انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

بزرگ كردن کیر! (رويا يا واقعيت)؟


مرد

 
من یه بار از کاندوم کلفت کننده کودکس استفاده کردم جواب داد و کیرم حسابی کلفت شد. البته برای سکس همون موقع،ژل حجم دهنده گودلایف هم به تازگی وارد بازار شده و تو داروخانه هم رسمی به فروش میرسه به قیمت ۲۰۰۰۰ تومن که اون هم مؤثره.

lotfalikhan: سلام،الت جنسی من در حدی نیست که بتونم با کسی سکس کنم،اگر امپولی یا هورمونی هست بگید تا طزریق کنیم فقط اسم بدید طزریقش با خودم.
از کجا میدونی در حدی نیست که نمیتونی با کسی سکس کنی؟ نگران نباش. بزرگ بودن آلت یه فانتزیه. نمیگم برای خانمها مهم نیست، هست ولی هنر سکس کردن مهمتره. زنهایی رو میشناسم که شوهرشون آلت بسیار بزرگی داره ولی از اینکه بلد نیست سکس کنه و یا چون توی سکس فقط به خودش میرسه و اونها رو ارضا نمیکنه، ناراحتن و حتی به سکس با دیگری روی آوردن و با اینکه شخص دوم آلت کوچکتری داره ولی چون بلده طرف رو ارضا کنه بیشتر بهشون خوش میگذره.

iranian2health: تمامی این راه های تبلیغاتی موقتی هستن و بعضی با عوارض خطرناک و یا عدم تاثیر همراه هستن

تنها راه افزایش سایز آلت ' عمل جراحیه که حدود ۲ روز بستری داره و دو هفته دوران نقاهت و همچنین هزینه گزاف ۴ ۵ میلیونی

پس بهتره به داشته های خودتون قناعت کنید و به راه های رسیدن به سکس لذت بخش و ایده آل فکر کنید
دوستان عزیز من به تازگی از مدل جدید کاندوم کودکس استفاده کردم. میدونید که کاندوم کودکس چینیه تحت لیسانس آمریکا( تو ایران هم به وفور هست) انواع و اقسام مدلها رو داره. مدلهای تأخیریش به طرز خیره کننده ای انزال رو عقب میندازه و اگه زیاد هم استفاده کنید چه بسا اصلا آلتتون بخوابه.

بگذریم، جدیدا مدل "لارگو" وارد بازار ایران شده. من استفاده کردم. تأثیر خوب و قابل قبولی داره. یه بزرگی مناسب و طبیعی. با سرعت خوب و در زمان مناسب. فقط باید بدونید چه موقع کاندوم رو استفاده کنید و قدری سکس رو با کاندوم ادامه بدید که مواد جذب آلت بشه. خوش باشید.

m69sexibitches: سلام یه سوال از دوستان داشتم دستگاه لارجر باكس و پمب های کشنده چطور هستن می خواستم بین 100 تا 150 تومن بدم میگن نتیجه خوبه عوارض هم نداره میشه دوستان راهنمایی كنند ؟
تا حد کمی تأثیرگذار هست ولی چون تو ایران کسی در این زمینه روش نمیشه به صورت علمی و عملی تحقیق کنه معلوم نیست. میل خودته. میتونی ریسک کنی. به نظر بی تأثیر نمیرسه

eteraf1984: یکی از دوستان میگفت عربها که آلتشون بزرگه بدلیل اینه که از بچگی شورت پاشون نیست و همیشه آلتشون آویزونه و همین باعث بزرگ شدن آلتشون میشه
خیلی ببخشید دوستتون چرت گفته
     
  
مرد

 
shetoun: دوستان من چندوقت بیش روش نرمشی رو امتحان کردم ویک سانت بلندشدو بوست آلتم ترک خورده که نشون میده تاثیرداشته.ولی خیلی حوصله میخواد.از 13 به 14 رسیدولی بازم فکرمیکنم کوچیکه دوستان بنظرشمابایدبزرگترش کنم؟
سلام،میشه بگین چه نوع تمزیناتی داشتین با چه برنامه زمانی؟ سنتون هم بگین؟

gurumsakh: من بیشتر از یک ماه و نزدیک به دو ماهه که تمرینات افزایش سایز آلت رو انجام میدم اما تا حالا تغییر قابل ملاحظه ای در کیرم حس نکردم
حتی فکر کردم که شاید مشکل از کم خونی من باشه که به تجویز پزشک ۱۰۰ قرص آهن رو ظرف تقریبا دو ماه مصرف کردم روزی دو قرص
الان مشکل کم خونی من برطرف شده اما باز کیرم تغییر اندازه نداده
فعلا قرص های مولتی ویتامین هم مصرف می کنم
راستی من از تمرینات این سایت هم استفاده کردم اما..........

۶۳ کیلو هم وزنمه، کیرم ۱۵ سانته و ضخامتش ۱۳ سانت
چکار کنم؟
بهترین راهش کس خر رو کردنه،ما بچه بودیم میگفتن کس خر خوبه و خون شانه به سر من خون شانه به سر یا همون هد هد ریختم نشد اما بهترین راحش کس خر بود الان کیر من ۱۸-۲۰سانت میشه کلفت هم شده ۳.۵ قطرشه.
Signature
فرمان دادم تا بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند تا اجزاء بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد (کوروش کبیر)
چو ایران نباشد تن من مباد
به امید ایرانی آزاد و آباد
     
  
زن

 
فکر کنم لااقل باید ۱۲ سانت باشه کلفتیشم ۵سانت به بالا بیشتر هم بهتره اما خیلی زیاد به درد نمیخوره.

تمام این‌چیزها دروغه و هیچ چیزی نمیتونه کمکی‌ انجام بعده.اینها فقط تبلیغات تجاریه.خواهشاً نه قرص بخورید نه پول این دستگاه‌های الکیرو بدید.مهم اینه که تو سکس وارد باشید همینو بس،بازم می گم دستگاها و قرصایی که ماهواره تبلیغ میکنه همشون دروغه امکان نداره با قرص بشه کیر رو بزرگ کرد فقط با یه سری ورزشای خاص میشه که اونم توصیه نمیشه به طور معمول اگه کیر کمتر از ۵سانت باشه باید به فکر درمان بود دوستان نگران نباشند.
خطت رو که خاموش کردی من ماندم و دوستت دارمهایی که دیولر نشد
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
Metalic: تاجایی که ما تجربه کردیم ... کلفتیش مهم تره واس خانوما تا طولش ولی میانگینش , از ۱۰ سانت کم تر مشکل پیش میاد بیشترین اندازش هم ۲۴ یا ۲۵ ( بیشترباشه طرف اذیت میشه )
eteraf1984: طول التم 15 سانت بود و برای بلندتر شدنش به پزشک مراجعه کردم که پزشک گفت با آلت 8 سانتی هم می توانی همسرتو تصاحب کنی وبا انواع دارو هم بیش از یک سانت بلند تر نمیشه
كوچكتر و بزرگتر یه نوع نقصان عضو به حساب میاد كه باید به پزشك مربوطه مراجعه كنید،اونایی كه بیست و چند سانت آمار میدن ، یا خالی میبندن ، یا طرز استفاده از خط كش رو هنوز بلد نیستن،در ضمن ، مگه واژن خانوما چند سانته كه به بالای 12/15 سانت آلت نیاز داشته باشه ،مال من ۱۷ هست.
باید مرد باشی تا بفهمی؛
«احساس» یک زن؛
«فروشی» نیست، «هدیه» است ...!

     
  
زن

 
اندازه آلت تناسلی آقایان! (پاسخ به پرسشهای شما)
یکی از دوستان سوال کرده اند که اندازه آلت تناسلی در آقایان در حالت طبیعی چقدر است؟

از دیرباز از جمله مهمترین دغدغه ها و سوالات مردان در زمینه مسایل جنسی اندازه آلت تناسلی بوده است. تصور غلطی در بین مردان رایج است که هر چه اندازه آلت تناسلی بزرگتر و ضخامت آن بیشتر باشد نشانه قدرت مردانگی بیشتر و لذت بیشتر در هنگام رابطه جنسی می باشد. بر اساس همین دیدگاه غلط بسیاری از افراد و شرکتهای سودجو به ارایه روشها داروها و دستگاههای بلند کننده و کلفت کننده آلت تناسلی مردان اقدام و سودهای کلانی به جیب می زنند. باید دانست که در حالت عادی یعنی زمانی که آلت تناسلی به حالت نعوظ در نیامده اندازه طبیعی بین ۶ تا ۱۰ سانتیمتر می باشد و در حالت نعوظ کامل نیز اندازه طبیعی بین ۱۲ تا ۲۰ سانتیمتر می باشد. (بطور متوسط ۱۵ سانتیمتر) اندازه بیشتر باعث بروز مشکلاتی می گردد و اندازه کوچک تر نیز عمل جنسی را دچار مشکل می سازد.

طول واژن یا مجرای تناسلی زنانه نیز در حالت عادی ۶ تا ۸ سانتیمتر و در حالت نعوظ بین ۱۰ تا ۱۲ سانتیمتر می گردد. شاید تعجب کنید ولی خانمها نیز حالتی شبیه نعوظ را در واژن خود تجربه می کنند. در زمانی که تحریک جنسی وجود دارد طول واژن افزایش یافته و جدار آن کشیده و سفت می گردد تا آمادگی پذیرش آلت تناسلی مردانه ایجاد گردد. آلت تناسلی مردانه بیش از اندازه بلند هنگام عمل جنسی با فشار بر دهانه رحم باعث ایجاد درد و تحریکات دردناک شده و رابطه جنسی را برای زن بصورتی تنفر آمیز در آورده و به مرور زمان باعث سردی جنسی می گردد. بسیاری از زنان به علت طول و ضخامت بیش از اندازه آلت تناسلی همسر به مرور از برقراری رابطه جنسی با او کناره گیری کرده و به سردی جنسی مبتلا می گردند. گاهی نیز این مشکل به طلاق می انجامد.

تناسب اندازه و ضخامت آلت تناسلی مرد و واژن زن باعث می گردد تا رابطه جنسی برای زن و مرد لذت بخش گردیده و با لذت بیشتری به رابطه ادامه دهند. همچنین روشهای متعدد برای بلند کردن آلت تناسلی فقط نعوظ را طولانی می نمایند و تاثیر ثابت شده ای در زمینه افزایش طول ندارند.

در بخش اندام تولید مثلی مردان در مورد آناتومی و ویژگیهای ساختاری آلت تناسلی و مکانیسم نعوظ توضیحاتی داده شد که قابل بازبینی مجدد می باشد. آلت تناسلی فاقد عضلات بوده و علت نعوظ نیز وارد شدن خون در اجسام غاری(غار مانند) می باشد که باعث افزایش طول و ضخامت آلت در هنگام تحریک می شود و پس از پایان تحریک یا وقوع انزال نیز بلافاصله آلت جنسی به دلیل خروج خون از این اجسام به اندازه قبلی خود بر می گردد. اندازه اجسام غاری ثابت بوده و قابلیت افزایش طول و ضخامت را ندارد. لذا روش بلند کردن آلت تناسلی با دارو و یا ورزش کاملا بی پایه و اساس بوده و فقط تبلیغات سود جویانه می باشد. دقت داشته باشیم که یک رابطه جنسی لذت بخش به نحوه رفتار شرکای جنسی و شیوه رفتاری آنها وابسته است و نه به اندازه و ضخامت آلت تناسلی!؟
وقتی مهربانیت از دور این قدر نزدیک است، حس میکنم جغرافیا یک دروغ تاریخی است....
     
  ویرایش شده توسط: narges_arash   
مرد

 
همش مزخرفه.اما من حدود۳ ساله قرص ویگریکس اصل کانادا میگیرم دانه ای شده ۲۵۰۰ تومن قبلا۱۱۰۰ بود..خدایی معررررررکه اس.تقویت میکنه خونرسانی زیاد میشه حس میکنی کلفتر شده بخاطر جریان خونرسانی.عالی.عالی.عالی.کاش تحریم نکرده بود کانادا مارو..من که برا تقویت بدنم هم میخورم..تو سکس زیاد ون مایه میزارم.واجبه برام..برا زیاد و تقویت منی و اسپرم هم فقط سلنیوم..اینها رو مصرف کردم و دیدم.همراه با ویتامین ای و امگا ۳ میخورم...خلاصه وقتی ارضا میشم پرش ۳ متر و اندازه نصف یک لیوان بیشتر..معجزه میکنه.معجزه ها...اینهم نتیجه معلومات من که کار هم کرده..کاش ارزون بشه من هر روز می خورم اگه ادامه دار مصرف کنید به ۱۸ سانت با بالا راحت میرسه..ولی ول کنید و چند تا بخورید نه..من که تو سکس میروفم اگه نباشه تعطیل.زمانی بود ۲ تا رو هم میزاشتم الان نه
فکر کن ..ازادمرد باش ..دروغ نگو..سکس.فقط..خشن..البته نه با هر کس
     
  
مرد

 
انجام دادم به صورت مدوام ولی نتیجه خاصی نگرفتم بنظرم که عملی نیست،این عضو هیچ ماهیچه ای نداره ،پس با ورزشهای خاص سایزش تغییر نمیکنه.

اینو یه پزشک اورولوژی میگفت : داروهایی هم که واسه افزایش سایزه فقط حجم خون رو افزایش میده و باعث متورم شدن آلت میشه و مقطعیه.
ابی
     
  
مرد

 
اندازه متوسط آلت برای مردها وابسته به ژنتیک آنها و بین ۱۲ تا ۱۸ سانته که درصد کمی بیشتر از ۱۸ و کمتر از ۱۲ هستن. اما نکته مهم استقامت و توان لازم برای ارضا کردن زن هستش... البته ناگفته نماند که قطر هم یکی از پارامترهاب خیلی مهمه کخ معمولا بهش توجه نمیکنن
     
  
مرد

 
farhadariya: سلام ماله من ۱۹ میشه.دوست دخترم خیلی رازی هستش
دوستان ارزو هاشون رو بیان میکنن

وقعا همه آلت هاشون ۱۹-۱۸-۲۲-۲۱-سانت هست ما آلت ۱۱ سانتی نداریم ؟؟؟خوبه اینجا عکس آلت رو هم میشه تو تاپیک مربوطه گذاشت واونجا معلومه عموما ایرانیها آلتشون چقدره


همه جا طول استاندارد آلت رو بین ۱۳-۱۶ میدونن و البته عمق مهبل خانمها هم همینه و بلند تر بودن آلت برای خانمها ازار دهنده است

بارها گفته شده فیلمهای سوپر از حقه ها و روشهای خاص استفاده میکنن و در واقعیت اون شکل نزدیکی امکان پذیر نیست
     
  
مرد

 
سلام به دوستان کیر کلفت و کیر نازک و .... من خودم برای کلفت کردن کیرم اونو مالش میدادم و الان هم حسابی کلفت شده جوری که یکی از دوستان (دختره) حاضر نیست حتی به من کون بده به یکی از دوستام که از کون میکنتش گفته م.... کیرش خیلی کلفته. مالش کیرم هم به این صورت بود که هروقت با کیرم حال میکردم موقع فیلم سکسی یا داستان یا ... وسط دو تا کفه دستم مالشش میدادم تا زمانی که میخواست آبم بیاد ولش میکردم و دوباره شروع میکردم دوستان جقی میدونن که موقع دید زدن یا فیلم دادن چه حالی میده که کیر راست باشه . البته تو یه بار دوبار زیاد احساس نمیشه اما اگه طریقه جق زدنتونو به این روش تبدیل کنید مطکئنن جواب میده کم کم ۶ ماه به بالا .

برای بلند شدن طولش هم باید اونو در حالت کشش قرار بدین . همین کاری که دستگاههای مثل لارجر باکس انجام میده بصورت فیزیکی . قرصها و کرمها باعث افزایش جریان و فشار خون و همچنین بعضی هاشون تنگ شدن عروق میشه که موقع سکس رو کیر هم تاثیر داره اما دائمی نیست .

کیر من حدودا ۱۵ - ۱۶ سانته الان ۱ هفته میشه که هر وقت فرصت کنم برای بلند تر شدنش در حال کشش میزارمش . بهترین راه برای اینکه هزینه کمی داشته باشه همین روشی که من انجام میدم و الان براتون نوضیح میدم . یه کیسه فریزری رو بردارین و حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ گرم ( تقریبا میشه اندازه وزن گوشیتون ) توش آب بریزید و در پائین ترین حد ممکن گرهش بزنید . بعدش بشینید رو صندلی و اونو به دوره کله ی کیرتون گره بزنید ( مواضب باشین گره کور نزنید ) حالا دیگه وقتی می ایستید کیرتون در حال کشش قرار میگیره بهتر زیاد سنگینش نکنید مدت زمان بیشتر بهتر از سنگینی هست. هر زمان هم نشستین پای کامپیوتر و حال و هول میکنید تو اتاقتون اینطوری ببندینش و از تو پاچه شلوار آویزونش کنید و لبه ی صندلی بشینید که کاملا آویزون باشه اگر هم که تنهائید یا میتونید در و از داخل قفل کنید که چه بهتر. من دیشب یرمو بستم گفتم برم تو پارک پیاده روی هنوز یه دور نزده بودم از سر کیرم دررفت و از توپاچه شلوارم افتاد .

دوستانی که میگن باید راه و رسم سکس کردنو آدم باید بلد باشه کاملا درسته و این ربطی به کوتاهی و بلندی و یا کلفت و نازکی کیر نداره اما تو سکس برای طرفه مقابل به جز بلد بودن راه و روش سکس زمانی که دلش میخواد تو رو تو بدنش حس کنه اون موقع اول کلفتی و بعدش بلندیش خیلی ارزش داره براش. یه پسر یا دختر وقتی توش میکنی دوست داره با تموم وجود کیرو حس کنه و به اوج لذتش برسه پس به نظر من سایز کیر خیلی مسئله مهمی تو سکسه.
     
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

بزرگ كردن کیر! (رويا يا واقعيت)؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA