انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 1 از 13:  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین »

مربیان بزرگ


مرد

 
دراین تاپیک میتونید تمام اخبار،اطلاعات و عکس و حاشیه و . . . درمورد مربیان فوتبال ورشته های دیگه قرار بدید
lust
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 
سایت گل – ژوزه مورینیو به انتقاد آرسن ونگر از اخراج مشکوک دو بازیکن رئال در بازی مقابل آژاکس پاسخ داده و رکورد اخیر مربی فرانسوی را زیر سوال برده است.

سرخیو راموس و ژابی آلونسو در جریان پیروزی چهار بر صفر مقابل آژاکس کارت زرد دوم را گرفتند و اخراج شدند. این اخراج باعث شد کارت‌های زرد آنها برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان پاک شود.

یوفا گفته این ماجرا را بررسی می‌کند و ونگر گفته این اخراج‌ها وحشتناک بود، هرچند که این حربه پیش از این به ذهن خود او هم رسیده بود.

مورینیو در پاسخ ونگر گفته است: «او باید به هواداران آرسنال پاسخ بدهد چطور شده که از سال 2005 تاکنون حتی یک جام هم نبرده است.

آقای ونگر به جای صحبت درباره رئال مادرید باید درباره آرسنال صحبت کند و توضیح دهد چطور مقابل تیمی که برای اولین بار در لیگ قهرمانان حضور می‌یافت (براگا) دو بر صفر باخت.

تاریخ تیم جوان دیگر قدیمی شده است.

سانیا، کلیشی، ولکات، فابرگاس، سونگ، نصری، فان‌پرسی، آرشاوین ... این‌ها دیگر بچه نیستند. همه آنها بازیکنان بزرگی هستند.»

البته این اولین باری نیست که این دو نفر با هم درمی‌افتند. در سال 2005 مورینیو که مربی چلسی بود جمله معروفی به زبان آورد و ونگر را فرد چشم‌چرانی خواند که با تلسکوپ به خانه همسایه می‌نگرد! ونگر درباره تساوی چلسی با اورتون و شکست آنها در جام اتحادیه مقابل چارلتون صحبت کرده بود.
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار تیمش مقابل بارسلونا، پپ گواردیولا، سرمربی حریف، را مورد ستایش قرار داد.

دو غول فوتبال اسپانیا روز دوشنبه در نوکمپ مقابل هم قرار خواهند گرفت و در آستانه این دیدار، سرمربی پرتغالی رئال همتای کاتالانی اش را تحسین کرد و از ساندرو راسل، رئیس باشگاه بارسلونا خواست که قرارداد او را برای مدتی طولانی تمدید کند.

مورینیو در مصاحبه با سایت فیفا گفت:" اگر من به جای ساندرو راسل بودم، قرارداد گواردیولا را برای 50 سال آینده تمدید می کردم. چون او یک بارسایی اصیل است. او از زمانی که به دنیا آمده در باشگاه بارسلونا بوده است.

او از همه اتفاقات باشگاه آگاه است و می داند که هواداران بارسلونا چه سبکی از فوتبال را دوست دارند. او تا زمانی که خودش بخواهد، ایده آل ترین گزینه برای هدایت بارسلوناست.

ما در بارسلونا با هم کار کردیم و من از آن زمان تنها خاطراتی خوب دارم. اکنون ما مربیان دو تیم رقیب هستیم اما احساس می کنم یک احترام متقابل بین ما حاکم است.

به نظر من این بسیار خوب است و اگر به همین ترتیب باقی بماند، بسیار عالی خواهد بود. من قبلا گفته بودم که او به یک مربی عالی تبدیل خواهد شد."
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- شاید لیونل مسی رکوردهای متعددی را به نام خود ثبت کرده باشد و عادت داشته باشد تا به هرچه می خواهد برسد.ولی چالشی پیش روی مسی است که هنوز موفق به انجام آن نشده.

این ستاره آرژانتینی تاکنون نتوانسته دروازه تیمهایی که مورینیو هدایت آن را برعهده داشته باز کند.مسی تاکنون 7 بار با تیم هایی که مورینیو برروی نیمکت مربیگری آن قرارداشته، قرار گرفته و هرگز نتوانسته دروازه این تیمها را باز کند.این آماری است که در کارنامه کمتر مربی ای ثبت شده است

اولین رویارویی مسی و مورینیو، زمانی بود که آقای خاص روی نیمکت مربیگری چلسی قرارداشت و مسی در کنار اتوئو و رونالدینیو بازی می کردو ریکارد روی نیمکت مربیگری بارسا بود.در آن دیدار مسی حرکتی کرد که داور به بازیکن حریف، کارت قرمز مستقیم نشان داد. در آن روز بارسا در استمفورد بریج به پیروزی رسید و مورینیو برای توجیه شکست تیمش، این اخراج را بهانه کرد:« کاتالونیا کشور تئاتر است و مسی امروز خیلی خوب تئاتر بازی کرد.»

از آن زمان به بعد، مسیر این دو نفر به بالانس خوبی رسید و البته ستاره آرژانتینی هیچ وقت نتوانست دروازه تیمهای مورینیو را باز کند.

شاید مسی مقابل مورینیو حرف زیادی برای گفتن نداشت ولی این ستاره آرژانتینی همواره در مصاف های تیمش با رئال موفق بود. در 8 دیداری که مسی مقابل رئال قرار گرفت، توانست 7بار دروازه این تیم را باز کند. و در 4 مصاف آخر با رئال توانست در 3 دیدار گلزنی کند. اولین باری که مسی مقابل رئال به گل رسید، در دیدار نوزدهم نوامبر سال 2005 بود . یک فصل بعد او با 19 سال سن در نوکمپ هت تریکی رویایی کرد.
lust
     
  
مرد

 
سايت گل- كارلس پويول، مدافع بارسلونا، تاكيد كرد كه ديدار فردا شب ال كلاسيكو، ديداري برابر خواهد بود اما گفت كه تيمش براي پيروزي هر كاري لازم باشد، انجام مي دهد.

كاپيتان آبي و اناري ها كه در ديدار فرداشب احتمالا در قلب خط دفاعي تيمش قرار خواهد گرفت، در مصاحبه با سايت اختصاصي باشگاه بارسلونا گفت:" من همه ال كلاسيكو هاي قبلي را به ياد ندارم اما از نظر من اين يكي از ديدارهايي است كه دو تيم از شرايط برابري برخوردارند و حتي مصدومين كمي نيز دارند. ما از اين امتياز برخورداريم كه در خانه بازي مي كنيم اما باز هم فكر مي كنم همه چيز 50-50 است.

آنها در دفاع بسيار خوب هستند و بازيكنان سريعي در ضد حملات دارند. اگر به آنها فضا بدهيد، كنترل كردن شان دشوار مي شود." پويول همچنين در مورد رويارويي با مورينيو گفت:" ما در مقابل مورينيو بازي نمي كنيم، ما مقابل رئال مادريد بازي مي كنيم كه بازيكنان و مربي بزرگي دارد. نتايج او گوياي همه چيز است."
lust
     
  
مرد

 
سايت گل- كني دالگليش، اسطوره باشگاه ليورپول، با انتقاد از ژوزه مورينيو، تاكيد كرد كه سرمربي پرتغالي رئال را بازي جوانمردانه مشكل دارد.

دالگليش در ستونش در نشريه ديلي ميل توانايي هاي مورينيو را مورد ستايش قرار داد و او را با آنچلوتي، سرمربي فعلي چلسي، مقايسه كرد اما بعضي از شيوه هاي او را زير سوال برد.

" هر دو آنها مريباني فوق العاده هستند اما از نظر شخصيتي كاملا با هم متفاوتند. اينكه آنچلوتي علي رغم مشكلات اخير تيمش همچنان خونسردي اش را حفظ كرده و در مقابل مورينيو علي رغم پيروزي 4-0 تيمش مقابل آژاكس، مشكلاتي ايجاد كرد، به تنهايي گوياي همه چيز است.

من واقعا نمي دانم كه كدام يك از آنها شايسته لقب آقاي خاص است؛ مورينيو كه فكر مي كند بازي جوانمردانه يك مسئله كاملا غير ضروري است يا آنچلوتي كه علي رغم موفقيت هاي زيادي كه به دست آورده، وقتي اوضاع خوب پيش نمي رود، غرغر نمي كند."

گفته مي شود كه مورينيو از راموس و آلونسو خواسته كه در ديدار مقابل آژاكس در ليگ قهرمانان دو اخطاره شوند تا مشكلي براي مرحله حذفي نداشته باشند. يوفا در حال بررسي اين مسئله است و در چنين شرايطي بسياري مورينيو را به خاطر اين رفتارش مورد انتقاد قرار داده اند.
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- پس از آخرین جلسه تمرینی کهکشانی ها پیش ازدیدار حساس ال کلاسیکو،ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در کنفرانسی خبری شرکت کرد و این در حالی بود که کارانکا، دستیار او، روی فاریا و زیدان هم در سالن حاضربودند.

مورینیو در صحبتهایی به این نکته اشاره کرد که دیدار ال کلاسیکو، به اندازه دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا مهم نیست و البته معتقد است که اگر دو تیم به داور کمک کنند، دیداری تماشایی را شاهد خواهیم بود.

* بهترین بازی دنیاست؟

- شاید بتوانیم این تیمها را دو تیم از برترین تیمهای دنیا دانست. خیلی سخت است که بخواهیم بازیکنانی مشابه بازیکنانی که دوشنبه شب گام به زمین مسابقه می گذارند بیابیم.من این مسئولیت را برعهده دارم که دیداری بزرگ و باکیفیت را ترتیب دهم. ولی در یک دیدار، سه تیم بازی می کنند و تیم سوم، یعنی داوران، به همکاری دو تیم دیگر نیاز دارد و اگر هیچ یک از بازیکنان نخواهند کار را برای داور سخت کنند و به دنبال درگیری و جنجال نباشند و اگر همه آنها فوتبالشان را بازی کنند، با کیفیتی که ما انتظارش را داریم، این دیدار، دیداری برای جهانیان خواهد بود.دنیا در انتظار این بازی است وما این مسئولیت را برعهده داریم که دنیا را به آنچه که منتظرش است برسانیم

نکات نگران کننده بارسلونا

من نگران تیمم هستم.ما سبک بازی مان را به خاطر مصاف با بارسلونا یا تیمی دیگر تغییر نمی دهیم.برخی از این تیمها، برتر از سایرین هستند و رویارویی با این تیمها، سخت تر از سایر تیمهای اسپانیایی است ولی ما برای همه این تیمها احترام یکسانی قائلیم.باید کیفیت های تیمها را آنالیز کرده و نقاط ضعف آنها را برای برداشتن گامهای مثبت بیابیم.امیدوارم که دوشنبه شب شاهد بازی بزرگی باشیم. در پایان یک تیم از نتیجه بازی راضی نخواهد بود ولی دست کم امیدوارم که همه از بازی راضی باشند



بازی نامشخص

من هر دیداری را دوست دارم ولی بازیهایی هستند که به خاطر ابعاد، به خاطر سختی و به خاطر عواقبش آنها را بیشتر از سایر بازیها دوست دارم.من بازیهای لیگ قهرمانان اروپا را دوست دارم.چرا که بعضی از تیمها، بازی های مرحله بعد را از طریق تلویزیون تماشا خواهند کرد. به همین خاطر بازیهایم (اینتر- بارسا)، (چلسی- بارسا) متفاوت بودند. در اینجا کسی با گریه و ناامیدی به خاطر عدم قهرمانی دررقابتهای بزرگ، به خانه بازنخواهد گشت. در آنجا تنها 12 بازی برگزار می شود. من این فشار اضافی که با حذف تیم ها رقم می خورد را دوست دارم. در رقابتهای لالیگا اوضاع به نحو دیگری دنبال می شود.

رئال مادرید مدعی پیروزی نیست

تیم ما به خاطر صدرنشینی مدعی قهرمانی نیست. با توجه به استرس موجود در دیدارهای ال کلاسیکو، خیلی وقتها،تیمهای برتر به پیروزی نمی رسند. این بازیها، از نظر انگیزه های مختلف متفاوت هستند.حتی اگر ما 10 امتیاز بیشتر یا کمتر داشته باشیم هم در این دیدار، مدعی خاصی وجود ندارد.من بازی را این طور نمی بینم. تجربه به من می گوید که این طور نیست و مدعی ای برای پیروزی در این دیدار وجود ندارد.

این ال کلاسیکو با دیگر ال کلاسیکوها تفاوتی ندارد

من در 4 کشور مختلف، دیدارهای ال کلاسیکوی متعددی را تجربه کردم و همه آنها بازیهای فوق العاده ای بود.فکر نمی کنم که این دیدار هم تفاوتی با سایر ال کلاسیکوها داشته باشد.



سبک کاری گواردیولا

درمورد سبک کاری گواردیولا، هیچ صحبتی ندارم.اگر او از سبک کاری اش راضی است،خیلی خوب است و اگر او با این سبک احساس راحتی می کند، مرد خوشبختی خواهد بودو برایش خوشحالم

بازی مهم و نه سرنوشت ساز

تمام بازیها مهم هستند و هر امتیازی که کسب کنی، می تواند سرنوشت ساز باشد. قطعا بازی دوشنبه شب هم بازی مهمی خواهد بود و امتیازی که به تو برسد، به حریف نمی رسد ولی دوشنبه و درپایان بازی، 25 هفته دیگر باقی خواهد بود و این حاکی از آن است که امتیازات زیاد و فاکتورهای متعددی در میان است.

در لیگ قهرمانان اروپا اگر تن به شکست بدهی، همه چیز تمام شده است.ولی اگر در ال کلاسیکو به پیروزی برسیم، روز بعد سه شنبه است و اگر ببازیم هم روز بعد سه شنبه خواهد بود. آیا حس نگرانی و استرسی که دارم، قابل مقایسه با حسی است که یکی دو سال پیش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشتم؟ این مقایسه غیرقابل ممکن است.

ایتورالده، داور مسابقه

الان سال گذشته نیست که بارسلونا، بازی را با10 بازیکن به پایان برد.این همیشگی است.من نگران داوری مسابقه نیستم واگر به آمار و ارقام نگاه کنم، بارسا با ایتورالده خوشحال بوده و رئال کمتر از این داور احساس رضایت دارد.البته فکر می کنم که این اتفاقی تصادفی است که معنا و مفهوم عمیقی ندارد.ایتورالده هوادار داوران است و نه بارسلونا و می خواهد که داوران کارشان را به خوبی انجام دهند و می خواهد به خوبی این دیدار را قضاوت کند.اگر او از حمایت بازیکنان برخوردار باشد، کار آسان تری را پیش رو خواهد داشت از سوی ما، باید بگویم که به قصد کمک به داور به زمین می رویم تا کار را برای او سخت نکنیم.



استقبال در نوکمپ

امیدوارم که این اولین بار و نه آخرین باری باشد که با رئال مادرید به نوکمپ می روم. چون این بدان معناست که من سالها اینجا خواهد ماند و این اتفاقی مثبت خواهد بود. امیدوار که مثل همیشه از ما استقبال شود و هیچ دلیلی نمی بینم که نحوه استقبال تغییر کند. ولی برای من فرقی نمی کند. 90 دقیقه بازی در تمام زمینها یکسان است و هیچ مربی ای را نمی شناسم که نگران باشد و یا تمرکزش را از دست بدهد و یا نگران آن باشد که سکوهای تماشاگران به او وابسته باشند.می خواهم حضور در نوکمپ را تجربه کنم، از بازی لذت ببرم ، همین و بس
lust
     
  
مرد

 
سایت گل – فلورنتینو پرس، رییس رئال مادرید بر این باور است که باشگاه، و ژوزه مورینیو بهترین ترکیب را می‌سازند.

مربی پرتغالی در تابستان به سانتیاگو برنابئو رفت. او هنوز در رئال شکست نخورده و دیدار ال‌کلاسیکو هم که در راه است.

پرس در مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه SIC مورینیو را از جنبه انسانی و به عنوان مربی ستود: «مردم فکر می‌کنند او فردی خودخواه و پیچیده است و نمی‌توان با او ارتباط برقرار کرد، اما نظر من کاملا برعکس است. او فردی طبیعی است که ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای فداکاری دارد. مورینیو فردی دارای مدارا، مودب و حامی است. او تمام ارزش‌هایی که رئال مادرید می‌خواهد را داراست. بهترین باشگاه دنیا بهترین مربی دنیا را دارد.

مورینیو و رئال مادرید مانند موتور و خودرو هستند. آنها مکمل هم هستند و زوجی کامل را تشکیل می‌دهند. ما در مسیر صحیحی هستیم. او شور و شوق و حرفه‌ای‌گری دارد و با مورینیو، مطمئنم که بسیار پیروز خواهیم شد.»
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- واکنش ژوزه مورینیو پس از شکست تیمش مقابل بارسلونا با نتیجه 0-5 کاملا واضح بود:« یک تیم در بالاترین سطح ممکن بازی کرد و تیم دیگر بد بود.این یک شکست است و نه یک تحقیر.»

آقای خاص اعتقادی ندارد که نتیجه دیدار ال کلاسیکو، خیلی بد بوده است:« هفته گذشته ما یک امتیاز از بارسا بیشتر داشتیم و الان دو امتیاز کمتر داریم.من همیشه گفته ام که بارسا محصولی تمام شده وکامل است و رئال مادرید هنوزراه زیادی پیش رو دارد»

مربی پرتغالی رئال معتقد است که هنوز زمان زیادی تا پایان رقابتهای فصل باقی است:« سال گذشته که با اینتر به اینجا آمدم، در ابتدا شکست خوردیم ولی بعد باز هم بازگشتیم و این ما بودیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم.باید شخصیت داشت؛ وقتی به عنوان قهرمانی می رسی، می توانی ازشادی گریه کنی ولی وقتی 5 بار دروازه تیمت را باز می کنند، باید با انگیزه تمرین، بازی و پیروزی به زندگی ادامه دهی.»

مورینیو در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که روند بازی در نیمه اول، خیلی حیاتی بود. او گفت:« ما دو گل خیلی مضحک را به آنها هدیه دادیم.می دانستیم که می توانیم فضاهای خالی ای درزمین ایجاد شده باشد و می دانستیم که بارسایی ها در ضد حمله می توانند آسیبهای بیشتری به ما وارد کنند.»
lust
     
  
مرد

 
سایت گل – همه می‌دانند که ژوزه مورینیو رابطه‌ای صمیمی با بازیکنانش دارد، اما وسلی اسنایدر گفته چقدر به مربی سابقش علاقه دارد.

او در مصاحبه‌ای با فرانس فوتبال گفته: «او یک بار به من گفت: وسلی، خسته به نظر می‌رسی. چند روز برو استراحت کن. با همسر و فرزندت برو به سفر و آفتاب بگیر.

تمامی مربیان دیگری که داشته‌ام فقط درباره تمرینات صحبت کرده‌اند، اما او من را به ساحل فرستاد. به همین دلیل سه روز به ایبیسا رفتیم. وقتی برگشتم حاضر بودم برایش دیگران را بکشم یا خودم بمیرم.»

البته وسلی شاید باید زودتر این حرف‌ها را می‌زد، چرا که اگر پیش از ال‌کلاسیکو یا در جریان آن می‌گفت ارزش بسیار بیشتری برای مورینیو داشت.

اما واقعا فوتبالیست‌ها را چه می‌شود؟ آیا چند روز به مسافرت رفتن آنها را به ترمیناتور شخصی مربیان تبدیل می‌کند؟ نکند برای جنارو گتوزو هم همین اتفاق افتاده؟
lust
     
  
صفحه  صفحه 1 از 13:  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین » 
ورزش
ورزش

مربیان بزرگ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA