انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خاطرات و داستان های ادبی
  
صفحه  صفحه 69 از 76:  « پیشین  1  ...  68  69  70  ...  75  76  پسین »

دل نوشته ها ( نوشته ایرانی )


مرد

 
aliazad77
ممنون از شما
     
  
مرد

 
اشـــــــــــــــک سیـــــــــــــــزده


بازهم اولین سیزده سال از راه می رسد ..می رسد تا به ما بگوید که زندگی همچنان زیباست..شاخه ها جوانه زده اند تا شکوفه های عشق چون تاجی طلایی بر تارک قله های سپید و فرش آبی بدرخشند .سیزده به در از راه می رسد وبازهم قلب و روح من ..جان قلمم رامی جوشاند تا از بهار و از روزهای نو بنویسم ازدلهایی که برای روزهایی نو می تپد ..خاک زرین سرزمین من ازدلتنگی مردمی می گوید که ازخاک فروشی به تنگ آمده اند هنوزهم عاشق این روز طبیعت و عاشق این سنت پاک و پسندیده ام که در این روز مقددس , قلب خود را به قلب طبیعت بسپاریم و پروردگاری که این همه زیبایی را آفریده سپاسگزارباشیم..
سیزده به در سرزمین من با مردمی که عاشقانه او را دوست می دارند و ستایشش می کنند خوگرفته ..او بیگانگان خاک فروش را دوست نمی دارد .خاک سرزمینش را می فروشند و به آب و آفتابش هم رحم نمی کنند ..ایرانیان پاک سرشت خاک پاک سرزمین مقدس خود را به بیگانه نمی فروشند این کار وطن فروشان شیطان صفت است که با روز طبیعت و با عشق و محبت و دوستیها بجنگند ..هزاران سال است که سیزده سرزمین من , شور و حال مردمی را می بیند که خود را در نحستین سیزده سال به طبیعت و طبیعت آفرین می سپارند و هیچ بیگانه و بیگانه پرستی نتوانسته و نخواهد توانست که این عشق و شور و حال را ازآنان بگیرد ..دهها سال است که به بهانه های مختلف می خواهند که این سنت نیک و پسندیده را از میان بردارند اماکسی با سازهای بیگانگان وطن فروش نمی رقصد .چشم ما به چشمه ها ی سرزمین آباء و اجدادی ما, به دشتها و جنگلهای سبز , به کوههای استوار ما و حتی به بیابانهای پرصلابت ماست .آخرین سیزده به درقرن چهاردهم خورشیدی با چشمانی گریان وقلبی نگران و روحی پریشان به فرداو فرداهایی می اندیشد که خانه اش را ,ایران راویران کنند به خاکش سپارند ..اما قسم به خاک پاک سرزمینمان , بیگانگان و بیگانه پرستان این آرزو را به گورخواهندبرد ..
ای نازنین روزطبیعت !سوگند به اشکهای تو که بازهم باتو درجشن نور و آب و آفتاب و سبزه و مهتاب خندیده پای کوبان برمرگ دیوی که جامه فرشته بر تن نموده می خندیم . وقتی نوربیاید تاریکی می رود میلیونها ایرانی درآغوشت می کشند و توهمچنان اشک می ریزی .عاشقانه دوستت می داریم و ازپرستش خدا به ستایش تومی رسیم ..اما چرا غمگینانه اشک می ریزی ؟ چرا دیگر آن اشک شوقت را نمی بینیم ؟می دانم سوالی خطاست که ازخودمی کنم ..میلیونها ایرانی دربزرگترین اجتماع و همبستگی خود عشق خود را به تو و ایران خود نشان می دهند تا مشت محکمی باشد بر دهان یاوه گویانی که با شادی و شاد بودن درطبیعت سبزمی جنگند ..اما پیام امروز و امسال تو برای امثال ما این است که تو را با خاک پاک مادروطن درآغوش کشیم و وبه ایرانی نماهای ایران فروش , بیش ازاین اجازه ندهیم که قلب سرزمینمان , قلب ما را بیازارند .پیام تو این است که باید روح خود را سبز و سبزینه بینگاریم وخورشید حقیقت را بر آسمان واقعیت بتابانیم .این آفتاب برای همه ماست این جنگلها , این سرسبزیها ازآن همه ماست ..بیائید تا همه با هم شاد باشیم همه باهم زندگی را برای همه قسمت کنیم ..
چرا خیلی ها پند نمی گیرند از طبیعتی که امروزسبزاست و فرداسبزنیست ؟چرا خیلی ها خود را جاودانه می پندارند ؟حتی پرندگان آسمان وطن هم می ترسند که دیگر سرپناهی نداشته باشند .وما باید که با اجتماع پرشور خود در این پرشورترین اجتماع مقدس ملی میهنی به سیزده نازنین خود بگوئیم که آسمان و زمین سرزمین من فروشی نیست ..سرزمین من حتی برای جنازه آنان که نمی خواهند سبزش ببینند جایی ندارد .
و بازهم روز عشق و طبیعت از راه می رسد ..روزی که حتی ابرهایش را سبز می بینیم و بیابانهایش را ..روزی که باشادی به شادیها لبخند می زنیم ..روزاتحاد و همبستگی , روززندگی , روزنفس , روزعشق , روز زندگی جاودانه , روزمحشر, روزیکی شدن دلها و روزنابودی شیطان وشیطان پرستان . بایدکه دور از خودخواهیها و خودپرستیها جسم و جان خود را به طبیعت نوبسپاریم و بدانیم که می توان نوشد می توان بازهم خود را ساخت و به این باور رسید که می توان سهم خود را از این جهان خاکی گرفت ..
دنیا ازآن کسانی نیست که فخر می فروشند .طبیعت خدا و ثروتهای سرشار آن ازآن همگان است .آزادی را نمی توان دربندکشید .خود را به طبیعت سبزو دلگشا می سپاریم و عاشقانه درآغوشش می کشیم وپیام آور این حقیقت خواهیم شد که آرامش و رفاه و خوشبختی برای همه بندگان خداست نه آنان که ادعای خدایی می کنند و دنیا را فقط برای خود می خواهند .سبز باشید و سبز بیندیشید.پایان ..نویسنده : ایرانی
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
مرد

 
خـــــــــــــــداونـــــدا !مـــــا را ببـــــخش ...


خداوندا!ببخشایم که نتوانسته ام بنده نیک و شایسته ای برایت باشم ..ازتو می گویم ازتومی خوانم و از تو می نویسم ازتو دفاع می کنم و از هستی تو در هستی بخشیدن سخن می گویم اما هنوز نتوانسته ام بنده شایسته ای برای تو باشم .
شب قدراست شبی که کلام پاک خود را برای بندگان خود فرستاده ای تا رسول برحق توراهنمای بشر برای رسیدن به سعادت راستین باشد .
خداوندا ! هرچه هست ازکرم هستی توست مرا به بودنت آگاه کرده ای ..آگاهم کرده ای که درجای جای این هستی هستی ..درخواب و بیداری من ..کنارمن ..دروجودمن ..هرگاه به تو می اندیشم و حتی زمانی که از تو دورم هستی ..اما حقیقت آن است که همیشه کنارمایی و باما و نگران ما ...حتی نگران آنانی که تاب دوزخ تو را ندارند اما چه کنی که عدالت تو چنین حکم می کند بین آنان که می بینند و آنان که نمی بینن تفاوت قائل شوی ..
خداوندا ! قلب مرا سرشار از عشق به خود و نیکی ها ساز ..تهی از کینه و نفرت و خود خواهی ..تا تو را بهتر بشناسم .بخشش و عفو و گذشت و عدالت از توست ..آن چنان کن که پرده غرور چشمانم را کور نسازد و نفسهای دنیوی خود را جاودانه نپندارم ..
خداوندا !اگر من از تو دورشدم تو رهایم نکن اگر غفلت کردم تو ازمن غافل نشو ..به من توان و فرصتی ده تا ایمان زبانی و قلبی خود به تو را ایمانی عملی سازم ..
خداوندا !دلهای ما را به دل خود نزدیک گردان ..بگذار همگان احساست کنند تا بدانند لذتی بالاتر از تو را احساس کردن ..تو را داشتن و باتو بودن نیست سوگند به خدا که من خود خواه نیستم من خدا خواهم هرکه تو را بداند نه مرگ را می داند نه نا امیدی را ..و هرگه تو را بخواهد جاودانگی را خواسته است .
خداوندا !قدرت ازآن توست شوکت و عظمت ازآن توست ..عشق به تو مرزی نمی شناسد ..روزی میهن دنیا هم با خاک یکسان خواهد شد ..آتش خورشید هم به خاک خواهد افتاد و هیاهوی بسیار برای هیچ به پایان خواهد رسید .و این شروع یک زندگی دیگر خواهد بود ..خداوندا آن روز که ما را به دادگاه عدل خود می کشانی سربلندم گردان
به شب قدر دیگری رسیده ایم ..خداوند به ما فرصتی دیگر داده است تا روح گناهکار خود را با باران رحمت و عطوفتش شستشو داده سوی او بازگردیم .شاید این آخرین فرصت باشد .دنیا جای آسودن نیست در یک چشم برهم زدنی همه چیز به پایان می رسد زبان بسته روان رسته خواهد شد..جزیادو خاطره چیزی ازما نخواهد ماند.چه بهتر از لحظات زندگی خود نهایت استفاده را ببریم .مقصد یکیست و مقصود هم یکی ..چه سخت و چه آسان همه به مقصدی به نام مرگ خواهیم رسید .درکاروان زندگی حرکتی پیشرونده داریم ..سرعت چه کم باشد چه زیاد انتهای راه(مرگ ) بی انتها یکیست .دنده عقبی هم وجود ندارد ..هرلحظه ای که می گذرد لحظه ای به پایان زندگی خود در دنیا نزدیکتر می شویم ..
درست است که هیچگاه برای بیداری دیر نیست اما چه بهتر تا توان داریم این کار را انجام دهیم و شایسته ترآن که درشبی که خداوند گرامی ترش داشته است بیدارشویم ..
خداوندا !چنان کن که خوبیها را خوشیها را ..راحتیها را همه برای همه بخواهند ..که تو پادشاه کشور جهانی و ما خداپرستانی هستیم که سرزمین بی مرزخود را عاقلانه و عاشقانه دوست می داریم : پایان
نویسنده : ایرانی
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
مرد

 
قـــــــــــــــلب و روان و زبــــــــــان تــــــــــاریـــــــــــــــخ


شاهنشاها !تو می بینی .تومی دانی
تومی بینی که خفتگان بیدارشده اند
تومی دانی که درجستجوی تواند
تومی بینی که چگونه حسرت می خورند
چگونه بر سر خاک ریخته خود می کوبند
جای توخالیست ..تاریخ به تو می نازد ای مظهر شرافت !
هرلحظه که می گذرد بیشتر از لحظه قبل حسرت نداشتنت را می خوریم ..شاید اگر با آن همه ناسپاسی و ناجوانمردانه روانه غربتت نمی کردند بازهم امروز میان ما نمی بودی (مرگ طبیعی )..اما ایران ما ویران نبود و شورشگران 57 تا به این حد عذاب وجدان نمی داشتند وشاید دلتنگیها به شکلی نمی بود که خیلی ها به خاطر ناسپاسی و نمک ناشناسی آن روزهای خود ..این روزها آرزوی مرگ کنند. این روزها بیشتر از روزهای دیگر دلتنگ توئیم دلمان می خواهد تنها خاطرات خوش آن روزها را به یاد آوریم .اما حیف از ناسپاسانی که تاریکی را جایگزین نورکردند غافل از این که نورهمیشه پیروزاست
شاهنشاها !تو امروزبربلندای تاریخ ایستاده ای و این را با تمام وجود فریاد می زنی که حقیقت پیروزاست و تو حقیقت ایران زمین بودی وهستی ..فرستاده ای از اهورا مزدا که اهریمنان به خیال خام خویش از سرزمین فرشتگان و انسانهای نیکو سرشت دورش نمودند اما هرروز که می گذرد بیشتر از روز قبل در دلهایمان جای می گیری آخر تو در قلب تاریخ جای داری ...
شاهنشاها !تو خود , قلب تپنده تاریخی ...ایران , سرزمین مقدس توبود وهست تو آن را بهترین می خواستی ..اما دشمنان نمی توانستند غرورملی ما و عظمت ایران را ببینند .دشمنان , ثروت کشور ما را برای خود می خواستند ..آنان حتی برای جکومت بیشتر در دنیای اهریمنی خود سرزمینها را می خشکانند و رحمی دروجودشان نیست .انگار خداوند دنیا را برای آنان آفریده ..ازبهشت و آخرت می گویند درحالی که جهان آخرت و بهشت را درهمین دنیا می بینند ..بهشت ازآن کسی بود که خوبیها و خوشیها را برای همگان می خواست ..بهشت ازآن شاهنشاهی بود که درراه آزادی و عدالت ..در راه وطن و حقیقت بزرگترین گواه شایسته تاریخ شد و به قولی به نوعی دشمنان ایران , بیماری لاعلاجی سراغش فرستادند که خیلی زود او را از ما گرفت ..اما چه دردی کشنده تر از این که عمری را برای مردم سرزمینی تلاش کنی که جاهلانه بر سر خود خاک ریختند واز بهشت گریختند و دوزخ را بهشت انگاشتند .
به راستی تفاوت شورشگران 57 با شاه فقید چه بود ؟هرروزکه می گذرد بیشتر از روز قبل جای خالی تو شاهنشاه را احساس می کنیم .مردان شریف ..مردان بزرگ هرگزنمی میرند .
شاهنشاها ! امروز درویرانکده ایران همه جا سخن از توست .حتی آنان که تو را ندیده زمانه تو را احساس نکرده اند شیفته تو گردیده اند ..آخر هنوز هم آثار تو هست ..آن بی منت بهترینها را برای ملت خود خواستن ..و هزاران نیک پنداری و نیک کرداری دیگر ..قلم من دیگر ناتوان است شاید بتوان حماقت تاریخی را به خاک سپرد اما ایران عزیزمان را نمی توان به باد داد تا به خاکش سپارد .ایران هرگزنمی میرد .قلم.. دیگرناتوان است ازکدامین خوبیهایت بگویم و از کدامین بدیهای دشمنانت ..اما امروز وقت این حرفها نیست .امروز باید برای رهایی بنویسیم و بکوشیم و بجنگیم .رهایی ایران رهایی ماست .رهایی ملتی محروم از طوایف مختلف که یکدل و یکصدا گشته اند تا دیو را از سرزمین خود برانند
.شاهنشاها !ازتوگفتن و از تو نوشتن کافی نیست .همه ما بارها گدایانی را دیده ایم که با وجود مال و مکنت گوشه ای می نشینند و دست گدایی سوی این و آن درازمی کنند .حکایت این سالهای ملت ایران نیز چنین بوده است .می دیده اند که انگلها ی به ظاهر از جنس انسان همه دارو ندارشان را غارت کرده اند آنان را به بردگی گرفته اند به زور سرنیزه برآنان حکومت می کنند .اما همچنان گدایی می کرده اند .آدمهایی که آسمان پرستاره را از قفس می بینند وخورشید برای آنان سویی ندارد .اما این روزها نمی خواهند که دیگر درقفس باشند .می دانند که باید متحد باشند تا این میله های اسارت و بردگی را از جای درآورده بندهای بردگی را بگسلند .
شاهنشاها !توصد ها سال از اندیشه های گسترده بر ایران زمینمان پیش بودی از اندیشه هایی که ناجوانمردانه شورش و انقلابی پوچ می خواست .امروزهرکلامت را که می شنویم بیش از پیش به پاکی وجدان و اصالت و شرافت و وطن پرستی و جوانمردی و مردم دوستی تو پی می بریم .انگار تو پیشگویی بودی که مادر تاریخ ..آینه آینده را پیش چشمان تو قرار داده بوده است .اما کوردلی نادانان و مکر اهریمنان اجازه نداد که آن روزها سخنان گهر بار تو را درک کنند .
شاهنشاها !سالهاست که ازتو می نویسم و از تو می گویم ..این نوشته ها وجوه مشترکی دارند ..این که چرابه این آسانی باید کاشته هایمان را بر باد دهیم .؟!چرا باید داشته هایمان را زنده به خاک بسپاریم و در غم از دست دادنشان بر مزارشان اشک بریزیم .به خدا دیوانگان چنین نمی کنند که شورشگران 57 چنین کرده اند .هرچند بسیاری ازآنان فریبکارانه شورش کرده اند همانهایی که امروز خون ملت را درشیشه کرده می پندارند که حکومت , میراث الهی آنان است .
شاهنشاها !چهل و یک سال است که از میان ما رفته ای و هرقدرسیاهی و تباهی و تاریکی را غلیظ تر می بینیم نوروجودت را بیشتر و بیشتر احساس می کنیم وبرحماقت آن سیران بپا خواسته نالان ترمی شویم .
شاهنشاها ! می دانیم دلت با ماست .می دانیم که ناسپاسان را می بخشی ..می دانیم برای ما چه پیامی داری ..این پیامت را با جان دل و با تمام وجود می شنویم و احساس می کنیم که خطاب به ایرانی آزادیخواه می فرمایی : دریوزگی درسرزمین ثروتمند ایران دیگربس است .دیوان اشغالگر و اهریمنان را از ایران اهورایی خود برانید و جای گدایی ..شاهانه زندگی کنید
شاهنشاها !آزادی نزدیک است ..نزدیکتر از نفسهای ما به ما ..آن روز که بیاید خیلی ها مثل این روز ..آرزوی آن را دارند که تو هم می آمدی ..اما تو خود می دانی ایرانی دیرزمانیست که تو و روح و اندیشه های پاکت را درآغوش کشیده است و می خواهد که توبه اش را بپذیری ..هرچند از شورشگران 57اندک آدمیانی بیش نمانده انداما شرم و ندامت چون غباری آسمان ایران زمین را فراگرفته است .
شاهنشاها ! روحت همیشه شاد !یادت همیشه گرامی باد !بوی تو را از پاکبانوی تو احساس می کنیم و قدرش را می دانیم و به انتظار از نزدیک دیدنش می نشینیم تا یک بار دیگر برکت و نعمت و محبت و هرچه خوبی هست را به سرزمینمان بیاورد .
شهبانوی نازنین !اگر نتوانسته ام درخوربزرگی آن بزرگوار همیشه سربلندبنویسم پوزش می طلبم..امید وارم شما بانوی دوست داشتنی و بی همتا به یاد بیاورید که عمری طولانی و با شکوه برایتان خواسته ام و این آرزو را کرده ام که باید زنده بمانید و به ایرانتان برگردید تا با هم اشکهای شوقمان را نثار خاک پاک ایران مقدسمان سازیم .
چهل و یکمین سال درگذشت قلب و روان و زبان تاریخ برشما شریک دلسوز و وفادار شاهنشاه سرفرازوبر سایرنیک اندیشان و نیک رفتاران جهان تسلیت باد ..

نویسنده : ایرانی
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  ویرایش شده توسط: aliazad77   

 
aliazad77:
ازهم اولین سیزده سال از راه می رسد

عالی بود
     
  
مرد

 
SmartBoys:
عالی بود

درود بر شما لطف دارید
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
مرد

 
خــــــــــورشیـــــد مهـــــر ...مـــــهرخـــــورشیــــــــــد


ماه مهربانی ها از راه رسیده است .دستان من همچنان سوی آسمان خداست .به من بگوی ای همیشه با خدا! خداکی صدای ما را می شنود ؟ خدا کی به داد ما می رسد ؟بازهم به مهر دیگری رسیده ام ..محبتی که چون دیگر محبتها و مهری که چون دیگر مهر ها نیست .نور همیشه پیروز است تا وقتی که خدای شهبانو هست ..همان خدایی که شهبانوی ما را آفریده روزی صدایمان را خواهد شنید وشکست ستم را نشانمان خواهد داد .همان خدایی که مهر بیست و دوم مهر رابا تابش مهر خود جهان افروزکرد تا به جهانیان نشان دهد که عشق هرگزنمی میرد که محبت هنوز هم نفس می کشد .
نمی دانم از بانوی بی غرورخود که غرور هر ایرانی آزادیخواه و عدالتجوی است باچه زبان و قلمی ستایش کنم ..روزها و ماهها و سالها می گذرند و من همچنان درآرزوی دیدن شهبانو به آینده امیدوارم .به خورشید مهر می نگرم ..از او می پرسم که ملکه ما کی می آید ؟کی پاییز ما بهاری می شود ؟کی دنیای دوزخی ما بهشتی گونه می گردد ؟خورشید می گوید که تو می آیی ای نازنین گلبانو! ماه می گوید که تو می آیی .
چمنهای خزان با ترنم بهاری می رقصند و نسیم آرامش سرمی دهند و می گویند که تو می آیی ..تو باید که بیایی و این دلهای پراندوه را لبریز از امید و عشق به فرداو فرداهای دیگر سازی ..به خدا هروقت که بیایی دیر نیست ..تو می آیی و امید به بودن, امید به زندگی را در دلها زنده می گردانی ..حال تنها امید ما به دوباره آمدن توست ..تو می آیی و باروح و زبان و اندیشه خود به پوزش طلبان می گویی که ازآنان گله ای نداری ..چون تو آن قدر بخشنده ای که خداوند را بخشنده راستین می دانی و از او برای گناهکارانی که برای خود گورکنده اند طلب بخشش می کنی ..
تو می آیی و بر سر یتیمان دست نوازش می کشی ..تو می آیی و با آمدنت آنان که تو را دوست دارند و عشق را ستایش می کنند درمی یابند که هر لحظه از زندگیشان چون مهری تابناک است و شعله های عشق و محبت در تارو پود و تمام وجودشان رخنه کرده زبانه می کشد..تو می آیی تا دیگر اشک عدالت را نبینیم,تا پرندگان صلح و آزادی قفس را بشکنند و پیام آور جهانی برای همه باشند ..
و امروز زاد روز تو بانوی بزرگواراین مظهر عشق و شور و محبت است .تو می آیی تا به جهانیان نشان دهی که از انسانیت سرودن به معنای انسان گریزی نیست تو می آیی و کودکان عشق با قلب کوچک و رویای کودکانه خود نام تو را با تمام وحود بر زبان می آورند تو را تمام دنیای خود می دانند .دوست و دشمن می دانند که تو بهترینی و خدا هم این را می داند .همین که پروردگار جهانیان بداند کافیست .
روزگاران غم به سر خواهد رسید و ایران بانو بار دیگر فرزند شایسته خود را خواهد دید .ایران بانو به دختر شایسته خود افتخار می کند به ستاره ای که چون دیگر ستارگان نیست به نوری که تاریکی را به نیستی خواهد سپرد و به عشقی که دل سنگها را نرم خواهد نمود ..
هیچکس چون تو نیست بانوی ما !بیست و دوم مهرماه را پاس می داریم چون خداونددراین روزمظهر مهر و نیکی خویش را به دنیا آورد تا به جهانیان نشان دهد که عشق و زندگی هنوز هم نفس می کشد ,هنوزهم محبت زنده است و نور فرمانروایی می کند .این که خداوند به من توفیق می دهد تا از بی نظیر بانوی روزگارمان سخن بگویم بسی جای شکر و سپاس دارد اما ازخداوند بزرگ می خواهم که بانوی ما را زنده بدارد تا کنار ملتی که عاشقانه و عاقلانه دوستش می دارند طلوع نور درسرزمین مقدس را جشن گرفته به فردا و فرداهای روشن و روشن تر امید وار باشیم .
توخورشیدی و مهرت کس ندارد ......دل پاک تو خارو خس ندارد
توشهبانوی ایران عزیزی .....که با مهر تو دلواپس ندارد
به راستی توکیستی ؟! تو چیستی ؟! خورشید مهر یا مهر خورشید؟ ..هرکه هستی هرچه هستی هیچ کس چون تو نیست ..هیچ مهری چون مهر تو نیست و هیچ تابشی چون تابش تو ..وبانوی من و بانوی ما این نازنین شهبانوی ما خواهدآمد با لبخندی که تابناک ترین نوردنیاست و بانوری که دیو تاریکی و ستم را دربندکشیده شیشه عمرش را بر زمین خواهد زد.
تولدت مبارک ای بی ریاترین وای شکیبا ترین مهربان دنیا !..:
نویسنده :ایرانی
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
مرد

 
Mohamad4267:
ممنون از شما

ارادتمندم بزرگوارید
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
مرد

 
هـمــــــــــای خـــــوشبختــــــــــی


دلم می خواهد دفتر تاریخ ورق بخورد و ما ایرانیان هم با این ورق خوردنها به آن روزگاران که درکشورما صلح بود و آرامش و مهر بود و نور بازگردیم تا ببینیم آن چهره مظلوم و آن روح بی ریا را که چه صادقانه و خالصانه از عشق به ایران و ملتش می گفت ..افسوس که این افسوس خوردنها دردی را دوا نمی کند .روز تولد مردیست که تاریخ از او به عنوان یک میهن پرست مردمدوست یاد می کند .پادشاهان وطن پرست و دلسوز به حال ایران و ایرانی بازهم داشته ایم اما دربرابر هیچیک از آنان رفتار نمک نشناسانه ای ندیده ایم .
کاش امروز آن روزگاران بود , کاش بازهم صدای توپادشاه جاویدان را را در این دنیای بی وفا می شنیدیم که چه وفادارانه از امید و آرزوهایت برای این آب و خاک و خاکیان این سرزمین که به دست خود بر سر خود خاک ریختند می گفتی .صدای تو ماندگار شد و آرزوهای تو رویایی .گربه صفتان , روبه صفت گشته و توهم زده به دنبال آرزوهای موهوم خویش بودند .نمی دانستند چه می خواهند نمی دانستند چه به دست آورده اند و چه از دست خواهند داد .کاش آن همه از ایران بزرگ نمی گفتی تا حسودان مانع رسیدن به این بزرگی نگردند !کاش این همه خوب نمی بودی تا امروز این همه افسوس نمی خوردیم !امروز زاد روز توست زاد روز تویی که اگر بیشتر و بیشتر با ما می بودی حال و روز ما و ایران ما این چنین نبود که هرکه از راه برسد شاخهایش را برای ما تیز گرداند . ما هنوز هم فرزندان همان کوروش بزرگیم همان کوروشی که دیگر امروز آسوده نمی خوابد .کوروش می داند که محمد رضا شاه پهلوی این شاه شاهان بیدار است اما آنان که باید کنارش بیدار می بودند خفتند و وطن را به گرگان سپردند .
شاها !وقتی صدایت را می شنوم دلم می گیرد وقتی تصور می کنم امروز آن روزهاست دلم می گیرد .درست است که حاسدین و دولتهای بیگانه چنین سرنوشتی را برای ما می خواسته اند اما ما چرا ؟سخت است ساختن و آسان است ویران ساختن ..تو کار سخت را کرده ای و ملت ایران یک شبه تمام آن داشته ها را به باد فنا داد ..می گویند افسوس و سرزنش کردن خویشتن دردی را دوا نمی کند اما باز هم افسوس که از این همه نا سپاسیها پندی نمی گیریم که خود و جامعه خود را بسازیم ..روزها ها یکی پس از دیگری می گذرند و با این که می دانیم نور بر تاریکی پیروزاست اما تلاشی نمی کنیم که این پیروزی را با چشمان خود ببینیم و با نفسهای خود و با تمام وجود خود احساس کنیم ..شورشیان سختی نکشیده 57 , این فریب خوردگان کند ذهنی که نام ملت را یدک می کشیدند هرگز نتوانستند صداقت تو پادشاه شجاع و و طن پرست را درک کنند .ذهن فسیل شده آنان ایران و رفاه ایرانی را همیشه این گونه احساس می کرد ..غافل از این که شاهان وطن پرست و کشور ساز پهلوی با تحمل مشکلات و سختیهای فراوان با تمام وجود برای پیشرفت کشور و رفاه ملت خود کوشیدند .
تولدت مبارک ای مبارک ترین مظلوم تاریخ !ای آن که از واقعیت به رویا پیوستی وچه احمقانه اوج یک کابوس را خوشبختی خود دانستند اما حالا می دانند که چگونه همای سعادت راازفراز این آب و خاک و زندگی خویش رانده اند سالهاست که رفته ای اما بانوی بزرگوارت , این سفیر صلح و نیکی و آرامش , این منبع مهر و محبت و گذشت ..همچنان کنار ماست .
شاها !پادشاها ! دراین خجسته روزپربرکت از تو می خواهیم دعای خیرت را شامل حال این ملت ستمدیده گردانی و پوزش و توبه آنان را بپذیری .آن کس که تو مهربان را آزرده ..جز سقوط از صراط و سوختن دردوزخ راه و جایی ندارد . شاید به ظاهر میان ما نباشی اما توپادشاه پاک نهاد یک بار دیگر متولد شده ای .تو هم در دلهای ما زندگی می کنی و هم تاریخ تو را به عنوان زنده ای جاویدان به تمام ادوار بعد از این معرفی می کند و جز این نیست حقیقت و واقعیت تو پادشاه دوست داشتنی که بد اندیشان و شیطان صفتان نخواستند آن چه را که تو می خواستی ..
زادروزت مبارک باد ای به دنیا آمده در نور و ای همیشه نورانی !
پایان ..
نویسنده :ایرانی
به مناسبت چهارم آبان 1400-2580زادروزپادشاه مظلوم و وطن پرست و سازنده ..محمد رضا شاه آریامهر
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
مرد

 
نــــــــــام کـــــــــــــــــــوروش , نــــــــــان کــــــــــــــــــــوروش ‎‎


سلام بر شاه شاهان !بر پادشاه و پیامبری که دنیا به آن افتخار می کند .سلام بر اسطوره ای که تاریخ به آن می نازد .سلام بر تو کوروش بزرگ !سالهاست که از تو می نویسم و از تو می خوانم ..آزادگان تو را می خوانند و تو را می خواهند ..اما خیلی ها چه دوست نماها و چه دشمنان با نام تو نان می خورند .خیلی ها از نام و قدرتت می ترسند آخر آنها از عدالت می ترسند از مهربانی و صلح و دوستیها می ترسند .می ترسند که دیگر نتوانند ستم کنند و حق محرومان را بخورند .این گردنکشان می ترسند که لبه تیع تیز عدالت برگردنشان قرارگیرد و دودمانشان را بر باد دهد .
کوروش آباد گر ایران و جهان بود ..کوروش متعلق به همه دنیاست .اما این روزها دیو صفتان روبه سرشت که دم از دین و مذهب زده و به نام آیین خداوندی , غارتگری پیشه کرده اند گریزان از عدالت کوروش , حرمت او را پاس نمی دارند حال آن که سرزمین ما , ایران مقدس ما به شاهانی نیاز دارد که تارهای غرور و دنیا پرستی را به دور خود نتنیده باشند ..ایران مقدس ما.. دروغ دینی زاهد نماها را نمی خواهد .سرزمین ما بیگانه صفتانی که آب و خاکش را به بیگانگان می فروشند نمی خواهد .
کجایی کوروش که ببینی آن ایرانی را که ساخته ای و آن ایرانی را که فرزندان خلفی چون محمد رضا شاه پهلوی به اوج قدرت رسانده اند , چگونه به حضیض ضعفش کشانده اند .روزتولد توست مردی که تا ابد از تو یاد خواهد شد آزاده ای که آزادی را برای همگان می خواستی ..نعمتهای وطنت را متعلق به همه هموطنانت می دانستی .از حقوق بشر گفتی و نوشتی .. نه فقط گفتی و نوشتی که چون زرتشت پاک , کردار نیک را با گفتار و پندار نیک درهم آمیختی .کوروش !امروز سرزمین تو , سرزمین ما به اشغال بیگانگان بی وطن و بی اصل و نسبی درآمده که جز غارت و جنایت نمی شناسند آنها حتی آب و خاک وطن را هم می فروشند ..
امروز ایران ما به مردان و زنانی از ریشه تو نیاز دارد .مردان وزنانی که در راه آزادی و در راه ایران مقدس جانفشانی کنند ..کوروش ما را ببخش که حافظ میراث گرانبهای تو نبوده ایم ولی تا آن جا که در توان داریم برای سربلندی میهن و نجاتش از چنگال اهریمن خواهیم کوشید .راههای نجات بسیار است می دانیم که باید چه کنیم اما مسئله همان عمل کردن آن می باشد .باید شعارها و شب و روز نقشه کشیدنهای بی عمل را رها کرد ..زور , زور می خواهد . زور(زورگو) با حرف و شعار جایگاهی را که با غصب و غارتگری تصرف کرده رها نخواهدکرد .این روزها اصلا معلوم نیست که چگونه با نام کوروش کنارمی آیند یا از آن دوری می کنند فقط می توان گفت که در هر شرایطی سوءاستفاده می کنند .هرگاه لازم باشد از تو بد می گویند و برای اربابان تازی صفت خود پارس می کنند و درهرمحفلی که سازهای موافقت نواخته می شود با آن آهنگ می رقصند .
این روزها دربیشتر جاها از انسانیت تنها خاطره ای باقی مانده است .از حقوق بشر هم فقط حرفش را می زنند .سرزمین زیبای ایران می رود تا ویران شود .اما هنوز هم هستند میهن پرستانی که تا آخرین نفس برای مام مقدس وطن می جنگند همانها که ازاهریمن و اهریمن صفتان هراسی ندارند و می دانند که پیروزی ازآن حق و راستی و درستیهاست ..
نمی دانم چرا این روزها از تاریخ درس نمی گیرند .نان تو را می خورند و آن جا که لازم باشد وضرورتی حس کنند از نام تو می گریزند .سنگ تو را به سینه می زنند اما از این که کسی کنار سنگ تو باشد مثل جن از بسم الله می ترسند . بیدارباش کوروش !ما را از خواب گرانی که برایمان بسیار گران تمام شده است بیدارکن !ازدیروزخود فاصله ها گرفته فردای روشن را خیلی دورمی بینیم .بیدارباش و نورامید را دردلهای رنجورمان بتابان !تو عشق و قدرت را درهم آمیختی و به ملتت درس شکیبایی و پیروزی دادی ..و من درماورای سنگهای آرامگاهت درپاسارگاد روح سترگ تو را می بینم که ملتت را به اتحاد علیه ستم و نابرابریها فرامی خوانی .به راستی تو که بودی و چه بودی و که هستی و چه هستی که حتی سنگ مزارت هم وجود افراد ناشایست و نادان و طماع و دیو سیرت و دیو صورتی چون ضرغامی ها را به وحشت می اندازد .
زادروزت مبارک کوروش !ما همچنان به امید روزی نشسته ایم که لبخند رضایت از مردمان اهورایی ایران زمین را بر لبانت احساس کنیم و بدانیم که بازهم زمان به آرامش رسیدن و آسوده خفتنت فرارسیده است .به امید روزی نشسته ایم که میلیونها ایرانی هرگاه که اراده کنند بی دغدغه بر مزارمقدست گرد آیند و با تمام وجود نام تو را فریاد بزنند ..روزآزادی ایران و روزتولد تو از این روزهاست ..روزهای جشن و شادی و شور و شعف ..و چه دل انگیزوپرشکوه خواهد بود که درروزتولد تو برای آزادی و رهایی خود از چنگال دیو صفتان و دد منشان جشن بگیریم و سپاسگزار اهورا مزدا باشیم .به امید آن روز ..پایان

نویسنده :ایرانی
به مناسبت هفتم آبان 1400 -2580زادروزکوروش بزرگ
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
صفحه  صفحه 69 از 76:  « پیشین  1  ...  68  69  70  ...  75  76  پسین » 
خاطرات و داستان های ادبی

دل نوشته ها ( نوشته ایرانی )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA