انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 3 از 48:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  45  46  47  48  پسین »

Interesting news from Iran | اخبارهای جالب و خواندنی از ایران


مرد

 
قطع دست یک سارق در مقابل سارقان زندان یزد



دست یک دزد در شهر یزد با حکم دادگاه و پس از تائید دیوان عالی کشور در محوطه زندان مرکزی استان یزد قطع شده است.

خبرگزاری مهر گزارش داده حکم قطع دست این "سارق حرفه ای" در پی آن اجرا شده است که دادگستری استان یزد اعلام کرد "مجازاتهای جدی تر و محکم تر" برای جرایمی نظیر سرقت در نظر می گیرد.

بنابر این گزارش،این فرد ۳۲ ساله است و به اتهام "چهار فقره سرقت" دستش قطع شده است.

البته این فرد به رای دادگاه اعتراض کرده بود ولی بعد از "تائید دیوان عالی کشور و رد درخواست عفو وی توسط کمیسیون عفو و تخفیف مجازات قوه قضائیه" حکم قطع دست در زندان مرکزی یزد در مقابل دیگر سارقان زندانی اجرا شده است.

یک هفته پیش دادگاهی در تهران حکم قطع دست یک سارق قنادی را صادر کرد که متهم است به یک قنادی دستبرد زده و مقادیر پول سرقت کرده است.

دادگستری تهران امروز یکشنبه دوم آبان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که این حکم قطعی نبوده و "قابل اعتراض" است.

افزایش رای دادگاهها به قطع دست

دو هفته پیش دادستانی مشهد گزارش داده بود که دست یک زندانی متهم به سرقت در زندان این شهر در مقابل چشمان تعدادی از دیگر زندانیان قطع شده است.

محمد ذوقی، دادستان شهر مشهد گفته بود که "عمل یک سارق می تواند در شرایطی از مصادیق جرم محاربه باشد که مجازات سنگین اعدام را در پی خواهد داشت."

اما سرقت هایی که مصداق محاربه نباشد به گفته آقای ذوقی، بر اساس قانون مجازات اسلامی و آیه ۳۸ سوره مائده قرآن "اصل بر قطع ید سارق است."

به گفته آقای ذوقی، فردی که دستش قطع شد با همدستی شخص دیگری در یک مورد شبانه، از گاو صندوق مغازه ای، مقداری اسناد و مدارک و پول سرقت کرده است و در مورد دیگری با ورود به خانه ای، پس از بستن دست و پای صاحبخانه و همسرش، اقدام به سرقت وسایل و خودرو این خانواده کرده اند.

در ماههای اخیر مجازات قطع دست به خاطر سرقت بیشتر شده یا گزارش آن بیشتر در رسانه ها منتشر می شود.

حدود سه ماه پیش نیز در استان همدان در غرب ایران دست پنج نفر به اتهام سرقت قطع شده بود.

بر اساس ماده ۱۹۸ قانون مجازات اسلامی، حکم قطع دست درباره سارقی اجرا می شود که ۱۶ شرط را دارا باشد.

بر اساس این قانون، سارق باید به حد بلوغ شرعی رسیده باشد، در حال سرقت عاقل باشد، با تهدید و اجبار وادار به سرقت نشده باشد و بداند که مال غیر است و ربودن آن حرام است.
همچنین در قانون آمده است که سرقت در سال قحطی صورت نگرفته باشد، سارق مال را به عنوان دزدی برداشته باشد و مال دزدی از اموال دولتی و وقف و مانند آن که مالک شخصی ندارد نباشد.
     
  
مرد

 
گذرنامه ایرانی یک پله تا بی اعتبارترین گذرنامه جهان




اتباع ایرانی - پس از اتباع افغانستان - در زمینه بدست آوردن اجازه سفر به دیگر کشورهای جهان بی اعتبارترین ملت جهان شناخته می شوند. طبق این گزارش مردم کشورهای فنلاند - دانمارک و آمریکا با داشتن اجازه سفر بدون ویزا به 130 کشور جهان معتبرترین و اتباع ایران با داشتن اجازه سفر بدون نیاز به ویزا به 14کشور دنیا بی اعتبارترین اتباع یک کشور در جهان محسوب می شوند . در میان 195 کشور مورد مطالعه ایرانیان رتبه 194 را بدست آورده اند و به این ترتیب بعد از اتباع افغانستان در قعر جدول اعتبار جهانی جای گرفته اند . جالب اینجاست که طبق این لیست اتباع کشورهای قحطی زده ای مانند بورکینافاسو - اتیوپی - سومالی و جیبوتی در جهان به مراتب معتبرتر از مردم ایران هستند . این خبر متعلق به آخرین نتایج تحقیقاتی موسسه هنلی اند پارتنرز می باشد.
     
  
مرد

 
محاکمه پزشک ایرانی که برای زن آمریکایی۱۴بچه آورد+عکس





آخرین نیوز:با این حال خانم سولمان که مطلقه است، با وجود داشتن شش فرزند باز بر داشتن فرزندان بیشتر اصرار داشت و به همین دلیل دکتر مایکل کامروا به درمان وی با کاشت نطفه در رحم ادامه داد که با این روش نادیا سولمان در ژانویه ۲۰۰۹ و در ۳۴ سالگی، هشت قلو به دنیا آورد.

پزشک ایرانی متخصص نازایی ساکن کالیفرنیا که روش درمان وی، برای یکی از بیمارانش موجب تولد ۱۴ فرزند شده، روز چهارشنبه به اتهام «اهمال و بی‌دقتی در درمان» بیمارش، دادگاهی شد.

به گزارش تابناک به نقل از آسوشیتدپرس، مایکل کامروا، دکتر ایرانی ، درمان نادیا سولمان را در سال ۱۹۹۷ آغاز کرد که، به گفته آقای کامروا، از نازایی رنج می‌برد و آرزو داشت که مادر ۱۰ فرزند بشود!

با تجویز لقاح مصنوعی از سوی آقای کامروا، نادیا سولمان در طول چندین سال شش فرزند به دنیا آورد که یکی از آن‌ها از مشکلات مغز و اعصاب و بیش‌فعالی رنج می‌برد و دوتای دیگر نیز به بیماری اوتیسم که با اختلالات رشدی همراه است، مبتلا هستند.

با این حال خانم سولمان که مطلقه است، با وجود داشتن شش فرزند باز بر داشتن فرزندان بیشتر اصرار داشت و به همین دلیل دکتر مایکل کامروا به درمان وی با کاشت نطفه در رحم ادامه داد که با این روش نادیا سولمان در ژانویه ۲۰۰۹ و در ۳۴ سالگی، هشت قلو به دنیا آورد.

اکنون دادگاه مایکل کامروا را به «بی‌دقتی» در درمان خانم سولمان و دو بیمار دیگر متهم کرده است و بر این باور است که با توجه به اصرار مداوم خانم سولمان به تولد فرزندان بیشتر، آقای کامروا می‌بایست وی را نزد مشاور بهداشت روان می‌فرستاده است!

در صورت رأی دادگاه مجوز فعالیت پزشکی مایکل کامروا ضبط می‌شود و این پزشک منطقه بورلی هیلز دیگر قادر به فعالیت در عرصه پزشکی نخواهد بود.

در جلسه روز چهارشنبه دادگاه دکتر کامروا، با استناد به مدارک پزشکی خانم سولمان اعلام شد که در سال ۲۰۰۸، دکتر کامروا ۱۲ نطفه را به طور همزمان در رحم خانم سولمان قرار داده و این در حالی است که بنا بر توصیه‌های پزشکی، قرار دادن بیش از دو نطفه در رحم زنی به سن و سال خانم سولمان به صلاح نیست.

آقای کامروا در کمتر از هشت سال، ۶۰ نطفه در رحم خانم سولمان قرار داده که در نهایت منجر به تولد ۱۴ نوزاد شده است.

با این حال آقای کامروا در جلسه روز چهارشنبه در دفاع از خود توضیح داده است که در روش لقاح مصنوعی، تعداد نطفه‌ها اهمیتی ندارد و کیفیت نطفه‌ها حائز اهمیت است.

آقای کامروا روز چهارشنبه زمانی که برای دفاع از خود در دادگاه حاضر شد، بارها به گریه افتاد.

وی افزود که بیش از بیست سال در بخش زنان و زایمان دانشگاه لس ‌آنجلس کالیفرنیا، یو سی ال ای، به کار مشغول بوده است.

سخنگوی دانشگاه لس آنجلس در این زمینه اعلام کرده است که آقای کامروا از سال ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۸ میلادی جزو «مدرسان داوطلب» بخش زنان زایمان این دانشگاه بوده و حقوقی نیز برای این کار دریافت نمی‌کرده است.

این در حالی است که شبکه سی‌ان‌ان نیز در اکتبر ۲۰۰۹ به نقل از سخنگوی «انجمن آمریکایی باروری» گزارش کرده بود که آقای کامروا پیشتر به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم، از این انجمن اخراج شده بود.

دادگاه هنوز در مورد پرونده مایکل کامروا رأی نهایی را صادر نکرده است.
     
  
مرد

 
در پخش زنده تلویزیون سوسک روي کت ولايتي حاشيه ساز شد!



در حالي که پخش سري جديد برنامه «دو قدم مانده به صبح» اخبراً از شبکه چهار سيما آغاز شده است؛ در اولين حضور دکتر ولابتي انديشمند و محقق تاريخ اسلام و ايران و وزير امور خارجه سابق کشورمان در اين برنامه، حضور يک سوسک حاشيه ساز اين برنامه تلويزيوني شد.

به گزارش جهان در آغاز بخش دوم مطالب دکتر ولايتي پيرامون تاريخ تمدن ايران و اسلام، در حاليکه دکتر پور حسين مجري برنامه سؤالي را مطرح مي کرد، دکتر ولايتي مشغول تکاندن دست راست خود بود. اين حرکت براي بينندگان تلويزيوني بسيار مايه تعجب بود که در همين هنگام از روي کت دکتر ولايتي، يک سوسک به پايين کف استوديو پريد.

دکتر ولايتي با خونسردي به ورود ميهمان ناخوانده واکنش نشان داد اما دکتر پورحسين با لبخندي مليح آن را از دردسرهاي داخل استوديو توصيف کرد.

اين برنامه تلويزيوني که نه تنها در ايران بلکه در کشورهاي؛ تاجيکستان، افغانستان، پاکستا، هندوستان و کشوررهاي عرب منطقه همچنين ترکيه و آذربايجان نيز مخاطب دارد، ديشب شاهد صحنه حضور اين سوسک مزاحم در زمان بيان تاريخ تمدن ايران و اسلام از زبان دکتر ولايتي بود.

حضور دکتر ولايتي قبلاً نيز در اين برنامه خبر ساز شده بود از جمله؛ بيان نکات مثبت پادشاهان باستاني بويژه تمدن ايراني در آن دوران. همچنين انتقاد از وضعيت آموزشي کشور در خصوص اهميت ندادن به تاريخ و ادبيات سترگ ايران و مفاهيم آن در بين دانش آموزان ايراني ديگر حضور حاشيه ساز دکتر ولايتي در برنامه دوقدم مانده به صبح بوده است.
     
  
مرد

 
زمستان بسیار سردی در پیش است


به گزارش مهر:

رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به نتایج بررسیهای انجام شده در مرکز مطالعات هواشناسی از کاهش چشمگیر بارندگی و افزایش دما در پاییز امسال و مهمتر از آن ناهنجاری منفی بالاتر از حد نرمال در زمستان پیش رو خبر داد.

بهرام صناعی با اشاره به نرم بارش سالانه در کشور گفت: بررسیها نشان می دهد مقدار بارش در ماه مهر با کاهش چشمگیری مواجه شده و به نسبت قبل دما نیز به مراتب افزایش یافته است چرا که رابطه ای مستقیم بین افزایش دما و کاهش بارندگی وجود دارد.
وی اضافه کرد: این روند تا آذرماه ادامه دارد و شرایط پایین تر از حد نرمال قرار می گیرد به طوری که از آذرماه و به ویژه در ماههای دی و بهمن شرایط ناهنجاری منفی گسترش می یابد و هوا به شدت سرد می شود که این سرما با سرمای معمولی متفاوت است.
صناعی با اشاره به کمبود بارش در سال زراعی جاری در هشت استان کشور گفت: استانهای بوشهر، قم، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، ایلام و خوزستان شرایط به مراتب بدتری از دیگر استانهای کشور دارند چرا که شرایط بارندگی آنها در دو سال اخیر از حد نرمال پایین تر بوده است.
وی تاکید کرد: اضافه شدن روند فعلی در پاییز امسال فشار مضاعفی به استانهای هشت گانه وارد می کند و شرایط به مراتب سخت تری پیش رو دارند.
رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بارش نسبتا مطلوب در استان اردبیل و مناطق شمالی حاشیه خزر در ماههای مهر، آبان و آذر ادامه داد: به جز این مناطق بقیه مناطق شرایط پایین تر از نرمال دارند و در استانهای هشت گانه که در دو سال زراعی گذشته کم بارش بودند این وضعیت ملموس تر است.
این کارشناس مسائل هواشناسی تاکید کرد: تا آذرماه ناهنجاری و کم بارشی کم و به حد نرمال نزدیک می شود و نهایتا به نرمال می رسد ولی با توجه به کمبود بارش در پاییز، هشت استان یاد شده شرایط نامساعدی دارند و باید در این زمینه هشدارهای جدی داده شود.
وی اضافه کرد: در اسفند ماه شرایط به حالت نرمال بر می گردد و از ناهنجای و نوسان خارج می شود. البته در استان گیلان بارندگی در همه فصول در حد نرمال بوده و تا کنون نیز بارش قابل توجه ای داشته است.
صناعی ادامه داد: در چهار استان تهران، زنجان، گلستان و آذربایجان غربی نرم سالانه بارندگی 70 درصد بوده اما در سایر استانهای کشور این میزان در پایین ترین اندازه است.
     
  
مرد

 
سریع ترین و کندترین های اینترنت در دنیا


همانطور که مشاهده می کنید، پر سرعت ترین اینترنت به ترتیب از آن کاربران کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ و ژاپن است. در این تصویر، بر حسب حروف الفبا پرسرعت ترین های هر منطقه نیز لیست شده اند…

در قاره ی اروپا، بالاترین میانگین سرعت، با ۶۱۸۱ کیلوبیت بر ثانیه، متعلق به سوئد است. پس از سوئد، هلند با ۵۹۹۲ و جمهوری چک با ۵۴۸۲ کیلوبیت بر ثانیه دارای بالاترین میانگین سرعت هستند.

در آمریکای شمالی نیز کانادا با میانگین سرعت، ۴۷۹۶ کیلوبیت از آمریکا با ۴۶۸۴ کیلوبیت بر ثانیه برتری دارد.

در خاورمیانه نیز بهترین میانگین سرعت متعلق به سوریه با ۳۰۳۴ کیلوبیت و بدترین نیز متعلق به سودان با ۳۸۳ کیلوبیت بر ثانیه است.

در آمریکای لاتین، شیلی با ۲۲۰۲ کیلوبیت و ونزوئلا نیز با ۷۰۵ کیلوبیت بر ثانیه بهترین و بدترین میانگین های سرعت اینترنتی را دارند.

در آسیا - اقیانوسیه اما اوضاع اینترنت و کاربرانش رویایی سپری می شود. کره جنوبی با ۱۲۰۲۱، هنگ کنگ با ۹۰۱۰ و ژاپن نیز با ۷۸۶۳ کیلوبیت بر ثانیه بهترین میانگین های این منطقه و البته دنیا را دارند.

طبق آماری که Speedtest.net از میلیون ها تست ماهیانه کاربرانش جمع آوری می کند، ایران ۱۷۶ مین کشور از لحاظ سرعت بالای دانلود است. پایین تر از ایران تنها ۸ کشور دیگر دیده می شوند؛ جمهوری مالاوی، جزیره ی موریس، جمهوری وانواتو، کامرون، بولیوی، نپال، زیمباوه و زامبیا.
     
  
مرد

 
جعل مدرک جبهه و دکترا توسط یک مدیر دیگر



آینده نوشت:

یکی از مدیران جوان دولتی که در ۱۲/۲/۸۹ طی حکمی از سوی محمود احمدی‌نژاد تغییر مسئولیت داد، به جعل مدرک جبهه برادرش به نفع خود متهم شده است.

وی از این راه توانسته معافیت سربازی بگیرد و در رشته پزشکی قبول شود. البته مسئله مذکور توسط برخی نمایندگان مجلس هفتم پیگیری می شد و این مسئول درصدد انصراف آنها بود.

در حال حاضر نهاد نظامی که به این مدیر معافیت داده از وی به خاطر ارتکاب به جعل مدرک شکایت کرده است و با محرز شدن این مسئله وی نه تنها باید سربازی برود بلکه مدرک تحصیلی اش را نیز از دست می دهد.

پرونده این مدیر دولتی در کمیسیون اصل ۹۰ مراحل پایانی خود را می گذراند و نمایندگان پیگیری کننده از وی خواسته اند تا از مسئولیت خود استعفا دهد چون با رو شدن واقعیت ممکن است به سرنوشت کردان دچار و با شرایط بد اعتباری در جامعه مواجه شود

لازم به ذکر است این مدیر جوان در عرض مدت اندکی که از تصدی سمت جدیدش می گذرد تمام مسئولین واحد های خارج از کشور خود را عوض کرده است.

بسیاری از دلسوزان به او توصیه کرده اند بهتر است خود از مسئولیتش کنار رفته و اجازه بدهد مراحل قانونی درباره وی به آرامی و بدون جنجال خبری پیگیری شود اما گویا این مدیر جوان چندان به کنار رفتن از سمتهای خود رقبتی نشان نمی دهد.

گفتنی است در اتهام نسبت داده شده به این فرد در منابع غیررسمی آمده است:فرد مذکور که متولد 1352 وعضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران واز اعضای ارشد ستادانتخاباتی دکتراحمدی نژاد بوده است باسهمیه رزمندگان ناشی از مدرک برادرش وارد دانشگاه علوم پزشکی شده که پس از کشف موضوع از دانشگاه اخراج شده است.
     
  
مرد

 
اوريف‌ليم در ايران 11.8ميليون يورو زيان كرد


نماد کاربر

تاريخ عضويت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 9:51 am
پست ها : 3151
محل سکونت: اهواز - شهرک نفت
مرتبه:
{ THANKED }: در

تبلیغات
خرید اینترنتی

شركت سوئدي اوريف‌ليم در گزارشي از عملكرد خود در سه ماهه سوم 2010 اعلام كرد عمدتا به‌دليل متوقف شدن فعاليت‌هايش در ايران با زيان 11.8 ميليون يورويي طي اين مدت مواجه شد.

به گزارش فارس شركت سوئدي اوريف‌ليم كه توليد كننده محصولات آرايشي و بهداشتي است شبكه اي هرمي را در ايران براي توزيع محصولات خود تشكيل داده بود كه تابستان سال جاري به دليل غيرقانوني بودن منهدم شد.

اين در حالي بود كه ايران بزرگترين بازار اين شركت در خاورميانه محسوب مي شد و همان زمان برخي كارشناسان از زيان بيش از 10 ميليون دلاري اين شركت در اثر انهدام شبكه هرمي آن در ايران خبر دادند.

بر اساس گزارش داوجونز اوريف ليم روز سه‏شنبه در گزارشي از عملكرد خود طي سه‎ماهه سوم سال 2010 به زيان 11.8 ميليون يورويي خود عمدتاً در اثر اين اقدام و همچنين انجام اصلاحات ساختاري اشاره كرد.

اين گزارش همچنين اعلام كرده است سود شركت مزبور طي اين مدت با كاهش چشمگير 39 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. ميزان سود اين شركت طي سه ماه سوم امسال به 9.1 ميليون يورو رسيده است . پيش‎بيني‎هاي اوليه حاكي از سود 17.9 ميليون يورويي اين شركت بود . پيش‎بيني مي شود ميزان فروش شركت اوريف ليم در كل سال 2010 با 9 درصد رشد روبرو شود .

با احتساب هزينه هاي اصلاحات ساختاري شركت اوريف ليم در سه ماه سوم 2010 با زيان خالص 4.7 ميليون يورويي روبرو شده است . اين شركت در مدت مشابه سال قبل با سود 13.4 ميليون يورويي روبرو شده بود.
     
  
مرد

 
اغاز رسيدگي به تخلفات رحيمي توسط مجلس



بررسی طرح تقاضای تعدادي از نمايندگان مجلس براي تحقيق و تفحص از عملكرد ديوان محاسبات در دوره مجلس هفتم که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، رئیس آن بود، در دستور کار عصر دیروز سه شنبه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

پس از مطرح شدن این تقاضا در جلسه کمیسیون، درخواست کنندگان به دفاع از طرح خود پرداختند و اعلام کردند که دیوان محاسبات در دوره مجلس هفتم به مسایلی ورود کرده که خارج از چارچوب وظایف قانونی این نهاد و همچنین خارج از ضوابط و معیارهای قانونی بود.

برخی از نمایندگان اعتقاد دارند، رحیمی معاون اول رئیس جمهور دارای برخی اتهامات سیاسی و مالی در دوران تصدی دیوان محاسبات است، که با بررسی نمایندگان مجلس بخشی از این تخلفات آشکار و یا ممکن است تبرئه شود. به گفته این نمایندگان مجلس این طرح می تواند به روند رسیدگی به اتهامات وی در قوه قضائیه نیز کمک کند.

متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد دیوان محاسبات ورود این دیوان به مباحث بیمه را یکی از این مصادیق ذکر کردند.از 19 نماینده حاضر در جلسه کمیسیون 11 نماینده به این طرح رای دادند که این طرح به تصویب کمیسون رسید.

مطابق آئین نامه داخلی مجلس این مصوبه باید در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح گردد و نمایندگان در خصوص آن رای دهند.
چنانچه این تقاضا در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب شود، کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد دیوان محاسباتِ دوره هفتم مجلس، تشکیل خواهد شد.
این کمیته متشکل از 15 نماینده خواهد بود که نیمی از آن از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و نیمی از آن هم از تقاضا کنندگان این طرح خواهند بود.
پس از تشکیل کمیته کار تحقیق و تفحص آغاز خواهد شد و بعد از شش ماه گزارش آن در صحن مجلس قرائت می گردد.
     
  
مرد

 
گفته هاي بسيار جالب پور محمدي


رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: رئیس‌جمهور و سایر افراد که نسبت‌هایی را به دیگران می‌دهند همواره باید مستنداتی همراه داشته باشند و به مراجع مسئول داده شود تا که اگر تخلف و جرمی ارتکاب شده مورد تعقیب قرار گیرد.

مصطفی پور محمدی گفت: ما باید به این سمت حرکت کنیم که اگر سخنی را بر زبان می‌آوریم مستند باشد و زمانیکه مستند صحبت می‌کنیم باید آن اسناد را ارائه دهیم تا به مسئله رسیدگی شود.

به گزارش ایلنا حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی که در مراسم نقد و بررسی عملکرد قوه قضائیه که توسط کانون دانشجویان مسلمان دانشگاه امیرکبیر برگزار ‌شد در پاسخ به پرسش دانشجویی مبنی بر اینکه در جریان مناظرات انتخابی سال گذشته از سوی احمدی‌نژاد اتهاماتی علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد، آیا تاکنون رئیس‌جمهور مدارک مستدلی در این مورد به دستگاه قضائی ارائه کرده است؟ و آیا در صورت ارائه، قوه قضائیه آن را رسیدگی کرده است؟ گفت: تا جایی که اطلاع دارم، ندیده‌ام مدرک و گزارش مستندی در مورد آن پرونده و موارد دیگری که در آن گفت‌وگوها مطرح شد، ارائه شده باشد.

اهم سخنان مصطفی پور محمدی را به گزارش ایلنا در ادامه بخوانید:

•رئیس‌جمهور و سایر افراد که نسبت‌هایی را به دیگران می‌دهند همواره باید با مستنداتی همراه داشته باشند و به مراجع مسئول داده شود که اگر تخلف و جرمی ارتکاب شده مورد تعقیب قرار گیرد.
•ما باید به این سمت حرکت کنیم که اگر سخنی را بر زبان می‌آوریم مستند باشد و زمانیکه مستند صحبت می‌کنیم باید آن اسناد را ارائه دهیم تا به مسئله رسیدگی شود.
•اگر فردی مدارک مستندی را در مورد هر فرد دیگری به ما ارائه دهد قطعاً در سازمان بازرسی آن را تعقیب خواهیم کرد.
•تا زمانی‌که حرکت‌های دانشجوئی بازخوردهای امنیتی پیدا نکند، بنای نظام بر تحمل است.
•تا جائیکه که این حرکت‌ها مباحث امنیتی را مخدوش و مرزهای امنیتی را مورد تجاوز قرار ندهند، آزاد است، اما در جایی هم که اعتقادات و باورهای دینی مردم مورد تعرض قرار گیرد، قابل تعقیب است.
•آنچه که در حوزه دین و آموزه‌های دینی در حوزه قضا مورد توجه قرار گرفته، مورد تایید حضرت امام (ره) است.
•امام خمینی (ره) به مزیت قانون و رعایت آن بسیار توجه داشتند. در شرع مقدس مهمترین مفهوم که مورد توجه قرار گرفته حق و عدل است و محور قضاوت نیز حق‌مداری عنوان شده است.
•ایشان معتقد بودند باید دقت کرد که جرم مستنداً ثابت شود تا قابل اعمال مجازات باشد و از سوی دیگر نیز آیین دادرسی باید طبق قوانین بوده و مسئولان حق تخلف از قانون و تمرد از داوری را ندارند.
•منع شکنجه در مراحل رسیدگی، رعایت شرایط حدود، عدم جواز توهین به شخص مجرم، رسیدگی عادلانه و سریع به جرم، نادیده انگاشتن روابط بر اعمال مجازات، اجرای دقیق قانون، برخورد قاطعانه با محاربان و کسانی که امنیت اجتماعی را مختل می‌کنند و لزوم پذیرش خطر را از فرازهای امام خمینی در مسئله قضا است.
•آنچه که منویات امام خمینی و متخذ از اسلام است، فوق‌العاده راهنما، راهگشا و تعیین کننده افق ما است. اما ما با این جایگاه فاصله بسیار داریم و باید تلاش کنیم تا به این اصول و شاخص‌ها برسیم.
•متاسفانه در بسیاری از این محورها موفق نبوده‌ایم و همان مشکلی که در نظام بوروکراسی و اداری داریم، در نظام قضائی هم با این مسائل و مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم.
•اگر دستگاه قضائی بتواند بر پایه عدل و قسط داوری کند و بتواند که شرایط آن را محیا کند مطمئناً بخش مهمی از نارسائی‌ها اصلاح خواهد شد.
•در داستان کهریزک قبل از اینکه این مسئله مطرح و به رسانه‌ها بیاید در چند ماه قبل از آن خود سازمان بازرسی از آنجا بازرسی و گزارشی تهیه کرده و در زمانی‌که این مسئله در رسانه‌ها مطرح شد گزارش ما کاملاً تهیه شده بود و حتی در آن زمان در چند جلسه مسئولان عالی قضائی این گزارش مورد بررسی قرار گرفت و زمانیکه این گزارش به همراه گزارش سایر نهادها به رهبری رسید، ایشان دستور تعطیلی این بازداشتگاه را صادر کردند.
•در حال حاضر زمانی‌که از قضات شکایتی صورت می‌گیرد دادسرای انتظامی قضات فوری به آنها رسیدگی می‌کند و اینطور نیست که هیچ مشکلی در قوه قضائیه مطرح نشود.
•این سازمان حتی در امور اداری دستگاه قضایی نیز نظارت می‌کند .
• برای طرح جامع نظام آماری قوه قضائیه 1414 صفحه گزارش تهیه شده و 22 هزار نفر ساعت بر روی آن کار کرده‌اند. اما اگر این کار بر روی دستگاه اجرایی انجام می‌دادیم، صدای همه در می‌آمد که آقا این چه کار است و چرا این همه ما را تحت فشار قرار می‌دهید.
•به میزانی که هر دستگاهی قوی عمل کند، در حوادث موثر و تاثیرگذار خواهد بود،اما اگر بخواهیم این حوادث (مسائل کوی دانشگاه و برخورد با سران فتنه ) را به دستگاه قضایی نسبت دهیم درست نیست.
•ویژه‌خواری و اینکه عده‌ای از رانت استفاده کرده و با استیلا منافع بسیاری را به جیب خود می‌زند در همه ادوار و حکومت‌ها وجود داشته است.
•در جامعه باز، پرتحرک، زنده و فعال ما و با توجه به شرایط پیش از انتخابات و حضور چشمگیر مردم در روز انتخابات طبعاً این انتخابات می‌توانست پیامد و اثرات مهمی از خود بر جای بگذارد.
•نسبت به خود حادثه، قوه قضائیه در حد خود به خوبی انجام وظیفه کرده است، اما اگر بخواهیم آنچه که را فهم می‌کنیم توقع داشته باشیم قوه قضائیه به آن عمل کند کافی نیست.
•در خصوص پرونده‌های مهم، برخی از آنها در شورای عالی امنیت رسیدگی و نظر رهبری پرسیده شده و با توجه به مصلحت‌ها و ملاحظات، برخی پرونده‌ها دیرتر رسیدگی می‌شود.
•در سازمان بازرسی که فعالیت‌های ما علنی است و دست ما نیز باز است پرونده‌هایی را از طیف‌های مختلف در دست داشته و در حال رسیدگی به آنها هستیم.
•بدون شک بالاترین مصلحت برای دستگاه قضائی اجرای عدالت است و ادبیات دینی و نگاه دین‌ مدارانه نیز می‌گوید که بالاترین مصلحت اجرای عدالت است. اما یک مقدمه بستر دارد و باید بستر اجرای عدالت مهیا باشد. در غیر اینصورت مشت در سندان کوفتن است و اقدامات عدالت‌خواهانه بی‌فایده خواهد بود.
•: به نظر من بسیاری از مصلحت‌اندیشی‌ها مضر بوده و طبق موازی نیست و قابل نقد است اما در زمانی که منافع جامعه به خطر می‌افتد امکان جابجایی مصالح وجود دارد.
•آنچه که در شیراز بیان کردم این بود که ما به پرونده‌های بسیاری رسیدگی کرده و از کسی هم هراس نداریم اما در ابراز و اعلام آن بحث متفاوت است.
•در آن شرایط زمانیکه ما اقدامات خود را ابراز می‌کردیم مشخص نبود که موثر واقع خواهد شد یا خیر. ما در اقدام هیچ ملاحظه‌ای نکرده‌ایم و ملاحظه ما تنها در ابراز آن بوده است.
•در قوه قضائیه ما از یک سری اشکالات سیستمی رنج می‌بریم و این به شدت دست و پای نظام قضایی ما را بسته است که بخشی از آن به قوانین و بخش دیگری از آن به تعریف از جرم بازمی‌گردد.
•در جریان پرونده‌های دانشجویان نیستم، اما نظام ما از گذشته به جد تکرار کرده است که به دنبال این است که فضا را به سمت فضای آرام حرکت دهد.
•تا زمانی‌که این حرکت‌ها بازخوردهای امنیتی پیدا نکند و در حوزه امنیتی نرود و یا مشکل ساز نشود، بنا بر تحمل است.
•تا جائیکه که این حرکت‌ها مباحث امنیتی را مخدوش و مرزهای امنیتی را مورد تجاوز قرار ندهند، آزاد است اما در جایی هم که اعتقادات و باورهای دینی مردم مورد تعرض قرار گیرد، قابل تعقیب است.
•در برخورد با سران فتنه هیچ‌گاه تسامح و تساهلی رخ نداده است. در این بخش باید کار بیشتری صورت گیرد و به اشکالات پاسخ داد و دغدغه‌ها را کم کرد.
•در خصوص عناصر اصلی که حوادث سال گذشته را رقم زدند اگر فضای عمومی کاملاً توجیه نباشد هر حرکتی به ضد آن تبدیل خواهد شد.
•طبیعتاً بحث دستگیری چهره‌های اصلی در شورای عالی امنیت ملی مطرح و به نظر مقام معظم رهبری رسیده و از ایشان نظرخواهی خواهد شد. البته برای دستگاه قضائی کاری ندارد که با آنها برخورد کرده و آنها را دستگیر کند و حتی باعث تبلیغات برای آن هم خواهد شد. اما آیا مصلحت کشور اقتضای آن را دارد؟
•قرار نیست تفکیکی میان خواص و عوام رخ دهد.
•از برنامه‌های سازمان ما این است که سفرهای استانی را تحت کنترل قرار داده و میزان اجرایی شدن مصوبات آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم و پروژه‌های نفتی و وزارت نیرو را نیز بررسی و رسیدگی می‌کنیم.
•شهرام جزایری که هم‌اکنون درزندان در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است متوجه شدیم که به جای پرداخت میزان محکومیت خود به دنبال این بوده که اموال خود را با وکالت و سندسازی بفروشد بدون اینکه مجازات خود را سپری کند.
•چنین افرادی از داخل زندان شروع به خرابکاری می‌کنند و برای ما بیشتر خطرناک‌تر هستند.
     
  
صفحه  صفحه 3 از 48:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  45  46  47  48  پسین » 
ایران

Interesting news from Iran | اخبارهای جالب و خواندنی از ایران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA