انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 4 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین »

آیا همه پسرهای همجنسگرا، بی غیرت هستند؟ (همراه با نظرسنجی)


مرد

 
اولن باید غیرت تعریف بشه (مشخص بشه به چهجیزی غیرت میگن و در مرحله بعد مشخص بشه اصلن چیز خوبی هست یا نه )

ثانین فردی که حسی به جنس مخالف خودش نداره چطور ازش توقع میره چیزی رو حس کنه و درک کنه که در وجودش نیست ؟
مثال : فردی که همجنسگرای پسر هست و حسی به دختران نداره اینکه از اون توقع داشته باشن که زمانی که مثلن یه پسره با خواهرش حرف زد اون قاطی کنه و جوش بیاره منطقی نیست به دلیل اینکه این فرد به ذاتش چنین حسی نداره و نمیتونه درک کنه که الان سیگنالهای بین اون پسر و خواهرش چیه ! در واقع ما از فردی که هویت جنسی ( نه شخصیت جنسی ) مردانه اس نداره توقع انجام امری رو داریم که به طور مستقیم با میزان تستسترون موجود در بدنش متناسبه .
در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش به جفا
چون مرد به عزت ببرندش سر دست
     
  
مرد

 
من نمیگم همه و ازین واژه بدم اما میگم اکثرا بیغیرت میشن به تدریج. واسه حرفمم دلیل دارم. من اوایل که کونی شده بودم بیغیرت نبودم ولی بعد که معتاد کوون دادن شدم و همیشه دنبال کیر بودم و اونا هم هی فحش میدادن بهم موقع گاییدن واسم طبیعی شد بیغیرتی. الان حتی اگه کس که هیچی کونشونم پاره کنن میشینم نگاه میکنم
     
  
مرد

 
با سلام من دوستم که 7 سال با هاش گی داشتم 2 طرفه دوست داشتیم در باره ناموسمون حین سکس حرف بزنیم ولی نمیدونم ی چیزی جولومونو میگرفت تا ی ذره حرفش پیش میومد یهو ی چیزی جولومونو میگرفت.

با سلام خدمت همه من تو پست قبلی که گذاشته بودم بعضی از دوستان اشتباه فکر کرده بودند من به شخصه اصلا دوست ندارم بیغیرت باشم یا طرفمم همین طور البته این یک نظر شخصی هست و منظوری نسبت به کسی ندارم.

لطفا به احساسات دیگرون توهین نکنید طرف همجنسگرا هست ولی به کسی که اسیبی نمیرسونه همه باید به هم احترتم بزاریم تا وقتی که کسی به حریم شخصی مون تجاوز نکرده اون ادمی که میگه بی غیرتم برای خودش غرور داره و مورد احترامه من هست.
برگ زرد
     
  
↓ Advertisement ↓
زن

 
اینطور که از کامنت های دیگرون پیداست باید همشون بی غیرت یا بهتره بگم حس زنونگی دارن و بخاطر حفظ کردن شریک جنسیشون فقط حس حسادت دارن!!! و همه حرفی رو برای خوشحال نگهداشتن طرفشون تحمل میکنن!!! یا به عبارت ساده تر بله باید بی غیرت باشن..دقیق از متنهاشون پیداست مثل دخترا عمل میکنن !!
پسر کوچلوی شیطون!!
     
  
مرد

 
ببخشید نظرمرو رک می نویسم :
اصلا برداشتتون از کلمه غیرت اشتباهه و ربطی به این مسئله نداره. غیرت برمیگرده به اعتقادات و مرزهای چهارچوب های فکری هر جامعه . اینکه کسی فحش بشنوه و بدش نیاد و یا مردی که تمایلات گی داره دلیل بر بی غیرت بودنش نیست .
بیشتر نمی خوام توضیح بدم چون بحث های اعتقادی خیلی طولانیه
زندگی کوتاه نيست ، مشکل اينجاست که ما زندگی را دير شروع ميکنيم.
     
  
مرد

 
بنظرم کم کم بیغیرت میشن ولی بعضی هستن که فقط کون میدن
     
  
مرد

 
فکر نمی کنم اینطور باشه. همه که مثل هم نمیشند
     
  

 
sara77: میتونم بپرسم چه عاملی باعث میشه افراد به این سمت و سو ها کشیده بشن ؟
میخوام سوالمو واضح تر بپرسم، ولی میترسم ناخواسته کسی احساس کنه به علاقه و احساساتش بی احترامی شده
به گمونم مطالبی که تو این تاپیک هست به پرسش اتون پاسخ بده.

bdsm ( روابط ارباب و برده) چیست؟
     
  
مرد

 
من همجنسگرا نیستم اما بی غیرتم و فکر می کنم که خیلی به هم ربط نداره
     
  
مرد

 
منم خیلی دوست دارم که وقتی دارن میکنن و تو کونم تلمبه میزنن بهم فحش زن و خواهر بهم بدن . خیلی دوست دارم دادن زنمو هم ببینم البته یواشکی دید بزنم یا خواهرامو جلوم بکنن .خودم هم دوست دارم خواهرمو از کون بگام . به نظر من بی غیرتی با کون دادن شروع میشه وقتی حس دادن داری غیرتو دیگه باید بزاری کنار با هم معنی نداره. اما این که همه هم جنس گرا ها بی غیرت هستند به نظرم نه اینجور نیست من دوست پسر داشتم که منو میکرده اما خیلی هم رو خواهرش تعصب داشت.
     
  
صفحه  صفحه 4 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

آیا همه پسرهای همجنسگرا، بی غیرت هستند؟ (همراه با نظرسنجی)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA