انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خاطرات و داستان های ادبی
  
صفحه  صفحه 131 از 134:  « پیشین  1  ...  130  131  132  133  134  پسین »

بحث و پیشنهاد پیرامون رمان ها | لیست معرفی کتاب ها در پست دوم



 


کتاب اژدهازادگان اثري است از جورج. ر .ر مارتين نويسنده ي مجموعه معروف نغمه ي يخ و آتش، در داستان پيش رو باري ديگر خواننده را به دنيايي ماورايي و خيالي مي برد. در این کتاب سرنوشت خاندان تارگرين و جنگ و نزاع هاي وحشيانه و خونيني كه بعد از مرگ شاه ويسريس يكم تارگين، ميان پيروان رينيرا و ايگون و اژدهايان آن ها، بر سر تاج و تخت و به دست آوردن اورنگ آهنين صورت گرفت، در سه بخش روايت مي شود
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   

 


کتاب:گفت و گو با مارلون براندو
نویسنده : لارنس گرابل
(مارلون براندو) نیازی به معرفی و تحسین ندارد. از همان آغاز در بازیگری، اقتدار بی سابقه ای را که تا آن زمان کسی در تئاتر و سینما ندیده بود، به نمایش گذاشت.او در بازی مفاهیمی چون جسارت، شهامت، شرارت، حسادت و نیاز را با تفسیری تازه و به شکلی متفاوت عرضه کرد. همین او را به اسطوره و بخشی از تاریخ بازیگری بدل کرده است.این کتاب حاصل ده روز گفت وگوی لارنس گرابل با مارلون براندو در جزیره ی شخصی او واقع در تاهیتی است. براندو در این گفت و گوها درباره ی زندگی، مرگ، عشق، سیاست، پیری، سرخپوستان و البته سینما و بازیگری صحبت می کند.
     
  

 


معرفی کتاب آدری هپبورن؛ یک روح زیبا. این کتاب زندگی‌نامه بازیگر مشهور آدری هپبورن از زبان پسرش(شان هپبورن)است.آدری هپبورن ۴ مه ۱۹۲۹ تا ۲۰ ژانویه ۱۹۹۳ زندگ می‌کرد. او هنرپیشه، مدل، رقصنده و بشردوست بریتانیایی هلندی‌تبار متولد بلژیک بود.از او به عنوان«آخرین معصوم سینما» اسم می‌رود و این نام‌گذاری به دلیل صورت زیبا و معصوم او است.. او یکی از زیباترین بازیگران زن کلاسیک بود.استعداد هنری او به‌طور تصادفی توسط یک کارگردان تاتر در لابی یک هتل کشف شد او توانست ۴ بار نامزد جایزه اسکار شود و در سال ۱۹۵۳ برای فیلم تعطیلات رومی این جایزه را دریافت کند.خواندن کتاب آدری هپبورن؛ یک روح زیبا را به عاشقان سینما پیشنهاد می‌کنم
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   

 


نام کتاب:راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن
قسمت زیبایی از کتاب: زندگی ام طبق قاعده و فرمول خاصی نیست. بخشی از آن غریزی است و احساسات معمول بخش دیگری از آن را تشکیل می دهد. منطق هم در زندگی ام وجود دارد، منطقی که مثل خیلی چیزهای دیگر خوب است. من در طول زندگی ام از افراد و چیزهای مختلفی منطق آموخته ام و انگار این افکار در من جذب شده اند؛از مادرم، معلم باله ام، مجله ی ووگ، قوانین زندگی، سلامتی و طبیعت چیزهای زیادی یاد گرفته ام.این کتابراجع‎به درس‎های شیرین زندگی‎ست. درس‎هایی که آدری هپبورن، یکی از محبوب‎ترین بازیگران سینما و چه‎بسا، محبوب‎ترین زنان دنیا، از زندگی پر فراز و نشیبش یاد گرفته و او را به پرنسس بی‎نظیر تاریخ سینما تبدیل کرده است. رمز این زیبایی باوقار و این ظرافت پرعطوفت چیست؟ این‎همه وقار و سادگی درخشان از کجا می‎آید؟ از تربیت دقیق و اشرافی مادرش؟ یا از سختی‎های زمان جنگ جهانی و معلم باله‎اش؟
     
  

 


کتاب جن‌گیر که برای اولین‌ بار در سال ۱۹۷۱ منتشر شد، هم‌اکنون به یکی از پرطرف‌دارترین سریال‌های شبکۀ فاکس تبدیل شده است. پس از گذشت پنجاه سال از انتشار آن، همچنان به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین کتاب‌های ژانر وحشت مطرح است. جن‌گیر پنجاه‌وهفت هفتۀ پیاپی در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار داشت و توانست هفده هفتۀ پیاپی جایگاه نخست آن را از آنِ خود کند. ویلیام پِتِر بلاتی این کتاب را از روی داستان واقعیِ دختربچه‌ای تسخیرشده توسط شیطان به رشتۀ تحریر درآورد. در این داستان ترسناک و دلهره‌آور، تلاش‌های مادر ریگان برای رهاکردن فرزندش از چنگال شیطان روایت می‌شود.جن‌گیر دو سال پس از انتشار توسط کمپانی برادران وارنر به روی پردۀ سینما رفت و چالش‌های بسیاری را در ایالات‌‌ متحده به‌دنبال داشت. سپس توانست جایزۀ 2اسکار را از آنِ خود کند. در اولین روز اکرانِ فیلم، طرف‌داران آن کتاب‌های خود را همراهشان به سینما بردند. تعدادِ تماشاگران به‌اندازه‌ای بود که پلیس مجبور شد برای پراکنده‌کردن مردمی که موفق به خرید بلیت نشده و پشتِ درها تجمع کرده بودند، از گاز اشک‌آور استفاده کند. بدون‌‌شک جن‌گیر را نباید یک کتاب یا فیلمی ساده در نظر گرفت بلکه باید به آن به چشم یک پدیدۀ واقعی نگاه کرد. این کتاب همچنان توانایی زهره‌‌ترک کردن خوانندگان خود را دارد.اگر فکر می‌کنید فرزند نوجوانتان برای خواندن این کتاب یا تماشای فیلم آن آمادگی دارد، یادتان باشد که در اولین روزهای اکرانِ فیلم، بسیاری از تماشاگران با دیدن صحنه‌های ترسناک آن غش کرده و حتی گروهی راهیِ بیمارستان شدند.
     
  

 

رمان پلیسی «پرواز لک‌لک‌ها» نوشته ژان کریستف گرانژه به تازگی با ترجمه عباس آگاهی توسط انتشارات جهان کتاب منتشر شده است. این کتاب به عنوان شصت و دومین کتاب مجموعه پلیسی نقاب به چاپ رسیده است.ژان‌کریستف گرانژه، نویسنده این رمان، روزنامه‌نگاری مستقل است که با خبرگزاری‌های مختلف و نشریاتی چون پاری‌ماچ و فیگارو همکاری داشته است. او به خاطر گزارش‌های زیست‌محیطی و اجتماعی خود در سطح جهانی شناخته شده است. در رمان پرواز لک‌لک‌ها نیز اطلاعات دقیق علمی و مهارت او در مستند‌نگاری آشکار است.داستان «پرواز لک لک ها» از سوییس آغاز می‌شود. لویی آنیتوش، روایتگر جوان ماجرا، برای آخرین دیدار با ماکس بوهم، به مونترو در کنار دریاچه لِمان سفر می‌کند. اما آن پرنده‌شناس را مرده، بر فراز آشیانه مرتفع لک‌لک‌ها می‌یابد.آنیتوش برای کشف معمای مرگ بوهم، مسیر مهاجرت این پرندگان را در پیش می‌گیرد و پا به سفری طولانی و پرحادثه می‌گذارد: از اروپا به آسیا ... و سپس تا اعمـاق جنگل‌هـای افریقای مرکزی. او گام‌بـه‌گام اسراری را کشف می‌کند که در پرواز لک‌لک‌ها نهفته است ...

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:
از استانبول، با ماشین به ازمیر در جنوب غربی ترکیه رفتم. آنجا ماشین کرایه‌ای‌ام را به نماینده محلی تسلیم کردم. کارکنان شرکت، در برابر وضع ناهنجار اتومبیلی یکه خوردند، ولی سختگیری نشان ندادند. از آنجا با تاکسی به بندر کوچکی رفتم که برای جزیره رودِس خط کشتی داشت. اول سپتامبر بود. ساعت نوزده و سی دقیقه، بعد از شست‌وشو و تغییر لباس در اتاق یک هتل، سوار کشتی شدم. ساکم هیچ آسیبی ندیده بود، کامپیوتر کوچکم نیز سالم بود. جراحات دستم هم داشت التیام می‌یافت. ساعت بیست، ساحل ترکیه را ترک گفتیم. سحرگاه روز بعد، در پای ‌دژ رودِس بودم و سوار کشتی دیگری به مقصد حیفا شدم. این سفر دریایی حدود بیست و چهار ساعت طول می‌کشید.

صورت مارسل که با شلیک اوّل نابود شده بود، جسد یِتا که گلوله‌ها سوراخ‌سوراخ کرده بودند، جسد کودک کولی که بی‌گمان با گلوله‌ای که برای من شلیک شده بود، از پا در آمده بود، همه این تصویرها ذهنم را آرام نمی‌گذاشتند. سه آدم بی‌گناه، به خاطر کوتاهیِ من از پا در آمده بودند. و من هنوز زنده بودم. این بی‌عدالتی آزارم می‌داد. تصمیم داشتم تا انتها به تعقیب لک‌لک‌ها ادامه بدهم. گرچه مهاجرت این پرندگان، با توجه به آنچه پیش آمده بود، موضوعی پیش پا افتاده بود، ولی بالاخره مرا این پرندگان در این مسیر خشونت‌بار قرار داده بودند. و من بیش از پیش متقاعد شده بودم که آنها نقش عمده‌ای در این ماجرا دارند. آیا دو نفری که قصد کشتن مرا داشتند، همان‌هایی نبودند که یورو صحبت‌شان را کرده بود؟ و سلاح مردی که از پا در آورده بودم - یک چاقوی برقی جرّاحی - آیا رابطه‌ای با مرگ راجکو برقرار نمی‌کرد؟

قبل از سوار شدن به کشتی، در هتل، از طریق داده‌های ماهواره‌ای، لک‌لک‌ها را دنبال کرده بودم. آن‌ها به راهشان ادامه می‌دادند و دستة پیشتازشان به مرز ترکیه با سوریه رسیده بود. این لک‌لک‌ها به‌راحتی بیشتر از دویست کیلومتر در روز پرواز می‌کردند. به طور قطع آن‌ها برای رفع خستگی به سوی دمشق می‌رفتند و سپس عازم جلیل، در فلسطین، می‌شدند. طیّ سفر دریایی، پرسش‌های دیگری ذهنم را اشغال کردند. من چه چیزی کشف کرده بودم که مرا مستحق مرگ ساخته بود؟ چه کسی این آدمکش‌ها را به جان من انداخته بود؟
     
  

 


کتاب:رودهای ارغوانی
نویسنده:ژان کریستوف گرانژه
کتاب رودهای ارغوانی : اوباش مست انگلیس پس از خاتمه مسابقه فوتبال، مردی را به ضرب دشنه می کشند. سربازرس پی یر نییمان، در تعقیب آنها و به هنگام دفاع از خود، مرتکب قتل می شود. او که از اعضای کارکشته دایره جنایی و متخصص جرایم خلاقی است، پیش تر به خاطر برخورد خشونت آمیز با مجرمان توبیخ شده بود. با پیدا شدن جسد برهنه یک مرد جوان در شهر کوچک و دانشگاهی گرنون، ماجرای نییمان به طور موقت از دستور خارج می شود و او در مقام یک متخصص حرفه ای به محل اعزام می شود. جسد متعلق به کتابدار دانشگاه ست که میان صخره ها، نزدیک رودخانه ای که از حاشیه پردیس دانشگاه می گذرد، رها شده است.
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   

 


کتاب :من افسانه‌ام
«من افسانه‌ام» نوشته ریچارد ماتیسن، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی آثار فانتزی و تخیلی است.این کتاب یکی از اثرگذارترین رمان‌های خون‌آشامی قرن بیستم است و معمولاً در فهرست ده مطالعه‌ی انتقادی برتر ژانر وحشت بوده. کتاب در سال ۱۹۵۴ نوشته شده است؛ اما داستان در ۱۹۷۶ (یعنی ۲۲ سال پس از آن) اتفاق می‌افتد و به‌همین‌دلیل در طبقه‌بندی علمی‌تخیلی قرار گرفته است. من افسانه‌ام در سال ۲۰۱۲ جایزه‌ی برام استوکر را از آنِ خود کرد.شخصیت اول این کتاب، رابرت نویل، تنها فرد زنده‌ی روی زمین است... اما تنها نیست. طاعون درمان‌ناپذیری تمام افراد جامعه‌اش را به موجوداتی شب‌رو و تشنه‌به‌خون تبدیل کرده که تصمیم دارند او را نابود کنند. رابرت نویل روزها به شکارچی تبدیل می‌شود؛ کسی که ویرانه‌های متروکه‌ی تمدن را در تعقیب خون‌آشام‌ها جستجو می‌کند و شب‌ها در خانه‌اش پناه می‌گیرد و برای طلوع خورشید انتظار می‌کشد...

     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   
زن

 
درود ، ایا کسی از دوستان کتاب، رمان( پیروز نهاوندی ) را خونده.. لینک ازاد دانلود را داره بذاره .. ممنون
     
  
زن

andishmand
 
درود

oscarlet
درود ، ایا کسی از دوستان کتاب، رمان( پیروز نهاوندی ) را خونده.. لینک ازاد دانلود را داره بذاره .. ممنون


من خیلی دنبالش گشتم . متاسفانه نتونستم نه نسخه PDF و نه لینک دانلودی برای این کتاب پیدا کنم .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
صفحه  صفحه 131 از 134:  « پیشین  1  ...  130  131  132  133  134  پسین » 
خاطرات و داستان های ادبی

بحث و پیشنهاد پیرامون رمان ها | لیست معرفی کتاب ها در پست دوم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA