انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 4 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین »

Donald Trump | دونالد ترامپ


مرد

 
تام هنکس ستاره پرآوازه سینمای امریکا در صف اول مخالفان ترامپ


به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir): تام هنکس آخرین بار که جایزه یک عمر دستاورد جشنواره رم را از کلودیا کاردیناله گرفت گفت باور نمی کند آمریکا بخواهد هرگز به دونالد ترامپ که یک یاوه سرای خودشیفته است برای ریاست جمهوری رای دهد. او در این نشست در گفت و گو با مطبوعات به سرعت صحبت را به سیاست کشاند و گفت مدام از من سوال می شود که «چرا ترامپ؟» و پاسخ من این است: شما ایتالیایی هستید. چرا برلوسکونی؟

تام هنکس با فرستادن دستگاه قهوه ساز به خبرنگاران کاخ سفید، آنها را به ادامه مبارزه ترغیب کرد ستاره هالیوود گریبان ترامپ را رها نمی کند. هنکس که پیش از این هم علیه ترامپ صحبت کرده و از بی تجربگی او سخن گفته در ادامه نظراتش گفت: این برای من شبیه یک سیرک است. هر چهار سال یک بار، یک سیرک وارد سراسر آمریکا می شود. هر چهار سال یک بار ما درباره این که چه کسی باید رهبری را به دست بگیرد تصمیم می گیریم. گاهی شرایط طوری است که انگار سر چهارراه ایستاده ایم. همه چیز شبیه یک چهارراه است. اغلب اوقات تبی از ترس و اضطراب همه جا را می گیرد. بعضی وقت ها همه چیز موجه است و گاهی هم همه چیز سازماندهی شده است. این بازیگر که دو جایزه اسکار در کارنامه دارد فکر نمی کند که این وضعیت جدید باشد و می گوید: بدون شک فکر می کنم که جهان دارد وارد فضایی بسیار عمیق می شود که در آن آینده لرزان است، آینده اسرارآمیز است، در آن بخشهای بزرگی از جهان با مشکلاتی روبه رو می شوند که هیچ راه حلی برایشان وجود ندارد.


او افزود: وقتی آمریکا با این شرایط و دوره روبه رو شده، ما هرگز نمی توانیم با یک خودشیفته یاوه سرا به عنوان ریاست جمهوری همراهی داشته باشیم. تام هنکس گفت باور دارد که شخصیت ترامپ از آنهایی است که به کرات تلاش کرده اند تا در سیاست آمریکا جایی داشته باشند، اما آنها خارج از قدرت هستند، هرچند وجود داشته اند. همیشه یک «هوی لانگ» وجود داشته، همیشه یک «وندل ویلکی» وجود داشته، همیشه یک «هربرت هوور» وجود داشته است. او با این جملات به چهره های سیاسی پوپولیست دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ آمریکا اشاره کرد. وی افزود: همیشه یک سناتور جوزف مک کارتی وجود داشته اما ما هرگز آینده خود را برای آنها سرمایه گذاری نمی کنیم.


هنکس افزود: اما این نادانی یک مشکل جهانی است و فقط به انتخابات فعلی ما مربوط نمی شود. جهل یک کالا است که می تواند خرید و فروش شود و افرادی برای حفظ وضع موجود مروج این کالا هستند. افرادی برای حفظ قدرت به تبلیغ برند جهل می پردازند و وقتی جهل غلبه کند می تواند اتفاقات بدی برای بشر رخ بدهد.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
سرمایه گذاری عربستان در صنعت نفت آمریکا و سکوت معنادار ترامپ و افرادش


شرکت ملی نفت عربستان سعودی (آرامکو) اکنون به نوعی مالکیت موتیوا را به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه ایالات متحده در تگزاس به دست آورده که ٢٤ پایانه توزیع فرآورده های نفتی را در اختیار دارد. آرامکو این مبلغ را که حدود ٢/٢ میلیارد دلار است برای ارایه بدهی و سرمایه در گردش کمپانی شل در این پالایشگاه پرداخت می کند. بدهی پالایشگاه موتیوا در مجموع ٢/٣ میلیارد دلار است. طبق بیانیه ای که شل منتشر کرده است پرداخت نقدی آرامکو می تواند بالانس را در بدهی های این پالایشگاه ایجاد کند. عبدالعزیز جودیمی از جمله مقامات آرامکو می گوید: موتیوا یک رقیب قوی در میان پالایشگاه های ایالات متحده است و ما یک پیوند مهم با بخش انرژی پویای ایالات متحده برقرار کردیم. قصد ما ادامه فعالیت موتیوا با حمایت مالی قوی به عنوان یک پالایشگاه مستقل است. آنگونه که آرامکو عنوان کرده این معامله منوط به تصویب قانونی آن است و انتظار می رود که در سه ماهه دوم سال این قرارداد نهایی شود. شل و آرامکو سال گذشته توافق کردند تا به سرمایه گذاری در موتیوا و سه پالایشگاه و همچنین پایانه های سوخت متعدد در ایالات متحده پایان دهند.

طرح شل در راستای کاهش بدهی های خود و افزایش سرمایه این شرکت را بر آن داشته تا بخشی از دارایی های خود را به فروش برساند که موتیوا نیز یکی از آنها بود. با این حال در صورت عقد این قرارداد عربستان سعودی کنترل انحصاری یکی از بزرگ ترین پالایشگاه های نفت امریکا را به دست خواهد آورد که حداقل می تواند ٦٠٠ هزار بشکه نفت را در روز پالایش کند. گفتنی است از این پالایشگاه علاوه بر بازار داخلی بخش قابل توجهی از بنزین و گازوییل و سوخت جت نیز به بازارهای خارج از کشور صادر می شود.

شخص دونالد ترامپ و مشاور او در زمینه انرژی همیشه از تصاحب خارجی ها در پالایشگاه های وابسته به ایالات متحده ابراز نگرانی و ناخشنودی کرده اند و معتقد بودند که نباید تولید نفت و پالایشگاه های نفت در اختیار خارجی ها قرار گیرد. ولی اکنون نه شخص ترامپ و نه معاونان وی هیچ موضع گیری در خصوص موتیوا نگرفته اند. همچنین دونالد ترامپ در دوره ای پس از انتخابات با مایوشی سان یکی از کارآفرینان ژاپنی در برج ترامپ دیدار و گفت وگو کرد. او بنا بود تا صندوقی عظیم را برای ایجاد شغل در امریکا ایجاد کند. با این حال در آن دوره بسیاری مایوشی سان را به عنوان عاملی دانستند که می تواند نفوذ عربستان و برخی کشورهای خاورمیانه را در امریکا افزایش دهد. در این صندوق توسعه برای ایجاد ٥٠ هزار شغل در امریکا سرمایه گذار عمده آن عربستان سعودی شده است که ٤٥ میلیارد دلار آن را پرداخت می کند. یک شرکت سرمایه گذاری دولتی از ابوظبی نیز مذاکراتی را برای سرمایه گذاری ١٥ میلیارد دلاری در این صندوق انجام داده است. قطر نیز در حال مذاکره برای سرمایه گذاری در صندوق است. این در حالی است که آقای سان از طریق سرمایه گذاران داخلی امریکا توانسته حدود یک میلیارد دلار جمع آوری کند، آغوش باز ترامپ و تیم او به عربستان سعودی این تردید را به وجود آورده که این مواضع در تضاد با منافع ملی و حاکمیت ملی امریکا گرفته شده است.

شان هانیتی، مشاور ترامپ در امور انرژی در مصاحبه با فاکس نیوز در پاسخ به این پرسش که شما از عربستان سعودی پول گرفتید، در پاسخ گفت: نه!سرمایه گذاری در صندوق توسعه و فروش بزرگ ترین پالایشگاه نفت امریکا به عربستان سعودی در حالی رخ می دهد که دونالد ترامپ از روابط هیلاری کلینتون با ریاض در دوره انتخابات به شدت انتقاد کرده بود و عنوان کرد که باید به کمک های مالی نفرت آور عربستان سعودی به امریکا خاتمه دهیم. ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی خود یک بار در فیس بوک نوشت: من از هیلاری کلینتون می خواهم بلافاصله ٢٥ میلیون دلاری که از سوی عربستان به بنیاد کلینتون پرداخت شده، بازگشت داده شود. اما حالا این سوال به وجود می آید که آیا ترامپ از عربستان سعودی پول دریافت کرده است یا نه؟ و اگر دریافت کرده یک تناقض آشکار در رویکرد پیش از انتخابات ریاست جمهوری امریکا است. گفتنی است ایالات متحده در طول سالیان گذشته سعی کرده به دلایل سیاسی اقتصادی به گونه ای بحث انرژی خود را از خاورمیانه مستقل کند. اما با توجه به اتفاقات موجود به نظر می رسد شرایط در حال تغییر است. از طرفی دونالد ترامپ چه از اعراب خوشش بیاید چه نیاید آنها در حال تبدیل شدن به بزرگ ترین سرمایه گذار خارجی در این کشور هستند و نمی تواند از پیشنهاد حدود ٥٠ میلیارد دلاری برای سرمایه گذاری در صندوق توسعه ای که بناست ٥٠ هزار شغل ایجاد کند، چشم پوشی کند.


مقایسه شود با سیاست خارجی کشور ما!!

Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
واکنش توییتری دختر ترامپ به حمله موشکی آمریکا


ایوانکا ترامپ، در صفحه توییترش از دستور پدر خود، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره حمله موشکی این کشور به خاک سوریه حمایت کرد. وی در صفحه توییتری خود نوشت: در دورانی زندگی می کنیم که نیاز به تصمیمهای دشوار دارد. به پدرم افتخار می کنم که این جنایات هولناک علیه بشریت را نپذیرفت.

Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
زن

 
به نظر من شخصیت جالبی داره . کاری را که میبایست انجام بده انجام میده و خودش را درگیر یک مشت شعار نکرده . به نظر من جلوی ورود مسلمانان به هر کشور غیر اسلامی باید گرفته بشه که اینکار را داره میکنه . امیدوارم بفیه کشورها هم تا زمانی که همه دنیا نشده مرکز خلیفه گری اسلام رویه مشابه ای در پیش بگیرند. شاید بعضی از دوستان ندیده باشند . ولی الان بعضی از کشورهای اروپایی شده پر مسلمون . نتیجش هم که معلومه .
I am leaving this website because of discrimination agaist trans genders by admin sites
     
  
زن

andishmand
 
MaryamBanoo1385: به نظر من جلوی ورود مسلمانان به هر کشور غیر اسلامی باید گرفته بشه که اینکار را داره میکنه
چرا ؟ همه مسلمانها که تروریست نیستن
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  

 
andishmand

من زیاد طرفدار ترامپ نیستم چون به مسائلی که ربطی به اون نداشت دخالت میکنه مثل گیر دادن به ترنس ها و هومو سکشووال ها یا مسله ی سقط جنینو و اینکه مخالف زن سالاری هستش . اما از اینکه نمیذاره داعش از اینکه که هست بیشتر جنایت کنه وداره با بشار اسد خون خوار که به مردم خودش بمب شیمایی میزنه مبارزه میکنه ارتششو بمب بارون میکنه .و این که از هم پیمان هایش مثل کره جنوبی و ژاپن داره حمایت میکنه و جلوی حمله کره شمالی رو میگیره خیلی خوشم میاد
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   
زن

andishmand
 
شورای آتلانتیک گزارش داد:

حمله ترامپ به سوریه هفت واقعیت را درباره وی آشکار کرد


مؤسسه مطالعاتی شورای آتلانتیک با اشاره به حمله اخیر ترامپ به سوریه نوشت این حمله باعث طرح سؤالاتی درباره رویکرد ترامپ در قبال نهادها و روندهای سیاسی آمریکا شد.
باشگاه خبرنگاران: مؤسسه مطالعاتی شورای آتلانتیک در گزارشی به قلم دیوید فروم در پایگاه اینترنتی خود نوشت: زمانی که الکترال کالج، دونالد ترامپ را به سمت ریاست جمهوری برگزید، اختیارات مخوفی را به عنوان رئیس جمهور به وی اعطا کرد. ناگزیر وی دیر یا زود از این اختیارات استفاده می کرد. وی هم اکنون از این اختیارات استفاده کرده است. هفت مورد از آشکارترین آثار اقدامات ترامپ بر نظام سیاسی آمریکا به شرح زیر است:

اظهارات ترامپ توخالی است
اگر موضعی در یکی از زمینه های سیاست خارجی وجود داشته باشد که ترامپ روی آن بیش از مسائل دیگر تاکید کرده باشد، مخالفت وی با توسل به زور در سوریه بوده است. مجله تایم توئیت های ترامپ در سال 2013 را گردآوری کرده است. برای مثال، وی در یکی از توئیت های خود نوشت: «ما باید خارج از جهنم سوریه بمانیم. «شورشیان» به بدی نظام فعلی هستند. در ازای دادن جان و میلیاردها دلار چه چیزی عایدمان می شود؟ هیچ.»

این سخنان اندیشه های بیهوده یک ذهن پریشان نبود. وعده جنگ نکردن در سوریه بخش محوری پیام های ترامپ علیه هیلاری کلینتون بود. برای مثال وی بیست و ششم اکتبر 2016 در مصاحبه با رویترز گفت: «برای تمرکز روی (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش چه باید کنیم؟ ما نباید تمرکز خود را روی سوریه معطوف کنیم. اگر به هیلاری کلینتون گوش کنیم، با جنگ جهانی سوم بر سر سوریه رو به رو خواهیم شد. طرف جنگ شما دیگر سوریه نیست، شما با سوریه، روسیه، و ایران طرف هستید.»

این پیام - مبنی بر اینکه رای به کلینتون به منزله رای به جنگ جهانی سوم است که از سوریه آغاز می شود- با تلاش ارتش (هواداران) ترامپ در رسانه های اجتماعی تاثیر خود را در داخل گذاشت.

هیچ یک از وعده های انتخاباتی، و قول های جدی وی، حتی به میزان اندک هم الزام آور نیستند. اگر او می تواند وعده های خود را درباره سوریه نقض کند، ممکن است سخنانش را درباره هر موضوع دیگری تغییر دهد.

ترامپ هیچ دلیلی برای اقداماتش ارائه نمی کند
از روز اعلام استقلال آمریکا، دولتمران این کشور خود را مکلف دانسته اند دلیل اقدامات خود را، به ویژه اینکه چرا متوسل به زور می شوند، بیان کنند. اما ترامپ اینگونه نیست. وی در شب حمله اش به سوریه نخست احساسات (مخاطبان) خود را به طور مستقیم تحریک کرد و سپس گفت: «منافع امنیت ملی آمریکا ایجاب می کند تا از گسترش و استفاده از تسلیحات مرگبار شیمیایی جلوگیری شود.» ترامپ برای برطرف کردن شک و تردیدها هیچ تلاشی نمی کند. ارائه دلیل موجب مشروعیت بخشیدن به اختیارات می شود. ترامپ هیچ اهمیتی به چنین مشروعیتی نمی دهد. از دیدگاه سیاسی وی، فرمانروایان باید فرمان دهند و کسانی که تحت فرمان آنها هستند، تمکین کنند.

ترامپ اهمیتی به قانونی بودن اقداماتش نمی دهد

ترامپ اوت 2013 تاکید کرد که اوباما باید قبل از حمله به سوریه موافقت کنگره را جلب کند. اوباما موافقت کرد و تلاش کرد موافقت کنگره را جلب کند، و کنگره درخواست وی را رد کرد و حمله ای هم انجام نشد. در مقابل، دونالد ترامپ در سال 2017 بر چه اساسی عمل کرد؟

ترامپ روندهای دولتی را نادیده می گیرد
ما می دانیم که امکان یک روند مناسب بین سازمانی قبل از حمله (به سوریه) وجود نداشته است، زیرا هیچ یک از نهادهای ذیربط دولتی به جز وزارت دفاع، کارکنان کافی را برای مشارکت در چنین روندی ندارند. بدون معاونان نمی توان نشست معاونان برگزار کرد.

هر تصمیم، خطرات و هزینه هایی به همراه دارد، و هر تصمیم گیرنده مسئولیت پذیری، بر بررسی مفصل و جداگانه هر یک از آن خطرات و هزینه ها تاکید می کند. اما ممکن نیست این امر در مورد حمله ترامپ به سوریه صادق باشد. ترامپ به سوی رویارویی نظامی گام برداشت که پیامدهایی برای امنیت منطقه ای و جهان به همراه خواهد داشت. یکی از دوستانم درباره پیامدهای حمله ترامپ به سوریه گفت: «اگر این اقدام، سیاست خارجی خوبی بود، ترامپ آن را انجام نمی داد.» سیاست خارجی دشوار است، و حتی دنبال کردن بهترین روند، نتایج خوبی را تضمین نمی کند. شاید گاهی خوش اقبال باشید و بتوانید از عواقب یک روند بد جان سالم به در ببرید. اما هر احتمالی وجود دارد. از هر صد بار، 99 بار ممکن است روندهای بد منجر به نتایج ناخوشایندی شود.

ترامپ متحدی ندارد
ترامپ در دوره کوتاهی که از ریاست جمهوری‌اش سپری شده، با استرالیا، آلمان و چین دچار کشمکش شده است. فهرست اشتباهات او، فاحش و خجالت آور، طولانی و ناخوشایند است.

مایه تعجب نیست که وی حتی به خود زحمت نداد قبل از جنگ سوریه متحدان و شرکایی دست و پا کند. همچنین با اینکه ترامپ پس از این حمله تا حدی از حمایت کانادا و انگلیس برخوردار شده است، پاسخ فرانسه و آلمان به این حمله چندان گرم نبوده است. آلمان اقدام آمریکا را «غیرقابل درک» توصیف کرد، و از هر گونه تایید آن خودداری کرد. فرانسه تاکنون حتی جرات این کار را هم نداشته است. اما حتی از سوی کانادا و انگلیس هم تاکنون هیچ نشانه ای از هر گونه کمک قابل توجه مشاهده نشده است. سیاست خارجی که با تک روی پیش رود، تنها و تک رو هم باقی می ماند.

ترامپ هیچ طرحی برای پایان جنگ سوریه ندارد
هر فرد مدبری در عرصه سیاست خارجی معتقد است که «هر جنگی باید پایان یابد.» جنگ سوریه هم یک روز پایان خواهد یافت. دونالد ترامپ، زمانی که نامزد ریاست جمهوری بود تاکید کرد که آمریکا هرگز نباید بدون داشتن بینشی روشن درباره پایان جنگ در سوریه، به چنین جنگی ملحق شود. وی در سخنرانی خود در «مرکز منفعت ملی» در آوریل 2016 گفت: «اگر یک راه جایگزین وجود داشته باشد، در اعزام نیروی نظامی درنگ نخواهم کرد. اما اگر آمریکا تصمیم به جنگ بگیرد، باید برای پیروزی بجنگند. هرگز بهترین (نیروهای) خود را به درگیری اعزام نمی کنم، مگر اینکه لازم باشد- و تنها در صورتی این کار را می کنم که ما طرحی برای پیروزی داشته باشیم.»

در حال حاضر نیروهای ارتش اعزام شده اند. اما طرح پیروزی ترامپ کجاست؟ اصلاً تعریف وی از پیروزی چیست؟ هیچ. کاری که ترامپ کرده است مانند اقدام نظامی است که جرج دبلیو. بوش، رئیس جمهور اسبق آمریکا با پرتاب یک موشک دو میلیون دلاری به یک خیمه صورت داد؛ موشکی که به یک شتر اصابت کرد. حمله ترامپ، بیشتر نمادین و احساسی بود تا حمله ای تعیین کننده و سرنوشت ساز. این حمله بیشتر برای ارسال نوعی پیام بود تا چیز دیگر. این حمله باعث می شود سران روسیه و سوریه گزینه های مختلفی برای پاسخ داشته باشند، و شاید باعث شده باشد تا آمریکا گام های بالقوه بعدی را بردارد که رئیس جمهور حتی تصورش را نمی کرد و قصد انجام دادن آن را ندارد.

ترامپ خوش اقبال است که مخالف ندارد
یکی از دوستانم در یکی از دولت های آمریکا به شوخی می گفت: «راز موفقیت ما در دولت این است که بین خودمان مخالف نداریم.» این اظهارنظر در مورد حزب جمهوریخواه آمریکا حتی مصداق بیشتری دارد. اقدام ترامپ با حمایتی از جانب دموکرات ها رو به رو شده است که اوباما هرگز چنین حمایتی را از جمهوریخواهان دریافت نکرده بود. در پائیز سال 2013، حتی مارکو روبیو، جمهوریخواه تندرو- که همواره خواستار اقدام علیه اسد در سوریه بود- با درخواست اوباما برای دریافت مجوز چنین اقدامی مخالفت کرد.

روبیو در توضیحاتش درباره مخالفت با این درخواست اوباما، به اشکالات موجود در راهبرد و میزان پایبندی اوباما اشاره کرد و گفت: «من هنوز مطمئن نیستم که توسل به زوری که در اینجا پیشنهاد شده است، مؤثر باشد... من معتقدم آن نوع اقدام نظامی آمریکا که در اینجا مطرح شده است، غیرسازنده خواهد بود.»

به طور قطع، نکاتی که روبیو ذکر کرد، تا حدی معتبر بود. قطعاً این نکات در حال حاضر حتی مصداق بیشتری دارند- با این حال، دموکرات ها، از چاک شومر گرفته تا نانسی پلوسی تا حتی الیزابت وارن از اقدامات ترامپ حمایت کرده اند. پلوسی از این اقدام به عنوان اقدامی «متناسب» تمجید کرد. شومر حتی پا را از این فراتر نهاد و گفت: «اطمینان از اینکه اسد می داند زمانی که مرتکب چنین اقدامات خشونت آمیز نفرت انگیزی می شود، تاوان آن را خواهد داد، اقدام مناسبی است.»

بر خلاف روبیو که می دانست هر اقدام عملی در رقابت آینده ریاست جمهوری جمهوریخواهان مستلزم مخالفت کامل با هر گونه اقدام اوباماست، دموکرات‌ها دست کم در حال حاضر مسامحه کاری می کنند

منبع
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 
andishmand: حمله ترامپ به سوریه هفت واقعیت را درباره وی آشکار کرد

متاسفانه تمام مطالب بالا که نقل قول کره اید کاملا صحیح است اندیش جان!

ترامپ موجود خطرناکیست!
مثل احمدی نژاد نیست! بلکه بسیار قدرتمندتر است و ابزارهای بیشتری هم در اختیار دارد
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
زن

andishmand
 
mahdi75: مثل احمدی نژاد نیست!

حالا من نمیدونم چرا با احمدی نژاد قیاس میشه ؟
تازه خودش هیچ ، پشتش هم اون سیاست همیشه پنهان و موذی آمریکا نهفته .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
زن

 
andishmand: چرا ؟ همه مسلمانها که تروریست نیستن
درسته اندیشمند جان . همشون تروریست نیستند . ولی به نظر من از دو حالت خارج نیستن . یا در مورد اسلام اطلاع دارند یا نه . اگر اطلاع داشته باشند بنابراین باید طبق قوانین اسلام رفتار کنند و همین اونها را آدمهای نامناسبی برای زندگی در کشورهای غیر اسلامی میکنه . مثلاْ تو فرآن سوره نسا گفته که اگر زنتون نافرمانی کرد کتکش بزنید . توی کشور های غیر اسلامی قرار نیست کسی از کس دیگر فرمان ببره و اگر هم مردی زنش را کتک بزنه میگیرند میاندازنش زندان . همچنین تو قرآن گفته جهاد کنید که معنی اون در بسیار از موراد همون تروریستی میشه که در کشورهای دیگه میشناسند . ولی اون دسته که ناآگاهند و همینطوری اسم خودشون را گذاشتند مسلمان (مثل اکثر ایرانی ها) هم نمیتونند آدمهای مناسبی برای پذیرش به عنوان مهاجر در کشورهای مهاجر پذیر باشند به دلیل اینکه مهاجرت یک ادم توانا و آگاه و با اراده را میخواد . کسی که تکلبف خودش با خودش مشخص نیست و حتی در مورد اعتقاداتی که داره نمیتونه تصمیم بگیره آدم مناسبی برای این راه نیست .
I am leaving this website because of discrimination agaist trans genders by admin sites
     
  
صفحه  صفحه 4 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین » 
سیاست

Donald Trump | دونالد ترامپ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA