انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

جلوگیری از پارازیت شدید حاکم بر کل ایران


مرد

 
و درباره تجهیزات دیگه هم همینطور یه بار دیگه لیست چیز هایی رو كه باید داشته باشین رو می نویسم تا تهیه كنین خیلی ارزونه لااقل ارزش كیفیت خوب و بدون نویز رو داره :

۱: دیش سالم بدون تاب مخصوصا تو لبه هاش و خود سطح دیش.

۲: دیشه زنگ نزده باشه اگه زد می شه با سمباده و تینر از زنگ زدود و بعد یه لایه زد زنگ زد بعد یه لایه رنگ بهتره سفید باشه كه نور خورشید به خودش نگیره مثل سفید یا نقره ای .

۳: ال ان بی ناسب اگه از این استار های قدیمی دارین یا سری استرانگ یا استار هایی كه فلزی هست میشه باهاش گردو شكست به درد چیز دیگه این مدل ها نمی خوره فقط و فقط و فقط مارك پرمیوم البته چند مدل داره پرمیم -پرمیم اچ دی 0- سوپر پرمیم اچ دی - یرمیوم 2 اچ دی- دوبل پرمیم - پرمیوم گلد اچ دی كه پرمیم گلد اچ دی از همه سری هاش قوی تره نیم خوام قیمت ها رو بشكونم ولی قیمت اخریشو تا 8 هم بگیری هم خوب گرفتی البته تو شرایط بالا شهر امكان داره گرون تر بدن.

۴: انتخاب ویچر پیشنهاد من پرمیم 8 پورت و استار ست 4 پورت یا سیلور 4 پورت ولی اولی اگه بتونی گیر بیاری خیلی بهتره رو همه رسیور های سری جدید تقریبا 90 درصد جواب داده.

۵: انتخاب سیم فغقط وفقط وفقط سیم كرمان صادراتی اصل حتما از اصل بودنش اطمینان پیدا كنین روش یه برچسب سفید می چسبونن و شركتش كرمان یدون پیشوند و پسوند می باشد یعنی ولتا كابل كرمان تقلبی كابل كرمان می باشد دقت لازم رو بكنی.

۶: انتخاب دستگاه سعی كنین اگه مقدوره ایكس 97 بگیرین اونم سری كه یا یو اس پی پشت دستگاه هست یا از جلو داخل یه محفظه پوشیده شده این دو مدل خیلی گیفیت بالایی داره.

و حتما برای نویز گیری رسیور رو به همراه تلوزیون كه قابل حمل باشه ببرین بالا كه تصویرم داشته باشین والا با فایندر خالی موفق نمی شین خلاصه همون طور كه گفتم زحمت زیاد داره ولی ارزش هم داره اگه بتونم عكس هایی از جایی كه كار كردم براتون می گیرم تا حال كنین كه چطوری تونستم بگیرمو در ضمن در روز های اتی خبر جالبی دارم كه برای اولین بار تو ایران یه كار جالبی می خوام بكنم.


خبر جیدیم یه ذره بهتون بگم تا حال كنین رو طرح دارم كار می كنم كه بتونه به صورت 100 نویز مناطق مختلف رو بگیره با بكاربردن این طرح تو مرحله ساخت می باشد ایشالله میشه كلا تو هر منطقه ای نویز ها رو مهار كرد البته لازمش هم بهتون گفتم چه مركزی چه انفرادی استفاده تجهیزات مرغوب می باشد خیلی ها تو این فكر هستن آمریكا یا كسی بیاد كاری كنه كه همین شكلی كیفیت عالی بشه دریافت كرد در جواب به این گونه آدما باید بگم كه از خواب خرگوشی باید بیدار شد چون قضیه می شه تو ماییه حقوق بشر كه آخرشم هیچ به هیچ ما خودمون باید به فكر باشیم.
با تو سرسبزی از ایثار سیه پوشان است

ای مسلط دستت از خون شهیدان سرخ است
     
  
مرد

 
برای رفع پارازیت موارد زیر را اول باید رعایت کنید :

  • جنس قطعات ال ان بی پرمیوم یا اچ دی یا سوپر اپ دی قیمتش بالاست البته به دست شما بالا می رسه من خودم 5 الی 6 هزار می گیرم که قیمت تو بازار دور بر 10 هزار می باشد.
  • دیش سالم با زنگ زدکی کم اگه شدید باشه افت کیفیت میاره.
  • تنظیم صحیح دیش با کیفیت 98 درصد روی فرکانس های مادر.
  • استفاده از کابل آنتن کرمان صادراتی اصل متری 500 تومانه.
  • استفاده از رسیور با حساسیت بالا مثل رسیور استارست 95 96 97 98 که یو اس پی هم می خورن.
  • استفاده از سویچ ماسب بهتره برای این نوع رسیور ها از مدل استار ست های جدید یا از مدل پرمیوم 8 پورت استفاده کنید پون پهار یورتش اختلال داره قطع و صل می کنه.

این وسایل جهت کارکرد 100 عملی نیاز می باشد اگه هر کدام از موارد فوق رعایت نشود از 5 تا 20 درصد تو کیفیت تاثیر می گذارد در ضمن دچار خرافه هایی مثل در نوشابه بدنه کنسرو یا آلمینویم پیچ کردن این ها نیفتید که همش چرت هست من با هیچ کدام از این روش ها جواب نگرفتم و با دلیل کاملا عقلانی و منطقی ان موارد رد می کنم.

شما سیستم لوله کشی منزل رو در نظر بگیرید اگر در سازمان آب مشکلی باشد شما آب دارید نه اگر لوله در مسری ترکیده باشد چطور مطمنا ندارید ماهواره هم همینطور می باشد،اون آب داخل لوله رو به امواج تشبیه کنیم فقط دو قسمت این امواج کور می شوند،چون امواج ماکرو گفته شد به صورت افقی هست یا از بیرون اطراف دیش تا قبل از رسیدن یه دیش شما کور می شوند یا وقتی امواج به دیش شما اثابت می کند و برگشت و انعکاس امواج ماهواره ای در فاصله بین صفحه تا ال ان بی بوسیله امواج ماکرو کور می شود.

هر دوی این موارد راه حلی دارند اما نه با قوطی نوشابه بریده شده دوست عزیزی که گفتند با توری مرغی کاملا صحیح است منتها برای شرایط عادی نه شراط و مکان هایی که مثل سعادت اباد از 8 طرف به تازگی 10 جعت تحت نویز برای این گونه جاها به همان اندازه مانع فلزی یک تیکه بدون سوراخ مناسب می باشد،چرا بدون سوراخ وقتی آب توری مرغ رد میشه مطمنا نویزم ازش رد می شه بقیشو اگه مایل بودین بگین تا براتون بنویسم ولی چیزی که مهم بود اونجا که من سیستم شو راه انداختم نفر اول که اونجا رو بسته بود برگشته بود گفته بود برین یه جای دیگه خونه بگیرین ولی من تمامی جهت ها رو آینه گرفتم 5 تا جهت برای هر ساختمان اگه مشکلی رو سیستم مرکزی داشتین بگین در خدمتیم.

راهکار هایی که بهتون گفتم تو مناطق بد تهران مثل سرسبز ملاصدرا ونک و سعاد آباد امام زاده حسن و..... کلی جایی که امکان گرفتن وجود نداشت با حداقل ۹۰ درصد کیفیت گرفتم فقط باید حوصله داشته باشید،نصب کار پر دردسریه مخصوصا تو تهران و چند ماهی تو بعضی مناطق کرج.

این روشی که من انجام دادم برای جایی بوده که از هشت الی 10 منطقه به صورت دایره ای تحت نویز بوده و هیچ حیاطی وجود نداشته برای 150 واحد یه جا درست بود سیستمشون مرکزی بودش البته تو ساختار و قطعات یکی هستند فقط سویچر مرکزی و ال ان سی به سیستم مرکزی اضافه میشه.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
زن

Princess
 
از کارهای بسیار ساده ای که میشود برای جلوگیری از نویز استفاده کرد:

۱ : ساده ترین کار جابجایی دیش هست که آن را در محلی قرار بدهیم که از امواج مزاحم مصون باشد. به عنوان مثال مکانهایی پائین تر از سطح زمین مثل داخل باغچه یا استخر (البته به شرطی که جلوی اون باز باشه و بتونه سیگنالهای ماهواره را دریافت کنه).

۲ : دو طرف دیش را بپوشونیم تا امواج مزاحم که از اطراف به سمت دیش میاند به دیش برخورد نکنند.


۳ : در هنگام اوج پارازیت کلیه قسمتهای پشت بام را تست کنید و جایی را که کمترین پارازیت را داشت برای قرار دادن دیش انتخاب کنید. مثلا در چهار طرف خرپشته (قسمتی که واسه راه پله بالا اومده) امتحان کنید، طوری که بین دیش و منبع پارازیت قرار گیرد.

۴ : دیش را در جایی قرار دهید که تا حد ممکن در یک طرفش یا دیوار یا کولری باشد که از یک سمت حداقل پارازیت مسدود شود. استخر بلا استفاده بهترین مکان است. تراسی که جلوی امواج را نگیرد هم همینطور.

۵ : از کابلهای یک تکه و بدون پارگی و از جنس مناسب استفاده کنید و سعی کنید که کابلتان تا حد ممکن کمتر روی زمین قرار گیرد و حتی در صورت امکان از روی هوا عبورش بدهید.

۶ : در زیر دیش یک عایق پلاستیکی و صاف قرار دهید به دلیل اینکه نصف امواج مزاحم از طریق زمین انتقال می یابد.


تهیه کردن LNB های نویز گیر :

پیشنهاد من (Premium Gold Hd) است. قبل از هر چیزی پیشنهاد میکنم در صورتی که برای شما مقدور باشه، از LNBهای قدرتمند و با Noise Figure پایین‏تری (که اکثرا آنها را به نام LNB ضد پارازیت می‏شناسند) مانند: ،Premium2 ،PremiumHD،Super Premium HD ،Premium Gold Hd


استفاده از تقویت کننده ها :

تقویت کننده تا 25 db دسیبل امواج را تقویت کرده و به Receiver رسیور منتقل میکند. توجه کنید که فقط IN - Leine Amplifier و یا Lien - IN Amplifier را برای این کار میتوانید استفاده کنید.

اگر خروجی تیونر Receiver شما بیشتر از 18 ولت است، باید تقویت کننده هم بیشتر از 18 ولت باشد.

استفاده از توری آلومینیومی :

دوتا توري آلمينيومي ريز را در دو چهارچوب به اندازه 1.5 متر در 1.5 متر قاب كنيد و . آنتن خود را روی کانال مورد نظر پارازيت زده تنظيم کنيد، حالا فيلتری را که درست کرده ايد روي LNB ببنديد و حرکت دهيد، در ابتدا احتمالا فقط صدا داشته باشيد و يا فقط تصوير، در اين مسير، بمانيد و با حرکت دادن يواش فیلتر به صدا و تصوير مناسب ميرسيد. اگر سيم فیلتر را به زمين وصل کنيد امکان حذف پارازيت بيشتر ميشود..

در تنظيمات اوليه توری بايد متحرک باشد و بتوان آن را به عقب و جلو Lnb حرکت داد. سيمی که به توری نصب ميشود، ميتواند يک کابل معمولی روکش دار باشد که به بدنه ديش و يا يک تکه فلزی با فاصله زياد از Lnb بسته ميشود، اين سيم امواج پارازيتی قوی را که به فیلتر برخورد مي کنند بايد به زمين و يا بدنه منتقل کند. دقت کنيد که در صورت امکان اين سيم را به ميله، شير آب ويا هر فلز ديگری که زير خاک و يا لای ديوار است ببنديد و سعی کنيد محل آنتن از اشيا رسانا فاصله داشته باشد.

نکته : هرگز رنگ پاشيده شده روی ديش و بدنه آنتن را نکنيد و اگر جايي از آنتن را مي بينيد که رنگ آن پاک شده مجدادا رنگ کنيد و سعی کنيد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
tina_zc: سلام . ممنون از این تاپیک خوبتون . من تمام این کارهارو انجام دادم اما هیچ جوابی نگرفتم
تینا جان شما دقیقا چه کارهایی انجام دادید اگه مشکلی نیست اسم منطقه محل سکونت رو بهم بگید تا بگم اوضاش چطوریه چون تو تمامی مناطق کار کردم و نتیجه گرفتم احتمالا یه جایی مشکلی داشتید که نشد جدیدا راه های تازه ای اختراع کردم اگه نشد بگید تا راهنماییتون کنم منظورم از نام منطقه مثلا سعادت آباد یا تهرانپارس یا.... آدرس نگید که که از لحاظ امنیتی خطر ناکه.

nima_ghashang: سلام
خسته نباشس دستتم درد نکنه برای ای تاپیک خوبت
راستش من همه کارایی که گفتی انجام دادم تقریبا ۲۴ ساعت بالا پشت بوم بودم ولی نشد که بشه
البته ما خونمون تو هفت تیره خیلی نویز زیاده
دیش ۱۱۰ گذاشتم ال ان بی پریمیوم اچ دی گلد با کابلکرمان کابلم تو داکت بردم پایین توی داکتم هر نیم متر فرلیت گذاشتم
زیر دیشو تقریبا ۲۰ سانت اوردم بالا پالت چوبی گذاشتم با یه صفحه پلاستیکی ۵ سانتی کاملا ترازش کردم
رسیور ای کلاس ۹۷۹۷ دارم
با رسیور ۹۸۹۸ هم امتحان کردم نشد
اگه راهی به فکرت میرسه ممنون میشم راهنمایی کنی
looki_look: سلام نیما جان .من میدونم مشکلت چیه
۱.یا مقاومت کابل کواکسیالت پایین اومده
۲.بهترین راهش اینه که روکش المینیوم تهیه کنی به ال ان بی بچسبونی کاریم به داکت و ارتفاع نداره چون ماهوارهن یه سیگنال تو جهت خودش بهت میده ارتفاع هیچ تاثیری نداره داکتم خوب نیست چون کابل خودش روکش مقاومتی داره اگه نشد یکار دیگه ای میتونم برات انجام بدم
راهکار زیاده دارم رو یه طرحی کار می کنم ایشالله جواب بده همیشه از شر انواع اینگونه پارازیت ها در امان هستیم طرحی که می گم نیاز به هیچ نوع وسیله خاصی نیست سعی شده از ابزاری استفاده بشه که ۱۰۰% جلوشو بگیره و در اختیار همگان باشه این جایی که می گی هفت تیر من تو اونجا نصب کردم مشکلی نداشتم احتمالا یه دکلی چیزی داره پشت بوم شما رو هدف می گیره به هر حال پیگیری کنید تا از اخبار جدید با خبر باشید با تشکر.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

Prince
 
مهم مهم مهم مهم مهم


عده ای سود جو اومدن یه یو اس پی رو تبلیغ می كنن كه می شه باهاش كانال های ماهواره ای رو صاف گرفت توجه توجه برای اولین و آخرین بار گول نخورید گول نخورید.

اینا همش قصه هست بله می شه با یك یو اس پی دریافت كرد اونم با سیستم كامپیوتر كه متصل به اینترنت پر سرعت باشه یو اس پی به خودی خود هیچ توانی تو دریافت كانال ها نداره اگه ادم بخواد از این طریق كانال بگیره خوب می شه بره نرم افزارو دانلود كنه بدون خرید از اینترنت نگاه كنه.

اما كو اینترنت پرسرعت با فیلترینگ شدید حتما سرعت خوب هم خواهید داشت و درباره یو اس پی های دیجیتال هم فقط قابلیت دریافت كانال های استانی به اضافه دو سه تا كانال العالم،قرآنی كه از فرستنده دیجیتال دولت پخش می شه گول نخورید بهتون بندازن بگن العالم می گیره با انتن كوچیك خلاصه از من گفتم ...

مهم مهم مهم مهم مهم
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
اگر توری (از اینا که واسه قفس مرغ و خروس استفاده میشه ) جلوی دیش و النبی گذاشت تاحدودی جواب میده فاصله هم حدود 1/5 تا 2 متر البته پارازیت هر شهر و هر منطقه فرق داره
ما که رسوای جهانیم وانگهی دریا شود
     
  
زن

 
استفاده از بطري آب معدني!
با قرار دادن يك برش از بطري آب معدني سايز كوچك، مطابق شكل زير، در سر (ال ان بی) با حذف كامل پارازيت، از ديدن تمام كانالهاي ماهواره لذت ببريد.



بر روی عکس کلیک کنید ...

hdsl 2018
     
  ویرایش شده توسط: hdsl   
زن

 
hdsl 2018
     
  
زن

 
بهترین روش مقابله با پارازیت


آموزش: ابتدا واردمنوشده و وارد تنظیمات النبی میشوید وگزینه النبی رااز 9750/ 00به 9750/10750تغییرمیدهید.

به عنوان مثال میخواهید پرشین فیلم رابافرکانس 11604دریافت کنید11604رابه علاوه153میکنیدمیشود11757 مشاهده خواهید کردکه دراین فرکانس دیگرنوسان وقطعی فرکانس نخواهیدداشت. این روش بر روی تمامی فرکانسها000 11به بالا جواب خواهد داد و میتوانید به این صورت عمل کنیدو153تابه فرکانس اضافه کنید و از شر نوسان راحت بشید.

این روش معمولا دردسر دارد.چون مجبورید تمام فرکانسهای دریافتی رو به روش بالا تغییر بدهید و مخصوصا روی موتور که زمان بیشتری رو باید برای این کار بزارید. . ولی خوب برای کسانی که دیش ثابت دارن و دریافت یه کانال خاص براشون مهمه جواب میده.



hdsl 2018
     
  

 
جلوگیری از پارازیت شدید حاکم بر کل ایران :
چند فیلم آموزشی جهت مقابله و کم کردن تاثیرات پارازیت به روی گیرنده ها.

‫روش عملی مقابله با پارازیت ماهواره

-----------------------------------------
آنتی پارازیت (قسمت اول)

آنتی پارازیت (قسمت دوم)

آنتی پارازیت (قسمت سوم)

آنتی پارازیت (قسمت چهارم)

آنتی پارازیت (قسمت پنجم)

آنتی پارازیت (قسمت ششم)

     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
کامپیوتر

جلوگیری از پارازیت شدید حاکم بر کل ایران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA