انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 139 از 162:  « پیشین  1  ...  138  139  140  ...  161  162  پسین »

مهسا امینی، پرونده یک جنایت



Streetwalker
 
وصیتنامه های شهدای راه وطن





انتقام میگیریم....
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  

Streetwalker
 
حس خشم و نفرتی آغشته به ناباوری در فضای وطن موج میزند....
فقط یک جرقه کافیست....






آیا این کودکان و نوجوانان هرگز به شرایط روزهای قبل برخواهند گشت؟
هرگز....
از تیری که ضحاکعلی در قلب آنها نشاند تا ابد خون خواهد چکید...
هیچ کتاب و استاد و اینترنتی نمیتوانست بخوبی علی گدا اینچنین نفرت از آخوند و اسلام را در دلهای این نسل جاگیر کند.

از کونی حمام منصوری بابت پرورش نسل جدیدی از رزمندگان، مخالفان و معترضان متشکریم!

هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
سیستم قضایی دادگاه های ایران مخصوصا دادگاه انقلاب ، اینقدر ظالمانه و احمقانه ست که به کار بردن واژه ی قضا و دادگاه براش مایه ی شرمساری نفس عدالت هست. در اعدام های اخیر چنان روند رسیدگی به جرائم بی اساس و فاقد زمان کافی برای بررسی شواهد پرونده بود که چیزی جز قتل عامدانه و مغرضانه نمیشه بهش نسبت داد.

دون پایه ترین دادگاه های دنیا هم هرگز حکم قطعی بر اساس اعترافات مجرم صادر نمیکنن. حتی اگه اعتراف هم بدون اعمال شکنجه و اجبار بوده باشه.

اگه مبنا صرفا اعتراف هست ، در آینده که دوباره همچین دادرسی مضحکی پیش بیاد بنده شخصا به ارتکاب هرجرمی که هست اعتراف میکنم.
To Live Is To Die
     
  
مرد

 
از دید ج.ا ، مردم عادی جایگاهی در مقام انسان ندارن. در بهترین حالت مردم ایران براشون سربارایی هستن که مجبور شدن زنده بودنشون رو تحمل کنن. همین الانش هم نحوه ی زندگی مردم بعضی از مناطق ، چیزی شبیه زندگی در گتوهای آلمان قبل از شروع جنگ جهانی دوم هست. در ایدئولوژی فاشیستی حزب نازی، صرف یهودی بودن یک انسان تعیین کننده جواز مرگش بود. الان هم بهایی بودن یا اهل سنت بودن یک فرد یا هر عقیده ی مذهبی ای برخلاف ولایت مداری روحانیون شیعه ، دلیل کافی ای هست که بالقوه در دسته ی مستحقین مرگ قرارش بده.

در فلسفه ی کلام ج.ا ، واژه ی مردم ، فقط به افرادی تعلق داره که خالصانه به ایدئولوژی ولایت فقیه معتقد باشن. به همچنین ، مفاهیم حقوق بشر و امثالهم ، در مورد ولایت مداران فقط صدق میکنه. بقیه ی افرادی که در ایران زندگی میکنن حق ندارن شکایتی از وضع اسفبارشون داشته باشن چون همین الانش هم مورد لطف و مرحمت قرار گرفتن که هنوز دارن نفس میکشن.

قتل عام کردن مخالفین در این ایدئولوژی ، نه تنها جرم نیست بلکه وظیفه ی مقدس هست و هرکسی که در خط ولایت قرار بگیره میتونه با خیال راحت دستش رو توی سفره ی رنگین انقلاب کنه و از این ثروت عظیم بهره مند باشه.

از ماست که بر ماست ...
To Live Is To Die
     
  

 


هنر اعتراضی از مانا نیستانی - برادرم را بازداشت کرده‌اند، چون من روزنامه‌نگارم

اثری از "مانا نیستانی" کاریکاتوریست
زن زندگی آزادی
     
  

 
بازداشت گسترده جوانان توسط نیروهای وحوش خایه منی در زاهدان

به گزارش حال وش/ امروز جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲، همزمان با اعتراضات گسترده مردمی در زاهدان نیروهای امنیتی و لباس شخصی به صورت گسترده اقدام به بازداشت جوانان نمازگزار کرده اند.

به گفته منابع حال وش:« نیروهای نظامی و لباس شخصی فقط‌ در خیابان توحید و خیام دستکم ده شهروند در همین نقطه بازداشت کرده اند و بازداشتهای کسترده شهروندان در مناطق بهشتی، خرمشهر، و کوثر ادامه دارد».

از هویت بازداشت شدگان تا لحظه تنظیم گزارش اطلاعی در دسترس نیست.
زن زندگی آزادی
     
  

 
به گزارش حال وش/ ویديویی از تداوم درگیری شدید مسلحانه و تبادل آتش سنگین بین نیروهای طالبان و جمهوری اسلامی در مرزی کنگ نیمروز افغانستان و شهر دوست محمد ایران ادامه دارد.

به گفته منابع محلی با گزارشگر حال وش« درگیری از صبح امروز بین نیروهای طالبان و ایران شروع شد و همچنان ادامه دارد و از سلاح های سنگین و خمپاره استفاده می شود».

همچنین مردم در روستاهای ساسولی، ماککی و حاتم در مناطق مرزی داخل خاک ایران منازل خود را ترک کرده اند.

از تلفات احتمالی این درگیری تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نیست.

برخی منابع محلی عنوان میکنند که نیروهای طالبان برخی پاسگاه های مرزی جمهوری اسلامی را تصرف کرده اند اما حال وش نمیتواند تا این لحظه این خبر را تایید و یا تکذیب کند.

علت این درگیری تاکنون مشخص نیست اما درگیریهای مرزی بین نیروهای طالبان و جمهوری اسلامی پس از بالا گرفتن تنش لفظی بین مقامات دو کشور بر سر حق آبه هیرمند افزایش گرفته است.
زن زندگی آزادی
     
  

 
اعتراف مقام بلندپایه نظام: شمار زنان بی‌حجاب زیاد است و نمی‌توان همه را بازداشت کرد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتراف کرده است که به‌دلیل شمار بالای زنان مخالف حجاب اجباری در ایران، نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی توانایی بازداشت آن‌ها را ندارند.

این در حالی است که پیش‌ازاین بسیاری از مقام‌های حکومت جمهوری اسلامی، ازجمله علی خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی، مدعی بودند تعداد زنان مخالف قوانین دینی و حجاب اجباری در ایران «بسیار اندک و انگشت‌شمار» است.
زن زندگی آزادی
     
  

 


شیوه‌ی جدید سرکوب به بهانه کمیته‌ی هادی در دانشگاه نوشیروانی بابل

دانشگاه نوشیروانی بابل در اقدامی جدید به بهانه‌ی پوشش دانشجویان، کمیته‌ای به نام کمیته‌ی هادی تشکیل داده‌اند. بر اساس شرح وظایف و مواردی که برای کمیته مشخص شده است، آن‌ها حق دارند عکس پروفایل دانشجویان در فضای مجازی و حتی رنگ کفش و جوراب آنان را مورد بررسی و برخودرد قرار دهند.

در ادامه‌ی تشکیل این کمیته و در روزهای گذشته، در دانشگاه نوشیروانی بابل تعدادی از دانشجویان دختر به بهانه‌ی حجاب از سوی این کمیته‌ احضار شده‌اند  موج جدیدی از سرکوب حراست و ضبط کارت دانشجویی و محروم‌سازی دانشجویان از امکانات دانشگاه، به وجود آمده‌است.
زن زندگی آزادی
     
  

 


خبر خوب

#رضا_نوروزی مبارز شجاع از زندان آزاد شد
زن زندگی آزادی
     
  ویرایش شده توسط: Pride111   
صفحه  صفحه 139 از 162:  « پیشین  1  ...  138  139  140  ...  161  162  پسین » 
سیاست

مهسا امینی، پرونده یک جنایت

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA