انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 3 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین »

Donald Trump | دونالد ترامپ


مرد

 
نظر حمیدرضا آصفی درباره اقدامات ترامپ


حمیدرضا آصفی سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری برنا پیرامون تصمیمات اخیر ترامپ و آینده رابطه این کشور با ایران گفت: به نظر می رسد ترامپ در یک فضای هیجانی تصمیم می گیرد و گویا او هنوز در یک جو تبلیغاتی عمل می کند تا اینکه مانند یک دولتمرد رفتار کرده و تصمیماتش را با مطالعه های بیشتری بگیرد. دنیای امروز محل گفتگو است و فرصت برای مجادله و جنگ گذشته است. ما امروز با آرایش دیپلماسی که در برجام پیروز شدیم می توانیم در مقابله با ترامپ نیز پیروز باشیم. دیپلماسی دولت یازدهم در ارتباط با جهان تا کنون خوب بوده و ادامه این تدابیر می تواند راه گشا باشد.

او با بیان اینکه "موضع گیری اصلی ترامپ در مورد برجام، پاره کردن آن بود که مخالفت‌های زیادی هم در ایران و هم در آمریکا به دنبال داشت" افزود: آمریکایی ها می دانند نمی توانند توافق برجام را به سادگی لغو یا پاره کنند و با این اقدام اجماع جهانی را از دست خواهند داد. ترامپ زیر فشار کشورهای اروپایی است و می داند اگر برجام را لغو کند ایران می تواند به راحتی به سیاستهای هسته ای گذشته خود روی آورد، سایتهای هسته ای را گسترش دهد و غنی سازی بیست درصد را دنبال کند که در نتیجه تبعات آن می تواند شامل خود آمریکا شود.

آصفی ادامه داد: ترامپ با استفاده از مشاوره هایی که بعد از انتخابات گرفت و پس از ملاقات اخیر با خانم ترزا می به این نتیجه رسیده که با برجام مقابله ای نداشته باشد، اما در نهایت این را باید در نظر گرفت که تیم ترامپ یک تیم بسیار ضد ایرانی و طرفدار رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه پیرامون "موضوع لغو و محدودیت ویزا" مطرح کرد: وجهه دموکراسی و تمدن آمریکایی ها با این اقدام سخیف می تواند خدشه دار شود. وجود ایرانی های نخبه در امریکا که از لحاظ دانش، ثروت و استعداد باعث فخر و مباهات هستند، همچنین روشنفکران امریکایی و دیگر کشورها این موضوع را نژادپرستانه و غیر اصولی نشان خواهد داد.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
زن

 
نفوذ خائنین به ایران در تیم ترامپ!


خبرگزاری "آسوشیتدپرس"، "فاکس نیوز" و بسیاری از رسانه‌های آمریکایی، امروز یکشنبه ۱۷ بهمن/ ۵ فوریه گزارش دادند که یکی از وزرای دولت ترامپ و چند تن از مشاوران و نزدیکان وی به خاطر سخنرانی در محافل و اجتماعات سازمان مجاهدین خلق، مبالغ قابل توجهی از این گروه پول دریافت کرده‌اند؛ "رودی جولیانی" و "نیوت گینگریچ" از جمله مشاوران و نزدیکان ترامپ هستند که برای سخنرانی علیه ایران از سخاوتمندی‌های سازمان مجاهدین خلق سود جسته‌اند. "الین چائو" وزیر حمل و نقل کابینه دونالد ترامپ، اعلام کرده که سازمان مجاهدین خلق برای ایراد فقط یک سخنرانی ۵ دقیقه‌ای، به او مبلغ ۵۰ هزار دلار پرداخت کرده است.

"جان گامبرل" گزارشگر "آسوشیتدپرس"، در گزارشی بر موارد بسیار زیادی از دریافت‌های مقامات دولت ترامپ و همچنین مقامات پیشین جمهوری‌خواه و دموکرات، نمایندگان و سناتورهای آمریکایی، انگشت گذاشته است که همگی آنان از سخاوتمندی‌های سازمان مجاهدین خلق بهره برده‌اند.

"رودی جولیانی" شهردار سابق نیویورک و از افراد نزدیک به دونالد ترامپ و از مشاوران حلقه درونی وی برای ایراد چندین سخنرانی در محافل و مجالس سازمان مجاهدین خلق، مبالغ هنگفتی دریافت کرده است؛ او که یکی از مخالفان سرسخت جمهوری اسلامی ایران است دریافت پول از این سازمان را رد نمی کند و با توجه به اینکه از سال ۲۰۰۸ هنوز دریافت‌های خود را رسماً به اداره مالیات گزارش نداده است، میزان دقیق دریافتی او از این سازمان مشخص نیست.

دراین گزارش آمده است که تعدادی از مقامات پیشین سنا و دولت ایالات متحده آمریکا از جمله سخنگوی سابق کاخ سفید و مشاور کنونی ترامپ یعنی "نیوت گینگریچ"، برای سازمان مجاهدین خلق سخنرانی کرده‌اند که رقم‌های دریافتی برخی از آن‌ها برای این سخنرانی اعلام شده است؛ اما بسیاری نیز از اعلام مبالغ دریافتی در ازای این سخنرانی‌ها خودداری کرده‌اند.

در این گزارش تصریح شده است که هیچ قانونی در ایالات متحده آمریکا دریافت پول در ازای سخنرانی را منع نکرده، اما مسئله اساسی در این‌گونه روابط، موضوع نفوذ «یک گروه که پیش تر در فهرست سیاه سازمان های تروریستی قرار داشته» و اثرگذاری این گروه بر تصمیمات برخی از مقامات دولتی آمریکا را مطرح می‌کند.

در این گزارش همچنین آمده است که ائتلاف بالقوه با سازمان مجاهدین خلق، آمریکا را در واقع به گروهی پیوند میزند که سوابق تاریخی بسیار مشکوکی دارد و این رویکرد بر خلاف منافع آمریکاست. در ادامه آمده است که سازمان مجاهدین خلق، گروهی است که از انقلاب اسلامی حمایت کرده و در اشغال سفارت آمریکا در تهران مشارکت داشته است. اعضای این سازمان، پس از ترک ایران به عراق رفته و با دشمن ایران یعنی صدام حسین که در حال جنگ با ایران بود، هم‌پیمان شده اند. در همین حال، جاسوسان این سازمان اسرار برنامه مخفی هسته‌ای جمهوری اسلامی را برای سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا فاش ساخته‌اند.

"ایرواند آبراهیمیان" استاد دانشگاه سیتی نیویورک می گوید که مجاهدین خلق بر روی اسب برنده شرط می‌بندند. او گفته که اتحاد دولت ترامپ با سازمان مجاهدین خلق موجب تضعیف آمریکا می شود. با افزایش ارتباط بین سازمان مجاهدین خلق و مقامات دولت آمریکا، بدبینی و ترس ایرانی‌ها نسبت به آمریکا افزایش خواهد یافت.

از خبرگزاری فرانسه
آن‌ها که خوانده‌ام همه از یاد من برفت
الا حدیث دوست که تکرار می‌کنم
     
  
مرد

 
پیروزی عدالت بر لجاجت


Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
رهبر ایران: ترامپ چهره واقعی آمریکا را نشان داد



BBC:
آیت‌الله خامنه‌ای گفته است: "از این آقایی که آمده (ترامپ) متشکریم. تشکر به‌خاطر اینکه زحمت ما را کم کرد؛ چهره‌ واقعی آمریکا را نشان داد. آنچه که ما در سی و چندسال می‌گفتیم فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی در دستگاه حاکمه آمریکا. این آقا آمد در دوره‌ انتخابات و بعد از انتخابات این را علنی و عریان کرد." این اولین باری است که رهبر ایران بعد از به آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ، به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا (۲۰ ژانویه) درباره او اظهار نظر می‌کند.

جمشید برزگر:
اظهارات آیت‌الله علی خامنه‌ای در واکنش به سخنان و اقدامات اخیر دولت جدید آمریکا را باید در شمار ملایم‌ترین واکنش‌های او به آمریکا در سال‌های اخیر قلمداد کرد. آقای خامنه‌ای بدون آنکه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اشاره کند، لبه تند حملات خود را متوجه اقدامات دولت پیشین آمریکا کرد و در پاسخ به موج اخطارهای اخیر دونالد ترامپ و اعضای ارشد کابینه او، تنها به این اکتفا کرد که بگوید مردم ایران در تظاهرات روز ۲۲ بهمن جواب این تهدیدها را خواهند داد. به نظر می‌رسد رهبران جمهوری اسلامی یا به دلیل عدم اطمینان از سیاست عملی دونالد ترامپ و یا به دلیل جدی گرفتن اخطارهای او، می‌کوشند بر خلاف روال سال‌های اخیر، با موضع گیری‌های محتاطانه، دست کم در این شرایط نفتی بر آتش زیر خاکستر روابط دو کشور نریزند.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
حکایت استیو بنون؛ لنینیستی که کاخ سفید را تصرف کرد


او را دومین مرد قدرتمند جهان می‌دانند. برخی حتی مدعی شده‌اند که رئیس جمهور واقعی آمریکا اوست و نه دونالد ترامپ. نامش استیو بنون است و استراتژیست بلندپایه و ایدئولوگ دولت دونالد ترامپ.

روز ۱۲ نوامبر سال ۲۰۱۳ بود که استیو بنون با افتخار اعلام کرد که «او یک لنینیست است» و گفت که هدف اصلی او نیز همچون هدف لنین نابود کردن ماشین دولتی است. او خواستار درهم شکستن سیستم سیاسی موجود آمریکاست و به هیچ محدودیت و مانعی در این کار توجه نمی‌کند. بنون خود را نه پوپولیست می‌داند و نه یک ناسیونالیست سفید پوست، آنگونه که منتقدانش درباره او می‌گویند. بلکه خود را لنینیست می‌خواند. لنینیستی که بیشتر به الزام‌های اقتصاد توجه دارد و از این راه بر آن است، نظم جدیدی برپا کند. "انتقال قدرت به توده‌ها"، "احیای عظمت از دست رفته آمریکا" و "نخست آمریکا" شعارهایی است که مطابق الگوی لنینی برای تصرف قدرت در کارزار انتخاباتی آمریکا توسط دونالد ترامپ مطرح شدند. ایدئولوگ پنهان این سیاست، استیو بنون بود.

متن سخنرانی دونالد ترامپ در مراسم سوگند ریاست جمهوری آمریکا را بر اساس شواهد استیو بنون نوشته است. سخنرانی که خلق و توده در آن نقش محوری ایفا می‌کردند. ترامپ در این سخنرانی گفته بود فراموش شدگان دیگر هرگز فراموش نخواهند شد و زمان آن رسیده است که «همه به بانگ آنها گوش دهند.»
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
دونالد ترامپ، با پیروزی بر هیلاری کلینتون، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شد.


برگرفته از مطالب سپیده عبدی در ستون طنز "فرهیختگان مجازی"
(کامنتهای برخی کاربران شبکه‌های مجازی در قالب طنز)

توضیح: تمام غلطهای املایی در مطلب طنز اصلی و توسط نویسنده گنجانده شده است که برای رعایت در امانت عینا نقل میشود



– آدم باید خیلی احمق باشه که نفهمه این انتخابات همش سیاه بازی بود. جفتشون سرمایه دارن.
– واقعاً متعسفم برای ملتی که کارش از آبراهام لینکونگ به دونال ترام رسیده. از ماست که بر ماست!
– انتخاب ترامپ نشون داد که ما همیشه باید در انتخابات شرکت کنیم. اگر آمریکایی ها تو انتخابات شرکت می کردن و رای سلبی می دادن الان ترامپ و کلینتون هر دو تا حذف شده بودن.
– هیچ جای دنیا هیچ وقت کار با رای دان درست نشده. دلم می خواد بدونم اونایی که انتخابات، انتخابات می کنن الان چی می گن؟
– هنوز نتیجه انتخابات معلوم نیست. صدها میلیون آمریکایی توی خیابون ها هستن تا ترامپ رو برکنار نکنن نمی رن. دیشب صدا و سیما هم نشون داد.
– ترامپ مثل اون اوبامای [...] نوکر این ملاهای [...] نیست. شرط می بندم عمر این رژیم به یه سال نمی کشه.
– این تحلیل من راجب همین موضوع انتخاباته. ممنون می شم نظرتون رو بنویسید: www.kardorost.com/tahlil_khafan
– تو که این تحلیلتو نوشتی مادرزادی گوساله بودی یا به طور اکتسابی گاو شدی؟
– هر دو تاشون دستشون تو یه کاسه بود. واقعا ندیدید بعد از انتخابات چجوری از همدیگه تشکر کردن؟؟؟؟؟؟
– من از وقتی شنیدم ترامپ رئیس جمهور شده اینجا تو آنتالیا اینقده دیپرس شدم که نمیدونم چیکار کنم. من که دیگه خودمو متلق به اینجا می دونم ولی دلم برای شماها که ایران هستین خیلی می سوزه.
– من همون وقت که آقا گفتن ترامپ صادق تره می دونستم این مرد پیروز می شه. ایشالاه که به حق پنش تن آل ابا برجام رو جر می ده تا حال این مردم احمق گرفته بشه   
– من از اولش همین جور دوست داشتم ترامپ این زنه رو بزنه له کنه. اصن حرف زدنش منو یاد بابام می ندازه. خدا بیامرز دم مرگش بهم گفت کره خر به زن جماعت رو نده.
– قضیه سیاست آمریکا پیچیده تراز این حرفاس. همه می دونن که آمریکا رو راکفلر و جورج سوروس و اینها می‌گردونن و رئیس جمهور کاره ای نیس. اگر بخواد جفتک بندازه هم مثل کندی ترورش می کنن. فیلم KFC رو ببینین تا بفهمین پشت پرده سیاست تو آمریکا یعنی چی.
– اختلافه رایه ترامپ و کلینتون فقط ۲۰۰ هزار تا بوده. تو آمریکا فقط ۵ میلیون ایرانی زندگی می کنن. این به لحاز آماری اثبات می کنه سرنوشته انتخاباته آمریکا رو ایرانیا مشخص کرده ان. عجیبه که تا حالا هیچ کی از این زاویه موضو رو تحلیل نکرده.
– جناب آقای ترامپ من همین جا از تو فیس بوک به جنابالی پیام می دهم که به کمک ما مردم ایران بیائین. می دونم که دستیاراتون فیسک بوک ما ایرانیو رو ANALIZ می کنن واسه همین اینجا می نویسم تا به گوشتون برسونن. با تشکر.
– کانال تلگرام حاجی نیوز نوشته ترامپ همون روز اول که انتخاب شده دیده یه نامه رو میز کارشه به امضای قاسم سلیمانی توش نوشته آقای ترامپ من دیشب تا صبح اینجا بیلیارد بازی می کردم. یعنی این قدر بهش نزدیک بوده! لطفاً شئر کنید.
– درود. نظرتان راجع به پرونده سعید طوسی چیست؟
– من تا قبل از انتخابات عکس پروفایلمو هیلاری کرده بودم چون فک می کردم برای کشور بهتره اما از وقتی که آقای ترامپ انتخاب شدن و گفتن رئیس جمهور همه ما آمریکاییان واقعا متحول شدم و برا همین عکس پروفایلم رو ترامپ می کنم. براشون آرزوی موفقیت دارم. lol
– خانم هیلاری نمیتوانست رئیس جمهور خوبی برای آمریکا باشد، ماجرای ایمیل های مخفیانه و رابطه نامشروعشان با کلنیتون نشان داد چکاره میباشند.
– من از شیش ماه قبل دقیقاً نتیجه انتخاباتو پیش بینی کرده بودم. همون موقع تو فیس بوکم نوشتم انتخابات آمریکا پیچیده شده اما کسی این پیش بینیو باور نکرد.
– آومدن ترامپ برای ما خیلی هم خوبه چون مثل ما ایرانیا با مسلمونا و عربا دشمنه. وقتایی هم که به ایران بد می گه درواقع داره اینا رو به رژیم می گه وگرنه می دونه که ماها نژادمون از بقیه خاورمیانه ایا جداس.
– حالا شماها چرا دارین خودتونو جر می دهید واسه انتخابات آمریکا؟!!!
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی ایران گفت: "ایران با آتش بازی می‌کند. همه گزینه‌ها در برخورد با ایران روی میز است."

برگرفته از مطالب سپیده عبدی در ستون طنز "فرهیختگان مجازی"
(کامنتهای برخی کاربران شبکه‌های مجازی در قالب طنز)

توضیح: تمام غلطهای املایی در مطلب طنز اصلی و توسط نویسنده گنجانده شده است که برای رعایت در امانت عینا نقل میشود





– بنده خبر موثق دارم که که خامنه‌ای از ترسش ایران را ترک کرده. اندکی صبر سحر نزدیک است
– دعا می‌کنم به حق پنج تن آل‌عبا آمریکا ایرانو بمباران کنه تا همه بفهمن آقا راست می‌گفتن به دشمن نباید اعتماد کرد
– با پرزیدنت ترامپ عزیز موافقم خوشحالم بالاخره یه مرد واقعی پیدا شد جلوی ایران وایسه
– مساعل پیچیده‌تر از این حرفاس. شاخ و نشان‌های ایران و آمریکا قطعا در هماهنگی با عربستان و برای بالابردن کاذب قیمت نفت است.
– – – جواب: شاخ و شانه را با خط و نشان اشتباه گرفتید
– – – جواب: شما ساعتی هفت هزار تومنت رو بگیر نمی‌خواد غلط منو بگیری
– همان طور که آقای روحانی گفتند ترامپ این حرفها را از بی‌تجربه‌گی می‌زند و هرگونه جدی گرفتن ایشان ناشی از عدم بلوغ سیاسی می‌باشد
– تهلیل من این است که جنگ آمریکا با ایران شروع میشود و بعدش روسیه و چین و اتحادیه اروپا و احتمالا کانادا و شاید هم اوکراین (اوکراین را البته صد در صد مطمعن نیستم) هم وارد جنگ میشوند
– حسین اوباما که خود از پدرشیعه بود آخوندها را خیلی کمک کرد. دلارهای بلوکه‌شده‌شان را آزاد کرد و زمینه خرید طیارات باربری را مساعد ساخت فقط برای اینکه درانتقال سلاح ومهمات به شیعیان یمن وسوریه ازش استفاده کنند. اما آن ممه را لولو برد.
– آمریکا به ایران حمله نمیکند چون همه می‌دانند تمام تصامیم مهم آن کشور را ایرانی تبارها می‌گیرند
– اگه ظریف اون کوماندوهای آمریکایی که پارسال تو خلیج فارس گرفته بودیم رو آزاد نکرده بود الان یکی‌یکی‌شونو جلوی دوربین سر می‌بریدیم ببینم جرعت می‌کردن به ایران حمله بکنن یا نه
– من از حکومت ایران دل خوشی ندارم ولی به عنوان یک ایرانی اعلام می‌کنم آمریکا دست از پا خطا کند، آریایی‌ها عربستان را با خاك يكسان میكنند و انتقام ١٤٠٠ ساله را میگیرند
– من همیشه گفته ام تا این مملکت کلا ویران نشه درست نمی‌شه. واسه همین واقعا به خاطر وطنم امیدوارم ترامپ ایران رو با خاک یکسان کنه
– هيچ كاري از دسته آمريكا بر نمياد چون ايران و روسّيه متحدان استراتژی هستن و خوده ترامپ گفته بدونه اجازه یه روسیه آب نمی‌خوره
– شاید برای یه سری مرعوب مسخره باشه ولی چشم هارو باید باز کرد و واقعیات رو دید الان ما قدرت بلاملازم منطقه ایم در حالی که آمریکا حتی قدرت سرکوب اپوزیسیون خودشو نداره ببینین خیابوناشون چه خبره
– – – جواب: اونایی که تو آمریکا تو خیابونن اومدن از توی الاغ دفاع کنن
– – – جواب: اینا همهش سیابازیه تو خیلی [....] هستی که فقط ظاهر مثائل رو می بینی
– جز یه مشت فامیلای گرین کارتی پاسدارا و دلٌالای نایاک، بقیه مردم ایران همه موافق حمله ترامپن
– آمریکا جرات نداره اقدامی بکنه پوتین از ترامپ کلی فیلم سوپر داره قدم علیه ایران ورداره، رو می‌کنه
– اصولگرایان قبل از اینکه سر آیت‌الله رفسنجانی را زیر آب کنند باید به این فکر می‌کردند که در غیاب ایشان دیگر کسی نیست که با درایت خود آمریکایی‌ها را در صحنه ژئو-استراتژیک بازدارندگی کند
– همه روزنامه‌های خارجی دارن می‌نویسن رژیم حداکثر تا عید سرنگون می‌شه. دلیل اینکه به ایزانیا ویزا نمی‌دن هم اینه که این دم آخری جلوی فرار آدمای رژیمو بگیرن
– دوستان هوشیار باشید! هر کس در محله‌ی خودش کمیته‌یی‌ها را شناسایی کند تا وقتی رژیم افتاد قسر در نرن
– آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. اراده کنیم در تُرفتُل عینی آمریکا را در خاک خودش با خاک یکسان می‌کنیم.
– – – جواب: در خاک خودش یعنی چه‌جوری؟
– – – جواب: چون آمریکایی‌ها کامنت‌های نیروهای انقلاب را رصد می‌کنند سربسته گفتم. آنها که باید می‌فهمیدند فهمیدند
– اینا همهش جنگ زرگریه. دست این آخوندا و ترامپ اون پشت تو یه کاسه ا س
– – – جواب: درود بر شما. چاقو دسته خودش را نمی‌برد
– اراده كنيم تنگه هرمز رو میبنديم اونوخ امريكايي‌هاي مجبورن از گرسنگي دوباره مثل اجدادشون به ادم خواري رو بيارن
– الان از همه چیز مهمتر تنش‌زدایی با جامعه بین‌المللی است. بنده معتقدم به عنوان نشانه حسن نیت سه تا جزیره رو بدهیم برود تا فضا آرام شود
– شعارهای ضدامپریالیستی حاکمان ایران را باور نکنید اینها همه‌شان نوکر آمریکا هستند. مملکت را سرمایه‌داری کرده‌اند و آمریکا جز این را مگر می‌خواهد عایا؟
– زياده ياوه گویي كنند يك ماه بي وقفه سر اسراييل موشك ميریزيم تا یاد هولوکاس بیفتند
– – – جواب: خواهر از شما بعیده این حرفا هولوکاس افسانه‌ای بیش نبود
– – – جواب: نتونستم منزورمو خوب برسونم برادر می‌خاستم بگم یعنی اون هولوکاس که نبود الان ما یه کاری میکنیم باشه
– – – جواب: آها الان متوجه شدم. ضمنا چه حجاب خوبی دارید آدم حز می‌کنه
– – – جواب: ای وای مرسی برادر
– – – جواب: براتون پیغام خصوصی گذاشتم
– – – جواب: lol
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 

دونالد ترامپ تا اطلاع ثانوی ورود اتباع ایران و شش کشور دیگر را به آمریکا ممنوع کرد.

سپیده عبدی در "فرهیختگان مجازی"، یک خبر مهم را دستمایه قرار می‌دهد. سپس کامنت‌های برخی کاربران شبکه‌های مجازی در زیر آن را، به طنز مجسم می‌کند. از جمله، کامنتهایی که غلط املایی دارند که برای رعایت در امانت عینا نقل میشوند .





– به نظر من آقای ترامپ بسیار کار درستی کردند باید زودتر این کار را می‌کردند.
– یه عده مزدور به جای اینکه با ملاها مبارزه کنن دارن به پرزیدنت ترامپ انتقاد می کنن! مردمو چی فرز کردن؟
– نود درصد اینایی که تهت عنوان دانشجو و خانواده و اینا از اون خراب شده میان آمریکا آدمای حکومتن.
– – – جواب: آقا چرا مزخرف می‌گی؟ مادرم یه پسرش دهه ۶۰ اعدام شده. داشت میومد آخرعمری اون یکی پسرشو ببینه.
– – – جواب: توی خائن چه آدم فروشیی کردی که اعدامت نکردن؟
– همینایی که به اسمه دانشجویه نخبه! می‌رن آمریکا خداییش جز خرخونی چیچی یه شون از ما بچه بسیجیا بهتره؟ یاداَم نمیره من خُدم وقتی بچه بوداَم چقدر واسه یه درس نخوندن از بابام توسری خوردم
– – – -جواب: دقیقا! من هروقت دیر از هیات میومدم خونه باباهه می‌گفت کره خر بشین درس بخون یه گهی بشی
– – – جواب: جیگرم خنک می‌شه این بچه قرتیا رو مثه سگ از فرودگاها برمیگردونن.
– تا آنجا که من یادم است بدون استثنا هر رییس جمهوری در آمریکا روز اول کارش از ایرانیهای بااستعداد قدردانی کرده جز این مردک جهودپرست.
– الان مساله مهم انتخاباته. اگه اعتدالیا انتخاب بشن خود به خود با آمریکا تنش زدایی می‌شه.
– ایرانیها خیلی بی احترامی کردن به پرچم آمریکا حق شونه.
– – – جواب: تو مگه خودت ایرونی نیستی؟ عکس پروفایلتم که جواد یساریه
– – – جواب: من همین دو ماه پیش ایمیگریشن کردم نیوزلند دیگه کاری با اون مملکت عقب افتاده ندارم.
– دوستان بیایید با خودمان رو راست باشیم انتقاد به تصمیم آقای ترامپ معنایی جز حمایت از سپاه قدس دارد عایا؟
– از ناسا تا گوگول همه مدیراش ایرانین اون وخ این عقب افتاده‌ها ایرانیا رو تحریم می‌کنند.
– این ترامپ نژادپرسته وگرنه چرا به جای ایرانیا اون عربا رو ممنوع نمی‌کنه؟
– به تمام اونایی که به پرزیدنت ۵۰۰ میلیون آمریکایی که منم جزوشونم توهین می‌کنن باید گفت fak you
– آقا وقتی می‌گفتن ترامپ بهتره یه چی می‌دونستن. آی آدم حال می‌کنه این خارج نشینا جلزولز می‌کنن
– تنها راه واقعبینانه حل این مشکل این است که ملت ایران یکپارچه به پا خواسته و آخوندها را سرنگون کنند آنوقت دیگر لازم نیست امریکا بیایند همان جا بهشت می‌شود
– اگه ایرانیای آمریکا شرف داشته باشن تمام سرمایه هاشونو از بانکای اون کشور میکشن بیرون بیشتر از هزار میلیارد دلار میشه انموقع آمریکا به خاک سیاه می‌شینه
– – – جواب: آقا نگو اینا رو، همین شماهایین با این حرفا آمریکاییا رو تحریک می‌کنین.
– این کار ترامپ فقط و فقط برای ضربه زدن به دولت روحانیه.
– – – جواب: می خان فضا رو رادیلالیزه کنن تا اون پشت با دلواپسا برجام رو ناکارمد جلوه بدن.
– ترامپ خیلی احمقه که فک می‌کنه اینجوری می‌تونه جلوی حمله ماها رو بگیره
– – – جواب: دقیقن. می‌گن تو مراسم تعلیف ترامپ قاسم سلیمانی همون ردیف اول نشسته بوده هیچکی نفهمیده
– به نظرم آمریکا کار درستی کرده ایرانی‌ها رو بند کرده.
– – – جواب: بند کرده چیه؟ بن کرده یعنی ممنوع کرده. Ban
– – – جواب: نازنین این بن که شما می‌گی همون بند پارسیه که وارد انگلیسی شده. ترامپ به ایرانی‌ها بند کرده یعنی یه جورایی گیر داده.
– حیف حیف که دیگر نژاد نجیب آریایی به آمریکا نمیتواند برود و آنوقت نژادهای پست دارند میروند
– خود آمریکاییا میگن تو کشورشون هرچی دانشمنده ایرانیه ایرانیا نباشن باید برن همشون بمیرن
– این وسط آدم حالش از این ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی به هم میخوره گفتن تو مراسم اسکار شرکت نمی کنن!!!!!!!!
– – – جواب ۱: اصن کی راشون می‌داد اسکار؟؟؟؟؟
– – – جواب ۲: وقتی تو ایران سنگسار میکردن اینا مرده بودن اعتراض کنن؟
– – – جواب ۳: یادم نمیاد همینا برای اعتراز به سیاستای رژیم تو سوریه چیزی رو تحریم کرده باشن.
– – – جواب ۴: این دوتا چرا راجبه گورخوابی و کارتن خوابی صداشون در نیومد؟
– – – جواب ۵: اگه راست می‌گفتن باید سر اسیدپاشیا جشنواره فجرو تحریم میکردن.
– – – جواب ۶: بنده یه سئال محترمانه دارم: سوختن بچه‌های شین آباد مهم نبود؟
– – – جواب ۷: اینا موقع اعدامای شصت کجا بودن؟
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
– شماهایی که به علیدوستی و فرهادی فحش دادین که چرا با رژیم سرشاخ نشدن چرا پروفایلاتون اسم مستعار داره؟ مگه بیشترتون خارج نیستین؟
– – – جواب ۱: چه ربطی داره؟ خاک تو اون سرت با این سطحه استدلالت
– – – جواب ۲: تو مث اینکه نمی‌دونی اینا چقدر وحشین
– – – جواب ۳: دوست عزیز اسم میکونوس را تابه حال شنیده اید؟
– – – جواب ۴: دوستان باهاش دهن به دهن نشین اینا میخوان ماها رو شناسایی کنن بیان سروقتمون
– – – جواب ۵: پروفایلم فیکه تا عمه ت بهم گیر نده
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
سوتی بانوی اول آمریکا


"ملانیا ترامپ" همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بانوی نخست ایالات متحده آمریکاست که بر اساس عرف دیپلماتیک همسرش را در دیدارهای رسمی و استقبال از سران همراهی می کند. ملانیا به همراه همسرش در مراسم استقبال از "شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن و همسرش در فلوریدا شرکت کرد اما برخلاف قواعد و عرف دیپلماتیک همسر نخست وزیر ژاپن را همراهی نکرد و تنها به استقبال از وی در فرودگاه اکتفا کرد.

به گزارش رویترز، همسر سفیر ژاپن در واشنگتن، همسر نخست وزیر ژاپن را در دیدارهای خود در آمریکا همراهی کرد در حالی که بر اساس عرف دیپلماتیک این اقدام از وظایف ملانیا ترامپ بود. رسانه های آمریکا این امر را ناشی از آن می دانند که احتمالا ملانیا تصور درستی از نقش بانوی اول ایالات متحده آمریکا ندارد چرا که از جمله وظایف بانوی ایالات متحده آمریکا استقبال از همسران رؤسای جمهوری سایر کشورها و همراهی آنها در آمریکاست.

ملانیا ترامپ تصمیم گرفته تا پایان سال تحصیلی پسرش در کنار او در نیویورک بماند و تا کنون معلوم نیست که آیا وی می خواهد وظایف مربوط به بانوی نخست ایالات متحده آمریکا را انجام دهد یا خیر؟
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
مقاله ای از سید حسین موسویان در روزنامه ایران
(پژوهشگر ارشد دانشگاه پرینستون امریکا و سفیر اسبق ایران در آلمان)




تصمیمات ترامپ در روزهای آغازین تصدی صندلی کاخ سفید موجب ایجاد جنجالهای کم سابقه در آمریکا و جهان شده است. ترامپ در دوره مبارزات انتخاباتی تعهداتی داد که اکنون باید پاسخگو باشد. او عضویت آمریکا در قراردادهای بزرگ بین المللی و چند جانبه اقتصادی – امنیتی – نظامی – سیاسی آمریکا همچون نفتا، ناتو، ترانس پاسیفیک و برجام را به چالش کشیده تا جایی که موجب نگرانی و حتی وحشت شرکای آمریکا از جمله اروپا و کانادا و استرالیا هم شده است.

طبیعتا عاقبت این تحولات برای ایران مهم خواهد بود اما دغدغه کنونی ما باید تهدیدات احتمالی آنی تاثیر گذار بر امنیت ملی و منافع ملی ایران باشد. من از چند ماه پیش مکررا در مصاحبه ها و مقالات داخلی و خارجی گفتم که ترامپ برجام را پاره نخواهد کرد اما سناریو خطرناکتری روی میز کاخ سفید قرار خواهد گرفت و آنهم اعمال تحریمهای جدید در مورد سایر موضوعات اختلافی همچون تروریسم و حقوق بشر و موشک و منطقه خواهد بود. اکنون اظهارات مقامات عالیه کاخ سفید و کنگره نشان میدهد که این سیاست آغازین عصر ترامپ در مورد ایران است. کاخ سفید و کنگره با مشورت و هماهنگی متحدین واشنگتن همچون اسراییل و عربستان به این نتیجه رسیده اند که بدون نقض برجام، تحت پوشش موضوعات غیر هسته ای ، فشارهای گسترده ای علیه ایران اعمال کرده و با برخی اقدامات امنیتی ایذایی عزم جزم خود را نشان دهند.

عرض من به بزرگان نظام این است که به دو دلیل شرایط را جدی بگیرند: اول اینکه ترامپ در عملیاتی کردن هرکدام از قولهایش همچون ناتو و نفتا، دیوار مکزیک، پیمان آب و هوا و حتی درمبارزه با داعش با چالشهای جدی در داخل و خارج آمریکا مواجه خواهد شد. 'ایران' تنها موضوعی است که او میتواند اجماع داخلی را با حداقل چالش بوجود آورد و کسریها، شکستها و عقب نشینی هایش در سایر موضوعات را جبران کند. دوم اینکه ترامپ غیرقابل پیش بینی و تاثیر پذیر است. قدرتمندترین افراد تیم اصلی سیاست خارجی و امنیت ملی او هم ژنرال ماتیس (رییس پنتاگون)، ژنرال فلین ( مشاور امنیت ملی) و مشاور ویژه او، استیو بنون از افسران سابق ارتش آمریکا هستند. ژنرال ماتیس و ژنرال فلین سالها در منطقه ما همچون عراق و افغانستان مسئولیتهای مهم نظامی بعهده داشته ، ناچارا با سپاه پاسداران ایران در چالش بوده اند و لذا همه چیز در مورد ایران را صرفا از این زاویه می بینند ضمن اینکه همه نیز ضد اسلامگرایی هستند و ایران را هم یک منبع و منشاء مهم این گرایش میدانند. من دردوران اوباما ابایی نداشتم که بگویم و بنویسم که ترکیب اوباما – کری – مونیز – بایدن فرصت برای ایران است اما بهرحال در داخل هم مخالفین جدی داشتیم و داریم. برخی در داخل مخالف برجام بودند و نرم خویی دولت اوباما را نشانه ضعف آمریکا میدانستند ضمن اینکه مذاکرات فراهسته ای با آمریکا هم مجاز نبود. برخی مشتاق پیروزی ترامپ بودند و گمان می کردند که ترامپ علیه عربستان و شیخ نشین های عرب واسراییل اقدام خواهد کرد، نیروهای نظامی امریکا را از منطقه خارج خواهد کرد و با ایران و روسیه برای بقای اسد همکاری خواهد کرد. نهایتا شرایط کنونی بگونه ای است که دولت ترامپ هر زمان که درداخل کم بیاورد سعی خواهد کرد با استفاده از مسئله ایران جبران کرده و توجهات داخلی و خارجی را به سمت موضوعی منحرف کند که با کمترین مقاومت روبرو نشود.

همانطور که دیدید بعد از فرمان اجرایی منع ورود مسلمانان هفت کشور، زلزله سیاسی – رسانه ای علیه او در داخل آمریکا و در سطح جهان ایجاد شد اما او توانست با استفاده از موضوع تست موشکی ایران به بزرگنمایی تهدید جمهوری اسلامی پرداخته، تحریمهای جدید اعمال کند، افکار عمومی را منحرف نموده و با مخالفت داخلی و خارجی هم مواجه نشود. برخی از تحلیلگران جهانی از احتمال وقوع جنگ بین ایران و آمریکا و تهاجم نظامی به منابع و مراکز حیاتی ایران هشدار داده اند. معتقدم چنین سناریویی ضمن اینکه غیر ممکن نیست اما فعلا در دستور کار دولت ترامپ نیست و شامل تهدیدات آنی جمهوری اسلامی هم نیست. جنجال درمورد احتمال جنگ بخشی از جنگ روانی است که همراه با اعمال تحریم ها فضای بین المللی را برای همکاریهای اساسی تکنولوژیک، سرمایه گذاری و تجاری با ایران تیره و تار میکند و این دقیقا استراتژی طراحی شده جاری علیه ایران است. ترامپ در دوره انتخابات عربستان را منشاء اصلی تروریسم جهان خواند و اخیرا ژنرال ماتیس ایران را تهدید اول تروریستی جهان خواند. روند جدید فشارهای کشنده علیه ایران اینگونه خواهد بود. دولت ترامپ بتدریج سوی اسلام هراسی را پایین و 'ایران هراسی' را جایگزین خواهد کرد.


ایران نیازمند چهار تدبیر است:
اول اینکه بهانه به دست تندروهای دولت ترامپ برای اقدامات ضد ایرانی بیشترندهد.
دوم اینکه از اقدامات و شعارهای احساسی بی خاصیت بپرهیزد.
سوم اینکه در ایجاد فضای جنگی و جو التهاب بین المللی علیه ایران با دولت ترامپ مسابقه نگذارد بلکه برعکس فضای ثبات و امن با حداقل ریسک به جهانیان عرضه کند،
چهارم اینکه یک برنامه موثر و جامع برای مقابله با تهدیدات بیشتر دولت ترامپ داشته باشد که قطعا استفاده از دیپلماسی نرم بخشی از آن خواهد بود. هیچ نیازی به ترس، عقب نشینی، وادادگی و یا واکنش از موضع ضعف نیست اما انتخاب موثرترین شیوه و تاکتیک برای مقابله با تهدید و استفاده از فرصتها ضرورتی آنی و حیاتی است.

راجع به زمینه دیپلماسی نرم بد نیست دو نمونه عینی کوچک که در دو روز اخیر برای خودم پیش آمد را ذکر کنم. صبح همسایه دندانپزشک آمریکایی من درب منزل را زد. وقتی درب را باز کردم گفت فقط آمده ام از شما و خانواده تان بخاطر توهین ترامپ به مسلمانان عذر خواهی کنم. در حالیکه گریه میکرد یک دسته گل به من داد و رفت. همسرم برای خرید به مغازه ای رفته بود. مغازه دار از او پرسیده بود شما حجاب دارید. از کدام کشور هستید؟ همسرم پاسخ داده بود من ایرانی هستم. صاحب مغازه دست بر سینه گذاشته به نشانه احترام در مقابل همسرم خم شده و به او گفته بود بدانید که خیلی از ما آمریکاییها اکنون شرمنده شما و مسلمانان هستیم. این نمونه قطره ای از فرصتهاست.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
صفحه  صفحه 3 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین » 
سیاست

Donald Trump | دونالد ترامپ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA