انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 2 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین »

آیا همه پسرهای همجنسگرا، بی غیرت هستند؟ (همراه با نظرسنجی)


مرد

 
اين سوال های علکی چيه ميپرسيد.

نه بابا جون كی گفته كسی كه ميده بی غيرته?من خودم خيلی ها رو كردم كه اصلا درمورد خانوادشون اجازه ندادن چيزی بگم.اونهايی هم كه شما ميگيد شايد واقعا بی غيرت بودن.
این کاربر به دلیل تبلیغ برای همیشه بن شد.
(مدیریت انجمن لوتی)
     
  

 
اینکه مثلا من برای بهترین دوستم چیزایی از خونوادم بگم بی غیرتی نیست. چرا باشه؟ من برام سوالاتی پیش اومده حالا میخوام از یکی که بهش اعتماد دارم بپرسم تا سوالام برطرف بشن. حالا کجاش این بی غیرتیه؟ بی غیرتی یعنی اینکه بیایم بشینیم مثلا از بدن خواهرمون برای یکی بگیم تا اون حال طرف حال بکنه که کسی هم اینکارو نمیکنه.

اینکه سکس کنیم و مخصوصا مفعول باشیم و بگیمش اصلا نمیتونه بی غیرتی به شمار بیاد. چونکه ما بدون کوته نظری و تعصب اون چیزی که اتفاق افتاد و انجامش دادیم و برامون لذت هم داشته رو برای دیگران تعریفش کردیم. اتفاقا اینقدر هم مردونگی داشتیم که بیایم خیلی صادقانه بگیم که گی هستیم و مفعولیم و این کارارو هم کردیم. خجالت هم نداره. البته باید برای افراد با جنبه تعریف بشه دیگه...

غیرت در فرهنگ ایرانی بیشتر به معنی مراقبت از ناموس دربرابر حرف و نگاه و عمل بد دیگرانه ولی به طور کلی به معنی حفاظت از هرچیزی که متعلق یا مربوط به شماست دربرابر تجاوز دیگران. مثل حفاظت از خاک کشور دربرابر تجاوز دشمن.

به هیچ کس ربطی نداره که دیگری میخواد غیرت داشته باشه یا نه و این یه انتخاب شخصیه. همه آزادن هرطور که میخوان زندگی بکنن و کسی حق نداره نظر خودشو به دیگران تحمیل کنه.
     
  
مرد

 
nokoona: جالبه والا
اخه كسي كه كون ميده چرا بايد از فحش شنيدن لذت ببره؟ اصلا چه ربطي داره؟
jarzan: من که تا حالا هر چی کونی به پستم خورده بی غیرت بوده.
slave_nima: من از فحش خوردن و تحقیر شدن خوشم میاد ولی بیغیرت نیستم
باید تعریف صحیح غیرت معلوم بشه ! اگه سر هر هیچ و پوچی عربده کشی و دعوا غیرت باشه یه چیزه اگه محافظت واقعی از خونواده باشه یه چیز دیگست.
مجنونم و دل زده از لیلیا ... خیلی دلم گرفته از خیلیا
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
کلا میشه گفت نه اینطور نیست .
خوب به نظر من این سوال ابعاد زیادی داره
اولا هر همجنس گرایی لزوما رابطه سکسی نداره
دوما همجنس گرای واقعی کسی است که زندگیش مثل آدم های دیگه هست و به غیر از علاقه به همجنس همه چیزش مثل بقیه است و توشون هم هم با غیرت هست هم بی غیرت.
یه دسته از کسایی که کون دادن را دوست دارن و لزوما همجنس گرا هم نیستن هم همینطور .
ولی کسایی که به کون دادن به عنوان منبع درآمد نگاه می کنند خوب هر کاری برای درآمد بیشتر می کنند و بی غیرت هم میشن . البته این هم استسناء داره.

غیرت یه تعریف قدیمیه و چیزی مثل همه رسومی که برای ما به جا مونده و سرچشمه و علتش را نمی دونیم و فقط روش پا فشاری می کنیم. اگه از بچگی می دیدیم که همه با هم راحتن و کسی جلوی کسی را نمیگیره و دعوا نمی کنه خوب برای ما هم عادی میشد. به نظر من هم زشت ترین کار اینه که کسی خودش کاری را بکنه و بقیه را برای انجام اون کار یا مشابهش سرزنش کنه.
آریا
چو ایران نباشد تن من مباد
     
  
مرد

 
همجنسگراها فاعل و مفعول هستن ولی بیشتر منظورشون مفعولا هستن که وقتی دارن میکنن حرفای میزنن که زشته.مثلا فحش میدن. ولی فاعل هم هست. من نمیدونستم اینو که منظورشون اونا هم هست
khoda negahdar baraye hamishe
     
  
مرد

 
gayerfan: اصلا هم اینجوری نیست،متاسفانه بد جا افتاده تو افکار دوستان
مفعول اصلا بی غیرت نیستند. من یکبار یکی رو کردم که زن و دختر داشت بهش گفتم اگه ممکنه با دخترت دوست بشم خیلی بهش برخورد وناراحت شد. بهم گفت فکر نکن چون من کون میدم سر زن و دخترم تعصب ندارم.
عشق است خوزستان...
     
  
مرد

 
پسرهای همجنسگرا انقدر تو سایت سکسی بوده با این و اون چت کرده در مورد مامانش
که به مادرش نظر پیدا کرده وقتی که آبش میاد میگه من.....
اون موقعس که تازه یادش میاد که چه خبره تا ۲-۳ روز دیگه که دوباره .............
نمیگم همه اینجوری هستن ولی یه گروه هم به این صورت هستن مثله خودم
     
  

 
درود

۱)آیا همجنس گرایان موجوداتی فضایی هستند؟
۲)آیا این موجودات ناشناخته احساسات و عواطف یکسانی دارند،خرد و خوراک آنان چیست،همانند موجودات زمینی به خوابیدن نیاز دارند،در چه پاسی از شبانه روز به خواب می روند؟
۳)آیا وجود این موجودات،تهدیدی برای جامعه انسانی محسوب نمی شود؟
۴)از چه زمانی وارد کره زمین شدند و در کدام منظومه زیست می کرده اند،دلیل آمدنشان به سیاره ما چیست؟
۵)راه مقابله و نابود کردن آنان به چه صورت است؟
--------------------------------------

*واژه غیرت را هر فرد با توجه به سلیقه و نیاز خود به گونه ای بیان می کند و بیان هر فرد با فرد دیگر متفاوت است(جهان بینی)،انسان ها نیز با یکدیگر متفاوت اند(هیچ گاه دو خواهر و یا دو برادر که همجنس هستند و حتی اگر دو قلو نیز باشند،قرینه یکدیگر نیستند)،در دنیای واقعی ما،هیچ ایده آل و تعریف ۱۰۰٪ نیز از روابط علمی نیست،همیشه ضریب خطا(تلرانس)را باید مد نظر داشت(نسبی گرایی)،حال با کدام منطق و اطمینانی می توان گفت:همه پسرهای همجنس گرا بی غیرت اند؟!...
--------------------------------------
**من یک انسان همجنس گرا هستم،درون جامعه نه دوست دارم به شخصی اهانت کنم و نه از اهانت و توهین خوش می آید،به نظر شخصی من،سکس و معاشقه،اوج ابراز علاقه و دوست داشتن دو انسان به هم است،و نه تنها در آن حالت(سکس و معاشقه،که یکی از زیبایی های زندگیست)،حتی در برخوردم با شخصی که به من ضرری زده،اهانت و توهین جایی ندارد.
-------------------------------------
چرا جامعه ما بدنبال پاسخ ایده آل و کامل می گردند،به عبارتی مطلق گرا هستند؟
پاسخ این پرسش را من در ایدلوژی گرا و سنتی بودن جامعه میبینم،چون تنها مقوله دین است که به تمام پرسش های انسان پاسخی بی چون و چرا میدهد(با احترام به همه ادیان)،لطفا در برخورد با جامعه هم جنس گرا،انسان بودن و حق زندگی و احترام و استفاده از امکانات جامعه را برای این قشر از جامعه نادیده نگیرید،کوچک بودن جامعه همجنس گرا دلیل بر نادیده گرفتن آنان نیست،ما تنها در ترجیح و انتخاب شریک زندگیمان با شما اختلاف داریم،بیایید به اختلاف ها و سلایق هم احترام بگذاریم.

با سپاس،شاد و پاینده باشید
     
  

 
اصلا غیرت یعنی چی؟
وقتی من از کون دادن و ساک زدن لذت میبرم خب حتما خواهرهای منم از این کارها لذت میبرن
پس چرا باید ممنوعیت و حساسیتی مسخره به اسم غیرت داشته باشیم؟

اینکه آقایون تو یک مهمونی هر تیپی دلشون خواست بزنن و در عوض جلوی خواهر و یا زن خودشونو بگیرن که نباید لباست کوتاه باشه نباید بدن نما و نازک باشه و نباید تنگ و ... باشه ، نشون میده ما غیرت داریم!!؟؟
من خواهرام و زنم مختارن تو مهمونی ها و پارتی هاحتی اگه مختلط باشه هر لباسی که دلشون خواست بپوشن و این کارو بی غیرتی نمیدونم
كشور من جايی است كه مردانش نسبت به خواهر و مادر خود غيرتی هستند و نسبت به خواهر و مادر ديگران روشنفكر!!!
     
  
مرد

 
من که بی غیرتم اینو دوستام هم میدونن همین چند روز پیش که دوستم داشت منو میکرد گفت که با دوستش کون خواهر منو کردن و به خواهرم هم گفتن که منم کونی ام از نشونی هایی که میداد فهمیدم درست میگه چون هم رنگ شورتس و هم نوع شورتشو درست میگفت ضمن اینکه فرم کس و کون خواهرم هم همینجوری بود که توضیح میداد چون تو حموم خواهرمو زیاد لخت دیدم . به هرحال لذت میبردم از اینکه دوستام خواهرمو هم کردن مثل خودم.

من که هستم چون وقتی دوستم داره منو میکنه دوست دارم بیشتر از زنم بگه اونم همینکارو میکنه و از کس و کون زنم میگه منم خیلی لذت میبرم هرچی از کس و کون زنم میپرسه جوابشو میدم اونم بیشتر حشری میشه جالبه بدونید تاحالا باهرهمجنسبازی بودم مثل خودم بوده و اصلا حساسیتی روی زن و خواهر و مادرش نداشته
     
  
صفحه  صفحه 2 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

آیا همه پسرهای همجنسگرا، بی غیرت هستند؟ (همراه با نظرسنجی)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA