انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 4 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

ازدواج همجنسگرایان (پست نخست خوانده شود)


مرد

 
sepanta_7: جوری با هم جنستون حرف میزنین که واقعا برام سخته!
عذر خواهی میکنم بابت فضولی که دارم انجام میدم
میتونم بپرسم چه ایرادی به حرف زدنا هست
من دوستی رو از دست دادم که اونم مثل خودم گی بود
ما قربونن صدقه هم میرفتیم.از دست هم ناراحت میشدیم.برای هم کادو میخریدیم.قرار شام باهم میذاشتیم
مسافراتامون فقط با هم بود
ما هم آدمیم باید یجوری ابراز احساسات کنیم
ما هم باید بهم بگیم که هم رو دوست داریم (منظورم گی ها یا لزها بود)
من در تعجب هستم از چی ایراد گرفتید
البته به در ایراد شما هیچ مشکلی نیست
میخوام از طرز فکر شما باخبر شم

اگر دوست داشتید جواب بدید
     
  
مرد

 
gay_tehran: میتونم بپرسم چه ایرادی به حرف زدنا هست
دوست عزیز من نگفتم ایرادی داره یا نه ...گفتم واسه من درکش سخته !

...خیلی چیز ها هست که بعضی افراد نمیتونن درکش کنن مثله حس مادر به فرزند ...هیچکس به جز مادر نمیتونه این حسو درک کنه

بازم میگم از حرفام برداشت اشتباه نکنه کسی
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
sepanta_7: بازم میگم از حرفام برداشت اشتباه نکنه کسی
متوجه شدم
برای شما قابل قبول نیست که دوتا همجنس مثل دوتا غیر همجنس با هم حرف بزنن و با هم باشن

ولی باید قبول کنید که همه ممکنه
و من یه تجربه قبلی فوق العاده شیرین داشتم که با تلخی هر چه تمام تر به پایان رسید
امیدوارم که هیچ کسی عشقش رو از دست نده

روح دوست منم غرق در شادی و سرور باشه
     
  
↓ Advertisement ↓

 
sepanta_7: سلام
درود بر شما داداش گلم

sepanta_7: قصد توهین بهتون رو ندارم یا اینکه بخوام ناراحتتون کنم ولی یه چیزی درکش خیلی برام سخته ...
خواهش می کنم داداش گلم،چرا ناراحت بشم؟ این تایپیک و تایپک سنگ صبور برای آشتی و آشنایی با جامعه دگرباش جنسی جامعه ایران،رفع مشکلات و درک متقابل به کمک جامعه دگرجنسگرایی ایران ایجاد شده،خوشحال می شم در رفع تابوی که به گرایش جنسی ما چسباندند و هیولای که از ما ساختند،گامی هر چند کوچک به کمک هم برداریم.

sepanta_7: جوری با هم جنستون حرف میزنین که واقعا درکش برام سخته!(جوری که دوتا همجنس به هم ابراز احساسات میکنن)

منظورم پست هاتون تویه بهش بگو هستش ...

من به شما حق میدم که ابراز عشق و علاقه دو هم جنس به یکدیگر برای شما و بسیاری از عزیزان دگرجنسگرا براحتی قابل هضم و پذیرش نباشد،به چند دلیل :

۱)جامعه ما به شدت تحت تاثیر سنت قرار گرفته و اخلاق سنتی،نیازها،عواطف و عشق جامعه همجنسگرا را مردود شمرده و جایی برایش در این اخلاق و باور ها باز نکرده.

مثالی می زنم تا عمق فاجعه مشخص شود : خود من و بسیاری از عزیزان همجنسگرا در یک برهه زمانی به خاطر این باور ها دچار سردرگمی و پریشانی زیاد بوده ایم،با توجه و رجوع به این اخلاق و باور ها که جامعه به ما القاء کرده بود بسیاری از تضاد ها و تفاوت ها غیر قابل تعریف بود و در صورت متوجه نشدن و نپذیرفتن این تضاد ها و اختلافات نتایجی فاجعه بار از جمله : افسردگی شدید که در صورت درمان نشدن آن منجر به خودکشی،اعتیاد و یا بزهکار شدن و... فرد همجنسگرا خواهد شد،البته ما فراموش نکنیم که مشکل یک اقلیت در یک جامعه،گریبان اکثریت جامعه را نیز خواهد گرفت،پس نیکوست که با دیدی باز و به دور از تعصب به اقلیت جنسی ایران بنگریم،شاید اخلاق و باورهای سنتی جامعه ما،کامل و مطلق نباشد.

۲)نظام حاکم به کمک تمام دستگاه ها و ابزاری که در اختیار دارد به سرکوب و اعدام و... ما همجنسگرایان پرداخته،و تمام امکانات آموزشی و فرهنگی،پزشکی و... را در اختیار گسترش هموفوبیا (همجنسگرا ستیزی) قرار داده،پس هضم و درک راحت این امر توسط هموطنان باید سخت و دشوار باشد،چون نه تنها اکثر راهها در شناخت و درک همجسگرایان را مسدود کرده اند،بلکه روزنه ها را نیز پوشانده اند.


sepanta_7: تا حالا به زندگی خارج از ایران فکر کردین؟؟
داداش گلم چرا خارج از ایران زندگی کنیم؟ مگر ما نیز شهروند ایرانی نیستیم و به اندازه دیگران(دگرجنسگرایان عزیز) از این مرز و بوم (آب و خاک) حق نداریم؟


bamdad_2014: اگر کل همجنسگرایان حال حاضر ایران،کشور را ترک کنند و یا توسط حکومت و یا هر نهادی قتل عام یا از ایران اخراج شوند،چه کسی می تواند تضمین کند که جامعه ایران دیگر همجنسگرا نخواهد داشت؟ ما محصول جامعه دگرجنسگرا هستیم،پس مادامیکه انسان های دگرجنسگرا در این سرزمین هستند و بچه دار می شوند،ما نیز به وجود خواهیم آمد.



sepanta_7: تا جایی که اطلاع دارم تویه همین ترکیه هم جنس گران ایرانی زندگی میکنن...
داداش گلم،همجنسگرایان در ترکیه پناهجو شدن(اسکان موقت) تا به درخواست پناهندگیشون رسیدگی بشه(به خاطر خطری که جانشان را تهدید می کرد،از سرزمین و عزیزانشون دل کندن تا شاید در کشور سوم به غیر از ترکیه اقامت بگیرند)،آنجا زندگی نمی کنند بلکه در حال نفس کشیدن هستند،پیشنهاد می کنم به تایپیک صدا و سیمای دگرباشان ایرانی در همین تالار مراجعه کنید و مصاحبه اونها و حرف دلشون و مشکلاتشون رو ببینید تا به بغرنج بودن وضعیتشان واقف شوید،گاهی نیز در آنجا توسط مردم ترکیه مورد آزار و اذیت و دشنام و گاهی به قتل می رسند.

sepanta_7: اینکه همش میگین مشکل تو برخورد با افراد دارین واسه زندگی بهتر زندگی تویه محیطی که راحت بتونین گرایش خودتونو ابراز کنین بهتر نیست؟؟
پوزش می طلبم و عذر می خوام،اما به نظر شما این فرموده شما خودخواهی و ندیدن دیگران نیست؟

چرا ما مکان زندگی و همه چیزمون رو عوض کنیم؟ آیا وقت آن نشده که جامعه تجدید نظر در افکارشون داشته باشن و ما رو پذیرا باشن؟

ما نیز همانند دیگران انسانیم و حق زندگی،امنیت،آرامش،آسایش،احترام،تشکیل زندگی و ازدواج و... را داریم.


sepanta_7: بازم میگم از حرفام برداشت اشتباه نکنه کسی
داداش گلم هر پرسشی دوست داری در رابطه با همجنسگرایان بپرس،ناراحتی نداره که،من و دیگر عزیزان در حد توانمون سعی می کنیم پاسخگوتون باشیم.

mohan25: bamdad_2014
gay_tehran
ازین حرفا بگذریم اسم بچتون رو چی میخواین بذارین ؟
هر چی آخامون بفرمایند :


mohan25: gay_tehran:
موهان

آورین

اگه دختر بود چی ؟
gay_tehran: موهانه
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   
مرد

 
bamdad_2014: مگر ما نیز شهروند ایرانی نیستیم و به اندازه دیگران(دگرجنسگرایان عزیز) از این مرز و بوم (آب و خاک) حق نداریم؟
bamdad_2014: به نظر شما این فرموده شما خودخواهی و ندیدن دیگران نیست؟

چرا ما مکان زندگی و همه چیزمون رو عوض کنیم؟ آیا وقت آن نشده که جامعه تجدید نظر در افکارشون داشته باشن و ما رو پذیرا باشن؟

ما نیز همانند دیگران انسانیم و حق زندگی،امنیت،آرامش،آسایش،احترام،تشکیل زندگی و ازدواج و... را داریم.
دوست عزیز من نگفتم شما حق زندگی ندارین... اما با وضعیت الان ایران اینکه بخواین اونطور که خودتون راحت تویه ایران زندگی کنین امکان پذیز نیست ...علاوه بر طرز فکر مردم (یکیش خودم که برام قابله درک نیست با احترام برای عقایدتون)

نظام حاکم بر ایران این اجازه رو نمیده...حتی اگه امکانش پیش بیاد یه روزی مدت بسیار طولانی لازمه که این اتفاق بیفته


bamdad_2014: ۱)جامعه ما به شدت تحت تاثیر سنت قرار گرفته و اخلاق سنتی،نیازها،عواطف و عشق جامعه همجنسگرا را مردود شمرده و جایی برایش در این اخلاق و باور ها باز نکرده.
bamdad_2014: ۲)نظام حاکم به کمک تمام دستگاه ها و ابزاری که در اختیار دارد به سرکوب و اعدام و... ما همجنسگرایان پرداخته،و تمام امکانات آموزشی و فرهنگی،پزشکی و... را در اختیار گسترش هموفوبیا (همجنسگرا ستیزی) قرار داده،پس هضم و درک راحت این امر توسط هموطنان باید سخت و دشوار باشد،چون نه تنها اکثر راهها در شناخت و درک همجسگرایان را مسدود کرده اند،بلکه روزنه ها را نیز پوشانده اند.
حرفایه خودتونم به نوعی حرف منو تصدیق میکنه ...من از این لحاظ گفتم که به فکر زندگی در خارج بودین یا نه؟؟

بازم مرسی بابته وقتی که گذاشتین
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   

 
sepanta_7: دوست عزیز من نگفتم شما حق زندگی ندارین... اما با وضعیت الان ایران اینکه بخواین اونطور که خودتون راحت تویه ایران زندگی کنین امکان پذیز نیست ...علاوه بر طرز فکر مردم (یکیش خودم که برام قابله درک نیست با احترام برای عقایدتون)

نظام حاکم بر ایران این اجازه رو نمیده...حتی اگه امکانش پیش بیاد یه روزی مدت بسیار طولانی لازمه که این اتفاق بیفته
داداش گلم حرف شما صحیح و درسته،اما جاهای رو که بولد کردم در نظر بگیرید،از پست اول تایپیک تا همین پست رو یه بار اگه تونستید مطالعه کنید،خالی از لطف نیست.

sepanta_7: من از این لحاظ گفتم که به فکر زندگی در خارج بودین یا نه؟؟
پاسخ این پرسش شما اینجاست.

sepanta_7: بازم مرسی بابته وقتی که گذاشتین
خواهش می کنم،انجام وظیفه می کنم
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   

 
یکی دیگر از پرسش های رایج دگر جنسگرایان در مورد همجنسگرایان این است.

همجنسگرایان که با همجنس خود رابطه دارند چطور بچه دار می شوند؟ آیا به این منظور با جنس مخالف رابطه جنسی برقرارمی کنند؟

قبل از جواب دادن به این سوال باید این نکته را یاد آور شوم که یک عده از زوجین هستند که در کل تمایلی به داشتن فرزند ندارند.حال این زوجین می توانند دگرجنسگرا ,همجنسگرا و آسکژوال باشند و به گرایش جنسی این مسئله مربوط نیست بلکه یک جور خواسته دو طرفه است.برای این زوجین چیزهای دیگری در زندگی اهمیت دارند تا داشتن فرزند،حال برویم بحث صحبت بچه.

این زوجین همجنسگرا که بچه دارند،این بچه از کجا آمده است؟

همجنسگرایان بعد از تشکیل خانواده از طریق یکی از این راه ها بچه دار می شن :


۱)با خرید اسپرم از بانک اسپرم وبعد لقاح مصنوعی (زوج لزبین) :

لقاح مصنوعی به این صورت است که پزشک اسپرم مرد را از طریق القاح مصنوعی معمولا به صورت خارج رحمی وارد تخمک می کند و بعد دوباره این تخمک درون رحم زن بازگردادنده می شود و پس از تولد بر اساس قرارداد مرد ی که اسپرم خود را اهدا کرده پس از اهدا اسپرم هیچ گونه حق سرپرستی بر نوزاد را نخواهد داشت.
اگر لزبین ها بخواهند که بچه پدرشو نشناسه بیشتر سراغ بانک اسپرم می روند،اما اگر دوست داشته باشن که بچه پدرش رو بشناسه می توانند به صورت توافقی اسپرم رو از یک زوج گی بگیرند و فرزند مشترک داشته باشند،که این خیلی رایج نیست.


۲) زوج های گی /مردان همجنسگرا (یافتن مادر اجاره ای) :

اسپرم خودشون رو از طریق لقاح مصنوعی به یک مادر اجاره ای می دن،مادر اجاره ای زنی است که از طریق لقاح مصنوعی باردار می شه و بچه رو به دنیا می آره د رعوض پول می گیره،این روش به این صورت است که زنی برای بارداری داوطلب می شود و معمولا برای دوران بارداری حقوق دریافت می کند و پزشک اسپرم مرد را از طریق القاح مصنوعی معمولا به صورت خارج رحمی وارد تخمک می کند و بعد دوباره این تخمک درون رحم زن بازگردادنده می شود و پس از تولد بر اساس قراردادی که بسته شده مرد سرپرستی نوزاد را به تنهایی بر عهده دارد و زنی که رحم را اجاره داده حق سرپرستی نوزاد را نخواهد داشت.
این روش باروری خارج رحمی برای زوج های زن و مردی که نازایی دارند هم بکار می رود (به خصوص در مواردی که دلیل نازایی عدم توانایی اسپرم مرد در وارد شدن به تخمک باشد) و می تواند در خیلی از موارد نازایی درمان قطعی باشد و این از نظر پزشکی دقیقا همان روشی است که در رحم اجاره ای اجرا می شود و تنها تفاوت این است که در رحم اجاره ای مادر حق سرپرستی قانونی کودک را ندارد و این حق به مرد اجاره کننده رحم می رسد.

یکی از معروفترین افراد همجنسگرا که به این روش بچه دار شده خواننده ریکی مارتین است.او با استفاده از اسپرم خود و مادر اجاره ای توانسته صاحب دوقولو شود.


۳) ممکن هم هست که بچه به سرپرستی قبول کنند.


منبع : IRAN LGBTA
     
  

 
شش نارواگويی در باب ازدواج همجنسگرايان

ازدواج همجنسگرايان نه تنها هنجار ازدواج را تضعيف نمی‌کند بلکه آن را تقويت می‌کند... همچنان که نهاد فحشا و بعد رابطه‌ی آزاد ميان زنان و مردان، ميان خانواده و ازدواج با رابطه‌ی جنسی، ابزارهای پيش‌گيری ميان رابطه‌ی جنسی و توليد مثل، و توليد مثل آزمايشگاهی ميان ازدواج و توليد مثل فاصله انداختند، برگرفتن کودک و بزرگ کردن وی در خانواده نيز ميان ازدواج و رابطه‌ی جنسی برای توليد مثل فاصله انداخت.

در سخنان منتقدان همجنسگرايی و ازدواج همجنسگرايان مطالبی از سوی افراد گفته می شود که در ظاهر بجا و مقبول می نمايند اما با غور در آنها می توان بی پايه و سست بودنشان را آشکار کرد. ذيلا شش افسانه را که در اين حوزه گفته شده و تکرار شده‌اند مورد بررسی قرار می دهم.

۱. پس ازدواج با حيوانات را نيز به رسميت بشناسيم :

می گويند اگر ازدواج همجنسگرايان را تاييد کنيم پس از آن ازدواج با حيوانات يا اشيا نيز ممکن است باب شود. اين نوع استدلال که دامنه بحث را به لوازم ناخواسته و پيامدهای نامربوط می کشاند چندان در ميان مخالفان آزادی و برابری نادر نيست. سالها پيش می گفتند اگر از روحانيت انتفاد کنيد روزی عليه انها اسلحه برمی داريد يا اگر سانسور لغو شود روابط جنسی با محارم ترويج خواهد شد.
مقايسه‌ی يک رابطه‌ی انسانی که بر اساس اختيار و اراده‌ی دو طرف شکل می گيرد با رابطه‌ی انسان و حيوان و دومی را نتيجه‌ی اولی دانستن کمال بی سليقگی و بی انصافی است. اين نوع استهزا در واقع می خواهد بگويد که ازدواج همجنسگرايان غير طبيعی و غير عادی است. اما چه کسی عادی و غير عادی را تعريف می کند. اين مفاهيم برساخته‌ی جامعه اند و جوامع می توانند در دوره‌های مختلف برساخته‌هايشان را تغيير دهند و دستکاری کنند. اگر افراد و اراده‌ی مختار آنها را به رسميت بشناسيم قراردادهای ميان آنها را که به افراد ديگری ضرری نمی رساند به رسميت خواهيم شناخت. دوست داشتن و دوست نا اشتن‌های ديگران در اينجا نمی تواند معيار قرار گيرد.

۲. از ازدواج به خانواده و بعد رابطه‌ی جنسی و توليد مثل :

سنتگرايان و فقه گرايان، ازدواج، خانواده، توليد مثل و رابطه‌ی جنسی را به هم پيوند زده و يک مجموعه‌ی انفکاک ناپذير از هم معرفی می کنند اما همچنان که نهاد فحشا و بعد رابطه‌ی آزاد ميان زنان و مردان ميان خانواده و ازدواج با رابطه‌ی جنسی، ابزارهای پيش گيری ميان رابطه‌ی جنسی و توليد مثل، و توليد مثل آزمايشگاهی ميان ازدواج و توليد مثل فاصله انداختند، برگرفتن کودک و بزرگ کردن وی در خانواده نيز ميان ازدواج و رابطه‌ی جنسی برای توليد مثل فاصله انداخت. اکنون ازدواج همجنسگرايان نيز به عنوان عنصری تازه رابطه‌ی پويا ميان چهار عنصر فوق را تا حدی تغييرخواهد داد.

۳. مفهوم ازدواج تغيير خواهد کرد :

مخالفان ازدواج همجنسگرايان چنين استدلال می کنند که ازدواج هميشه ميان افرادی از دو جنس تعريف شده و اين نوع ازدواج مفهوم آن را تغيير خواهد داد. کسانی که چنين استدلال می کنند از کارکردهای متعدد ازدواج و تغيير و تحولات تاريخی در مفهوم و نهاد ازدواج و خانواده غفلت می کنند. پيوند دادن والدين زيست شناختی به فرزندان تنها يکی از آن کارکردهاست. ازدواج، والدين غير زيست شناختی را به فرزندانی که برگرفته شده‌اند، و فرزندان همسر و شوهر از جمله به والدين همجنسگرا پيوند می دهد. علاوه بر اين، ازدواج درگاهی به پذيرش مسئوليت‌های اجتماعی و زندگی مشترک با ديگران، روشی مطمئن برای روابط جنسی بدون مخاطره، امنيت مالی و احساسی، ايجاد شبکه‌های خانوادگی و پيوند دادن زوجها و فرزندانشان به جامعه نيز هست (البته برای همه‌ی اين کارکردها می توان رقبايی نيز در جوامع نشان داد). بخش عمده‌ی اين کارکردها بر ازدواج همجنسگرايان نيز اطلاق دارد.

تنها ازدواج همجنسگرايان نيست که مفهوم ازدواج را تا حدی دستکاری خواهد کرد. در گذشته ازدواج معانی متفاوتی داشته و در حال تغيير بوده است: از چند همسری به سوی تک همسری، از ازدواج موقت به ازدواج دائم، از انتقال مالکيت دختران از رئيس يک خانواده به رئيس خانواده‌ای ديگر، از عدم حقوق مالکيت برای زنان در نهاد خانواده تا حقوق اندک و بعد حقوق مساوی، و از ارث نابرابر برای زوج و زوجه تا ارث برابر.
     
  

 
۴. برای بچه‌ها خوب نيست :

مخالفان ازدواج همجنسگرايان بر اين باورند که بچه‌ها بهتر است با والدين زيست شناختی خود زندگی کنند. اين سخن درست است اما از آن نمی توان نتيجه گرفت که ازدواج همجنسگرايان نادرست است. بزرگ ترين چالش برای زندگی بچه‌ها با والدين زيست شناختی خود ازدواج همجنسگرايان نيست بلکه شکست ناهمجنسگرايان در ازدواج و ماندن در ازدواج است. افزايش طلاق و خانواده‌های تک والد باعث شده بسياری از کودکان نتوانند با والدين زيست شناختی خود زندگی کنند.
ازدواج همجنسگرايان نه تنها هنجار ازدواج را تضعيف نمی کند بلکه آن را تقويت می کند. همجنسگرايان می توانند همانند ناهمجنسگرايان به تربيت فرزندان در خانواده‌هايی با دو والد بپردازند. هيچ مطالعه‌ای نشان نداده که کودکانی که در خانواده‌های همجنسگرا بزرگ می شوند آينده‌ی بدتری از کودکان بزرگ شده در خانواده‌های نا همجنسگرا دارند.

۵. عليه دين است :

مخالفان همجنسگرايی به متون دينی اديان ابراهيمی تمسک می جويند تا نشان دهند که اين رابطه عليه دستورات الهی است. اما ازدواج همجنسگرايان نه عليه دين است و نه عليه ازادی‌های دينی. عليه دين نيست چون بسياری از همجنسگرايان ديندارند و تفسيرهای همساز با همجنسگرايی نيز از متون دينی حتی قران امکان پذير است. عليه آزادی های دينی نيز نيست چون هيچ روحانی يا موسسه‌ی دينی به اجرای مراسم ازدواج همجنسگرايان مجبور نخواهد بود تا کسی عليه دستورات دينی‌اش عمل کند. ازدواج يک نهاد عرفی است که اديان نيز آن را تاييد کرده اند. اين نهاد عرفی می تواند مشروعيتش را از ديگر نهادهای عرفی مثل شهرداری‌ها اخذ کند.

۶.تنها دولت سکولار می تواند مشکل را حل کند :

کسانی که می خواهند پای دول را به اين ميدان بکشند در پی آنند که دولت مجاز بودن ازدواج همجنسگرايان را يکباره در سراسر يک کشور به اجرا بگذارد. اينان بر اين باورند که يک کشور نمی تواند چند قانون داشته باشد. اين سياست به همان اندازه نادرست است که سياست ممنوع کردن همجنسگرايی يا ازدواج همجنسگرايان توسط دولت مرکزی در سراسر کشور. تصميم گيری در امور اجتماعی بايد به شهرها و مناطق مختلف واگذار شود تا قوانين و مقررات بر اساس تغيير افکار عمومی در هر منطقه تغيير يابد. ممکن است مثلا مردم شهر چالوس بسيار زودتر از مردم شهر يزد پذيرای ازدواج همجنسگرايان شوند و مردم هر دو منطقه بايد بتوانند خود در اين مورد تصميم بگيرند.
برابری خواهی در همه‌ی حوزه ها از جمله در حيطه‌ی ازدواج و خانواده و از سوی افرادی با گرايش‌های جنسی متفاوت در کنار مطالبه‌ی اختيار و آزادی در تصميم گيری نيروهايی جدی در جوامع بشری هستند که دولت‌ها مجبورند با آنها کنار بيايند يا با دستکاری در يکی از ديگری فرار کنند از همين جهت تحقق برابری و اعمال اختيار و آزادی انسان‌ها را تنها نمی توان بر دوش دولت ها گذاشت گرچه نيابد از هيچ نهاد و قدرتی در اين حوزه صرف نظر کرد.

مجيد محمدی (جامعه شناس)

منبع: 5pesar
     
  

 
نامه یک دختر 10 ساله دارای والدین همجنسگرا به *باراک اوباما*

آقای باراک اوبامای عزیز ،من سوفیا هستم ،همونی که شما رو برای ناهار دعوت کرده بود ولی اگه منو یادتون نیست ،هیچ اشکالی نداره.

من فقط میخواستم بهتون بگم که از شما ،بخاطر اینکه از احساس علاقه دو مرد نسبت به هم حمایت میکنین ،خیلی ممنون هستم چونکه من خودم دو پدر دارم که اونها عاشقانه به هم علاقه دارن ولی بچه های مدرسه ام مثل شما فکر نمیکنن و این علاقه دو پدرم رو نسبت به هم ،نفرت انگیز و غیر عادی میدونن و این موضوع منو خیلی ناراحت میکنه.من این نامه رو واسه شما مینویسم تا بهتون بگم که شما قهرمان زندگی من هستین.




منبع :ebi blue
     
  
صفحه  صفحه 4 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

ازدواج همجنسگرایان (پست نخست خوانده شود)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA