیشرفت و آزادی را نخواهند یافت».

رضا پهلوی مخالف هرگونه حمله نظامی کشورهای خارجی به ایران است. رضا پهلوی معتقد به تغییر حکومت ایران از طریق رای مردم و همه پرسی است

در راستای رویدادهای پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری دهم، رضا پهلوی از جامعهٔ جهانی خواست تا «از جنبش نافرمانی مدنی مردم ایران» در مقابل حکومت مذهبی این کشور پشتیبانی کنند.

او در عین حال می گوید که منتقد سرکوب‌ها و محدودیت‌های سیاسی در دوران سلطنت پدرش است.
رضا پهلوی هم چنین در ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی صدای آمریکا گفت : "در صورت توافق در ایجاد حکومتی سکولار با میرحسین موسوی و مهدی کروبی، با کمال میل با ایشان همکاری خواهم کرد."

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 14:  1  2  3  4  5  ...  11  12  13  14  پسین » 
مناسبتها

نهم آبان میلاد ولیعهد ایران گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA