انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 8 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

امام جمعه قم: مقام معظم رهبری وقتی از بدن مادر خارج میشد یا علی گفت!!!


زن

 
نه اتفاقا خیلی مهمه.اینا دیگه شورشو درآوردن.چند وقت پیش از یه میدون رد میشدم دیدم شلوغ شده.پرسیدم چه خبره طرف با چشای پر از اشک گفت خادم های امام رضا اومدن اونایی رو نمیتونن برن مشهد رو با پرچم حرم تبرک کنن!بلکه شفا بگیرن

یعنی مقدس نمایی تا این حد
     
  ویرایش شده توسط: Priestess   
مرد

 
خوب راست میگه حتمن،اگرراستگو،درستکار،عدالتخواه،امین مردم،نان حلال خور،جسور،مظلوم دوست،نبود که مقام ولایت ایشون وبمقام امام جمعه انتخاب نمیکردن،
چطورمسیح وباورمیکنید
چطورعلی که خانه خداشکافته شدباورمیکنید
چطوراصحاب کهف وباورمیکنید
چطورغیبت امام دوازدهم راباورمیکنید
چطورسیل نوح،عصای موسی،حرف زدن عیسی،غدیرخم،عاشورا،روباورمیکنید،معجزه قرن وهم بایدباورکنید،
حقیقت ،خدا هست...واقعیت،خدای نبوده ونیست ونخواهد بود
     
  
مرد

 
خدا رو شکر امثال اینا هستن و این چیزا رو میگن
تا یه عده معدودی فکر کنن به داستانسرایی های مسیحی و یهودی و اسلامی و شیعه

Natoo78
دوستمون هم مثالهای زیبایی زدند
هميشه يادمان باشد
که نگفته ها را ميتوان گفت،
ولی گفته ها را نميتوان پس گرفت
چه سنگ را به کوزه بزنی
چه کوزه را به سنگ،
شکست با کوزه است
دلها خیلی زود از حرفها می شکنند...
     
  
مرد

 
خرافات...
     
  
مرد

 


ساقی اینا کیه ؟؟
     
  
مرد

 
بخدا هر وقت یاد این داستان میفتم میپوکم از خندهlimoshirin65ممنون ازت
عشقم عشق است.
     
  

Streetwalker
 
limoshirin65
نکنه این راننده اسنپه که تو ماشین میخونه علی خامنه ای باشه؟
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  
مرد

 
limoshirin65
بگو که پیجش فیک نبوده
     
  
زن

 
بعد از گذشت هشت سال از این اظهار نظر !!!! حناب سعیدی هنوز امام جمعه قم هستند!!! یعنی درست گفته دیگه!!!!
     
  
مرد

 
Streetwalker
نه دیگه اون! ایشون نیستن
طفلکی چون با یه دست رانندگی میکنه، حواسش پرت میشه اگه بخواد همزمان هم بخونه

king_tigers
کینگ اینو ولش کن

یه چیزی از یه منبع موثق آوردم که اینو اگه بخونی قول میدم تا چند سال از ژیلت بی نیاز میشی


«علی خامنه‌ای» روایت «یا علی گفتن هنگام تولدش» را در دیدار با هاشمی رفسنجانی تأیید کرده بود!



در سال ۱۳۹۰، فيلم سخنرانی «محمد سعيدی»، امام جمعه شهر قم منتشر شد که سعی می‌کند برای مردمی که پای منبر او نشسته‌اند، تولد آقای خامنه‌ای را در هنگام به دنيا آمدن و تولد، متفاوت با تولد ديگر انسان‌های عادی نشان دهد.

«محمد سعيدی» در این سخنرانی به نقل از خواهر ناتنی آقای «خامنه‌ای» نقل می‌کند که: «زمان ولادت رهبر انقلاب که رسيد، ما را از اتاق بيرون کردند. قابله در اتاق داشت زمينه تولد اين فرزند جديد را فراهم می‌کرد. يک مرتبه ديدم صدای قابله بلند شد. که «علی نگهدارت باشد.» ما در را باز کرديم و رفتيم تو. گفتيم چه شد؟ گفت که اين آقا- يعنی مقام معظم رهبری- وقتی می‌خواست از بدن مادر خارج شود، گفت «ياعلی.» گفت تا اين کلام را شنيدم، قابله گفت «علی نگهدارت باشد.»

در آن زمان این روایت از سوی بیت رهبری تایید یا تکذیب نشد. تنها واکنش به این روایت، سخنان رئیس وقت دفتر بازرسی دفتر رهبری، یعنی ناطق نوری بود که گفته بود: «این مزخرفات است. توهین به مقام معظم رهبری است. این‌جور حرف‌ها ضد ولایت فقیه است.»

حال پس از ۸ سال، «خبرگزاری سحام» به روایتی از دیدار خصوصی «اکبر هاشمی رفسنجانی» و آقای «خامنه‌ای» دست یافته که نشان می‌دهد، رهبر جمهوری اسلامی تأیید کرده که هنگام تولد، «یا علی» گفته است!

در آن ایام، هاشمی رفسنجانی در دیدارهای هفتگی و ماهانه خود پس از انتشار فیلم سخنان امام جمعه قم، به آقای «خامنه‌ای» گفته که «این خرافات چیست که درباره شما نقل کرده‌اند؟‌ چرا شما با این‌گونه سخنان که به باورهای مردم لطمه می‌زند، برخورد نمی‌کنید؟‌»

رهبر جمهوری اسلامی در پاسخ به آقای «هاشمی» گفته که «اتفاقا پس از این صحبت‌های آقای سعیدی، خواهرم را خواستم و از ایشان جویا شدم که ماجرا چه بوده است. ایشان گفتند که شما موقع تولد «یا علی» گفته‌اید، و این نقل قول را تأیید کردند. این‌که شما فکر می‌کنید این‌ها داستان‌سرایی و خرافات است، نیست و واقعیت داشته است!»


در همان مصاحبه، آقای ناطق نوری که در آن زمان رئیس وقت دفتر بازرسی رهبری بود، درباره سخنانی که برای آيت‌الله بهجت روایت کرده‌اند گفته بود «امروزه ائمه در کنار مردم نیستند، ولی ببینید درباره بعضی از علما چقدر غلو می‌کنند. مثلا یک روحانی یا منبری در یک سخنرانی حرف‌هایی می‌زند درباره یک آقایی که از دنیا رفته و نمی‌شود راست و دروغ آن حرف‌ها را از او پرسید. بعضی چنان کشف و کراماتی برای این‌ها قائل می‌شوند که نه با عقل جور در می‌آید نه با شرع. مثلا می‌گویند فلان عالم بزرگ خدمت آقا امام زمان رسیده و امام زمان به او چنین و چنان گفته. در روایات داریم آنهایی که به دیدار امام زمان شرفیاب می‌شوند، اصلا نباید اظهار کنند یعنی مجاز و مأمور به اظهار نیستند.»

آقای ناطق همچنین درباره مسجد جمکران دوم و خرافات گفته بود: «يک انسان عوام که حتى بلد نيست قرآن را از رو بخواند چهره‌اى براى خود درست مى‌کند و محاسنى مى‌گذارد و شالى مى‌اندازد و بعد هم زيبايى و نورانيتى در او مى‌بينيم و چون خيلى زيباست مى‌گوييم، خودش است. من نمى‌فهمم اين مسائل يعنى چه؟ يک مشت کلاش و حقه‌باز اين کارها را مى‌کنند.»

خرافات و تعصب دینی از یک‌سو و عدم تعامل با دنیا و نظامی‌گری به شیوه سپاه از سوی دیگر باعث در تنگنا قرار گرفتن مردم در کشور شده است. در این شرایط، رهبر ایران تنها به دنبال ماجراجویی در منطقه و عقاید شخصی خود در عدم ارتباط و تعامل با منتقدان و کشورهای خارجی است.
     
  
صفحه  صفحه 8 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
مذهب
مذهب

امام جمعه قم: مقام معظم رهبری وقتی از بدن مادر خارج میشد یا علی گفت!!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA