انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 3 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

لذت حقیقی


مرد

 
arnold_rr: توی سکس بنظر من لذت حقیقی این نیست که یه نفر اون یکی رو بکنه.لذتش اینه که دوتایی با عشقبازی با حالتای جورواجور سکس بکنن.فقط عشقبازی و بوسیدنش مزه نداره کردن و دادن خالی هم مزه نمیده.همونجوری که داره میکنه عشقبازی هم بکنه.
من که فکر میکنم لذت حقیقی توی اینه که آدم هر کاری که میکنه خود خواهی توش نباشه. توی سکس هم اگه خیال نکنیم که شریکمون یه اسباب لذت واسه ما هستش و فقط لذت خودمون مهمه یه لذت حقیقی از اون سکس می بریم. سکس عاشقونه که توی همه ی لحظه هاش عشق بازی و عشق دادن وجود داشته باشه بالاترین لذت رو داره...

arnold_rr: اگه بخواد اینطور باشه باید با همه که سکس میکنن عاشق هم باشن.نمیشه اینطوری.سکس با هرکس باشه اون موقعی که دارن حال میکنن بینشون یه احساس عاشقی بوجود میاد ولی وقتی تموم بشه اونم از بین میره.
خب همه ی سکسا اگه عاشقونه بود که دنیا بهشت میشد. ولی بهتر اینه که سکس عاشقونه باشه. اون عشق موقتی رو هم قبول دارم که فقط وقت سکس بین دو نفر هستش ولی اون عشق نیست یه حالتی شبیه به عشقه. به خاطر لذتی که داریم می بریم این حالت خوب رو نسبت به طرف مقابل پیدا میکنیم. در اصل زاییده ی شهوته ولی خیلی احساس خوبیه و باعث لذت بیشتر سکس هم میشه.
     
  
مرد

 
faread08844

سپهر درست ميگه.خيلي كم پيش مياد كه مفعول عاشق فاعلش بشه،آخه يكي دونفر كه نيستن.زيادن.اگه فقط با يه نفر رابطه داشته باشيم اونوقت شايد عاشق فاعلمون بشيم اونم تا وقتي كه بتونه نيازمونو برطرف كنه.
(به نظر من دونفر مفعول از لحاظ عاشقي بيشتر از فاعل و مفعولي ميتونن به هم وابسته بشن)

چرا سپهر جون،ميشه پنهاني اين كار رو كرد.فقط بايد خيلي محافظ كارانه عمل كني.

farbod08844: با هم بودن به معنی کنار هم زندگی کردن نیست. میشه مثلا روزی فقط یکی دوساعت عشقمونو ببینیم. و دیگه هیچی. کسی هم نمیفهمه واسه چیه. البته بیشتر این وقتا باید همسن باشیم. مهم اینه که عشقی باشه بینمون و از دیدن هم خوشحال باشیم.
حرفهاي فربد هم درسته.
من مدت زياديه كه رابطه دارم با دوستم و كسي هم نميدونه.

arnold_rr: توی سکس بنظر من لذت حقیقی این نیست که یه نفر اون یکی رو بکنه.لذتش اینه که دوتایی با عشقبازی با حالتای جورواجور سکس بکنن.فقط عشقبازی و بوسیدنش مزه نداره کردن و دادن خالی هم مزه نمیده.همونجوری که داره میکنه عشقبازی هم بکنه.
باهات موافقم بد جوری عشقبازی همراه سکس آدمو به اوج میبره.واقعا عالیه.منکه عاشقشم.

email889: سکس عاشقونه که توی همه ی لحظه هاش عشق بازی و عشق دادن وجود داشته باشه بالاترین لذت رو داره...
باهات موافقم.اگه دونفر بتونن علاوه بر سکس واقعا عاشق هم باشن خیلی خوب میشه.دیگه میشه گفت به آخرین درجه سکس و لذت رسیدن.
     
  ویرایش شده توسط: nimahot   

 
arnold_rr: حالا سکسش برای اینه که یکطوری نیاز هم هست و شهوت باید خالی بشه
داداش گلم در مورد سکس که فرمودین نیازه و شهوت باید خالی بشه،این پتانسیل جنسی(شهوت) رو با خود ارضایی میشه خالی کرد(بدون انجام سکس)،سکس با جانوران میشه خالی کرد،سکس با هم جنس و یا جنس مخالف و یا هر دو با هم(جنس مخالف و موافق) نیز میشه خالی کرد،ناگفته نمونه که بدن مرد وقتی اسپرم ها به یه مقدار خاص برسه(بستگی به شخص فرق داره)،اگه اسپرم ها تخلیه نشن،به طور طبیعی در خواب،این عمل صورت می گیره(تا بدن بتونه اسپرم تازه بسازه و...).
این پیش زمینه رو گفتم تا برسیم به اصل مطلب،سکس(نیاز جنسی)تنها یک مقوله جسمی خالی نیست،بلکه به روح و روان آدم نیز مربوطه،اگه شما انسان رو یه هواپیما فرض کنید،بال سمت راستش و موتور های روی این بال رو به نیاز های روح و روان،بال و موتورهای سمت چپش رو به نیازهای جسمی تشبیه کنیم،حالا اگه یک بال مشکل پیدا کنه چه اتفاقی ممکنه بیفته؟
arnold_rr: مگه نمیگن همه که عشقبازی و عاشق شدن و سکس خیلی لذت داره؟
به ترتیب واژه های که به کار بردین دقت کنید،عشق بازی رو قبل از سکس آوردین،من با این جمله به شدت موافقم که سکس بدون عشق بازی(پیش نوازش قبل از سکس،زدن حرفای عاشقونه و...) لذت اون چنانی نداره،به نظر من سکس بدون عشق بازی تفاوت چندانی با خود ارضایی و یا سکس با یک جانور نداره،خب داداش گلم انسان با چه شخصی پیش از سکس عشق بازی میکنه؟اسمش روشه دیگه،اگه مثلا کسی بخواد به من نوعی،تجاوز کنه،من با وی عشق بازی می کنم؟مسلما خیر،چون حسی به جز نفرت از او ندارم.
--------------------------
به نظر من،وقتی دو انسان با هم رابطه عاشقانه دارند،عشق بازی و سکس بهترین راه برای ابراز علاقه هست،چون هم از لحاظ جسمی و هم روحی روانی،به هم علاقشون رو نشون میدن و نیازهای روحی و جسمی هم رو برطرف میکنن،پس عشق نیز یک نیاز در زندگی ما انسان هاست،که هر شخص وقتی زمانش برسه،عاشق و دلباخته یک نفر میشه،که اون دو نفر نیازهای جسمی و روحی خودشون رو از هم تامین می کنن.

arnold_rr: ولی عشق و اینا برای چیه؟ یعنی فقط برای لذت بردنه یا چیزای دیگه هم توش هست ؟

عزیزم ما زندگی می کنیم که از تک تک لحظه های عمرمون لذت ببریم،حالا خود لذت هم اشکال متفاوتی داره،با زدن چند مثال منظورم رو بیان می کنم.
بویدن یک گل،که بوش به مزاجمون خوش باشه،لذت بخش،خوردن غذایی که به ذائقه ما خوش بیاد لذت بخشه،دوستی و یا ارتباط با انسان های که وجوه مشترک زیادی با ما دارند لذت بخشه.
حالا زندگی کردن و انتخاب انسانی که حرف همو بفهمیم،به سلایق و تفاوت های هم احترام بذاریم،سنگ صبور هم باشیم،با هم هدف مشترک داشته باشیم و... به طور کلی نیازهامون رو از هم تامین کنیم و برای رسیدن به اهدافمون به هم کمک کنیم چگونه است؟من که میگم نفس کشیدن در کنار این انسان،راه رفتن،هم کلام شدن و... بسیار لذت بخش و مسرور کننده است،احساس می کنی نیمه گشده ای داشتی که پیداش کردی،(اینم تعریف من از عشق).


عشق به انسان احساس قدرت میده،چون هم عاشق و هم معشوق احساس می کنند یه روح هستن تو دو تا بدن،از لحاظ فکری،جسمی و...دو برابر میشن،زندگی آسونتر و لذت بخشتره با وجود عشق.

farbod08844: بامدادجان از شما به خاطر این توضیح زیبا و کاملتون خیلی خیلی ممنونم. واقعا لذت بخش بود خوندن حرفاتون
سپاسگذارم فربد جان
arnold_rr: خودم خیلی زود با کسی که صحبت میکنیم و میبینم آدم خیلی خوبیه خیلی زود یه عالمه هم دوستش دارم و اصلا عاشقش میشم.
داداش گلم،این که ما انسان های خوب رو دوست داشته باشیم یک احساس زیباست به نظر من،اگه به زودی شما پی به خوبی انسانی می برید و در آینده از نظر خودتون در رابطه با اون شخص پشیمون نمی شوید،هم شناخت جامعی از خودتون دارید و هم خیلی باید انسان شناس خوب و درک بالایی داشته باشین
arnold_rr: میشه خواهش کنم اینم بگید برام
آرنولد عزیز شما فرض کن از تمام قید و بندها آزادی،و خط قرمزی واسط وجود نداره،اونوقت خط قرمزها رو خودت واسه خودت تعریف کن،و اون گونه که دوست داری زندگی کن،درست و غلط یک چیزیه که انسان با توجه به سلایق و نیازهاش واسه خودش تعیین میکنه،اما حق تحمیل به دیگران رو نداره،انسان موجودیست آزاد و باید به آزادی او احترام گذاشت،آیا یک فرد دگر جنس گرا و یا دو جنس گرا میتونه به من بگه سکس و عشق به اینگونه است و من باید این چنین باشم؟نیازهای او با من متفاوت است،تازه اگر یک فرد همجنس گرا نیز بخواهد به من بگوید که عشق و سکس به چه شکل است،با توجه به نیازها و سلایقش نظر خود را ابراز می کند،هر فرد با دیگری تفاوت های دارد که انسان جهت دوستی و یا عشق با انسانی که سلایق نزدیک و اختلافات کمتری دارد این ارتباط را برقرار می کند،همه چیز در دنیا نسبیه و هیچ ۱۰۰٪ وجود ندارد(این نظر شخصی منه،با احترام به نظر دیگران)،من خودم به شخصه دنیا رو اون جور که دوست دارم می بینم و اون جور که نیازمه زندگی می کنم،فقط واسه اینکه توی اجتماع هستم و با انسان های متفاوتی در ارتباطم،ناگزیرم و باید به نظر اونها احترام بذارم.
arnold_rr: حالا یه سوالی هم میکنم من کاری ندارم کسی عاشق من شده یا نشده.ولی خودم خیلی زود با کسی که صحبت میکنیم و میبینم آدم خیلی خوبیه خیلی زود یه عالمه هم دوستش دارم و اصلا عاشقش میشم.ولی فرقش اینه که بزرگترای که عاشق میشن فاعل هم هستن توی سکس ولی من وقتی اینطوری عاشق یکی میشم اصلا فاعل نیستم توس سکس و هیچی هم به فکر سکس نمیفتم.
اگه دوست نداری توی این رابطه سکس داشته باشی،بهش بگو،و اجازه نده ازت سوء استفاده شه،اگه دوست داری فاعل باشی،از طرفت اینو بخواه،تو هم نیاز های داری که باید بر طرف شه،اون که نباید فقط به نیازهای خودش فکر کنه.
arnold_rr: این دوستیه یا عاشق شدنه
عزیزم خودت چی فکر میکنی؟هر جور فکر میکنی همون درسته.
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   
↓ Advertisement ↓
TakPorn

 
bamdad_2014
بامدادجان از شما به خاطر این توضیح زیبا و کاملتون خیلی خیلی ممنونم. واقعا لذت بخش بود خوندن حرفاتون.

arnold_rr: حالا یه سوالی هم هست .مگه نمیگن همه که عشقبازی و عاشق شدن و سکس خیلی لذت داره؟ حالا سکسش برای اینه که یکطوری نیاز هم هست و شهوت باید خالی بشه ولی عشق و اینا برای چیه؟ یعنی فقط برای لذت بردنه یا چیزای دیگه هم توش هست ؟
به یک تعبیر خیلی ساده و البته زیبا میشه گفت که عشق واقعا فقط برای لذت بردنه. اما نه لذت جنسی یا لذت خود عاشق. در اصل عشق احساس هیچ بودن در برابر معشوقه. تمام زیبایی و معنی و دلیل دنیا برای عاشق در وجود معشوقش خلاصه میشه. برای حفظ و داشتن این زیبایی بی نهایته که عاشق حاضره هر کاری بکنه. هرکاری برای لذت جنسی یا از این بالاتر آسایش و آرامش و موفقیت و سلامتی و شادی معشوقش در هر جایی و هر زمانی. مثل همون عشق مادر به فرزندش. ولی در عشق دو نفر بدون نسبت خونی با هم لذت جنسی هم وجود داره که این برای لذت و شادی و زیباتر شدن عشقشون هست.

دو نفر که عاشق هم هستن توی سکس هر کاری رو برای طرف مقابل انجام میدن و مشخصه که یک نفر عاشق و دیگری معشوقه و برای عاشق لذت در اینه که به لذت معشوق و چیزی که اون دوست داره بپردازه و از لذت بردن اون هستش که لذت خیلی زیادی نصیب خودش میشه. عشق تمومش لذته واقعا. حتی گریه ها و دلتنگی هاش و دلواپسی هاش و دوباره دیدن معشوق تمومش بی نهایت لذت بخشه. حتی قهر و آشتیهای معشوق. همش فقط لذته و لذته. فقط کافیه درکش کنیم و باورش کنیم. اما اینکه چرا برای عاشق تموم زیبایی دنیا در وجود معشوقش خلاصه میشه و از همه چیز و همه کس براش زیباتره دلیلش این قدرت و توانایی هستش که خدا در دل عاشق میندازه تا زیبایی های وجود معشوقش رو کشف کنه و مسلمه که حتما معشوقش زیبایی های ظاهری و باطنی زیادی داشته که دل از عاشق برده و گرنه هیچکس عاشق یه نفر که نه ادب داره نه محبت و نه قدرت درک و فهم حالا هرچقدر هم صورت و بدنش خوشگل باشه نخواهد شد. خیلی حرف زدم. معذرت میخوام. امیدوارم جواب سوالتونو داده باشم.

arnold_rr: فربد با اقای بامداد چیزای زیادی گفتین ولی راستش خیلی سخت حرف میزنید چند بار دوتاشونو خوندم تا یکمی فهمیدم .حالا یه سوالی هم میکنم من کاری ندارم کسی عاشق من شده یا نشده.ولی خودم خیلی زود با کسی که صحبت میکنیم و میبینم آدم خیلی خوبیه خیلی زود یه عالمه هم دوستش دارم و اصلا عاشقش میشم.ولی فرقش اینه که بزرگترای که عاشق میشن فاعل هم هستن توی سکس ولی من وقتی اینطوری عاشق یکی میشم اصلا فاعل نیستم توس سکس و هیچی هم به فکر سکس نمیفتم.این دوستیه یا عاشق شدنه و چرا اینطوریه؟میشه خواهش کنم اینم بگید برام
اینطوری نیست که عاشقی فقط کار فاعل ها باشه. یعنی اصلا ربطی به فاعل و مفعول بودن نداره و اصلا هم قرار نیست که کسی که عاشق شما میشه حق داشته باشه ازتون سکس بخواد و مخصوصا اینکه بخواد فاعل باشه. اون احساس زیبایی که شما دارین به خاطر گرایش زیادتون به خوبی و محبت و پاکی هستش. شاید از بس ادمای بی معرفت و نارفیق و فریبکاری که برای سکس هزارتا زبون میریزن و تا به چیزی که میخوان میرسن دیگه یادشون میره که چه چیزایی گفتن رو دیدین اینه که اگه کسی رو خوب و با صداقت ببینین خیلی دوستش میدارین و حتی عاشقش میشین. این حسی که شما دارین یه عشق واقعی و عمیقه و به مرور هم مطمئنا بیشتر و بیشتر میشه. از نوع عشقای توی کتابا نیست ولی پایدار تر از اونهاست مطمئنا. عشق هم انواع مختلفی داره.

عشق مادر و فرزند یا برادر به خواهر یا عشق دوتا دوست همسن و سال که خیلی با هم صمیمی هستن و توی دوره نوجوونی اکثرا بدون اینکه بفهمیم پیش میاد. مثلا خیلی وقتا طوری میشه که همکلاسی ها فقط به خاطر دیدن هم به مدرسه میرن. هر روز صبح که از خواب پا میشن به این عشق که برن پیش همکلاسیشون که خیلی باهاش صمیمی هستن میرن مدرسه نه به خاطر درس خوندن یا نمره گرفتن. این هم یه نوع عشقه. عشقی که شما ازش صحبت میکنین هم یه نوع عشق خیلی با ارزش و بسیار پاکه. اون عشقی که بین عاشقا و معشوقا هستش و توی کتابا ازش صحبت میشه هم یک نوع عشقه که البته تا میگیم عشق همه یاد همین عشق میفتن ولی این هم فقط یک نوع از انواع عشقه.

bamdad_2014: سپاسگذارم فربد جان
خواهش میکنم. توضیحاتتون واقعا زیبا هستن.

Irza
شما دیگه خیلی سخت میگیرین زندگی رو و عجیب و غریب فکر میکنین. البته ببخشین که اینطور میگم ولی طرز تفکر شما خیلی خشکه.

waker103: جالبه !!!!!!!!!
آدرنالین هم جزء هورمون های جنسی دسته بندی کردین.
به نکته ی خیلی خوبی اشاره کردین.
     
  
مرد

 
Irza: که اگه دقت کنین هیچوقت پایداری تواین رابطه ها وجود نداره
خب اینطوری نیست چون بعضیاشون زودگذره بعضیشون خیلی موندگارن.وقتیم ببینم دوست داره سکس کنه سو استفاده نیست منم دوست دارم اون کاری کنم که اونم دوستش داره.
اقای بامداد ببخشید ها خیلی سخت مینویسید میشه لطفا یکمی ساده تر بگید . bamdad_2014: کند،هر فرد با دیگری تفاوت های دارد که انسان جهت دوستی و یا عشق با انسانی که سلایق نزدیک و اختلافات کمتری دارد این ارتباط را برقرار می کند،همه چیز در دنیا نسبیه

email889: این عشق نیست فقط خوش اومدن و جذب شدنه. ممکنه کم کم باعث وابستگی بشه ولی عشق نیست. با حرفای فربد اصلا موافق نیستم
خب اگر خوشمون اومده و جذب شدیم ولی چون خیلی زیاده میشه عشق .بامداد گفت نسبیه شاید همینه منظورش که یکبار با یکی دوستیم جذبش شدیم ولی یکبار خیلی خیلی جذب کسی دیگه شدیم فرقی دارن باهم.
اینجای که مینویسم سمت چپ یه قسمتی گذاشتن که یکی داره یکی دیگه رو میکنه.ازین فیلما خیلی بدم میادچون کسای که نمیدونن فکر میکنن سکس یعنی همینکار اینا.ولی سکس که ما میکنیم اصلا اینطوری نیست .کدوم شما اینطوری سکس کردید؟

lonely_boy: سکس و شهوت در مقابل عشق هیچه
بله اینجوری میگید ولی وقتی عاشق میشید اولین کاری که میکنید همون سکسه.

lonely_boy: شاید عشق به سکس ختم بشه ولی سکس به عشق نه
سکس به عشق تبدیل میشههههههههههههههه. اخه شده .اصلا میدونی. برای خودم شده .میخوای تا بنویسمشم.تازه این که هیچی.چند بارم شده که قرار بود سکس بکنه کسی ولی اینقدر دوست شدیم که گفت نه دیگه سکس نمیخوام .یک بارم نه ها.چند دفعه اینطور شده.

یه چیزی دیگه.بعضیا خیال میکنن با یه پسری بشه سکس کرد پس خیلی پررو و بی تربیت و بیشعوره .ولی وقتی که همون اولش اشنا میشن میبینن اصلا اینطوری نیست خب اونام آدمن دیگه میفهمن این پسره همجنسگرا هستش بات هست ولی اصلا پسر بی ادبی نیست که مثلا فحش بده و راه بره.حالا بیشتر وقتا دوست میشن یا سکس میکنن یا نمیکنن بخودشون مربوطه دیگه.ولی شده که عاشق هم بشه.
خدایا گناهان منو تو ببخش
همه آدمها گناه کردند
خدایا گناه همه را ببخش
     
  

 
arnold_rr: خب اگر خوشمون اومده و جذب شدیم ولی چون خیلی زیاده میشه عشق .بامداد گفت نسبیه شاید همینه منظورش که یکبار با یکی دوستیم جذبش شدیم ولی یکبار خیلی خیلی جذب کسی دیگه شدیم فرقی دارن باهم.
بله دقیقا این همون عشقه. عشق هم اول با جذب شدن شروع میشه و بعدش تموم قلب آدم رو پر میکنه. نشونه ی عشق اینه که وقتی کسی رو دوستش داریم اگه نبینیمش برای مدتی شاید حتی یک شب دلتنگش میشیم. اگه از دستشون بدیم همیشه از رفتنشون و نبودنشون دلمون میگیره. ولی اگه عشق واقعی در کار نباشه بعد از مدتی حتی حالمون از دیدن اون شخص بد میشه و نمیخوایم دیگه ببینمیش. ولی وقتی اینطوریا نمیشه یعنی که عشقه و عاشق شدیم حالا نه مثل تو کتابا ولی اینم یه جور عاشقیه.

arnold_rr: یه سوالی.وقتی دونفر میخوان باهم سکس کنن اون سعی میکنه شما لذت زیادی ببرید و شما هم میخواید لذت زیادی اون ببره احساس سکس عاشقانه رو به همدیگه میدیم.چه کارهایی هست که اصل کاره میشه کرد؟ حالا اونای که تاپ یا فاعل هستن چی؟ اونا چکار میتونن کنند که بما حداکثر لذت رو بده.ما برای اونا چکار کنیم.بنظر من باید بهمدیگه بگیم چی از هم میخواییم.مثلا یکی از چیزای که خودم همیشه از اون طرفم میخوام اینه که توی خیلی از حالتا حتما دستشو بذاره روی رون و التم و اروم بماله .اروم تلمبه بزنه.از شکم به پایین همه جای بدنم رو لمس کنه فشار بده اینارو ازش میخوام.ولی اونای که فاعل هستن بیشتر وقتا فکر میکنن همینکه دارن میکنن کافیه.چرا نمیگن چی میخوان ؟
خیلی خوبه که قبلش به هم بگن چی میخوان و از چه کارایی لذت میبرن. فاعلا اکثرشون نمیگن چونکه وقتی دارن تلمبه میزنن از اون حداکثر لذت رو میبرن و یه چیزایی مثلا برخورد جلوی روناشون و اطراف التشون با باسن مفعول و صدای شالاپ شلوپش یا لمس کردن بدن مفعول که خب این برای مفعول هم لذت داره و حتی شنیدن صدای مفعول که داره از لذت ناله میکنه خیلی لذت داره براشون. دیدن اون منظره که التشون میره توی باسن مفعول خیلی براشون لذت داره. طوری که ممکنه در همون لحظه ی نگاه کردن یهویی ارضا بشن. چیز زیادی نمی تونن بخوان فاعلا چون همه چیزش براشون خیلی لذت داره.

eshgegay: سلام درجواب دوستم که میگه اگه همجنس بازی خوب بود خداحرامش نمیکرد
باید بگم همجنس گرای (فول گی) دست خود ادم نیست مادر زادیه خدا اینجوری افریده وگرنه چه لزومی داره یه نفر از بچه گی روبه این کار بیاره من که یه فول گی هستم از بچه گی به این کار رو اوردم این نشان میده گی مادر زادیه یه نوع تمایل


arnold_rr: تو از نظر خودت داری اینو میگی. اگه مثلا چهار تا فاعل باشن با یه مفعول و دارن سکس میکنن. هر چهارتاشون وقتی نوبتشونه یک چیزو میبینن. ولی یکی فقط همینو که داره با اون شخص سکس میکنه براش کافیه. نفر دوم ممکنه بگه این خوبه ولی اگه سگی بشینی بیشتر حال میده. سومیه میگه این خوبه سگی هم خوبه ولی عشق بازی کنیم بیشتر حال میده.اخریه میگه این خوبه سگی و عشقبازیهم خوبه ولی ساک زدن رو بیشتر دوست دارم. اگه مفعول رو مجبوری بردن بکننش خب هیچی.ولی وقتی باهمدیگه موافقت کردن سکس لذت بخشی داشته باشن. مفعوا میگه من چی میخوام. وقتی براش مهیا شد اونوقت میخواد به اونها اخر لذتو بده.بهترین سکسشونو تجربه کنن.فقط شرطش اینه که اونا بگن چطوری به اون اوج لذت جنسی میرسن. خیلی کم دیدم که فاعل بگه چی میخواد. چه چیزای براش فوق العاده هست.چرا نمیگن؟ چیز زیاد میتونن بخوان باید بخوان ولی چرا نمیخوان؟
کاملا درسته حرفاتون. ولی شاید اونا نمیدونن که باید بخوان یا میتونن بخوان و شاید اصلا خیال میکنن که سکس یعنی همون تلمبه زدن و اینکه توی چه حالتی باشن دیگه مهم نیست یا شاید نگران میشن که اگه چیزی بخوان باعث ناراحت شدن مفعول بشه و از دستشون بپره و این چیزا ولی واقعیتش اینه که برای بیشتر فاعلا همون که یه بدن خوشگل و سکسی زیر دستشونه و دارن میکننش خیلی لذت بخشه و چیز دیگه ای براشون جلب توجه نمیکنه جز همین. ولی شاید دلیلش چیز دیگه باشه که من نمیدونم.

arnold_rr: سکس به عشق تبدیل میشههههههههههههههه. اخه شده .اصلا میدونی. برای خودم شده .میخوای تا بنویسمشم.تازه این که هیچی.چند بارم شده که قرار بود سکس بکنه کسی ولی اینقدر دوست شدیم که گفت نه دیگه سکس نمیخوام .یک بارم نه ها.چند دفعه اینطور شده.
یه چیزی دیگه.بعضیا خیال میکنن با یه پسری بشه سکس کرد پس خیلی پررو و بی تربیت و بیشعوره .ولی وقتی که همون اولش اشنا میشن میبینن اصلا اینطوری نیست خب اونام آدمن دیگه میفهمن این پسره همجنسگرا هستش بات هست ولی اصلا پسر بی ادبی نیست که مثلا فحش بده و راه بره.حالا بیشتر وقتا دوست میشن یا سکس میکنن یا نمیکنن بخودشون مربوطه دیگه.ولی شده که عاشق هم بشه.
درسته کاملا. چونکه عشق و دوستی و دوست داشتن از یک شناخت اولیه شروع میشه. این شناخت هرجایی و هر زمانی حتی بعد از چندبار سکس کردن با هم ممکنه بدست بیاد. وقتی که دوست داشتنی بودن شخص مقابلمون رو درک کنیم هرجا و هر زمانی باشه و هر مدتی از دوستیمون گذشته باشه دیگه احساس میکنیم که عاشقش شدیم. اما عاشق شدن کار هرکسی نیست. بعد از این هم حفظ کردن عشق و قدرشو دونستن خیلی مهمه که بازم کار هرکسی نیست. خدا کنه همه بتونن هم عاشق بشن و همم عاشق بمونن.
     
  
مرد

 
یه سوالی. وقتی کسی توی این سایت یا چت با یکی دیگه دوست میشه هم عشق هم سکس براش مهم میشه.ولی وقتی توی خیابون یا پارک یا هرجا دیگه باهم دوست میشن فقط دوست میشن نه عاشقی توش هست نه سکس.با اینکه توی سایتها سخت تره بشه فهمید چه کسی مورد اعتماده .قبلنا که چت روم زیاد بود میشد با خیلیا چت کرد اصلا نمیشد چیزی گفت. همه زودی میگفتن دختری یا پسری. اگه میگفتم پسر خیلیا میرفتن.ولی بعضیا سنمو میپرسیدن.اون موقع ها مثلا میگفتم شونزده سالمه یا هفده.هرچی بود دیگه. زودی میگفتن اهل سکسی؟ زودی عاشق میشدن زودی هم سکس میخواستن.الان اینجا اونطوریه.ولی توی کوچه با کسی دوست میشن این چیزا رو نمیگن و نمیخوانش. چرا اینطوریه؟

nimahot: به خاطر اینکه روشون نمیشه بگن.به خودشون میگن شاید طرف اهلش نباشه
خب شاید اینطوری باشه ولی شایدم اهلش باشه.میتونن بگن ولی خب روشون نمیشه هم هست.

farbod08844: خیلی تشنه ی همچین موقعیتی هستن و تا یک نفر پیدا میشه که براشون خیلی جذابیت داره دیگه خیلی جوگیر میشن ولی بعضیاشون ممکنه واقعا هم عاشق بشن ه
من خودم چون برام پیش اومده راحت میتونم بگم که بیشترشون تشنه سکس هستن ولی میگن عاشقت شدیم همیشه خوب نیست.بعضیا رو بگی عاشقت شدم میذارن میرن دوست ندارن اینو بهشون بگن.دوست میخوان عاشق نمیخوان.خیلیا هم عاشق میشن ولی تا نکنن عاشقن .عاشق واقعی مثل تو کم هست که سکس و هیچی از عشقشون کم نمیکنه.

k1master: کلا دوستان یکم بد بین هستین . همه چیز رو رو بد ترین حالت ممکن فکر میکنین . من که هیچ وقت برا سکس به کسی نمیگم عاشقت شدم میگم دوست دارم چون دوست داشتن خیلی فرق میکنه من خیلی پسرارو دوست دارم اما عاشق نیستم دوسشون دارم .
اقا کیوان اینو که میگم بدبین نیستم.مثل یه چیزی که چند دفعه برام پیش اومده باشه هست که میدونم اخرش چی میشه.خیلیا میگن عاشق شدیم ولی فقط بفکر حال کردن هستن. حالا یکی بات هست راحت تر میذاره عاشقش سکس کنه.ولی بعضی پسرا یکبارم ندادن .ولی یکی میگه عاشقتم التماس میکنم زندگیمو نابود نکن.اینطوری میگه بعدش اخرش سکس هم میکنه باهاش.یه سالی که کردش هر روز ها دیگه میگه خب تو مثلا منو درک نمیکنی.میذاره میره.تا یکی بهش بگه عاشقت شدم پسره فرار میکنه ازش.اینطوری که میگی دوست شدن خیلی بهتره.

k1master: اره ولی اگه کسی انطوری به ادم بگه عاشق شدم باید بهش شک کرد چون عشقی که یهو بیاد با ۱ بار دیدن با یبار چت کردن حتما هوسه نه عشق
خب چطوری بیاد یکی ازون طرف شهر نمیاد اینطرف .بیشتر وقتا یکی که همین منطقه هست یکروز میبینه و هر روز سر راهمون قرار میگیره از توی محلمون رد میشه نگاهمونم میکنه یک جوریه که بفهمیم منظورش ماییم.یکبار ساعت میپرسه یا ادرس میپرسه کم کم اشنا میشیم دیگه.شاید یکسال طول بکشه تا وقتی که بگه سوار ماشینم شو بگیم باشه.یا بگه موتور سوار شو بریم بگردیم بگیم باشه.بعدش میگه عاشقت شدم و یکبارم که بکنه دیگه هر روز میکنه .اونطوری نیست یک روزه باشه.

حالا شاید یکبار دیدیش.اگه یه روز اونطوری شد چی میخوای بهش بگی؟ یعنی بجز سکس چه چیز دیگه ای هست که از راه دور نمیشه بهش بگی یا انجامش بدی؟ اونم حتما میفهمه دیگه.

حالا اون چی باید بگه.واقعا ها.دونفر همو دوست دارن دیگه.ولی بار اول ببینن همدیگرو چی باید بهم بگن.این چیزای که شده ایناست که اول همو بغل میکنن میبوسن همو میگن خیلی خوشحالن دیدن همدیگره رو . شایدم دنبال یه جایی باشن خلوت باشه باهم خیلی حرف بزنن یا برن سکس کنن لذت ببرن.این چیزاییه که قبلا دیدم.ولی اونای که توی نت دوست میشن قرار میذارن همو ببینن اینطوری نیست.چونکه بیشتر اینطور وقتا فقط یکیشون میخواد ببینه اون یکیو میپسنده.ولی اون یکی میخواد اون پسرو بتونه ببرتش یه جای سکس کنه باهاش.ولی توی دوست داشتن چی فکر میکنید که بگید ؟

waker103: من اینطوری فکر میکنم که این جور ارتباط و از طریق نوشتن و کلا ابزارهایی که برای ارتباط اینترنتی استفاده میشن یه اشکال بزرگی که دارن اینه که احساسات رو نمیتونن به خوبی منتقل کنن .مثلاْ شما میایی به یکی میگی دوستت دارم ، ولی این نوع گفتنش ، اینکه کجا گفته بشه ، توی چه موقعیتی گفته بشه ، لحن صدا چجوری باشه و خیلی چیزای دیگه ، اینا همش میتونه نشون بده که شما طرف مقابلتو چقدر دوست داری و چجوری دوستش داری
بله خب این درسته .منم نظرم اینه این مشکل هست ولی شاید با چت کردن و زیاد حرف زدن بشه بیشتر ازش گفت.مثلا بگیم دوستت دارم خیلی برام مهمی.یه دوست خوبی هستی که میخوام همیشه باهم باشیم.فقط زیاد گفتنش توضیحش دادن شاید راهش باشه . راه دیگه چیا هست.

waker103: حالا نميدونم تونستم منظورمو برسونم يا نه؟
بله خب اینو با تجربه کردن یادش گرفتم. دل به دل راه داره ولی بعضیا مهربونترن زودتر یه نفرو دوست دارن ولی یهو میبینن اونکه دوستش دارن یه طوری دیگه رفتار میکنه که خب من نمیدونم چرا.
خدایا گناهان منو تو ببخش
همه آدمها گناه کردند
خدایا گناه همه را ببخش
     
  
مرد

 
arnold_rr: ولی توی کوچه با کسی دوست میشن این چیزا رو نمیگن و نمیخوانش. چرا اینطوریه؟
به خاطر اینکه روشون نمیشه بگن.به خودشون میگن شاید طرف اهلش نباشه بد ابرومون پیشش بره.

لذت حقيقي اينه كه من يه دوستي دارم كه نه ديدمش و نه باهاش بودم و بعيد هم ميدونم بهش برسم.
ولي از ته دل عالمه دوسش دارم و عاشقشم.
همينكه باهاش دوستم برام كافيه.
بيشتر از ١ ساله باهم دوستيم،همينجا باهم آشنا شديم و عشقم بهش هر روز بيشتر ميشه.
هزار بار گفتم
بازم ميگم .... جونم عاشقانه دوست دارم.دوست دارم....
     
  

 
arnold_rr: من خودم چون برام پیش اومده راحت میتونم بگم که بیشترشون تشنه سکس هستن ولی میگن عاشقت شدیم همیشه خوب نیست.بعضیا رو بگی عاشقت شدم میذارن میرن دوست ندارن اینو بهشون بگن.دوست میخوان عاشق نمیخوان.خیلیا هم عاشق میشن ولی تا نکنن عاشقن
کاملا موافقم و بستگی به تجربه ی قبلی آدما از عشق شنیدن این کلمه می تونه واکنش مختلفی توی اونا ایجاد کنه.
arnold_rr: عاشق واقعی مثل تو کم هست که سکس و هیچی از عشقشون کم نمیکنه.
آخه پسری مثل تو که هرچقدر عاشقش باشی بازم کمه دیگه خیلی خیلی کم پیدا میشه...خب خودت میدونی که بی نظیری اخه دیگه چرا اینو میگی.

واقعیت اینه که خیلی ها با کلمه ی عشق بازی میکنن برای منافع خودشون. اکثر ادمها هم هوس رو به معنی عشق فرض میکنن. البته عشق ممکنه فقط به خاطر زیبایی صورت یک نفر در دل شما ایجاد بشه ولی این شمایید که باید ببینید میتونید و میخواید که این عشق رو در دلتون نگهش دارید و از عاشق بودن لذت میبرید یا که فقط میخواید زودتر با کام گرفتن از معشوقتون آتش دلتون رو بخوابونید یا که میخواید حالا که یه انسان فوق العاده دوست داشتنی رو پیدا کردید میخواید قدر این عشق و احساس زیبارو بدونید و تا همیشه باهاش دوست بمونید و از وجود زیبای بیرون و درونش و حتی از فقط تماشا کردنش و هم صحبت شدن باهاش لذت ببرید و قدر این لذت خیلی زیاد رو تا همیشه بدونید و حفظش کنید؟

nimahot: به خاطر اینکه روشون نمیشه بگن.به خودشون میگن شاید طرف اهلش نباشه بد ابرومون پیشش بره.
اینم درسته. ولی من فکر میکنم دلیلش باید این باشه که ادمها میاین توی نت یا یاهو البته بیشترشون برای اینکه اصلا یک نفر رو برای سکس و عشق پیدا کنن و هدفشون از اومدن به اونجا دقیقا همینه. به محض اینکه حالا یه پسر نوجوون و مفعول رو پیدا کنن احساس میکنن به چیزی که خواستن رسیدن و زودی حرفاشون عشقی و سکسی میشه ولی توی بیرون ادمها به خیلی دلیلا اصلا اتفاقی همو میبینن و لزومی نداره که اصلا قصد سکس داشته باشن. البته اینکه زودی میگن عاشقت شدیم و بیا سکس کنیم بیشتر برای اینه که اون پسره خیال کنه اینا خیلی دوستش دارن و اذیتش نمی کنن و با خیال راحت میتونه بره پیششون ولی یه چیز دیگه هم هستش. بیشتر کسایی که توی نت دنبال دوست میگردن برای سکس ادمهایی هستن که توی دنیای واقعی به هر دلیلی یا شکل خودشون یا که روشون نمیشه یا که محیطشون بهشون اجازه نمیده نمیتونن کسی رو برای عشق و سکس داشته باشن و خیلی تشنه ی همچین موقعیتی هستن و تا یک نفر پیدا میشه که براشون خیلی جذابیت داره دیگه خیلی جوگیر میشن ولی بعضیاشون ممکنه واقعا هم عاشق بشن هاااا....

arnold_rr: ولی توی دوست داشتن چی فکر میکنید که بگید
من فکر میکنم که این یکی از سخت ترین سوالهاست. چون میدونی که به شدت احساسمون نسبت به طرف مقابل و اینکه در لحظه ی اولین دیدار در چه موقعیتی باشیم و چقدر احساسمون رو رها کرده باشیم یا بهش مسلط باشیم ربط داره. ممکنه یکی اشکاش جاری بشن و یکی دیگه واقعا زبونش هم حتی قفل بشه. ولی جمله یا کلمه ی خاصی رو نمیشه گفت که حتما میگمش. به نسبت حس و حالی که در اون لحظه داریم کلماتی خودب خود از زبونمون جاری میشن که هیچوقت هم به اختیار و انتخابمون نبودن و همین سادگیش و واقعی بودنش زیباش میکنه. ولی یه واکنش و رفتار خاص و کلمه و جمله ای که تکراری و کلیشه ای نباشه خیلی جالبتر از چیزای دیگه هستش.

حرفای اقای واکر خیلی درستن و واقعا زیبا هم توضیح دادن. دوستی اینترنتی هم به نظر من یه شباهت با دوستی توی دنیای واقعی داره. اونم اینکه توی هردوتاشون میشه صداقت داشتن رو از دروغ گویی تشخیص داد. کسایی که توی نت دروغ میگن خیلی زود دستشون رو میشه و خودشون هم میرن پی کارشون. ولی اونی که صداقت داره توی دوستیش و توی بیان احساسش اینو واقعی بودنش رو میشه درکش کرد. اون زمان که احساس کنیم کسی داره صادقانه حرف میزنه و رفتار میکنه و این باور توی قلبمون به وجود بیاد دیگه فرقی نمیکنه که دوست اینترنتیمون باشه یا دوست بیرون از نت. واقعا بهش اعتماد میکنیم و دوستش هم خواهیم داشت.

arnold_rr: دل به دل راه داره ولی بعضیا مهربونترن زودتر یه نفرو دوست دارن ولی یهو میبینن اونکه دوستش دارن یه طوری دیگه رفتار میکنه که خب من نمیدونم چرا.
آرنولد جونم فکر میکنم منظور واکر این باشه که تا وقتی شناختمون از طرفمون کامل نشده نباید بهش دلبستگی زیادی پیدا کنیم. چون ممکنه به کسی دل بسته باشیم ولی اون واقعا لیاقت این دلبستگی رو نداشته باشه. تو خیلی خیلی مهربونی خیلی زود با کسی دوست میشی و همه ی ادمهارو دوست داری و خیلی احساساتی هستی میدونی خودت هم. هرکسی که مثل تو مهربون و احساساتی باشه به خاطر این احساست قشنگش گاهی ممکنه به کسی دل ببنده که لیاقتشو نداشته باشه و در حدی نباشه که احساس این پسر مهربون به خودش رو درک کنه و کارهایی کنه یا رفتارهایی ازش سر بزنه که خارج از انتظارتون باشن و باعث رنجش دل مهربونتون بشه. باید همیشه بتونیم احساساتمونو کنترل کنیم. اما یه وقتایی هستش که در یک لحظه می فهمیم که این ادم گمشده ی دلمونه و در همون لحظه عاشقش میشیم و تموم میشه. این دیگه خیلی فرق داره و اصلا دز این صحبتها نمی گنجه.
     
  
مرد

 
ladysahel: ارگان اصلی و فرمانده در رایطه جنسی مغزه نه آلت تناسلی . بنابراین این شکل بدن شما نیست که تعیین می کنه که شما با همجنس راحت تر هستید یا با جنس مخالف بلکه در مغز و فعل و انفعالات مغزی که نتیجه ویژگی های ژنتیک شماست گرایش شما تعیین میشه . بنابراین ممکنه مرد باشید آلت تناسلی ۲۰ سانتی هم داشته باشید اما به همجنس خودتون علاقه داشته باشید و ترجیح بدید که نقش زنانه رو در این رابطه بازی کنید و دهنده باشید .

tannaz2: دقیقا همینه که میگین،علت همجنس گرا بودن همینه،در مورد زنها هم این قضیه صدق میکنه، من خودم هیچ گرایش و احساسی به جنس مرد ندارم و فقط به ارتباط با زنها علاقه دارم.
shazderok: من خودم همجنش گرا نیستم اما ازشون حمایت میکنم بالاخره این ممکنه یه نیاز یا غریزه طبیعی باشه باید بهش احترام گذاشت .
این یه تمایلی هست که هیچ کس تو دنیا نه میتونه بگه بده نه میتونه بگه خوبه.هر نظری در جا و شرایط خودش محترمه.نظر شخصی که با خانومها رابطه داره تو دیدگاهه خانوم بازها محترمه و دیدگاهه همجنس بازها برای خودشون.مهم اینه که بدونیم میشه بدون چلش و مشکل هم زندگی کرد. اونهائی که دوس ندارن بدونن نمیشه این تمایل رو از بین برد.
ما که رسوای جهانیم غم عالم پشمس!!!
     
  
صفحه  صفحه 3 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

لذت حقیقی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA