انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خاطرات و داستان های ادبی
  
صفحه  صفحه 132 از 134:  « پیشین  1  ...  131  132  133  134  پسین »

بحث و پیشنهاد پیرامون رمان ها | لیست معرفی کتاب ها در پست دوم



 


معرفی کتاب فرانکنشتاین اثر مری شلی

مری شلی، زمانی که تنها 18 سال داشت، شروع به نوشتن کتاب فرانکنشتاین کرد. این اثر که همزمان، تریلری گوتیک، عاشقانه ای پرحرارت و حکایتی هشداردهنده در مورد خطرات علم است، داستان علم آموزی متعهد به نام ویکتور فرانکنشتاین را پی می گیرد. فرانکنشتاین که به شکل وسواس گونه ای به دنبال یافتن علت زندگی و همچنین، جان بخشیدن به اشیای غیرزنده است، انسانی را با استفاده از اعضای بدن دزدیده شده از اجساد خلق می کند؛ اما پس از این کار، زشتی و مخوف بودن این موجود، او را تا سر حد مرگ می ترساند. این موجود که زمانی بسیار آرام و بی آزار بود، پس از شکنجه شدن با تنهایی و انزوا، به جانوری شرور تبدیل می شود و به دنبال انتقامی خون بار از آفریننده اش، فرانکنشتاین، می افتد. این رمان که جزء مهم ترین آثار پیشرو در ژانرهای ترس و علمی تخیلی است، نه تنها داستانی جذاب و دلهره آور را روایت می کند، بلکه سوالات ژرفی درباره ی مفهوم زندگی و جایگاه آدمی در کائنات را در ذهن مخاطب برمی انگیزد: انسان بودن چه معنایی دارد؟ ما چه مسئولیت هایی در برابر یکدیگر داریم؟ تا چه اندازه می توان طبیعت را دستکاری کرد؟ در عصر حاضر که پر است از خبرهای اهدای اعضای بدن، مهندسی ژنتیک و ترورهای زیستی، جواب این سوالات بیش از هر زمان دیگری بااهمیت جلوه می کند.
     
  

 

دایره المعارف مصور اسلحه
کتاب دایره المعارف مصور اسلحه که از انتشارات سایان به چاپ رسیده تاریخچه ی کاملی از ساخت ابتدایی ترین سلاح ها(پیش از تفنگ چخماقی تا سال 1650تا عصر حاضر دوران مدرن 1945 تا به امروز ارائه میدهد.این کتاب به بررسی تمامی سلاح های ساخته شده از ابتدا تا به امروز وچگونگی پیشرفت آنها میپردازد همینطور با تصاویر زیبا و صفحه آرایی که دارد بیش از پیش به جذابیت مطالب این کتاب می افزاید
     
  

 


کتاب:بچه رزماری
نویسنده:آیرا لوین
رزماری و گای، پس از مدتها بالاخره به آرزویشان می‌رسند و آپارتمان بزرگی را در خیابان برمفورد اجاره می‌کنند. آنها آنقدر از اینکه چنین موقعیتی بدست آورده‌اند خوشحالند که به شایعات مرموزی که در مورد ساختمان جدیدشان بر سر زبان‌هاست توجهی نمی‌کنند. رزماری مدتی است که به فکر بچه‌دار شدن است اما گای که یک هنرپیشه تئاتر است، ترجیح می‌دهد مدتی صبر کنند تا او از نظر حرفه‌ای پیشرفت کند و وضعیت باثبات‌تری پیدا کند.
زوج جوان در آپارتمان جدیدشان با آقا و خانم کاستوت آشنا می‌شوند. رزماری از این زوج میانسال چندان خوشش نمی‌آید اما گای مدام با آنها رفت و آمد می‌کند و همنشینی با آنها را دوست دارد. بعد از مدتی گای در نمایشنامه‌ای که در دست اجرا دارند جانشین یکی از هنرپیشه‌های نقش اصلی می‌شود که سانحه‌ای برایش روی داده. او با این ارتقای ناگهانی در شغلش، نظر خود را تغییر می‌دهد و حالا اوست که به رزماری اصرار می‌کند تا هرچه زودتر بچه‌دار شوند ...
"بچه رزماری"، رمانی کوتاه یا داستانی بلند، یکی از بهترین نمونه‌های ایجاد تعلیق میان وهم و واقعیت است ... داستان دلهره ماورا طبیعه را وارد اتاق نشیمن پر از رنگ و نور آدمهایی عادی و حتی مضحک می‌کند .
     
  
مرد

 
کتاب گزارش به خاک یونان
اثرنیکوس کازانتزاکیس
کتاب جالبیه
دسترسی من به سایت غیرممکن شده..
وجود من خیلی چیزها به لوتی اضافه کرده بود وبدین ترتیب لوتی خودش رو از یک نعمت گرانبها و ارزشمند محروم کرد، حیف شد.
     
  

 


خلاصه کتاب برادران کارامازوف اثری از فیودور داستایفسکی
در همان ابتدای کار و با خواندن اولین جملات داستان، خواننده متوجه می‌شود که این رمان با دیگر رمان‌های داستایفسکی متفاوت است. نویسنده در ابتدای داستان موضوع مهمی را بیان می‌کند و این موضوع مهم، مرگ اسرارآمیز و دلخراش زمیندار مشهور فیودور پاولویچ کارامازوف است. فردی که این رمان درباره او و پسرانش است. فردی که از گونه‌ی آدم‌های عجیب روزگار است، از گونه‌ای که فراوان به آن‌ها برخورد می‌کنیم. اما قبل از این اتفاق مهم روای داستان یک مقدمه آورده است.در مقدمه‌ای که روای داستان آورده است و اتفاقا خودش آن را زاید می‌داند، او قهرمان رمان را آلکسی فیودورویچ کارامازوف معرفی می‌کند. آلکسی یا آلیوشا سومین پسر فیودور پاولویچ است که راوی اعتقاد دارد به هیچ وجه مرد بزرگی نیست اما با این حال او را قهرمان داستان می‌داند. همین موضوع ذهن خواننده را درگیر می‌کند و خواننده درنهایت باید به این سوال پاسخ دهد که چرا آلکسی فیودورویچ قهرمان این رمان است.فیودور پاولویچ دو بار ازدواج کرده است و سه پسر دارد. بزرگ‌ترین پسرش یعنی دمیتری فیودورویچ از زن اولش است و دو پسر دیگر یعنی ایوان و آلیوشا از زن دومش هستند. در فصل‌های اول رمان داستان این خانواده کوچک نازنین بیان می‌شود و سرگذشت این دو ازدواج و سرگذشت هر کدام از پسرها روایت می‌شود
     
  
مرد

 
سیلی واقعیت ، نویسنده؛ راس هریس
موضوع؛ روانشناسی
کتاب مفیدیه
ترجمه انتشارات سایه سخن
البته من ترجمه دیگه رو خونده بودم اما نگاهی به این ترجمه انداختم کامل و دقیق تر هست
دسترسی من به سایت غیرممکن شده..
وجود من خیلی چیزها به لوتی اضافه کرده بود وبدین ترتیب لوتی خودش رو از یک نعمت گرانبها و ارزشمند محروم کرد، حیف شد.
     
  ویرایش شده توسط: Steratulanch   

 


رمان ابله نیز، مانند دیگر رمان‌های داستایفسکی، یکی از بزرگ‌ترین و فوق‌العاده‌ترین کتاب‌‌های ادبیات روسیه و جهان است. کتابی که سروش حبیبی به زیبایی آن را از روسی ترجمه کرده است.در اینکه رمان ابله یک شاهکار است هیچ شکی وجود ندارد اما خاص بودن رمان ابله از یک جهت بسیار به چشم می‌آید و آن توصیف لحظاتی است که یک فرد محکوم به اعدام از سر می‌گذراند. لحظاتی که از زبان شخصیت اصلی کتاب بیان می‌شود و در واقع ناشی از تجربیات خود داستایفسکی است.
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   
مرد

 
درود دوستان کسی کتاب بیترکس شاهین نجفی رو داره بزاره
فـصــــــــل ســـرمـســـــــــــتی رســــــــید و مــــا همــــــان ســـــــرگشــــته ایـــم
     
  
مرد

 
سه گانه ی نوح هراری
انسان خردمند
انسان خداگونه
۲۱ درس برای قرن ۲۱
دریک کلمه بی‌نظیر
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
لطفاً نگران نباش وزندگی کن
سوزان اورسیلو الیزابت رومر
مهدی اکبریان مهتاب شوشتریان
نشرارجمند
درموردکتاب؛
ریشه اغلب ناهنجاری های روانی ما در کلمه ای به نام اجتناب نهفته است..
اگرچه اجتناب وگریز از مسائل ترسناک بیرونی، در گذشته کارکرد بقائی برای محافظت از ما دربرابر خطرات داشته اما همین موضوع درمورد تجربیات درونی مانند افکار واحساسات ناخوشایند مانند یک شمشیر دولبه می تونه زندگی امروز ما رو به شدت محدود کنه..
کتاب در مورد ازبین بردن اضطراب نیست بلکه رویکرد آن به جای تغییر وازبین بردن ترسها، به تغییر رابطه ما با ترس‌هاو پذیرش آنها اشاره می کنه.
دراین کتاب یاد می گیریم که چگونه به جای اجتناب از افکار واحساسات ناخوشایند، اونها رو به عنوان قسمتی از یک تجربه گذرابپذیریم، اجازه بدهیم همانطورکه هستند باشند و درکنار اون زندگی به شیوه ی دلخواهمون رو در پیش بگیریم..
(Former steratulanch)
     
  
صفحه  صفحه 132 از 134:  « پیشین  1  ...  131  132  133  134  پسین » 
خاطرات و داستان های ادبی

بحث و پیشنهاد پیرامون رمان ها | لیست معرفی کتاب ها در پست دوم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA