انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 98 از 192:  « پیشین  1  ...  97  98  99  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
منصور پور حیدری

     
  
مرد

 
مطلب زیر از مهدی رستم پور است:

پرداخت جریمه به عهده کیست؟

✔️فیفا بخاطر برگزاری مراسم مذهبی، ایران را مبلغی بیش از 160 میلیون تومان جریمه کرده.
فدراسیون فوتبال در تامین هزینه تیم‌های ملی زنان و مردان در رده‌های مختلف سنی هم عاجز است.

✔️رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه، همچنین امام جمعه مشهد، آیا بخشی از این جریمه را متقبل می‌شوند؟
آیا شان و مقام دینی ایشان قبول می‌کند که حقوق و پاداش فوتسال، ساحلی، بانوان، داوران، مربیان و ... به حساب فیفا واریز شود؟

✔️حسین الله‌کرم و افرادش چطور؟ آنها که علیه بازی تظاهرات کردند، آیا نفری یک میلیون تومان می‌پردازند تا هم پای اعتقادات خود ایستاده باشند، هم حقی از خانواده فوتبال ایران ضایع نشود

منتظریم...بسم الله
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
پیرو پست قبلی:

ظاهرا الله کرم در اینستاگرامش چنین جوابی داده:




(به نظر من، به نحو حیرت انگیزی معقولتر از بسیاری از سخنان او و همفکرانش است. البته میتوان گفت که این مهم جزو درآمدهای فدراسیون است ولی آنچه باعث جریمه شدن شد به خود فدراسیون ربط مستقیمی پیدا نمیکند و باعثان و بانیان دیگری دارد)
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
اندر احوال عکسهای اخذشده در کنار پیکر مرحوم پورحیدری:

Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 


حمل مصدوم با چرخ دستی در تمرین تیم فوتبال بانوان در کمپ تیم‌های ملی | ورزشگاه آزادی
     
  
مرد

 


پسر اسطوره فوتبال ایران ۲۵میلیارد تومان پول برنج دولت را پس نداد/ اخذ انواع توصیه‌نامه‌ها برای نپرداختن پول بیت‌المال



پسر اسطوره فوتبال ایران که اواخر سال ۹۳ از شرکت بازرگانی دولتی برنج و شکر نسیه در قبال رهن یک ملک خریده بود، با گذشت یک سال و نیم ۲۵میلیارد تومان پول دولت را پس نداده و اخیراً هم با تنظیم شکایتی در دادگاه خواستار ابطال سند رهنی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت بازرگانی دولتی ایران اواخر سال 93 اقدام به فروش ترهینی برنج به بیش از 11 شرکت به‌ارزش 108 میلیارد تومان کرد که قرار بود در مدت سه‌ماهه بازپرداخت شود ولی پس از چندین بار تمدید سه‌ماهه چک‌ها و به اجرا گذاشتن املاک رهنی، هنوز بخش عمده این پولها به دولت بازپس داده نشده است و با احتساب خسارت تأخیر تأدیه و 2 درصد کارمزد قانونی، میزان طلب دولت بابت فروش برنج در حال حاضر بیش از 120 میلیارد تومان است.

سازمان بازرسی کل کشور مهر ماه سال 94 در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ضمن اشاره به وصول نشدن چک‌های بدون تاریخ خواستار ارائه مستندات قانونی فروش مدت‌دار (نسیه)، مستندات قانونی دریافت چک بدون تاریخ و همچنین اصل اسناد ترهین و نظریه کارشناس دادگستری در این خصوص شده بود. دیوان محاسبات کشور نیز اواسط مهرماه پارسال در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی در خصوص فروش اعتباری برنج در اواخر سال 93 در قبال اخذ وثیقه ملکی و چک، اعلام کرد، طی بررسی‌های صورت گرفته نه‌تنها اکثر چکهای دریافتی برگشت خورده است بلکه هیچ‌کدام از مبالغ فروش اعتباری نیز به حیطه وصول در نیامده است.

یکی از شرکتهای خریدار برنج به‌نام "ر.س.ا." متعلق به "م.پ." پسر یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است که بیش از 25 میلیارد تومان برنج و مقادیری شکر در سال 93 از شرکت بازرگانی دولتی ایران خریداری کرده ولی با گذشت حدود یک سال و نیم هنوز اقدام به بازپرداخت پول برنج و شکر نکرده است.

منبع
     
  
مرد

 
نامه محمد پروین، پسر اسطوره‌ فوتبال به روحانی / بدهکار میلیاردی برای استمهال بدهی خود به رئیس‌جمهور متوسل شد






پسر اسطوره فوتبال ايران براي فرار از پرداخت بدهي ٢٥ميلياردتوماني خود به دولت، دست‌به‌دامان رئيس‌جمهور شده است. او كه گويا نامه‌اي از رئيس‌جمهور براي تاكردن شركت بازرگاني دولتي با او در رابطه با بدهي‌اش دارد، باز هم نتوانسته مجريان دولت را راضي كند دست از طلب خود بشويند.

معاون‌ وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، در واكنش به نامه پسر اسطوره فوتبال ایران از رئیس‌جمهور، برای عقب‌افتادن چهارساله بدهی خود به دولت مي‌گويد: او به هرکسی متوسل شود، برای ما فرقی ندارد و پول دولت را باید پرداخت کند و ما این پول را از وی می‌گیریم.

علی قنبری، مدیر شرکت بازرگانی دولتی، مي‌گويد: بر اساس قانون سال ۱۳۹۳ برنج‌های مازاد خارجی به صورت رهنی به تعدادی از متقاضیان فروخته شد که برخی از آنان به هنگام رسیدن موعد پرداخت سررسیدشان بهای برنج را پرداخت کردند، اما برخی دیگر از پرداخت مطالبات دولتی سر باز زدند که ملک رهنی آنها به اجرا گذاشته شد كه پسر فوتبالیست مشهور، جزء کسانی است که مطالبه دولتی را پرداخت نکرده است و اگر برای پرداخت مطالبات اقدام نکند، ملک رهنی‌اش به فروش گذاشته خواهد شد.

قنبری با بیان اینکه در اجرای قانون با هیچ‌کس شوخی نداریم، گفت: ملک رهنی پسر اين فوتبالیست مشهور به اندازه بدهی‌اش به دولت است و هم‌اکنون ويلاي او در آستانه فروش برای تسویه بدهی دولت قرار دارد.معاون‌ وزیر جهاد کشاورزی همچنين درباره آخرین وضعیت بدهی ٢٥ میلیاردتومانی پسر اسطوره فوتبال ایران به دولت مي‌افزايد: پسر اسطوره فوتبال ایران پیش ما آمد و گریه کرد و گفت که رسانه‌ها مرا بیچاره کرده‌اند،
اما بهتر است دراین‌باره صحبت نکنم.قنبري درباره وضعیت تأمین کالاهای استراتژیک کشور ادامه مي‌دهد: در سال جاری ٨٠٠ هزار تن کسری برنج داریم که این نیاز را باید از خارج از کشور تأمین کرد که بخش از آن را ما به‌عنوان ذخیره استراتژیک خریداری می‌کنیم.وی تصریح مي‌كند: برنجی که ما خریداری می‌کنیم، باید دو فاکتور قیمت و کیفیت مناسب را داشته و با ذائقه ایرانی سازگار باشد. برنج امسال از کشور‌های آرژانتین، هند، پاکستان و اوروگوئه خریداری می‌شود و منحصر به هندوستان نیست.



منبع
     
  
مرد

 
حسینی: از من خواستند تا موهایم را ببندم، اما قبول نکردم و از تلویزیون بیرون آمدم


پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز گذشته در یکی از برنامه‌های تلویزیون حاضر شد اما به خاطر موهای بلندش اجازه پخش مستقیم مصاحبه با او داده نشد!


توضیحات حسینی در گفتگو با فارس: این هم یک نوع مدیریت سلیقه‌ای است که در کشور ما اعمال می‌شود. من به دفعات با همین موهایم در مصاحبه‌های پخش مستقیم حاضر شدم و حتی در درون دروازه تیم ملی هم می‌ایستم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که از من خواستند تا موهایم را ببندم که در نهایت قبول نکردم و از تلویزیون بیرون آمدم. در واقع همه این ماجرا به خاطر موهایم بود و امیدوارم این توضیحات کافی باشد و این توضیحات را هم دادم چون احساس کردم یک ذهنیت منفی به وجود آمده و فقط خواستم این ذهنیت پاک شود.





منبع
     
  
مرد

 
مهدی حبیبی ورزشکار لباس بالدار پرش از ارتفاع در سوئیس طی پرشی ناموفق به صخره ای برخورد کرد و جانش را از دست داد. مهدی حبیبی، تنها ورزشکار حرفه ای ایران، در رشته لباس بالدار (wingsuit) دو روز پیش در سوئیس درگذشت. او که دو هفته قبل برای شرکت در اولین مسابقات جهانی، به آمریکارفته بود، دو روز پیش در حین پرواز آزمایشی در سوئیس، درگذشت.



علت مرگ مهدی حبیبی بنا بر اعلام همنوردان مرگ مرحوم مهدی حبیبی در سوئیس رخ داده و سقوط ۶۰۰ متری وی تایید شده است. وب سایت رسمی فدراسیون کوهنوردی نیز این خبر را تایید کرده اند.
     
  
مرد

 
به جای «خودنمایی» کمی هم شبیه فدراسیون فوتبال عربستان باشید
در روزهای فدراسیون فوتبال با ریاست جدید بارها دیده شده که مسوولان از دست آوردهای فوتبال مانند ، سومی فوتسال در مسابقات جهانی و صعود تیم های ملی نوجوانان و جوانان به جام جهانی به عنوان بخشی از دستاورد های فدراسیون جدید یادکرده اند.موفقیت هایی که همه می دانند حاصل کار چند ماهه نیست. اما اگر فدراسیون فوتبال در پرونده ایران - عربستان پیروز شود و بازی ها را به تهران بکشاند این حتما دستاورد مدیریت جدید خواهدبود.
عصرایران ؛ مهدی شادمانی - فدراسیون فوتبال عربستان یک پرونده حقوقی دیگر مربوط به منافع ایران را به راحتی آب خوردن برنده شد. عربستانی ها بعد از اینکه شنیده می شد برای دومین سال پیاپی در لیگ قهرمانان به تهران نخواهند آمد حالا عراق را هم مجبور کردند که برای بازی برگشت مقدماتی جام جهانی به ریاض برود.

آنها در پرونده های حقوقی اخیر که به دیپلماسی قدرتمند ورزشی شان مربوط می شود تقریبا همه را برنده بوده اند. آنها سال قبل موفق شدند با مدارک و دفاعیاتی که داشتند حق میزبانی ایران را در لیگ قهرمانان آسیا بگیرند و البته به تهران هم نیایند. امسال ظاهرا دوباره همین ماجرا را تمدید کرده اند و حالا در مواجهه با عراق که میزبان تهران را معرفی کرده بود، کاملا پیروز شدند.

عربستانی ها در حالی مقابل عراق پیروز شدند که همه تصور می کردند موفق به این کار نمی شوند. اصل ماجرا از این جا شروع شد که فدراسیون فوتبال عراق تهران را میزبان بازی با عربستان اعلام کرد. در مواجهه با این کار ، عربستانی ها اعتراض کردند و گفتند که برای بازی با عراق به تهران نخواهند آمد. فدراسیون فوتبال عراق در برابر انتظاری از فیفا داشت و آن هم این بود که اگر عربستان به تهران نمی آید آنها هم به ریاض نروند.

این درخواست فدراسیون فوتبال عراق که منطقی هم به نظر می رسید با موافقت فیفا همراه شد. عراق در مالزی از عربستان میزبانی کرد و عربستان هم همزمان به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد. عربستانی ها که میزبانی عراق را سوزانده و به تهران نیامده بودند در نهایت با حکم دادگاه عالی ورزش موفق شدند فیفا و عراق را مجبور کنند تا بازی برگشت در عربستان برگزار شود.

فدراسیون فوتبال عربستان حتما برای رسیدن به این هدف یک برنامه راه ، یک دیپلماسی قوی و یک تیم حقوقی درست و درمان داشته است. چیزی که فدراسیون فوتبال ایران شدیدا از آن بی بهره است. فدراسیون فوتبال ایران همین دو هفته پیش با نامه ای که به AFC نوشت تلاش کرد یک تمام نما از تعامل و مواجهه خود با نهادهای بین المللی به نمایش بگذارد.

هرچند همه در تقدیر از نامه گفتند و نوشتند اما هیچ کسی در مورد جواب نامه نگفت ، که تصویری بی اطلاع و عجول از فدراسیون فوتبال ایران می سازد.

فدراسیون جدید فوتبال ایران در چند وقت اخیر در مورد بازی ایران و کره جنوبی تعاملاتی داشته داشته که در نهایت منجر به پرداخت جریمه ای سنگین برای ایران شده و بعد از آن هم اعتراضی به کنفدراسیون فوتبال اسیا در مورد جوایز داشته که مدعی است منجر به کسب جایزه بهترین فوتسالیست آسیا شده است و در مقابل منتقدان می گویند که کنفدراسیون فوتبال آسیا را روی ایران حساس کرده است.

دو تعامل قبلی به نظر می رسد برای ایران هزینه زیادی در بر داشته است و البته برخی از مدیران مدعی هستند که هزینه ها مربوط به دوره جدید نبوده اند. هرچند رییس فعلی فدراسیون فوتبال سال ها نایب رییس فدراسیون فوتبال بوده و در زیان هایی که به بار می آید شریک است اما حالا در تعامل سوم فرصت فراهم است که اگر فدراسیون فوتبال چیزی برای عرضه دارد دست بجنباند. فدراسیون فوتبال عربستان برای دومین سال پیاپی حق میزبانی ایران را نادیده گرفته،فدراسیون فوتبال ایران در سال گذشته به هردلیلی موفق نشده که حقوق فوتبال را احقاق کند و حالا اگر مدیران جدید توانایی های ویژه ای دارند وقت نمایش اش فرارسیده.

در روزهای فدراسیون فوتبال با ریاست جدید بارها دیده شده که مسوولان از دست آوردهای فوتبال مانند ، سومی فوتسال در مسابقات جهانی و صعود تیم های ملی نوجوانان و جوانان به جام جهانی به عنوان بخشی از دستاورد های فدراسیون جدید یادکرده اند.موفقیت هایی که همه می دانند حاصل کار چند ماهه نیست. اما اگر فدراسیون فوتبال در پرونده ایران - عربستان پیروز شود و بازی ها را به تهران بکشاند این حتما دستاورد مدیریت جدید خواهدبود.

به نظر می رسد که وقت اش رسیده که مسوولان فارغ از نمایش های زنده تلویزیونی توانایی هایشان در تعاملات بین المللی را نشان دهند. فدراسیون فوتبال عربستان از طریق CAS مسیر را مشخص کرده. فدراسیون فوتبال ایران اگر توانایی داشته باشد از پس این ماجرا برخواهد آمد.
     
  
صفحه  صفحه 98 از 192:  « پیشین  1  ...  97  98  99  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA