انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 3 از 42:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  39  40  41  42  پسین »

Makeup and Beauty | آرایش و زیبایی


زن

 
. آنها اهل حركت هستند
لاغر اندامها، به طور متوسط هر روز دو و نيم ساعت بيش از افراد ديگر سرپا هستند- كه براي سوزاندن 15 كيلو در سال كافي است.

اگر قصد داريد بر ميزان تحرك خود بيافزاييد، قبل از هرچيز بايد صادقانه مقدار حركت خود را ارزيابي كنيد. بسياري از افراد در برآورد مقدار تحرك خود غلو ميكنند. اكثر مردم 16 تا 20 ساعت از روز خود را در حالت نشسته ميگذرانند. اگر يك گام شمار pedometer در اختيار داشته داريد، در يك روز عادي آنرا به كار ببريد و ببينيد تا چه حد به تعداد توصيه شده- 10 هزار قدم – نزديك شده ايد. روز شما بايد شامل 30 دقيقه تمرين ورزشي با برنامه و مجموعه اي از عادات مفيد مانند استفاده از پله به جاي آسانسور يا تميز كردن منزل با سرعت و انرژي بيشتر باشد. شما ميتوانيد با استفاده از جدول موجود در www.caloriecontrol.org ميزان كالري مصرفي فعاليتهاي مختلف را ببينيد.
     
  
زن

 
. آنها خوب ميخوابند
افراد باريك در مقايسه با افراد داراي اضافه وزن، هفته اي 2 ساعت بيشتر ميخوابند. بنا به نظر محققين، كمبود استراحت با چشمان بسته، با كاهش هورمونهاي كنترل كننده اشتها مانند لپتين (leptin) و افزايش هورمونهاي بالا برنده اشتها مانند گرلين (ghrelin) ارتباط مشتقيم دارد.

از اين روش تقليد كنيم: 2 ساعت خواب بيشتر در هفه به معناي 17 دقيقه خواب بيشتر در روز است كه حتي براي افرادي كه برنامه كاري بسيار فشرده اي دارند هم قابل اجراست. از اين مقدار افزايش به زمان خواب شروع كنيد تا بتوانيد برنامه خود را طوري تنظيم نماييد كه هر شب 8 ساعت بخوابيد.
     
  
زن

 
اکثر خانمها برای از بین بردن موهای صورت ترجیح می دهند این کار را از طریق بند انداختن انجام دهند حتی اگر به جوش زدن و یا متورم شدن پوستشان بیانجامد اما عده ای هم برای اینکه ازجوش زدن پوست جلوگیری کنند یا تنها پیشانی و پشت لب را بند می اندازند و یا راه دوم که شیو یا تیغ زدن است را ترجیح می دهند.

حال کدام برای صورت یک خانم مناسبتر است؟
آیا تیغ زدن رشد موها را زیاد کرده و باعث کلفت و ضخیم شدن موی صورت میشود؟
آیا تحت هر شرایطی بهتر است موها از ریشه خارج شده و روش بند انداختن ارجحتر است؟

پاسخ:

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید طبق آخرین تحقیق محققان پوست و زیبایی بین رفع موهای زائد صورت از طریق بند و یا زدن آنها بوسیله ی تیغ تفاوتی در نحوه ی رشد مجدد آنها وجود ندارد و طبق نظریه ی همین محققان در هر دو صورت موها با یک ضخامت و به یک اندازه دوباره رشد خواهند کرد و اینکه بوسیله ی تیغ زدن موها هم زیادتر شده و هم ضخیمتر کاملا رد شده است تنها تفاوت در زمان رویش موهاست که البته بوسیله ی بند این زمان میتواند کمی طولانی تر شود که این هم برای افراد کم مو که صورتشان تنها دارای کرکهای کمرنگی از موهاست تفاوتی نخواهد داشت.

توصیه های مفید:

1- خانمهای دارای موهای زیاد و تیره و ضخیم بهتر است برای رفع موهای زائد روش اول یعنی همان بند انداختن را انجام دهند و در صورت مستعد بودن برای جوش تمهیدات قبل و بعد از بند انداختن از قبیل استفاده کردن از محلولهای ضد جوش با استفاده از پنبه به بند و پوست را در نظر بگیرند که خود در پیشگیری از جوش زدن موثر خواهد بود.

2- خانمهای با موها ی نازک اما زیاد بهتر است این کار را از طریق بند انداختن اما دیر به دیر انجام دهند که حتی در مواقعی بین این زمان میتوانند از روش شیو کردن نیز استفاده نمایند.

3-خانمهایی که موهای زیاد اما کمرنگ و بوری دارند می توانند به راحتی روش دوم یا شیو کردن را مورد استفاده قرار دهندو نگران پر یا ضخیم شدن آنها نباشند.

4- افراد با پوستهای چرب و مختلط که صورتشان برای جوش زدن، بعد از بند مستعد تر است و شاید به همین دلیل تمام صورتشان را بند نمی اندازند بهتر است بدانند که می توانند تیغ را جایگزین بند کنند .

5- روش نهایی که بیشتر برای خانمهایی است که به طور طبیعی دارای موهای بسیار کلفت، ضخیم و تیره هستند و از اینکه مجبورند زود به زود برای رفع آنها اقدام کنند و به نوعی خسته شده اند لیزر کردن است که آن هم پیشنهاد می شود حتما تحت نظر و با مشاوره ی پزشکان متخصص پوست و مو انجام گیرد که خود طی مراحلی چند تا رسیدن به نتیجه انجام خواهد گرفت
من هم خدایی دارم
     
  
مرد

 
7 ماسک و لوسیون گیاهی برای یک هفته شما

یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کرده و به‌مدت ۲۰ دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید. تکرار این ماسک به‌مدت ۱۰ شب، آبرسانی مناسبی برای افرادی که پوست خشک یا فوق العاده خشک دارند، است.

خوشبختانه امروزه مردم در سراسر جهان به فواید و خواص گیاهان و مواد طبیعی در بهبود اختلالات و بیماری‌های پوستی پی‌برده‌اند و تلاش دارند که به مرور، مواد طبیعی را همچون گذشته جایگزین مواد شیمیایی و انواع کرم‌ها و لوسیون‌های شیمیایی کنند.
این انتخاب موجب شده تا امروزه بسیاری از کارخانه‌ها و تولیدکننده‌های محصولات بهداشتی و آرایشی در سراسر جهان از این موضوع استقبال کنند و بسیاری از محصولات خود را با منشا گیاهی و طبیعی به بازار فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی ارائه کنند. در این شماره قصد داریم چند گیاه و میوه را که بیشترین استفاده را در تهیه کرم‌ها و مواد بهداشتی ضد‌چروک دارند به شما معرفی کنیم و دستور خانگی آن را با شما درمیان بگذاریم. با تهیه این ماسک‌های گیاهی در منزل می‌توانید با خیال راحت از ساده‌ترین خوراکی‌هایی که در دسترس دارید برای پیشگیری از پیری زودرس و بروز چین و چروک صورت کمک بگیرید.

لوسیون خانگی ضد‌پیری

برای تهیه این لوسیون خانگی باید از گیاه دم‌اسب استفاده کنید. این گیاه را می‌توانید به راحتی از عطاری‌ها و داروخانه‌های گیاهی تهیه کنید. تهیه لوسیون با کمک این گیاه و استفاده روزانه از آن، بهترین دارو برای پیشگیری از بروز چین و چروک در سطح پوست است. این گیاه امروزه توسط بسیاری از کارخانه‌های تهیه مواد آرایشی و بهداشتی برای تهیه لوسیون‌ها و کرم‌های درمان‌کننده چین و چروک استفاده می‌شود. برای شروع کافی است یک لیوان از جوشانده گیاه دم اسب را با یک استکان گلاب و ۲ قاشق غذاخوری سرکه ترکیب کنید و هر شب آن را با کمک پنبه یا پد روی پوست صورت و گردن خود بکشید.
چروک درمانی با حمام گیاهی

یکی دیگر از روش‌های درمان چین و چروک‌های سطحی پوست استفاده از حمام گیاه دم اسب است. برای استفاده از این حمام می‌توانید ۳ لیوان از جوشانده گیاه دم‌اسب و آب را درون آب نیم ولرم وان بریزید و به‌مدت ۲۰ دقیقه در این آب دراز بکشید. استفاده از این حمام گیاهی ۲ بار در هفته تاثیر زیادی در درمان چین و چروک‌های پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست دارد. برای تهیه جوشانده گیاه دم اسب کافی است ۲۰۰ گرم از این گیاه را با ۴ لیوان آب جوش در ظرفی بریزید و روی حرارت قراردهید تا از این ۴ لیوان تنها ۲ لیوان باقی بماند. سپس این جوشانده را به آب وان اضافه کرده و حمام کنید.

با عصاره رازیانه جوان شوید

عصاره رازیانه اگر چه به‌صورت صنعتی در عطاری‌ها و داروخانه‌های گیاهی وجود دارد اما شما در منزل نیز می‌توانید آن را تهیه کنید. تنها کافی است گیاه خشک شده رازیانه را از عطاری‌ها خریداری کنید و ۳ قاشق غذاخوری از آن را با ۲ لیوان آب جوش، دم کنید. پس از آن‌که آب به جوش آمد و یک لیوان از آب این مخلوط باقی ماند حرارت را خاموش کرده و این مخلوط را از صافی بگذرانید. سپس اجازه دهید که عصاره به‌دست آمده از رازیانه خنک شود. پارچه‌ای نخی و سفید رنگ بردارید و آن را با عصاره خیس کرده و روی صورت خود بکشید. ۲۰دقیقه دراز بکشید و هر‌گاه لازم شد عصاره رازیانه را روی پارچه اسپری کنید. عصاره رازیانه کمک می‌کند پوستی جوان و با نشاط و بدون چروک داشته باشید.
لوسیون گل ختمی و درمان خشکی پوست

خشکی پوست نیز از جمله عواملی است که به بروز چین و چروک در سطح پوست منجر می‌شود. هر چقدر میزان رطوبت پوست کمتر و میزان خشکی آن بیشتر باشد، چین و چروک‌های ریز و عمیق تری در پوست نمایان می‌شود. برای پیشگیری از بروز این چین و چروک‌ها بهترین راه استفاده روزانه از لوسیون گل و برگ ختمی است. برای تهیه این لوسیون کافی است ۳۰ گرم از برگ و گل ختمی خشک شده را در ۲ لیوان آب بجوشانید و آن را صاف کنید. این جوشانده را پس از سرد شدن هر شب بعد از پاک کردن کرم‌ها و مواد آرایشی از صورتتان روی پوستتان بزنید. این لوسیون علاوه‌بر آبرسانی به سطح پوست مانع از بروز چین و چروک درصورت می‌شود. شما می‌توانید این لوسیون را تا صبح روی پوست صورت و گردن خود حفظ کنید.
ماسک مرطوب‌کننده گلیسیرین و خیار

تقویت سلول‌های پوست و آبرسانی مناسب به آن‌ها برای پیشگیری و درمان خشکی و چین و چروک عمیق پوست از مهم‌ترین توصیه‌هایی است که متخصصان زیبایی و پوست به مراجعه‌کنندگان خود می‌کنند. برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کرده و به‌مدت ۲۰ دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید. تکرار این ماسک به‌مدت ۱۰ شب، آبرسانی مناسبی برای افرادی که پوست خشک یا فوق العاده خشک دارند، است. برای تهیه این ماسک حتی می‌توانید از پوست خیار به تنهایی نیز استفاده کنید. کافی است پوست خیار رارنده‌کرده و با گلیسیرین مخلوط کنید.

لوسیون گیاهی ویژه ۳۰ساله‌ها

تمامی خانم‌هایی که به تازگی ۳۰ سالگی را پشت سر گذاشته‌اند بهتر است از لوسیون گوجه فرنگی برای حفظ لطافت پوست و پیشگیری از خشکی و چین و چروک زودرس استفاده کنند. بسیاری از درمانگران شیوه‌های طبیعی، درمان با گوجه‌فرنگی که یک سبزی طبیعی است را بهترین شیوه برای جلوگیری از بروز چین و چروک در پوست صورت می‌دانند. برای تهیه لوسیون طبیعی نیاز به ۲ گوجه فرنگی دارید. یکی از آن‌ها را رنده کرده و کنار بگذارید. سپس دیگری را داخل مخلوط‌کن انداخته و به‌صورت مایع در‌آورید سپس آن را با یک قاشق غذاخوری آبلیموی تازه ترکیب کرده و کنار بگذارید. برای شروع کافی است به‌مدت ۲۰ دقیقه گوجه‌فرنگی رنده شده را روی تمامی پوست صورت و گردن خود قرار دهید و سپس آن را از صورت خود برداشته و یک دستمال نخی تمیز را درون مخلوط گوجه فرنگی و آبلیمو بیندازید و آن را به‌مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت خورد قرار دهید و در محیطی آرام دراز بکشید. سپس صورت خود را با آب نیم ولرم بشویید.

ماساژ صورت با ماسک اسفناج

ماساژ صورت با ماسک اسفناج تاثیر زیادی در فرم‌گیری عضلات و سلامت سلول‌های پوستی دارد. این ماسک از آن جهت که با برگ‌های تازه اسفناج و شیر تازه پرچرب تهیه می‌شود علاوه بر آبرسانی به سلول‌های پوست به افزایش نشاط و شادابی آن‌ها نیز کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است ۳ عدد برگ اسفناج را در نصف لیوان شیر جوشیده و داغ بریزید و آن را به‌مدت ۳ تا ۵ دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید. این کار موجب می‌شود برگ‌ها نرم و لطیف شوند سپس برگ‌ها را به وسیله صافی از شیر جدا کرده و پس از سرد شدن روی صورت خود خمیر کنید. اجازه دهید این برگ‌ها به‌مدت ۲۰ دقیقه روی صورتتان بماند. در این مدت می‌توانید خیلی آرام عضلات صورتتان را ماساژ دهید. پس از پایان این مدت با کمک شیری که از تهیه ماسک باقی مانده صورتتان را بشویید و اجازه دهید تا مدتی این شیر روی صورتتان باقی بماند. سپس صورتتان را با آب خنک بشویید.

هر روز هفته با یک ماسک

جایگزین کردن ماسک‌ها و لوسیون‌های گیاهی به جای انواع کرم‌های بهداشتی و مرطوب کننده‌های شیمیایی در حفظ نشاط و سلامت پوست در دراز مدت بسیار موثر است. اگر چه امروزه کرم‌ها و لوسیون‌های طبیعی مختلفی با منشاء گیاهی و حیوانی توسط کارخانه‌های دارو‌ها و لوازم آزایشی تهیه و وارد بازار دارو می‌شود اما این محصولات گیاهی در مقایسه با انواع سنتی آنکه بدون دخالت صنایع تولید و تهیه می‌شوند، خواص کنترل شده و محدود تری دارند.
از این رو برای دریافت نتایج بهتر کافی است از ماسک‌ها و لوسیون‌های گیاهی که به شما معرفی کردیم در طول هفته هر شب پیش از خواب استفاده کنید. این ماسک‌ها را به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوستتان نگه دارید. سپس آن را با آب گرم بشویید.
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
مرد

 
طبیعی ترین راه های مبارزه با چین و چروک

اگر شما هم فکر می کنید تنها راه جلوگیری از چین و چروک پوست، استفاده از مرطوب کننده ها و کرم های مختلف است، این مطلب را تا انتها بخوانید. بدون شک بعد از خواندن این متن، سعی خواهید کرد برخی عادت هایتان را تغییر دهید و آنها را با عادت های مناسب تر جایگزین کنید.

تا مدت ها فکر می کردم تنها راه جلوگیری از چین و چروک پوست، استفاده از مرطوب کننده ها و کرم های مختلف است تا آنکه مطلبی باورنکردنی خواندنم. اگر شما هم مثل من فکر می کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید. بدون شک بعد از خواندن این متن، سعی خواهید کرد برخی عادت هایتان را تغییر دهید و آنها را با عادت های مناسب تر جایگزین کنید.

1 - خواب خوب
ما در شبانه روز 8 ساعت می خوابیم، یعنی یک سوم عمر خود را در خواب هستیم. هر فرد 60 ساله، حدود 20 سال از عمرش را در خواب بوده و این طبیعی است که خواب باعث بروز چروک هایی روی صورت شود که به مرور زمان ماندگار می شوند. طبق تحقیقات آکادمی پوست آمریکا، خوابیدن به برخی جهات در طول شب می تواند باعث بروز چروک هایی روی پوست شود مثلا خوابیدن به پهلو احتمال بروز چروک روی گونه و چانه را افزایش می دهد و خوابیدن به شکم باعث چروکیده شدن پیشانی می شود.
پیشگیری از بروز این چروک ها بسیار راحت تر از، ازبین بردن آنهاست. به گفته محققان، بهترین وضعیت خواب که در آن به پوست آسیبی نمی رسد، خوابیدن روی کمر یا طاق باز است. زنان چینی مدت ها پیش به این مساله پی برده اند و از بالشک های مخصوص برای خواب استفاده می کنند.
سعی کنید شما نیز شیوه خوابیدنتان را عوض کنید. اگر عادت به طاقباز خوابیدن ندارید، می توانید بالشتکی زیر زانوهایتان قرار دهید، به این ترتیب خواب راحت تری خواهید داشت و به پهلو برنمی گردید اما اگر به هر حال نمی توانید در این حالت بخوابید، از بالشی نرم؛ بزرگ با پارچه ای لطیف کمک بگیرید. پارچه های ابریشمی بهتر از کتان هستند و جلوی چروک پوست را می گیرند. برخی از بالش های طبی نیز به گونه ای طراحی شده اند که از صورت و بافت های پوستی در برابر سایش محافظت می کنند. انواعی از بالش از جنس میکروفیبرهای مسی نیز محرک تولید کلانژن در طول شب هستند و نه تنها می توانند مانع بروز چروک شوند، بلکه به رفع آنها کمک می کنند. در طول شب پوست، خود را احیا می کند پس بهتر است نه تنها به فکر شکل خوابیدن بلکه به فکر خواب کافی نیز باشیم زیرا در زیبایی طراوت پوست موثر است.
2 - کاکائو
نتایج تحقیقی که در سال 2006 منتشر شد، نشانداد کاکائو حاوی برخی فلاونول هاست که از آنها می توان به «کاتچین» و «اپیکاتچین» اشاره کرد. این فلاونول ها از پوست در برابر آفتاب محافظت می کنند، محرک جریان خون هستند و پوست را با طراوت و نرم نگه می دارند. فلاونول ها گروهی از ترکیب های گیاهی هستند که در چای، انواع میوه ها و سبزی ها ودانه های کاکائو یافت می شوند. برخی تحقیقات ثابت کرده اند این ریزمغذی ها می توانند گردش خون و عملکرد رگ های خونی را بهبود بخشند. محققان در مطالعه جدید شواهدی یافتند که نشان دهنده افزایش جریان خون در پوست زنانی بود که کاکائوی غنی از فلاونول نوشیدند. در این مطالعه 24 زن روزی یک لیوان کاکائوی غنی از فلاونول یا کاکائوی حاوی فلاونول کم مصرف کردند. محققان در آغاز و پایان این مطالعه، برای بررسی ساختار پوست شرکت کنندگان، رطوبت، جریان خون و حساسیت به اشعه فرابنفش، از تصویربرداری دقیق استفاده کردند. پس از 3 ماه مصرف کاکائوی غنی از فلاونول، بهبود در بافت و ضخامت پوست، جریان خون و رطوبت پوست دیده شد. آسیب پذیری پوست این افراد در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید نیز کمتر شد.
3 - ماهی
ماهی ها به خصوص ماهی های آب های سرد، ماهی سالمون و ماهی تن غنی از ویتامین های D و E و کلسیم، روغن های امگا3، سلنیوم و پروتئین هستند. اسیدهای چرب موجود در ماهی نه تنها مواد مضر را از بدن دور می کنند، بلکه مواد مغذی را به درون بدن راه می دهند، منافذ روی پوست را کم می کنند و به این وسیله به بهبود پوست کمک می کنند، از عوامل به وجود آورنده التهاب و تورم پوست می کاهند، جلوی خشکی پوست را می گیرند، به نگهداری آب در سلول کمک می کنند و قابلیت ارتجاع پووست افزایش می دهند.
4 - عینک آفتابی
پوست اطراف چشم، نازک ترین و ظریف ترین قسمت پوست بدن است که باید از 20سالگی به بعد، مراقبش باشیم تا دچار چین و چروک زودهنگام نشود و پیری زودرس را نصیبمان نکند. خندیدن بیش از حد و استفاده نکردن از کرم های دور چشم و عینک، می توانند روند چروک افتادن پوست اطراف پلک را تسریع کنند و از آنجا که چشم، اولین نقطه ای از صورت است که از نظر دیگران به آن جلب می شود، بهتر است آنچنان از آن مراقبت کنیم که هرچه دیرتر، پیری و چین و چروک به سراغش بیایند. اگر خوب به چروک های دور چشم اطرافیانتان دقت کرده باشید، حتما دیده اید که برخی چروک های دور چشم، درست شبیه اثر پای برندگان است، علت اصلی این نوع چین و چروک ها، نور آفتاب است.
شما معمولا به توصیه متخصصان پوست، پیش از خارج شدن از منزل به جز اطراف چشم ها ضدآفتاب می زنید، اما بهتر است همه افراد، حتی بچه ها، غیر از ضدآفتاب، عینک آفتابی هم بزنند. طبق تحقیقات آکادمی پوست آمریکا، حرکت های ناخودآگاه و زیاد صورت مثل جمع کردن چشم ها، می تواند باعث بروز چین و چروک پوست شود. در آفتاب شدید، فرد ناخودآگاه چشمش را جمع می کند و همین مساله باعث چروک دور چشم می شود. استفاده از عینک آفتابی مناسب مانع جمع شدن چشم می شود و از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.
5 - صابون مناسب
تحقیقات پژوهشگران دانشگاه مریلند آمریکا نشان داده آب لوله کشی و شوینده های نامناسب برای پوست مضر هستند و می توانند لایه چربی طبیعی محافظ پوست را نابود کنند و باعث افزایش احتمال بروز چروک در ناحیه صورت شوند. شست و شوی زیاد صورت نیز محرک ایجاد چین و چروک های پوستی است، پس برای شستن صورت، شوینده ها و صابونی هایی انتخاب کنید که ترکیب های محافظ نداشته باشد. ژل های مخصوص شست و شوی صورت، بهترین شوینده هستند. بعد از هر شست و شو، صورت را کاملا با حوله خشک کنید زیرا خشک شدن آب روی پوست باعث خشکی پوست می شود.
6 - کرم های حاوی آلفاهیدروکسی اسید
ترکیب های اسید میوه، آلفاهیدروکسی اسید، اسید گلیکولیک و مشتقات ویتامین A می توانند لایه سطحی پوست را به خوبی تمیز و از بروز چین و چروک به خصوص در اطراف چشم پیشگیری کنند. میزان ب الای آلفاهیدروکسی اسید در کرم، می تواند حتی به ساخت کلاژن کمک کند.
7 - سویا
تحقیقات بسیاری نشان داده است سویا می تواند علایم یائسگی و پوکی استخوان را به تعویق بیندازد. ژنیستتین، داییدزین، سلیسیتیین و ... ترکیب های موجود در سویا هستند که نه تنها مانع پوکی استخوان می شوند، بلکه پوست را هم جوان و روشن تر می کنند. این ترکیب ها اثر رادیکال های آزاد را که باعث اکسیداسیون سلول ها می شوند، از بین می برند و باعث احیای بهتر سلول های پوستی می شوند. ترکیب های سویا در بیشتر مارک های معتبر کرم های پوست وجود ارد و نتایج بررسی ها نشان داده از عوامل موثر بودن این کرم ها در زیبایی پوست و از بین رفتن لک های قهوه ای اند.
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
زن

 
ماکياژ چشمها | آرايش چشم

چشمها :
قبل از آرايش چشم هاداشتن نگاهي درخشان و جذاب بستگي به تعادل خط ابروها و آرايش متناسب با چشمان شما دارد.
همه چشم ها به يك طريق آرايش نميشوند و هر چشم به واسطه شكل و فرم خود آرايش مخصوص خود را دارد.
با دقت به فرم چشمان خود نگاه كنيد.
چشمان شما به هر شكل و فرمي كه باشند، شما ميتوانيد از جدول زير جهت تشخيص و يادگيري فنون و رازهاي زيباتر شدن آنها استفاده كنيد.
به طور كلي پلك متحرك بايد كمتر ديده شود و استفاده از رنگهاي روشنتر به منظور وسعت دادن به نگاهتان داراي اهميت خاصي است.
به ياد داشته باشيد كه در مرحله آخر با يك قلم مو خط بين دو سايه تيره و روشن را محو كنيد.

چه رنگي را استفاده كنيم؟

چشم هاي بادامي :
روي پلك متحرك : سايه متوسطكه به طرف قوس ابرو كاهش مي يابد
دو تاي پلك : سايه روشن زير ابروها
روي قوس ابرويي : سايه تيره كه اثرش رو به بيرون محو ميشود
روي خط مژه ها : در چشمهاي فرورفته پلك متحرك كمي قابل ديدن است

چشم هاي فرو رفته :
روي پلك متحرك : سايه روشن
دو تاي پلك : سايه متوسط بالاي دو تاي پلك كه به دو طرف كاهش پيدا مي كند
روي قوس ابرويي : سايه روشن ابروها
روي خط مژه ها : سايه تيره با اثري ظريف هم سطح مژه ها

چشم هاي برجسته :
روي پلك متحرك : سايه روشن يا متوسط
دو تاي پلك : سايه متوسط و سايه تيره كه در يك سوم بيروني كاهش ميابد
روي قوس ابرويي : سايه روشن
روي خط مژه ها : سايه تيره كه اثرش رو به بيرون محو ميشود

چشم هاي نوع آسيايي :
روي پلك متحرك : سايه روشن يا متوسط كه به طرف قوس ابرو كاهش مي يابد
دو تاي پلك : سايه روشن يا متوسط
روي قوس ابرويي : سايه تيره با اثري ضخيم و محو شده با تاكيد بر گوشه هاي خارجي چشم.
روي خط مژه ها : در چشمهاي برجسته پلك متحرك خيلي قابل ديدن است .
     
  
زن

 
سايه چشم | آرايش چشم
سايه چشم
از قديم گفته اند كه راه نفوذ به قلب از چشم مي گذرد. از مقدار كمي خط چشم استفاده كنيد تا برق چشمان خود را تا آنجا كه امكان دارد افزايش دهيد.
خيلي جالب است كه هرگونه لوازم آرايشي از قبيل سايه، خط چشم، مداد، رنگ و پودرهاي مختلف را بر روي پوستتان آزمايش كنيد؛ اما بيشتر خانم ها ترجيح مي دهند از لوازم آرايشي استفاده كنند كه به پوست صورتشات مي آيد.
انتخاب سايه چشم مناسب كه با موقعيت هاي مختلف اجتماعي سازگاري داشته باشد، راه حل هوشمندانه اي قلمداد مي شود.
نكات آرايشي
براي استفاده از سايه چشم نكات آرايشي بي شماري وجود دارد.
در مورد انتخاب رنگ دقت بيشتري كنيد. شايد اغلب خانم ها تصور كنند كه سايه آبي باعث مي شود كه چشمانشان رنگ آبي خود را بيشتر نشان دهد، اما بعضي از تم هاي آبي دقيقا نتيجه عكسي بر روي چشم ها مي گذارند. به خاطر داشته باشيد كه رنگ هاي درهم نيز حالت پريشاني به چشمان شما مي دهند و باعث مي شوند تا چهره شما انقدرها هم كه فكر مي كرديد زيبا به نظر نرسد.
سايه هاي كمرنگ بهترين انتخاب در تمام مدت سال هستند. آنها به طور طبيعي با رنگ پوست واقعي شما مخلوط مي شوند و به راحتي چهره شما را آنطور كه انتظار داريد زيبا مي كنند.
رنگ هاي ملايمي كه در پوست پيدا مي شود مثل اي، وانيلي، و ارغواني كمرنگ از جمله رنگ هايي هستند كه حالت طبيعي به چشمان شما مي دهند.
براي اينكه چهره شما اندكي جذاب تر و محرك تر شود مي توانيد از رنگهايي با پيش زمينه تند تر استفاده كنيد مثل: طلايي، زيتوني، بنفش كمرنگ، آبي و خاكستري.
كار كردن با انواع رنگ هاي طبيعي سايه چشم كار ساده اي است.
طرز استعمال
چند روش ساده از جمله به كارگيري سايه چرب، پودر، و خط چشم تكنيك هاي ساده اي هستند كه ميتوانند تاثير نافذي بر روي زيبايي چشم هاي شما بگذارند.
اگر مي خواهيد چشم هايتان نزديكتر به هم جلوه كنند از رنگ هاي كمرنگ و ملايم سايه چشم در قسمت گوشه داخلي پلكها استفاده كنيد.
همچنين مي توانيد همان قسمت را از داخل خط چشم بكشيد، بايد توجه كنيد كه خط چشم به هيچ وجه از داخل چشمان شما بيرون نزند .
بايد از رنگ هاي مات در گوشه خارجي چشمها استفاده كرده و سايه را از جايگاه رويش مژه ها به سمت بالا بكشيد.
     
  
زن

 
روشهاي آرايش مژه | آرايش چشم
1- مژه ها را 3 مرتبه فر كنيد. نزديك به ريشه ها - وسط مژه ها و نزديك به ريشه(البته توصيه نمي شود.) و هر بار فر مژه را براي 5 ثانيه نگهداريد. البته خانمهاي با موي فر احتياج به اين كار ندارند.
2- يك لايه از ريمل زخيم كننده را روي مژه هاي بالائي بماليد مخصوصا گوشه هاي خارجي چشمها. و اجازه دهيد براي 30 ثانيه خشك شود.
3- يك لايه ريمل مخصوص بلند كردن مژه ها را از ريشه تا نوك مژه ها بزنيد.
4- همنطور كه هنوز ريمل خيس است يك دست از ريمل سياه كه به مژه ها حالت ضخامت ميدهند به تمام مژه ها بماليد.. خيلي با دقت و ظريف سعي كنيد كه خط اصلي مژه را تيره تر كنيد.
5- اضافيهاي انرا از روي مژه ها برداريد.
6- قسمت پائين مژه ها را با ريمل بصورتي كه براش ريمل را بصورت افقي نگه داشته ايد بماليد. و دوباره اضافه ريملها را پاك كنيد.
7- با يك مداد نوك نازك يا با پودر سايه چشم و براش خودش بين ريشه مژه ها بصورت نقطه بكشيد اين نقطه ها بايد كملا تميز باشند تا حالت خود را روي مژه ها نشان دهند.
     
  
زن

 
آشنايي با انواع کرمها | لوازم آرایش
كرمهاي مرطوب كننده : اين كرمها از سه طريق مي توانند رطوبت پوست را تأمين نمايند برخي با بر جاي گذاردن يك لايه چرب بر روي پوست مانع از دست رفتن آب پوست مي شوند (مانند وازلين و كلد كرمها) ، برخي كرمها حاوي اجزاء جاذب رطوبت هستند كه رطوبت را جذب و در خود نگه مي دارند، برخي از كرمهاي مرطوب كننده حرفه اي (مانند هيدرازن لانكوم) سيستم آب رساني دارند و مرتب آب به پوست مي رسانند.
كرمهاي ضد آفتاب : اين كرمها حاوي موادي به نام فيلترهاي ضد اشعه UV هستند كه اشعه مضر فرابنفش خورشيدي را از طريق جذب نور و يا تفرق و انعكاس آن تضعيف مي كنند و مانع از آسيب رساندن آن به پوست مي شوند. ميزان كارايي يك فراورده ضد آفتاب با استفاده از عددي به نام SPF نشان داده مي شود.مفهوم اين عدد افزايش مقاومت پوست در برابر قرمز شدن در صورت استفاده از فراورده ضد آفتاب است.براي مثال اگر پوست بدن شما بدون استفاده از فراورده ضد آفتاب مثلاً پس از 10 دقيقه قرمز شود با استفاده از فراورده ضد آفتاب با SPF=15 پس از 150 دقيقه قرمز خواهد شد.
كرمهاي روز و كرمهاي شب : تشابه اين دو كرم در مرطوب كنندگي آنها است تفاوت آنها در اين است كه كرمهاي روز حاوي مقاديري فيلتر ضد آفتاب ولي كرمهاي شب حاوي ويتامين ها و مواد مغذي مفيد براي پوست است . تا در طول شب بر روي پوست مانده و تأثير خود را ظاهر كنند.
     
  
زن

 
آرايش تکميلي و ترميمي | اثرات آرايش
با آرايش ترميمي و استفاده از رنگهاي تيره و روشن فونديشن و يا پورد ميتوانيم ايرادهاي اعضاي صورت را تا حد امكان بپوشانيم. ميتوانيم با رنگهاي تيره اين اعضا را كوچكتر و با رنگهاي روشن آنها را بزرگتر نشان دهيم. اگر در اين كار دقت نكيم، اين لكه هاي تيره وروشن نه تنها زيبا نخواهند بود، بلكه چهره را زشت نيز خواهند كرد. در آرايش ترميمي بيشتر از پودر استفاده ميشود تا از كرم و مايع، زيرا پودر به راحتي روي فونديشن پخش ميشود. آرايش ترميمي بر اثر تكرار بهتر ميشود چون تكرار اين آرايش باعث ميشود كه متوجه شويم كه چگونه بايد اعضاي صورت را با استفاده از رنگهاي متضاد كامل نشان دهيم.
به طور مثال براي بيني پهن، كنار بيني را كمي تيره تر ميكنيم و روي بيني را پودر ميزنيم. درمورد بينيهاي بلند، نوك بيني را تيره تر ميكنيم و در بيني هاي كج، رنگ تيره را در كنار بيني و رنگ روشن تر را در وسط بيني به كار ميبريم.
براي پوشاندن جاي زخم و يا جوش، آكنه، لكه هاي روي پوست و سياهي دور چشم و خطوط ريز و پهن كنار دهان عمل ترميمي و تكميلي را بعد از زدن فونديشن انجام ميدهيم، زيرا فونديشن را نميتوانيم روي پودر بزنيم و مانع پاك شدن آن شويم.
پودر و يا كرمهاي ترميمي در رنگهاي روشن، متوسط و تيره ساخته ميشوند.
حلقه سياه دور چشم را ميتوان با استفاده از كرم پودر ترميمي پوشاند. البته دلايل زيادي براي افتادن حلقه سياه دور چشم و گود رفتن و پف كردن پلكها وجود دارد، مثل كم خوابي، غذاي نامناسب، مصرف مشروبات الكلي، ناراحتي هاي كليوي و... كه در اين صورت بايد ابتدا در رفع مشكل اصلي بكوشيم و سپس از آرايش كمك بگيريم. به هر حال، پلكها و اطراف چشم را تا زماني كه تيره و گود رفته هستند روشنتر ميكنيم و يا در حالتي كه پف كرده اند براي پوشاندن اين پف ، روي آن را با پودر تيره تر و اطراف آن را با پودر روشن ميپوشانيم و به دقت پودر را پخش ميكنيم.
از پودر تيره براي كوچكتر نشان دادن بيني بزرگ و يا كج، غبغب، آرواره پهن و برجسته، پلكهاي سنگين، چانه برجسته و پيشاني جلو آمده استفاده ميكنيم.
از پودر روشن براي بزرگتر نشان دادن بيني كوتاه، چشمان گود رفته كوچك، صورت باريك و بلند، چانه عقب رفته، گردن باريك و بلند و پوشاندن حلقه سياه دور چشم استفاده ميكنيم.
بريا برجسته تر نشان دادن گونه ها، يك خط فرضي از گوشه دهان به وسط گوش و يك خط ديگر به صورت عمودي، از گوشه خارجي چشم به طرف چانه ميكشيم. فونديشن تيره را بعد از خط عمودي روي اين خط فرضي به طور افقي ميزنيم.
زخمهاي كوچك، خال و لكه سياه را با فونديشن ميتوانيم بپوشانيم كه بهتر است با انگشت فونديشن را كاملا پخش كنيم تا خط فاصله اي ايجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد. براي پوشاندن لكه ههاي بزرگ و خال يا لكه مولودي (اصطلاحا همان ماه گرفتگي) مسلما وقت بيشتري بايد صرف كنيم و با صبر و حوصله به قدر كافي كار كنيم. بعد از زدن فونديشن، مواد پوشاننده را روي لكه مي ماليم و مجددا لايه نازكي از فونديشن را روي آن ميزنيم و سپس تمام صورت را به طور يكنواخت پودر ميزنيم. بايد توجه داشته باشيم كه استفاده از فونديشن خيلي زياد و ضخيم، بدون پخش كردن صحيح مشكل صوزت را بدتر از آنچه كه هست نشان ميدهيد.
     
  
صفحه  صفحه 3 از 42:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  39  40  41  42  پسین » 
خانه و خانواده

Makeup and Beauty | آرایش و زیبایی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA